abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zaterdag 17 december 2011 @ 00:35:56 #1
9859 crew  Karina
Woman
pi_105680668
Vanwege groot succes, deeltje 3 :)

Het is duidelijk dat ik geen jonkie meer ben wanneer ik over de volgende zaken nadenk:

• Mijn KNO-arts is jonger dan ik en ik noem hem dan ook 'kereltje Timmer'.
• Ik moet nog altijd even 'terugrekenen' naar klassen als ik een kind hoor vertellen in welke groep het zit.
• In een topic over jeugdsentiment gaat het in 80% van de gevallen over Pokemon of Alfred J. Kwam, figuren uit mijn studententijd.
• Ik heb mijn eigen leeftijd niet meer paraat. Lees ik bijvoorbeeld in de krant over 'Joep Die-en-die (37), organisator van het Hardegarijps filmfestval', dan denk ik: Oh ja, die is precies even oud als ik. Nee dus, het scheelt drie jaar. :')
• Een film uit pakweg 2004 is gewoon een nieuwe film, en ik zou er gerust vanavond een kunnen opzetten zonder het gevoel te hebben dat ik oude rommel zit te kijken. Cd's idem dito. Uit m'n jeugd weet ik nog wel hoe achter je liep als je nieuwe muziek pas na twee maanden ontdekte, nu interesseert me dat totaal niet meer.

Er is vast nog wel meer, maar mijn geheugen laat me even in de steek. :P

And GO! 8-)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_105680720
De Alzheimer (of is het toch Korzakov?) slaat inderdaad steeds vaker toe. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator zaterdag 17 december 2011 @ 00:46:02 #3
9859 crew  Karina
Woman
pi_105680941
Ik heb problemen met slapen, had ik altijd al, maar ik ben moe, ga naar bed en lig daarna nog een uur wakker. In het weekend geen probleem, maar als je moet werken is het gewoon kut.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_105681819
quote:
99s.gif Op zaterdag 17 december 2011 00:46 schreef Karina het volgende:
Ik heb problemen met slapen, had ik altijd al, maar ik ben moe, ga naar bed en lig daarna nog een uur wakker. In het weekend geen probleem, maar als je moet werken is het gewoon kut.
Ik slaap altijd zo in na het lezen van een paar bladzijden uit een boek. Maar ik kan niet meer uitslapen, zes, zeven uurtjes slaap per nacht is al lang. Soms zit ik na vier of vijf uurtjes alweer beneden. Ik kan niet meer uitslapen, of doorslapen misschien. Ik vind dat vervelend. Want ik ben niet uitgerust 's ochtends.
pi_105685612
quote:
99s.gif Op zaterdag 17 december 2011 00:46 schreef Karina het volgende:
Ik heb problemen met slapen, had ik altijd al, maar ik ben moe, ga naar bed en lig daarna nog een uur wakker. In het weekend geen probleem, maar als je moet werken is het gewoon kut.
Je kan moeilijk tegen je baas zeggen: ik ga naar huis, even middagdutje doen. _O-
pi_105685674
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 december 2011 00:37 schreef golfer het volgende:
De Alzheimer (of is het toch Korzakov?) slaat inderdaad steeds vaker toe. ;)
Heb jij Korzakov? :o
  Moderator zaterdag 17 december 2011 @ 10:05:19 #7
9859 crew  Karina
Woman
pi_105686088
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 01:22 schreef JellieVrolijk het volgende:

[..]

Ik slaap altijd zo in na het lezen van een paar bladzijden uit een boek. Maar ik kan niet meer uitslapen, zes, zeven uurtjes slaap per nacht is al lang. Soms zit ik na vier of vijf uurtjes alweer beneden. Ik kan niet meer uitslapen, of doorslapen misschien. Ik vind dat vervelend. Want ik ben niet uitgerust 's ochtends.
Vannacht was het weer raak, ik ging vrij laat naar bed, lag vervolgens nog een uur wakker en schrok ook nog eens twee of drie keer wakker. En nu ben ik helemaal gaar: ik moest bijtijds op omdat ik over een uurtje weg moet :{

quote:
10s.gif Op zaterdag 17 december 2011 09:21 schreef Plumootje het volgende:

[..]

Je kan moeilijk tegen je baas zeggen: ik ga naar huis, even middagdutje doen. _O-
Heerlijk lijkt me dat :D Misschien moeten ze binnen het bedrijf een kamertje maken waar je even een kan gaan liggen na de lunch.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_105688717
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 december 2011 00:37 schreef golfer het volgende:
De Alzheimer (of is het toch Korzakov?) slaat inderdaad steeds vaker toe. ;)
Flink gezopen in je leven? :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_105689167
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 09:29 schreef Plumootje het volgende:

Heb jij Korzakov? :o
Dat ben ik vergeten. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_105689183
Ik kan gelukkig nog altijd op Marx en Engels bouwen.
Als ik niet kan inslapen pak ik de 'Ausgewählte Schriften' erbij en binnen drie bladzijdes ben ik onder zeil.
Farts are jazz to assholes
  Eindredactie Frontpage / Forummod zaterdag 17 december 2011 @ 14:44:18 #11
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_105692759
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 december 2011 12:38 schreef trabant het volgende:
Ik kan gelukkig nog altijd op Marx en Engels bouwen.
Als ik niet kan inslapen pak ik de 'Ausgewählte Schriften' erbij en binnen drie bladzijdes ben ik onder zeil.
Een televisie doet bij mij wonderen, vooral als ik probeer een programma dat me toevalligerwijs wél interesseert te volgen :')
Mijn meest legendarische tukje deed ik ooit toen Discovery nog andere dingen uitzond dan het bouwen van hotrods, motorfietsen en het maken van ruzie. Ik zat een programma over het Ardennenoffensief)1944) te kijken en toen mijn ogen weer opengingen zat ik midden in het TET-offensief(1968) waarna ik het vreemde maar aangename gevoel had een kleine vierentwinig jaar te hebben geslapen :')
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
pi_105694827
Dan is de wol waarvan Ouwesok is gebreid gesponnen op Doornroosjes spinnewiel...
Farts are jazz to assholes
pi_105694937
Ik ben nog lang geen 40 (volgende week 35). Ik merk het vooral aan het feit dat ik tegenwoordig serieus 2 dagen brak ben als ik een keer eens flink doorzak.

Vroeger was het geen enkel probleem om tot diep in de nacht te zuipen en met een paar uurtjes slaap gewoon weer fris en fruitig opstaan.

;(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_105697990
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 14:44 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Een televisie doet bij mij wonderen, vooral als ik probeer een programma dat me toevalligerwijs wél interesseert te volgen :')
Mijn meest legendarische tukje deed ik ooit toen Discovery nog andere dingen uitzond dan het bouwen van hotrods, motorfietsen en het maken van ruzie. Ik zat een programma over het Ardennenoffensief)1944) te kijken en toen mijn ogen weer opengingen zat ik midden in het TET-offensief(1968) waarna ik het vreemde maar aangename gevoel had een kleine vierentwinig jaar te hebben geslapen :')
Even reclame...even 10 seconden de ogen dichtdoen.....en twee uur later ben je weer wakker. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zaterdag 17 december 2011 @ 22:41:17 #15
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_105708319
quote:
99s.gif Op zaterdag 17 december 2011 00:46 schreef Karina het volgende:
Ik heb problemen met slapen, had ik altijd al, maar ik ben moe, ga naar bed en lig daarna nog een uur wakker. In het weekend geen probleem, maar als je moet werken is het gewoon kut.
Bij mij duurt het sowieso altijd minstens een uur voordat ik in slaap val.
Zeker als ik weet dat ik er vroeg uit moet, dan duurt het nog langer om in slaap te vallen.
Dan kijk je op de wekker en is het al weer 2:00 uur, daarna weer 3:00 etc. en ga je tellen van hoeveel uurtjes slaap je nog over hebt, irritant.
Gelukkig heb ik niet heel veel slaap nodig en kan ik wel goed functioneren bij te weinig nachtrust, maar de tegen volgende avond begin ik wel wat te merken.

Ik heb wel baat bij een homeopatisch middel van A. Vogel: Dormeasan Nachtrust Extra Sterk, wat prijzig, maar het werkt wel.
Ben namelijk geen voorstander van medicatie, tenzij het echt nodig is natuurlijk.
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
pi_105708386
Als ik in bed TV kijk ga ik vaak de mist in :O .
  Moderator zaterdag 17 december 2011 @ 22:49:53 #17
9859 crew  Karina
Woman
pi_105708630
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 22:41 schreef Baron-von-Blubba het volgende:

[..]

Bij mij duurt het sowieso altijd minstens een uur voordat ik in slaap val.
Zeker als ik weet dat ik er vroeg uit moet, dan duurt het nog langer om in slaap te vallen.
Dan kijk je op de wekker en is het al weer 2:00 uur, daarna weer 3:00 etc. en ga je tellen van hoeveel uurtjes slaap je nog over hebt, irritant.
Gelukkig heb ik niet heel veel slaap nodig en kan ik wel goed functioneren bij te weinig nachtrust, maar de tegen volgende avond begin ik wel wat te merken.

Ik heb wel baat bij een homeopatisch middel van A. Vogel: Dormeasan Nachtrust Extra Sterk, wat prijzig, maar het werkt wel.
Ben namelijk geen voorstander van medicatie, tenzij het echt nodig is natuurlijk.
Een paar maanden geleden kreeg ik, ter voorbereiding van een operatie, injecties met als bijwerking dat je slechter sliep. DAAR kreeg ik dan weer slaappillen voor. Nou die slaappillen hielpen bij mij echt voor geen meter. Ik werd net zo hard wakker 's nachts. Het hielp wel IETS met sneller inslapen, maar dat was het wel.

Het enige dat een beetje helpt is wat drinken voor je naar bed gaat (alcohol dus ;)) maar ook weer niet teveel, want dan word je ook weer wakker midden in de nacht.

Dat op de wekker kijken doe ik ook altijd, het schijnt dat je dat beter niet kunt doen, maar ik MOET gewoon weten hoe laat het is als ik weer wakker word.

Met vroeg opstaan heb ik gelukkig geen probleem, dat ben ik wel gewend. Ik ben niet echt een ochtendmens, ik heb wel een ochtendhumeur, maar het lukt. Ik denk dat ik een middagmens ben. Want laat in de avond word ik ook wel een beetje sloom.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_105717158
Ik krijg ietwat lichtere plukjes haar bij mijn slapen...durf het nog geen grijs te noemen...kan ook door de lichtval komen hoor. (Ontkenningsfase)
pi_105724324
Toen ik ongeveer 22-23 jr. was had ik al een grijs plukje (stuk of 10 haren) :o
  Moderator zondag 18 december 2011 @ 14:48:24 #20
9859 crew  Karina
Woman
pi_105724601
Ik merk het aan gebeurtenissen die heel dichtbij lijken, maar alweer 10/20 jaar geleden zijn. En besef dat je sommige dingen maar beter meteen kunt doen, voor je het weet is er weer een jaar voorbij...
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 18 december 2011 @ 16:07:57 #21
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_105728454
In de jaren '80 dacht ik altijd van 'Wauw, wat leven we toch in een geweldige moderne tijd qua techniek.
Dit is toch niet meer te overtreffen!'
Kleuren tv's, videorecorders, cassettebandjes & later zelfs cd's!
En moet je nu eens kijken: de mogelijkheden van het internet (FOK!forum :D *O* ), 3D effecten bij bioscoopfilms & super geluid en de computerspelletjes van tegenwoordig zijn net films.
Als je nu dan een film of tv-serie bekijkt uit de jaren '80 dan denk je van wat ziet dat er allemaal oud uit.
Bakbeesten van computers & lelijke kleding.

Maar ondanks dat ze nu veel meer kunnen, blijf ik de films uit de jaren '70 t/m '90 toch veel beter vinden dan de huidige films (uitzonderingen daargelaten natuurlijk).
Films van tegenwoordig moeten het meer van de special effects & de grote namen hebben.
Het verhaal is niet meer belangrijk, denk ik vaak.

En wat is het inderdaad allemaal weer lang geleden, terwijl dat echt niet zo voelt :{ .
We betalen nu al weer bijna 10 jaar met euro's.

Nostalgie...
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
pi_105728923
Wat mij betreft mag die nostalgie wederkeren :)
  zondag 18 december 2011 @ 17:08:33 #23
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_105731289
quote:
14s.gif Op zondag 18 december 2011 16:18 schreef Plumootje het volgende:
Wat mij betreft mag die nostalgie wederkeren :)
Wat mij betreft niet. Ik ga graag mee met de tijd.
Wil ook niet meer met florijnen of dukaten betalen. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_105731679
Oxenaar als ontwerper van het papiergeld -om het even welke munt- is wel een pré.
Farts are jazz to assholes
  zondag 18 december 2011 @ 18:22:52 #25
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_105734084
quote:
11s.gif Op zondag 18 december 2011 11:09 schreef QTPi het volgende:
Ik krijg ietwat lichtere plukjes haar bij mijn slapen...durf het nog geen grijs te noemen...kan ook door de lichtval komen hoor. (Ontkenningsfase)
kan ook uitgroei zijn... probeer het eens een tijdje niet te verven en dan kijken of je nog steeds in de ontkenningsfase zit ;)
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  Moderator zondag 18 december 2011 @ 19:21:25 #26
9859 crew  Karina
Woman
pi_105736513
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 16:07 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
In de jaren '80 dacht ik altijd van 'Wauw, wat leven we toch in een geweldige moderne tijd qua techniek.
Dit is toch niet meer te overtreffen!'
Kleuren tv's, videorecorders, cassettebandjes & later zelfs cd's!
En moet je nu eens kijken: de mogelijkheden van het internet (FOK!forum :D *O* ), 3D effecten bij bioscoopfilms & super geluid en de computerspelletjes van tegenwoordig zijn net films.
Als je nu dan een film of tv-serie bekijkt uit de jaren '80 dan denk je van wat ziet dat er allemaal oud uit.
Bakbeesten van computers & lelijke kleding.

Maar ondanks dat ze nu veel meer kunnen, blijf ik de films uit de jaren '70 t/m '90 toch veel beter vinden dan de huidige films (uitzonderingen daargelaten natuurlijk).
Films van tegenwoordig moeten het meer van de special effects & de grote namen hebben.
Het verhaal is niet meer belangrijk, denk ik vaak.

En wat is het inderdaad allemaal weer lang geleden, terwijl dat echt niet zo voelt :{ .
We betalen nu al weer bijna 10 jaar met euro's.
[ afbeelding ]
Nostalgie...
Wat wel leuk is, is dat de veertigers ALLES hebben meegemaakt, de eerste pc's, de eerste cd's, de eerste videogames. Je bent meegegroeid met alles.

De "jeugd van tegenwoordig" weet soms niet eens meer wat een LP is of een cassettebandje. Of DOS :D

Het geld was vroeger wel een stuk mooier inderdaad, ook het muntgeld. Ik heb nu soms nog last met te zien wat 10 eurocent is of 20 eurocent.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_105736803
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 14:44 schreef Ouwesok het volgende:

[..]
. Ik zat een programma over het Ardennenoffensief)1944) te kijken en toen mijn ogen weer opengingen zat ik midden in het TET-offensief(1968) waarna ik het vreemde maar aangename gevoel had een kleine vierentwinig jaar te hebben geslapen :')
ROFL
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 18 december 2011 @ 19:33:37 #28
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_105736962
quote:
99s.gif Op zondag 18 december 2011 19:21 schreef Karina het volgende:

[..]

Wat wel leuk is, is dat de veertigers ALLES hebben meegemaakt, de eerste pc's, de eerste cd's, de eerste videogames. Je bent meegegroeid met alles.

Aan de andere kant kwam het ouderdomsbesef bij mij wel enorm opzetten toen het straatbeeld gevuld werd met allemaal mensen die doelloos in een telefoon liepen te boeren en het kwam nog eens dunnetjes terug toen je ineens ie hordes op straat verdwaasd naar een telefoon ziet staren terwijl ze er met hun vinger overheen wrijven.
Ik vraag me dan steeds weer af of we elkaar sinds eind jaren negentig ineens zoveel meer te vertellen hebben :')
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
pi_105737340
quote:
99s.gif Op zondag 18 december 2011 19:21 schreef Karina het volgende:

[..]
..... Ik heb nu soms nog last met te zien wat 10 eurocent is of 20 eurocent.

?
  Moderator zondag 18 december 2011 @ 19:42:23 #30
9859 crew  Karina
Woman
pi_105737341
Ik heb vanmorgen een documentaire van de VPRO gekeken over online daten, social media, etc. Ik werd er een beetje bedroefd van.

Er was bijvoorbeeld een jong stel, die zaten samen op de bank en allebei met een smartphone te facebooken, whatsappen en dat soort dingen, lekker gezellig. Ze deden ook bijvoorbeeld wordfeud op hun telefoon, tegen elkaar: ga dan scrabbelen, hetzelfde spel, maar een stuk leuker om samen te doen (lijkt mij).

Dan voel ik me wel oud (of ouderwets), als ik een vriend had ging ik samen een film kijken of iets leuks doen, anders kun je net zo goed allebei in je eigen huis gaan zitten met je telefoontje.

quote:
12s.gif Op zondag 18 december 2011 19:42 schreef cafca het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
?
Heb ik niet nodig, mijn ogen zijn jaren geleden al gelaserd ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_105737433
Maar dat ALLES meegemaakt, dat dacht de generatie voor ons natuulijk ook.
Opkomst van de TV, auto's, de seksuele revolutie.......

Het is vaak maar net hoe je het bekijkt.
  Moderator zondag 18 december 2011 @ 19:51:20 #32
9859 crew  Karina
Woman
pi_105737748
Opkomst van de tv toch ook wel een beetje? In ieder geval de kleurentv. En ik denk dat er de afgelopen 20/30 jaar toch erg veel is veranderd qua technologie. Toen ik bijvoorbeeld begon met werken deed ik alles nog op een typemachine! Kun je je haast niet meer voorstellen.

Maar als je dit aan iemand van 90 zou voorleggen, die heeft echt heel veel zien "opkomen".
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_105738118
Ik kan me nog herinneren dat we thuis televisie kregen en op mijn achtste kregen we ook telefoon. Het moet mijn ouders in die periode behoorlijk voor de wind zijn gegaan, want er kon ook ineens een Dafje 33 vanaf. Prompt zaten we in de oliecrisis: "Den Uyl is in de olie, in de olie is Den Uyl."

Ik heb voor een werkstuk op school nog een grote ijzeren Olivetti gehuurd! Fiets om de hoek geparkeerd, voor het geval ze me dat zware ding achterop zagen binden...
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 19:33 schreef Ouwesok het volgende:

Ik vraag me dan steeds weer af of we elkaar sinds eind jaren negentig ineens zoveel meer te vertellen hebben :')
De term 'smartphone' slaat in elk geval niet op de kwaliteit van de gesprekken, zoveel is zeker.
Ik prijs me bijzonder gelukkig dat ik niet elke dag tot het OV ben veroordeeld. Dat was ik eind jaren negentig nog wel, en toen was het nog zo dat je in de trein de telefoon uitzette of je voor een belletje terugtrok op het balkon.
Farts are jazz to assholes
  zondag 18 december 2011 @ 20:38:31 #34
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_105740327
quote:
99s.gif Op zondag 18 december 2011 19:51 schreef Karina het volgende:
Opkomst van de tv toch ook wel een beetje? In ieder geval de kleurentv. En ik denk dat er de afgelopen 20/30 jaar toch erg veel is veranderd qua technologie. Toen ik bijvoorbeeld begon met werken deed ik alles nog op een typemachine! Kun je je haast niet meer voorstellen.

Maar als je dit aan iemand van 90 zou voorleggen, die heeft echt heel veel zien "opkomen".
en dan ook te bedenken dat de mensen van over de 90 al zo'n 35 jaar of nog meer "oud" zijn, er vanuit gaande dat je 35-40 treug al behoorlijk oud was als je over de 50 was
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 18 december 2011 @ 20:46:43 #35
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_105740861
Voornamelijk aan het feit dat ik de binding met muziek een beetje kwijt raak op de incidentele 'gimmick' hit na zoals nu bijvoorbeeld LMFAO met 'sexy and I know it'.

Verder word ik een klein beetje grijs, maar fysiek voel ik me beter dan ooit doordat ik voor het eerst in mijn volwassen leven niet te zwaar ben EN niet rook EN sport.

Met alle technologische ontwikkelingen blijf ik mee doen, wij zitten hier inderdaad samen op de bank met onze laptop op schoot.
pi_105741321
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 20:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Voornamelijk aan het feit dat ik de binding met muziek een beetje kwijt raak op de incidentele 'gimmick' hit na zoals nu bijvoorbeeld LMFAO met 'sexy and I know it'.Verder word ik een klein beetje grijs, maar fysiek voel ik me beter dan ooit doordat ik voor het eerst in mijn volwassen leven niet te zwaar ben EN niet rook EN sport.

Met alle technologische ontwikkelingen blijf ik mee doen, wij zitten hier inderdaad samen op de bank met onze laptop op schoot.
Wie, wat, waar :? :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 18 december 2011 @ 21:02:48 #37
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_105741821
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 20:54 schreef trovey het volgende:

[..]

Wie, wat, waar :? :')

Sowieso zit er voor ons oude lullen in ieder geval 1 bekende in deze clip 8-)

[ Bericht 8% gewijzigd door Swetsenegger op 18-12-2011 21:08:45 ]
pi_105741883
quote:
99s.gif Op zondag 18 december 2011 19:42 schreef Karina het volgende:
Ik heb vanmorgen een documentaire van de VPRO gekeken over online daten, social media, etc. Ik werd er een beetje bedroefd van.

Er was bijvoorbeeld een jong stel, die zaten samen op de bank en allebei met een smartphone te facebooken, whatsappen en dat soort dingen, lekker gezellig. Ze deden ook bijvoorbeeld wordfeud op hun telefoon, tegen elkaar: ga dan scrabbelen, hetzelfde spel, maar een stuk leuker om samen te doen (lijkt mij).

Nee, die trieste dame van middelbare leeftijd dan.....volgens mij wel harstikke in scene gezet, maar was wel een treurig verhaal.....
  zondag 18 december 2011 @ 21:11:25 #39
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_105742359
quote:
6s.gif Op zondag 18 december 2011 21:02 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]


Sowieso zit er voor ons oude lullen in ieder geval 1 bekende in deze clip 8-)
Ik heb het begin gezien en ik weiger om de rest te kijken. :D
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 18 december 2011 @ 21:14:02 #40
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_105742484
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 21:11 schreef Rucky het volgende:

[..]

Ik heb het begin gezien en ik weiger om de rest te kijken. :D
Wel doen, hilarisch.
pi_105742535
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 21:11 schreef Rucky het volgende:

[..]

Ik heb het begin gezien en ik weiger om de rest te kijken. :D
haha...ik zie de lol er wel van in.....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator zondag 18 december 2011 @ 21:16:21 #42
9859 crew  Karina
Woman
pi_105742628
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 21:03 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Nee, die trieste dame van middelbare leeftijd dan.....volgens mij wel harstikke in scene gezet, maar was wel een treurig verhaal.....
Ja was nagespeeld, ik had al een vermoeden toen ik het zag, maar op het eind van het verhaaltje stond het eronder. Treurig inderdaad, haar man had het allemaal in scene gezet, maar toch ging ze er op het eind met de Internetdate "vandoor".
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 18 december 2011 @ 21:17:06 #43
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_105742700
quote:
14s.gif Op zondag 18 december 2011 21:14 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Wel doen, hilarisch.
Toch maar even gedaan en hij is idd wel leuk.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 18 december 2011 @ 21:30:19 #44
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_105743597
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 20:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Met alle technologische ontwikkelingen blijf ik mee doen, wij zitten hier inderdaad samen op de bank met onze laptop op schoot.
Qua computer blijf ik wel meedoen, alleen het nut van die smartphones en tablets en andere dingen die op een computer lijken en het niet zijn begrijp ik op een of andere manier niet.
Alleen begin ik me inmiddels af te vragen of dat de leeftijd is, ik ben nooit zo van de modieuzerigheid geweest
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
pi_105743679
Heeft niks met leeftijd te maken, ik ben nog maar 43 en snap het ook niet. :+
pi_105743850
quote:
99s.gif Op zondag 18 december 2011 21:16 schreef Karina het volgende:

[..]

Ja was nagespeeld, ik had al een vermoeden toen ik het zag, maar op het eind van het verhaaltje stond het eronder. Treurig inderdaad, haar man had het allemaal in scene gezet, maar toch ging ze er op het eind met de Internetdate "vandoor".
Ah...heb het einde net niet meer gezien.....

quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 21:30 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Qua computer blijf ik wel meedoen, alleen het nut van die smartphones en tablets en andere dingen die op een computer lijken en het niet zijn begrijp ik op een of andere manier niet.
Alleen begin ik me inmiddels af te vragen of dat de leeftijd is, ik ben nooit zo van de modieuzerigheid geweest
Ligt niet aan de leeftijd..ik doe nl gewoon vrolijk mee met de smartphone/tablet hype :D
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 18 december 2011 @ 21:37:55 #47
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_105744245
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 21:30 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Qua computer blijf ik wel meedoen, alleen het nut van die smartphones en tablets en andere dingen die op een computer lijken en het niet zijn begrijp ik op een of andere manier niet.
Alleen begin ik me inmiddels af te vragen of dat de leeftijd is, ik ben nooit zo van de modieuzerigheid geweest
Een tablet is handig als je een desktop pc hebt en ook lekker op de bank wil hangen en tegelijk een beetje internetten. Heb je echter een laptop die je daarvoor gebruikt voegt een tablet imho niet veel toe. De smartphone daarentegen is tegenwoordig simpelweg je computer onderweg. Je kan er bijna alles mee wat je op een moderne computer ook kan.

Ik weet niet of je van SF houdt, maar in alle wat oudere SF boeken en series hadden de ruimtereizigers een almighty 'zakcomputer' die met een centrale terminal in verbinding stond en waarmee je alles onderweg kon opvragen en berekenen, etc. Nou... smartphone met 3G. Google is de centrale terminal :P
  Moderator zondag 18 december 2011 @ 21:49:47 #48
9859 crew  Karina
Woman
pi_105745124
Over SciFi gesproken: als ze nou eens een keertje een replicator uitvonden! Al zijn ze al redelijk op weg met de 3D printer.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_105747343
quote:
99s.gif Op zondag 18 december 2011 21:49 schreef Karina het volgende:
Over SciFi gesproken: als ze nou eens een keertje een replicator uitvonden! Al zijn ze al redelijk op weg met de 3D printer.
Dat duurt inderdaad geen 10 of 20 jaar meer...gaan we dus ook nog wel meemaken :)
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 18 december 2011 @ 22:24:07 #50
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_105747612
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat denk je van teleportatie!
The Fly :D
  Moderator zondag 18 december 2011 @ 22:38:45 #52
9859 crew  Karina
Woman
pi_105748462
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat denk je van teleportatie!
Beam me up Scotty.

Of een Stargate :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_105748812
quote:
99s.gif Op zondag 18 december 2011 22:38 schreef Karina het volgende:

[..]

Beam me up Scotty.

Of een Stargate :D
Gewoon een portable wormhole device om je pols :D
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 18 december 2011 @ 22:50:30 #54
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_105749148
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:44 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Gewoon een portable wormhole device om je pols :D
Zou zoiets niet gewoon als ep op je iPhone kunnen :?
Dat je dan ook gewoon iemand al wrijvend ziet verdwijnen
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  Moderator zondag 18 december 2011 @ 22:53:41 #55
9859 crew  Karina
Woman
pi_105749335
Jammer dat we dat waarschijnlijk nooit gaan meemaken, lijkt me geweldig.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 18 december 2011 @ 22:57:59 #56
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_105749587
quote:
99s.gif Op zondag 18 december 2011 22:53 schreef Karina het volgende:
Jammer dat we dat waarschijnlijk nooit gaan meemaken, lijkt me geweldig.
In dat kader is het ook een tegenvaller dat er nog nooit een tijdreiziger langs is geweest om ons allen te laten zien wat er in de toekomst allemaal aan speeltjes komt.
Of ons op zijn minst had gewaarschuwd voor sommige ontwikkelingen
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
pi_105749670
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:57 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

In dat kader is het ook een tegenvaller dat er nog nooit een tijdreiziger langs is geweest om ons allen te laten zien wat er in de toekomst allemaal aan speeltjes komt.
Of ons op zijn minst had gewaarschuwd voor sommige ontwikkelingen
Nee joh, die zitten vanuit een verre toekomst in hun glazen tijdkijkbollen naar ons te kijken zoals wij naar GTST kijken.....
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 18 december 2011 @ 23:04:01 #58
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_105749968
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:57 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

In dat kader is het ook een tegenvaller dat er nog nooit een tijdreiziger langs is geweest om ons allen te laten zien wat er in de toekomst allemaal aan speeltjes komt.
Of ons op zijn minst had gewaarschuwd voor sommige ontwikkelingen
als tijdreizen al ooit gaat lukken mag je toch hopen dat er een elementaire natuurwet is die paradoxen voorkomt.
pi_105750097
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 23:04 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

als tijdreizen al ooit gaat lukken mag je toch hopen dat er een elementaire natuurwet is die paradoxen voorkomt.
Volgens mij hebben ze daarvoor al parallele universa uitgevonden
  zondag 18 december 2011 @ 23:44:11 #60
356012 Aleandra
It's just a name !!
pi_105751883
quote:
6s.gif Op zondag 18 december 2011 21:02 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]


Sowieso zit er voor ons oude lullen in ieder geval 1 bekende in deze clip 8-)
_O- En die is ook echt oud geworden. })
  maandag 19 december 2011 @ 00:14:10 #61
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_105753277
Ik merk het net opeens dat ik ouder ben geworden. Alweer 14 minuten een jaar ouder. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_105753338
Ben je jarig?? Gefeliciteerd dan! *O* :*
  maandag 19 december 2011 @ 00:25:49 #63
356012 Aleandra
It's just a name !!
pi_105753755
quote:
11s.gif Op maandag 19 december 2011 00:14 schreef golfer het volgende:
Ik merk het net opeens dat ik ouder ben geworden. Alweer 14 minuten een jaar ouder. ;)
Das waar ook. Van Harte gefeliciteerd. :*
  maandag 19 december 2011 @ 00:29:52 #64
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_105753895
Dank, dank... de ouwe lul heeft er van z'n liefje weer een prachtig culi-boek bijgekregen:
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator maandag 19 december 2011 @ 07:29:37 #65
9859 crew  Karina
Woman
pi_105760264
quote:
11s.gif Op maandag 19 december 2011 00:14 schreef golfer het volgende:
Ik merk het net opeens dat ik ouder ben geworden. Alweer 14 minuten een jaar ouder. ;)
Gefeliciteerd :)

Etentje bij El Bulli ingepland?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 19 december 2011 @ 08:22:39 #66
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_105760672
quote:
11s.gif Op maandag 19 december 2011 00:14 schreef golfer het volgende:
Ik merk het net opeens dat ik ouder ben geworden. Alweer 14 minuten een jaar ouder. ;)
Van Harte *O*
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
pi_105760789
quote:
11s.gif Op maandag 19 december 2011 00:14 schreef golfer het volgende:
Ik merk het net opeens dat ik ouder ben geworden. Alweer 14 minuten een jaar ouder. ;)
Proficiat!
  maandag 19 december 2011 @ 16:32:44 #68
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_105775748
quote:
99s.gif Op maandag 19 december 2011 07:29 schreef Karina het volgende:

Gefeliciteerd :)

Etentje bij El Bulli ingepland?
Dank jullie allemaal.
Maar zelf eten bij El Bulli zit er niet meer in, want die is gesloten en gaat ook niet meer open. ;(
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 19 december 2011 @ 17:31:56 #69
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_105778420
Gefeliciteerd, golfer :)

Even terug in de tijd lijkt me af en toe wel fijn. Wat dingetjes rechtzetten en zo ;)

Zolang ik de bijbehorende leeftijd maar niet aan hoef te nemen :P
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_105780170
quote:
11s.gif Op maandag 19 december 2011 00:14 schreef golfer het volgende:
Ik merk het net opeens dat ik ouder ben geworden. Alweer 14 minuten een jaar ouder. ;)
hiep hiep :)

quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 16:32 schreef golfer het volgende:

[..]

Dank jullie allemaal.
Maar zelf eten bij El Bulli zit er niet meer in, want die is gesloten en gaat ook niet meer open. ;(
Daar merken we ook aan dat we ouder worden :)
  Moderator maandag 19 december 2011 @ 20:36:46 #71
9859 crew  Karina
Woman
pi_105787823
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 16:32 schreef golfer het volgende:

[..]

Dank jullie allemaal.
Maar zelf eten bij El Bulli zit er niet meer in, want die is gesloten en gaat ook niet meer open. ;(
Oh, wat een pech. Dan maar een andere uitzoeken.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator maandag 26 december 2011 @ 20:41:47 #72
9859 crew  Karina
Woman
pi_106066047
Als ik naar de Top 2000 luister: dat heel veel nummers voor mij als van gisteren lijken maar dat er jongeren zijn die dat nummer helemaal niet kennen. En dat ik de nummers van vroeger vaak ook veel leuker vind.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 26 december 2011 @ 21:28:44 #73
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_106067731
quote:
99s.gif Op maandag 26 december 2011 20:41 schreef Karina het volgende:
Als ik naar de Top 2000 luister: dat heel veel nummers voor mij als van gisteren lijken maar dat er jongeren zijn die dat nummer helemaal niet kennen. En dat ik de nummers van vroeger vaak ook veel leuker vind.
Die Top2000 laat me in zekere zin weer wat jonger voelen. Hoofdzakelijk door mensen die mijn zoon of dochter hadden kunnen zijn en beweren dat er 'vroeger tenminste nog echte muziek werd gemaakt' om vervolgens nog naar die ouwe lauwe brei te gaan luisteren ook.
Ik zou bijna zin krijgen om een topic te openen met 'echte muziek' uit die tijd die zo blaartrekkend slecht is dat Rinus er ineens een Zanger bij wordt. Bijna....
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  Moderator maandag 26 december 2011 @ 21:42:56 #74
9859 crew  Karina
Woman
pi_106068232
Het is niet zo dat ik alle muziek van vroeger mooi vind: het is meer dat ik merk dat heel veel muziek voor mij van vorige week is maar voor de "jeugd" van 100 jaar geleden.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 26 december 2011 @ 21:51:33 #75
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_106068522
quote:
99s.gif Op maandag 26 december 2011 20:41 schreef Karina het volgende:
Als ik naar de Top 2000 luister: dat heel veel nummers voor mij als van gisteren lijken maar dat er jongeren zijn die dat nummer helemaal niet kennen. En dat ik de nummers van vroeger vaak ook veel leuker vind.
Helemaal mee eens. En van sommige nummers denk ik: "Jeetje, was dat al zo lang geleden? Die zong ik gisteren toch nog mee nadat ik op mijn Puch naar het Leidseplein e.o. naar de kroegen en dancings ging?"
Maar dan blijkt het een nummer uit 1971 ofzo te zijn. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 26 december 2011 @ 22:13:17 #76
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_106069368
quote:
14s.gif Op maandag 26 december 2011 21:51 schreef golfer het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. En van sommige nummers denk ik: "Jeetje, was dat al zo lang geleden? Die zong ik gisteren toch nog mee nadat ik op mijn Puch naar het Leidseplein e.o. naar de kroegen en dancings ging?"
Maar dan blijkt het een nummer uit 1971 ofzo te zijn. ;)
Ik heb dat eigenlijk het meeste met nummers van een jaar of vijftien oud die aanvankelijk voor mijn gevoel van vorig jaar of zo zijn.
Zo'n ouwe Puch, ik zou er alsnog wel eens eentje willen uitproberen. Ik was van net na de hoogtijdagen van de Puch, ze waren eind jaren 70 zo goed als uit het straatbeeld verdwenen.
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  maandag 26 december 2011 @ 23:10:56 #77
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_106071503
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 22:13 schreef Ouwesok het volgende:

Ik heb dat eigenlijk het meeste met nummers van een jaar of vijftien oud die aanvankelijk voor mijn gevoel van vorig jaar of zo zijn.
Zo'n ouwe Puch, ik zou er alsnog wel eens eentje willen uitproberen. Ik was van net na de hoogtijdagen van de Puch, ze waren eind jaren 70 zo goed als uit het straatbeeld verdwenen.
In mijn tijd (begin jaren 70) hoorde je er in de stad niet bij zonder Puch met zo'n Easy Riderstuur. Tomos was namaak en Kreidler en Zundapp was voor boeren uit de provincie.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 26 december 2011 @ 23:31:51 #78
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_106072334
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 23:10 schreef golfer het volgende:

[..]

In mijn tijd (begin jaren 70) hoorde je er in de stad niet bij zonder Puch met zo'n Easy Riderstuur. Tomos was namaak en Kreidler en Zundapp was voor boeren uit de provincie.
Ik kom uit de provincie en reed inderdaad op een Kreidler en daarvoor op een vrij zeldzame Gazelle met een Tomos-blok.ding zag er niet uit maar liep als een projectiel
Eind jaren zeventig was een bromfiets hier geen overbodige luxe, voor vrijwel alles moest je Flevoland uit, vijftien kilometer over de open vlakte. Omdat alles zo kaarsrecht en overzichtelijk was was het opvoeren van die dingen hier ook volkssport.
Die relatief lange ritten door dat open landschap zal ook een reden zijn dat de Puch hier niet bijster populair was, zeker niet in stadsuitmonstering met dat hoge stuur waardoor je nogal wat wind en regen pakte.
Zou ik het echter met een tijdmachien over kunnen doen, dan reed ik uit geuzenoverwegingen een Puch en deed ik wel meer dingen uit de categorie 'dat doe je toch niet'
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  maandag 26 december 2011 @ 23:57:20 #79
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_106073469
En meisjes konden niet overweg met een voetversnelling, dus die reden over het algemeen op een Mobilette. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 27 december 2011 @ 00:27:33 #80
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_106074632
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 23:57 schreef golfer het volgende:
En meisjes konden niet overweg met een voetversnelling, dus die reden over het algemeen op een Mobilette. ;)
De Kaptein Mobilette O+ . Er waren van die zware uitvoeringen bij die het midden hielden tussen een automaatje en een gevechtsvoertuig.
In 'mijn' tijd zag je ze geregeld als leerobject voor beginnende sleutelisten, net als de oudere Peugeot's. Ze konden heel wat mishandeling hebben.
Meisjes reden toen op Puch Maxi's, Piaggio's maar ook gewoon op schakelbrommers.

En dan ineens ben je weer oud als je die jongeren van nu op scootertjes ziet racen waar in 'onze' tijd geen mens op zou stappen wegens veel te fragiel en vooral veel te nichterig :')
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:31:00 #81
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_106074763
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:27 schreef Ouwesok het volgende:

En dan ineens ben je weer oud als je die jongeren van nu op scootertjes ziet racen waar in 'onze' tijd geen mens op zou stappen wegens veel te fragiel en vooral veel te nichterig :')
Ja, moet er niet aan denken om op zo'n modern ding te rijden op mijn ouwe dag. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 27 december 2011 @ 00:34:00 #82
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_106074861
quote:
11s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:31 schreef golfer het volgende:

[..]

Ja, moet er niet aan denken om op zo'n modern ding te rijden op mijn ouwe dag. ;)
Die gaat dan wel weer, maar daar krijg je die jonge blagen weer niet op.
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:39:26 #83
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_106075036
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:34 schreef Ouwesok het volgende:

Die gaat dan wel weer, maar daar krijg je die jonge blagen weer niet op.
Op je ouwe dag zo'n ding van de begrenzer halen en dus gewoon ruim 60km/u ermee kunnen rijden geeft toch wel een soort kick.
Bij controles pikken ze altijd ie jonkies eruit en laten ze ons doorrijden. _O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 27 december 2011 @ 01:47:48 #84
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_106076967
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:39 schreef golfer het volgende:

[..]

Op je ouwe dag zo'n ding van de begrenzer halen en dus gewoon ruim 60km/u ermee kunnen rijden geeft toch wel een soort kick.
Bij controles pikken ze altijd ie jonkies eruit en laten ze ons doorrijden. _O-

_O- _O_
De onvermoede voordelen van de ouwe dag.
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 27 december 2011 @ 08:11:58 #85
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_106078403
Ik heb wat afgebromd ^O^ In de stad was het ook verrekte handig, een brommer. Overal kunnen komen, vaak sneller dan met de auto. Het is een van de redenen waarom ik pas laat mijn rijbewijs heb gehaald :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_106078740
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 08:11 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb wat afgebromd ^O^ In de stad was het ook verrekte handig, een brommer. Overal kunnen komen, vaak sneller dan met de auto. Het is een van de redenen waarom ik pas laat mijn rijbewijs heb gehaald :)
:Y ik ook, (mobiletje oranje, was toen modekleur) . Tweede hands op de kop getikt en heel wat mee afgerost. Toen de helmen verplicht werden weer verpatst voor 25 gulden :P
En toen weer terug op de fiets :+
pi_106085328
Ik kan me nog zo'n advertentie herinneren van zo'n verpleegstersbrommertje met de wervende tekst: "Als je liever rijdt dan sleutelt."

Omdat ik een paar dorpen verder in een bandje speelde (ik moest weer van die moeilijke dingen doen waar ze in de buurt niet aan wilden), toch ook maar eens aan een brommert gegaan: Sparta 3V. Toen al een retro-model met drie handversnellingen, verbruik van 1:45 en een top van 45kmh. Dankzij de tienlitertank had ik een enorm bereik. Ik had echter de ballen verstand van zo'n ding en toen hij 'het niet meer deed' heb ik hem (waarschijnlijk met slechts een kapotte bougiekabel) ergens laten staan.
Die schade is later ingehaald, maar wel op een manier dat ik droog zat (zie usernaam).
Farts are jazz to assholes
  dinsdag 27 december 2011 @ 17:05:16 #88
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_106091869
Een met plastic overdekte brommer dus. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_106094297
Karton. In Ethiopië vraten de geiten het op.
Farts are jazz to assholes
  dinsdag 27 december 2011 @ 18:21:46 #90
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_106094538
Ik was gisteren op bezoek bij m'n ouders voor Kerst en zag verschillende Kerstkaarten staan van de buren met foto's van hun kinderen.
De kinderen die ik voor het laatst als baby zag, zijn nu al weer tussen de 5 en 10 jaar oud.
Waar blijft de tijd?
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
  Moderator dinsdag 27 december 2011 @ 18:38:29 #91
9859 crew  Karina
Woman
pi_106095096
Eerst Kerstdag at ik bij mijn moeder en er werd door niemand meer gevraagd of ik al een vriendje had, ik ben opgegeven, officieel oude vrijster :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  † In Memoriam † dinsdag 27 december 2011 @ 18:49:07 #92
137949 Disana
pi_106095534
quote:
99s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:38 schreef Karina het volgende:
Eerst Kerstdag at ik bij mijn moeder en er werd door niemand meer gevraagd of ik al een vriendje had, ik ben opgegeven, officieel oude vrijster :D
Dat lijkt me best een bevrijding.
  dinsdag 27 december 2011 @ 18:51:59 #93
356012 Aleandra
It's just a name !!
pi_106095669
quote:
99s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:38 schreef Karina het volgende:
Eerst Kerstdag at ik bij mijn moeder en er werd door niemand meer gevraagd of ik al een vriendje had, ik ben opgegeven, officieel oude vrijster :D
_O- En wat dacht jij: waarom zou ik ook voor een stukske worst een heel varken in huis halen? :D

Valt volgens mij wel mee met jou hoor dat ouwe vrijster zijn. ;)

[ Bericht 4% gewijzigd door Aleandra op 27-12-2011 18:56:52 (nog niet af) ]
  Moderator dinsdag 27 december 2011 @ 18:55:57 #94
9859 crew  Karina
Woman
pi_106095812
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:51 schreef Aleandra het volgende:

[..]

_O- En wat zei jij toen: waarom zou ik voor een stukske worst een heel varken in huis halen? :D
Dat hoefde ik dus deze keer niet te zeggen (of iets anders), niemand rept er meer over. En dat stukje worst, ik weet al lang niet meer hoe dat smaakt ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:49 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat lijkt me best een bevrijding.
Ik maak er wel een geintje over: maar op den duur werd ik er wel een beetje moe van.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_106103582
grappig is dat iedereen moet van alles, aan een partner of iets anders maar vanaf een bepaalde leeftijd is er de bevrijding. Het doet er niet meer toe. Ik kan nu gekkere dingen doen dan toen de verantwoordelijkheid van de toekomst nog zwaar drukte.
ik ben vanaf mijn 20e ongeveer grijs aan het worden en nu past het eindelijk. Ooit was ik als jongste de leidinggevende van een afdeling en heb ik dat erg waar moeten maken. Nu heb ik senioriteit, gezag zonder het te hoeven bewijzen. Ze zijn naïef aan het worden die kinderen.

[ Bericht 0% gewijzigd door kiekjesdief op 27-12-2011 22:10:01 ]
Voor de man met de hamer is ieder probleem een spijker.,
pi_106106164
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:05 schreef golfer het volgende:
Een met plastic overdekte brommer dus. ;)
2 Solexjes met 1 overkapping 8)7
  dinsdag 27 december 2011 @ 23:50:25 #97
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_106110233
quote:
99s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:38 schreef Karina het volgende:
Eerst Kerstdag at ik bij mijn moeder en er werd door niemand meer gevraagd of ik al een vriendje had, ik ben opgegeven, officieel oude vrijster :D
Ach gossie toch. ;(

Moeten we je even koppelen gaan?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator woensdag 28 december 2011 @ 00:09:59 #98
9859 crew  Karina
Woman
pi_106111012
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 23:50 schreef golfer het volgende:

[..]

Ach gossie toch. ;(

Moeten we je even koppelen gaan?
Dat werkt nooit, maar bedankt voor het aanbod ;) En ik hoef niet zo nodig hoor, als er toevallig een leukerd voorbijkomt, prima, maar anders: pech.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_106111046
quote:
99s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:38 schreef Karina het volgende:
ik ben opgegeven, officieel oude vrijster :D
Klein dipje meid? Nog een paar dagen en we gaan weer met frisse (tegen)zin een nieuw jaar in :? :')
  Moderator woensdag 28 december 2011 @ 00:12:15 #100
9859 crew  Karina
Woman
pi_106111101
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:10 schreef Plumootje het volgende:

[..]

Klein dipje meid? Nog een paar dagen en we gaan weer met frisse (tegen)zin een nieuw jaar in :? :')
Nee hoor, tenminste, niet daardoor, zie de post boven je. Wie weet wat het volgende jaar brengt inderdaad, behalve de tegenzin dan ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 28 december 2011 @ 00:12:27 #101
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_106111109
quote:
99s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:09 schreef Karina het volgende:

En ik hoef niet zo nodig hoor, als er toevallig een leukerd voorbijkomt, prima, maar anders: pech.
Sorry, ben al bezet. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_106111969
quote:
99s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:12 schreef Karina het volgende:

[..]

Nee hoor, tenminste, niet daardoor, zie de post boven je. Wie weet wat het volgende jaar brengt inderdaad, behalve de tegenzin dan ;)
Waar ik ieder jaar tegenop zie is het vuurwerk. Ben er hartstikke bang voor. Toen ik als klein meisje (verplicht) mee moest naar het wekelijkse vuurwerk op het Scheveningse strand, stond ik altijd met mijn vingers in de oren, en dan nog enthousiast moeten zijn... ;(
  woensdag 28 december 2011 @ 17:58:07 #103
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_106132479
Sinds vandaag aan de leesbril ...
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_106133313
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 17:58 schreef SilkTie het volgende:
Sinds vandaag aan de leesbril ...
En dat is nog maar het beginnetje :Y
  woensdag 28 december 2011 @ 18:27:41 #105
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_106133385
Op een nieuwe auto geen dikke velgen of verlagen (wat ik altijd deed) omdat de rug anders begint te piepen :')
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_106133493
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 18:27 schreef Klonk het volgende:
Op een nieuwe auto geen dikke velgen of verlagen (wat ik altijd deed) omdat de rug anders begint te piepen :')
:o :?
  woensdag 28 december 2011 @ 18:32:08 #107
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_106133528
ja, lage banden en een verlaagd onderstel maken de auto en wegligging niet comfortabeler en geven die hobbels ongenadig door aan mijn slechte rug :')
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  woensdag 28 december 2011 @ 18:40:17 #108
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_106133812
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 18:27 schreef Klonk het volgende:
Op een nieuwe auto geen dikke velgen of verlagen (wat ik altijd deed)
Dat vond en vind ik altijd iets voor ordi's of plebejers. Nooit die behoefte gehad, ook niet toen ik jong was.
Dat heeft dus weinig met leeftijd te maken en meer met een bepaald milieu.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_106133828
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 18:32 schreef Klonk het volgende:
ja, lage banden en een verlaagd onderstel maken de auto en wegligging niet comfortabeler en geven die hobbels ongenadig door aan mijn slechte rug :')
Kan me er wel iets bij voorstellen: klonk, klonk,...? :)
  woensdag 28 december 2011 @ 18:41:00 #110
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_106133841
Ik ben geen sjonnie :')

Wil ik ook niet worden :')
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_106133984
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 18:41 schreef Klonk het volgende:
Ik ben geen sjonnie :')

Wil ik ook niet worden :')
Haagse Sjonny? _O-
  woensdag 28 december 2011 @ 18:53:50 #112
356012 Aleandra
It's just a name !!
pi_106134313
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 18:32 schreef Klonk het volgende:
ja, lage banden en een verlaagd onderstel maken de auto en wegligging niet comfortabeler en geven die hobbels ongenadig door aan mijn slechte rug :')
Nee nee banden maken het er niet beter op. :N

Doet me denken aan de keer dat mijn wederhelft effkes zelf gauw de banden ging verwisselen. En ik maar wachten en wachten tot ik uiteindelijk maar eens ging kijken waar hij bleef.
Zat ie al 30 minuten op zijn knietjes achter de auto ( mobiel op de voorstoel liggen natuurlijk) kon niet meer op of neer.
_O- vreselijk door zijn rug gegaan met het tillen van een bandje.
pi_106134922
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 18:53 schreef Aleandra het volgende:

[..]

Nee nee banden maken het er niet beter op. :N

Doet me denken aan de keer dat mijn wederhelft effkes zelf gauw de banden ging verwisselen. En ik maar wachten en wachten tot ik uiteindelijk maar eens ging kijken waar hij bleef.
Zat ie al 30 minuten op zijn knietjes achter de auto ( mobiel op de voorstoel liggen natuurlijk) kon niet meer op of neer.
_O- vreselijk door zijn rug gegaan met het tillen van een bandje.
Onderschat de zwaartekracht niet. Die wordt met de jaren ook steeds zwaarder, alles voelt gewoon zwaarder. :P
  woensdag 28 december 2011 @ 19:13:47 #114
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_106135058
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 18:25 schreef Plumootje het volgende:

[..]

En dat is nog maar het beginnetje :Y
Dank je :* .
Mijn vrouw zit me nu ook een bril voor het rijden aan te smeren, ik zit iedere dag zo'n drie uur achter het stuur en daar worden de kijkertjes erg :O :Z van.
Maar goed, dat doen we dan tegelijk wanneer we haar leesbril uitzoeken }) .
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_106135230
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 19:13 schreef SilkTie het volgende:

[..]

Dank je :* .
Mijn vrouw zit me nu ook een bril voor het rijden aan te smeren, ik zit iedere dag zo'n drie uur achter het stuur en daar worden de kijkertjes erg :O :Z van.
Maar goed, dat doen we dan tegelijk wanneer we haar leesbril uitzoeken }) .
Touché >:) :+
  Moderator woensdag 28 december 2011 @ 19:29:47 #116
9859 crew  Karina
Woman
pi_106135670
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 19:10 schreef Plumootje het volgende:

[..]

Onderschat de zwaartekracht niet. Die wordt met de jaren ook steeds zwaarder, alles voelt gewoon zwaarder. :P
Heb ik nou ook, volgens mij klopt de weegschaal niet :7

@SilkTie: na drie uur rijden worden volgens mij ieders ogen moe, zelfs als je twintig ben ;) Dus het komt helemaal niet door de leeftijd hoor.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 28 december 2011 @ 19:34:45 #117
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_106135852
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 18:44 schreef Plumootje het volgende:

[..]

Haagse Sjonny? _O-
ik heb sinds een week een citroen c1, burgerlijker kan niet :P
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_106136196
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2011 19:34 schreef Klonk het volgende:

[..]

ik heb sinds een week een citroen c1, burgerlijker kan niet :P
...dit dus: :7 : _O- , excuse.
  woensdag 28 december 2011 @ 19:46:07 #119
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_106136313
Is wel lekker zuinig (ouwe lullen opmerking optima forma)
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  woensdag 28 december 2011 @ 19:51:27 #120
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_106136537
quote:
99s.gif Op woensdag 28 december 2011 19:29 schreef Karina het volgende:

[..]

Heb ik nou ook, volgens mij klopt de weegschaal niet :7

@SilkTie: na drie uur rijden worden volgens mij ieders ogen moe, zelfs als je twintig ben ;) Dus het komt helemaal niet door de leeftijd hoor.
Maar tot nu toe had ik hele goede ogen en kon ik alles haarscherp zien. Ik merk dat het minder wordt. Maar ik geef je geen ongelijk natuurlijk, want ik ben helemaal niet oud ;) .

BTW, die weegschaal ... mijn broekbanden krimpen ongemerkt. Ik ben niet heel anders gaan eten, leef de laatste 9,5 jaar op hetzelfde dieet (nl. datgene wat mijn vrouw mij voorzet), ben niet meer of minder gaan bewegen, maar toch willen die broeken niet meer passen zoals vroeger. en die grote weegschaal hier op het werk moet ook weer nodig gecalibreerd worden, want dat ding is niet meer te vertrouwen }:| .
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 28 december 2011 @ 19:59:25 #121
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_106136891
Ik verbeter alleen maar naarmate ik ouder wordt :P
pi_106136907
quote:
Op woensdag 28 december 2011 19:29 schreef Karina het volgende:

@SilkTie: na drie uur rijden worden volgens mij ieders ogen moe, zelfs als je twintig ben ;) Dus het komt helemaal niet door de leeftijd hoor.
Leeftijd gaat mééspelen, ben ook pas later begonnen met een leesfokkie. Heeft dacht ik ook te maken met zwaarderwordende(hangende dus) oogleden door eh, you know...
:P
pi_106137198
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 19:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik verbeter alleen maar naarmate ik ouder wordt :P
bevoorrechte positie in 't leven heb je, masselaar :o
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 28 december 2011 @ 20:06:09 #124
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_106137235
quote:
10s.gif Op woensdag 28 december 2011 20:05 schreef Plumootje het volgende:

[..]

bevoorrechte positie in 't leven heb je, masselaar :o
Nou... daar heb ik héél véél voor moeten doen :')
  woensdag 28 december 2011 @ 20:08:47 #125
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_106137384
Ik kan wel een dingetje verzinnen dat minder is geworden de afgelopen 11 jaar hoor.. :P
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 28 december 2011 @ 20:11:56 #126
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_106137542
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 19:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik verbeter alleen maar naarmate ik ouder wordt :P
ik mag eerlijk gezegd ook niet mopperen al zeg ik het zelf
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  woensdag 28 december 2011 @ 20:12:13 #127
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_106137553
quote:
6s.gif Op woensdag 28 december 2011 20:08 schreef E.T. het volgende:
Ik kan wel een dingetje verzinnen dat minder is geworden de afgelopen 11 jaar hoor.. :P
nu heb je me nieuwsgierig gemaakt
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  Moderator woensdag 28 december 2011 @ 20:14:43 #128
9859 crew  Karina
Woman
pi_106137676
quote:
10s.gif Op woensdag 28 december 2011 19:59 schreef Plumootje het volgende:

[..]

Leeftijd gaat mééspelen, ben ook pas later begonnen met een leesfokkie. Heeft dacht ik ook te maken met zwaarderwordende(hangende dus) oogleden door eh, you know...
:P
Gelukkig heb ik geen last meer van mijn ogen, omdat ze gelaserd zijn. Oogleden zijn ook nog goed, maar mijn moeder en toevallig laatst ook een collega zijn er aan geopereerd, om ze "op te trekken".

quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 19:51 schreef SilkTie het volgende:

[..]

Maar tot nu toe had ik hele goede ogen en kon ik alles haarscherp zien. Ik merk dat het minder wordt. Maar ik geef je geen ongelijk natuurlijk, want ik ben helemaal niet oud ;) .

BTW, die weegschaal ... mijn broekbanden krimpen ongemerkt. Ik ben niet heel anders gaan eten, leef de laatste 9,5 jaar op hetzelfde dieet (nl. datgene wat mijn vrouw mij voorzet), ben niet meer of minder gaan bewegen, maar toch willen die broeken niet meer passen zoals vroeger. en die grote weegschaal hier op het werk moet ook weer nodig gecalibreerd worden, want dat ding is niet meer te vertrouwen }:| .
Met autorijden merkte ik het destijds doordat ik de verkeersborden niet zo goed meer kon lezen (terwijl ik WEL lenzen had, maar die sterkte was niet goed meer). Daarom toen laten laseren.

Mijn kleren van pakweg 5 jaar geleden passen allemaal nog wel, ik heb wel een klein buikje gekregen helaas :{ Maar die verberg ik strategisch.

Voor de rest valt het qua gezondheid eigenlijk reuze mee, als je bedenkt dat ik niet sport en nog wat dingen doe niet niet zo goed zijn voor je gezondheid :') Alleen het traplopen met zware boodschappentassen gaat wat moeizamer.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 28 december 2011 @ 20:17:24 #129
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_106137802
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 20:12 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

nu heb je me nieuwsgierig gemaakt
Ze zegt dat ik geen 4 keer per dag meer kan, waarop ik heb geantwoord dat ze me dan een 11 jaar jongere vrouw moet geven. Nu is ze boos koffie zetten.
  Moderator woensdag 28 december 2011 @ 20:18:24 #130
9859 crew  Karina
Woman
pi_106137854
Nou, je krijgt in ieder geval zometeen wel een kop koffie :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 28 december 2011 @ 20:20:39 #131
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_106137974
quote:
6s.gif Op woensdag 28 december 2011 20:08 schreef E.T. het volgende:
Ik kan wel een dingetje verzinnen dat minder is geworden de afgelopen 11 jaar hoor.. :P
Het bedrijf waar ik werk is in de laatste ontwikkelfase van een apparaat om ED (erectile dysfunction) te behandelen. Binnenkort de clinical trials, misschien kan onze sponsor nog een proefkonijn gebruiken ... :+ .
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
  woensdag 28 december 2011 @ 20:27:47 #132
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_106138299
Niks ervan... Niks geen geproefkonijn aan de kroonjuwelen van mijn vent!
zo lang 2x per dag nog geen probleem is, wordt er niet aan gesleuteld :P
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 28 december 2011 @ 20:31:28 #133
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_106138462
quote:
6s.gif Op woensdag 28 december 2011 20:17 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ze zegt dat ik geen 4 keer per dag meer kan, waarop ik heb geantwoord dat ze me dan een 11 jaar jongere vrouw moet geven. Nu is ze boos koffie zetten.
quote:
6s.gif Op woensdag 28 december 2011 20:27 schreef E.T. het volgende:
Niks ervan... Niks geen geproefkonijn aan de kroonjuwelen van mijn vent!
zo lang 2x per dag nog geen probleem is, wordt er niet aan gesleuteld :P
tussen 2 en 4 keer zit nog een heel verschil...vraag me af wie de waarheid spreekt ;)
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 28 december 2011 @ 20:37:04 #134
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_106138699
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 20:31 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

[..]

tussen 2 en 4 keer zit nog een heel verschil...vraag me af wie de waarheid spreekt ;)
Alletwee :) Geef me een 11 jaar jonger chicky en ik pak die 2 keer er nog bij :P
pi_106138860
quote:
99s.gif Op woensdag 28 december 2011 20:14 schreef Karina het volgende:

Gelukkig heb ik geen last meer van mijn ogen, omdat ze gelaserd zijn. Oogleden zijn ook nog goed, maar mijn moeder en toevallig laatst ook een collega zijn er aan geopereerd, om ze "op te trekken".


Dat 'optrekken' is dat dan om medische indicatie geweest. Heb het een keer op TV gezien.
  woensdag 28 december 2011 @ 20:42:08 #136
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_106138898
quote:
6s.gif Op woensdag 28 december 2011 20:37 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Alletwee :) Geef me een 11 jaar jonger chicky en ik pak die 2 keer er nog bij :P
:D
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  woensdag 28 december 2011 @ 20:51:20 #137
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_106139296
quote:
6s.gif Op woensdag 28 december 2011 20:27 schreef E.T. het volgende:
Niks ervan... Niks geen geproefkonijn aan de kroonjuwelen van mijn vent!
zo lang 2x per dag nog geen probleem is, wordt er niet aan gesleuteld :P
-O-
Dan moeten we toch de managing director als proefkonijn voordragen :P .
quote:
6s.gif Op woensdag 28 december 2011 20:37 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Alletwee :) Geef me een 11 jaar jonger chicky en ik pak die 2 keer er nog bij :P
^O^
* SilkTie Popcorn pakt, colaatje inschenkt en op de volgende ronde wacht. * Klingeling *
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 28 december 2011 @ 20:59:23 #138
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
  Moderator woensdag 28 december 2011 @ 21:06:32 #139
9859 crew  Karina
Woman
pi_106139895
quote:
10s.gif Op woensdag 28 december 2011 20:41 schreef Plumootje het volgende:

[..]

Dat 'optrekken' is dat dan om medische indicatie geweest. Heb het een keer op TV gezien.
Bij allebei ja, omdat ze anders niet meer goed konden zien. Ik hoorde wel van de collega dat de arts het op de foto een beetje had overdreven (door zijn oogleden extra omhoog te trekken, zoiets), dus je moet een beetje mazzel hebben met je dokter.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 28 december 2011 @ 21:06:43 #140
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_106139908
Welke volgende ronde?
Hij weet toch wel dat ie nooit de kans krijgt het te bewijzen :P
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_106140341
quote:
5s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:06 schreef E.T. het volgende:
Welke volgende ronde?
Hij weet toch wel dat ie nooit de kans krijgt het te bewijzen :P
De kracht van de vrouw... :P
pi_106140554
per uur bedoel je?
Voor de man met de hamer is ieder probleem een spijker.,
  woensdag 28 december 2011 @ 21:22:12 #143
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_106140570
Jullie weten dat je als vrouw na de overgang meestal helemaal opdroogt?

Wij mannen kunnen dan nog steeds wel doorgaan tot ergens in de 80. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_106140601
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:22 schreef golfer het volgende:
Jullie weten dat je als vrouw na de overgang meestal helemaal opdroogt?

Wij mannen kunnen dan nog steeds wel doorgaan tot ergens in de 80. :')
Kan een vrouw ook met wat glijmiddel.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_106140649
en ze drogen niet allemaal helemaal op hoor
Voor de man met de hamer is ieder probleem een spijker.,
  woensdag 28 december 2011 @ 21:33:30 #146
356012 Aleandra
It's just a name !!
pi_106141078
:D
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 20:51 schreef SilkTie het volgende:

[..]

-O-
Dan moeten we toch de managing director als proefkonijn voordragen :P .

[..]

^O^
* SilkTie Popcorn pakt, colaatje inschenkt en op de volgende ronde wacht. * Klingeling *
Ben maar heeel eventjes weg en dan ineens dit............ Mag ik een beetje popcorn en wat cola van je Silk Tie, snij ik dalijk wat kaasblokjes in de pauze voor de hele club.
  Moderator woensdag 28 december 2011 @ 21:34:14 #147
9859 crew  Karina
Woman
pi_106141118
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:22 schreef golfer het volgende:
Jullie weten dat je als vrouw na de overgang meestal helemaal opdroogt?

Wij mannen kunnen dan nog steeds wel doorgaan tot ergens in de 80. :')
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:23 schreef kiekjesdief het volgende:
en ze drogen niet allemaal helemaal op hoor
Dat.

Niet zo aardig golfer }:|

Natuurlijk wordt het allemaal iets minder, maar je hoeft het niet te overdrijven.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator woensdag 28 december 2011 @ 21:35:54 #148
9859 crew  Karina
Woman
pi_106141184
Zijn er ook leuke dingen waaraan jullie merken dat je ouder wordt?

Ik vind het bijvoorbeeld wel prettig je niet zo nodig meer met alle mode mee "moet" doen, zoals vroeger op school bijvoorbeeld, scheelt een hoop geld ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 28 december 2011 @ 21:42:39 #149
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_106141506
Dat je beter leert omgaan met teleurstellingen.
pi_106141888
Dat ik nu een snelle auto kan betalen maar de rust heb om niet voluit te hoeven gaan.
Voor de man met de hamer is ieder probleem een spijker.,
  Moderator woensdag 28 december 2011 @ 21:49:42 #151
9859 crew  Karina
Woman
pi_106141890
quote:
7s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat je beter leert omgaan met teleurstellingen.
Dat heb ik dan weer niet. Ik kan het wel beter verbergen. Ik schiet wel iets minder vaak uit mijn slof.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 28 december 2011 @ 21:51:36 #152
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_106141989
quote:
99s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:49 schreef Karina het volgende:

[..]

Dat heb ik dan weer niet. Ik kan het wel beter verbergen. Ik schiet wel iets minder vaak uit mijn slof.
Nou ik kan wel beter relativeren. Een "ook DIT komt wel weer goed" gevoel.
pi_106143690
Meer relativeren...? :')
  woensdag 28 december 2011 @ 22:29:11 #154
356012 Aleandra
It's just a name !!
pi_106143807
Kan tegenwoordig gewoon lekker mijn ding doen zonder me af te vragen hoe de buitenwereld der tegen aan kijkt. En inderdaad 'het zal allemaal wel loslopen' gevoel.

:) Voelt echt goed!!
  woensdag 28 december 2011 @ 22:36:00 #155
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_106144154
quote:
99s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:35 schreef Karina het volgende:
Zijn er ook leuke dingen waaraan jullie merken dat je ouder wordt?

quote:
Niet zo aardig golfer }:|

Dat het mij al een tijdje helemaal geen reet meer interesseert wat mensen van mij denken en of mensen mij aardig vinden of niet en dat ik gewoon helemaal m'n eigen onaardige ik kan zijn. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_106144361
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 22:36 schreef golfer het volgende:

[..]

[..]

Dat het mij al een tijdje helemaal geen reet meer interesseert wat mensen van mij denken en of mensen mij aardig vinden of niet en dat ik gewoon helemaal m'n eigen onaardige ik kan zijn. ;)
Lekker is dat heh... :P

Ik heb vanmiddag Piet nog uitgescholden voor Homo :+
pi_106144376
quote:
7s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat je beter leert omgaan met teleurstellingen.
Wat mij betreft went dat nooit. ;(
  woensdag 28 december 2011 @ 22:48:18 #158
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_106144899
quote:
6s.gif Op woensdag 28 december 2011 22:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

Lekker is dat heh... :P

Ik heb vanmiddag Piet nog uitgescholden voor Homo :+
Good for you!
Hij vatte het natuurlijk als compliment op? :P
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_106145072
quote:
99s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:49 schreef Karina het volgende:

[..]

Dat heb ik dan weer niet. Ik kan het wel beter verbergen. Ik schiet wel iets minder vaak uit mijn slof.
Ja, je komt zo relex over, kon ik dat maar tegen mezelf zeggen.

Anderzijds heb ik ook af en toe gezien dat je kan "optreden". ^O^
pi_106145123
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 22:48 schreef golfer het volgende:

[..]

Good for you!
Hij vatte het natuurlijk als compliment op? :P
Ik heb hem niet meer terug gezien :D
  woensdag 28 december 2011 @ 23:14:37 #161
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_106146528
quote:
99s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:38 schreef Karina het volgende:
Eerst Kerstdag at ik bij mijn moeder en er werd door niemand meer gevraagd of ik al een vriendje had, ik ben opgegeven, officieel oude vrijster :D
Dat zo'n leuke vrouw vrijgezel is.
Had ik dat eerder geweten, dan was ik graag met je meegegaan om Kerst bij je moeder te vieren :Y.
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
pi_106146659
meet bij je moeder, zeg je dat het allemaal lovers zijn
Voor de man met de hamer is ieder probleem een spijker.,
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 28 december 2011 @ 23:17:02 #163
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_106146687
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:14 schreef Baron-von-Blubba het volgende:

[..]

Dat zo'n leuke vrouw vrijgezel is.
Had ik dat eerder geweten, dan was ik graag met je meegegaan om Kerst bij je moeder te vieren :Y.
Ik mag toch hopen dat de gemiddelde 40+ vrouw écht niet meer voor dit soort desperate posts valt.
pi_106146715
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:14 schreef Baron-von-Blubba het volgende:

[..]

Dat zo'n leuke vrouw vrijgezel is.
Had ik dat eerder geweten, dan was ik graag met je meegegaan om Kerst bij je moeder te vieren :Y.
:P c_/

dit ga ik effe volgen O-)
pi_106146788
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

:P c_/

dit ga ik effe volgen O-)
_O-
pi_106146799
quote:
6s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:17 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat de gemiddelde 40+ vrouw écht niet meer voor dit soort desperate posts vallen.
Hij mag toch een poging wagen...

ken nooit kwaad :+
pi_106146815
Als dit geen neuken wordt...
  woensdag 28 december 2011 @ 23:18:57 #169
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_106146830
quote:
6s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:17 schreef Swetsenegger het volgende:

Ik mag toch hopen dat de gemiddelde 40+ vrouw écht niet meer voor dit soort desperate posts vallen.
Te obvious en te wanhopig op zoek, bedoel je? :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_106147083
quote:
binnenpretje... :+
pi_106147203
quote:
10s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:23 schreef Plumootje het volgende:

[..]

binnenpretje... :+
Nah... maar we zijn een beetje lullig :')

Ik vind Baron-von-Blubba best lief *; en hij is ook nog best ''te doen'' :P

Waar is Karina gebleven trouwens? :+
pi_106147249
quote:
6s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:18 schreef Modus het volgende:
Als dit geen neuken wordt...
neen
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 28 december 2011 @ 23:26:21 #173
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_106147264
En gelet op Plumootje en Fann moet ik me gaan afvragen of mannen, al dan niet desperate, sowieso kansloos zijn bij the object of Baron-von-Blubba's affection?
pi_106147382
quote:
11s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:26 schreef Swetsenegger het volgende:
En gelet op Plumootje en Fann moet ik me gaan afvragen of mannen, al dan niet desperate, sowieso kansloos zijn bij the object of Baron-von-Blubba's affection?
Ik ben bezet :P dus nee :')

en dan ga je natuurlijk vragen, wat als ik niet bezet was?

Geef ik lekker geen antwoord op, ik ben diplomatisch enzo... (8>
pi_106147423
hoop doet leven O+
pi_106147439
Plumootje weet ik zo net nog niet ..... c_/
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 28 december 2011 @ 23:29:22 #177
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_106147442
quote:
10s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik ben bezet :P dus nee :')

en dan ga je natuurlijk vragen, wat als ik niet bezet was?

Geef ik lekker geen antwoord op, ik ben diplomatisch enzo... (8>
Huh? wait, wut?

Volgens mij hebben we een spraakverwarring :)
pi_106147491
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:29 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Huh? wait, wut?

Volgens mij hebben we een spraakverwarring :)
jajajajaja diplomatiek, daar wen je wel aan :')
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 28 december 2011 @ 23:32:51 #179
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_106147661
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

jajajajaja diplomatiek, daar wen je wel aan :')
Nee rly :{
pi_106147674
Nah.. Swets zitten we dan -O-

de dames zijn er vandoor...
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 28 december 2011 @ 23:33:50 #181
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_106147738
quote:
15s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nah.. Swets zitten we dan -O-

de dames zijn er vandoor...
Die ouwetjes slapen wat vroeger he.
  woensdag 28 december 2011 @ 23:34:49 #182
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_106147807
quote:
15s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nah.. Swets zitten we dan -O-

de dames zijn er vandoor...
die zitten allemaal in 40+ SC ;)
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_106147842
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:34 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

die zitten allemaal in 40+ SC ;)
effe kieken (8>
pi_106147918
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:34 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

die zitten allemaal in 40+ SC ;)
nietus...
pi_106147970
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:33 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Die ouwetjes slapen wat vroeger he.
Ik ben nog wakker! *O*
pi_106148131
quote:
6s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Plumootje weet ik zo net nog niet ..... c_/
...met mezelf ook niet :D
  Moderator woensdag 28 december 2011 @ 23:40:07 #187
9859 crew  Karina
Woman
pi_106148150
quote:
10s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Nah... maar we zijn een beetje lullig :')

Ik vind Baron-von-Blubba best lief *; en hij is ook nog best ''te doen'' :P

Waar is Karina gebleven trouwens? :+
Karina zat Big Fat Gypsy Wedding te kijken ;)

En dit is geen SC he jongens.


quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:14 schreef Baron-von-Blubba het volgende:

[..]

Dat zo'n leuke vrouw vrijgezel is.
Had ik dat eerder geweten, dan was ik graag met je meegegaan om Kerst bij je moeder te vieren :Y.
OK nog even: bedankt voor het compliment :)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 28 december 2011 @ 23:40:40 #188
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_106148179
quote:
99s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:40 schreef Karina het volgende:

[..]

Karina zat Big Fat Gypsy Wedding te kijken ;)

En dit is geen SC he jongens.
daarom ook mijn post Karina
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  woensdag 28 december 2011 @ 23:41:04 #189
356012 Aleandra
It's just a name !!
pi_106148201
Ik ben ook nog wakker, ben een echte nachtraaf.

>:) Blijf me verbazen vandaag. Mijn router doet een beetje moeilijk vandaag en iedere keer als ik opnieuw opstart is der weer vanalles gebeurd hier. Leuk beetje leven in de brouwerij
  woensdag 28 december 2011 @ 23:41:27 #190
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_106148223
oke, allemaal naar SC!!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  Moderator woensdag 28 december 2011 @ 23:42:22 #191
9859 crew  Karina
Woman
pi_106148287
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
oke, allemaal naar SC!!
DAT! Ik ga naar bed, want oud en moe en wil morgen vroeg wat doen. En oud en moe is weer een beetje on topic tenminste ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 28 december 2011 @ 23:42:47 #192
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_106148315
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:41 schreef Aleandra het volgende:
Ik ben ook nog wakker, ben een echte nachtraaf.

>:) Blijf me verbazen vandaag. Mijn router doet een beetje moeilijk vandaag en iedere keer als ik opnieuw opstart is der weer vanalles gebeurd hier. Leuk beetje leven in de brouwerij
Dat kan geen Sitecom router zijn.

Is er een SC??
  Moderator woensdag 28 december 2011 @ 23:44:06 #193
9859 crew  Karina
Woman
pi_106148368
quote:
6s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:42 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dat kan geen Sitecom router zijn.

Is er een SC??
:Y daar verder graag
[40+ SC #10] heibiker tegen de muur!
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 29 december 2011 @ 00:26:35 #194
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_106150591
quote:
10s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Nah... maar we zijn een beetje lullig :')

Ik vind Baron-von-Blubba best lief *; en hij is ook nog best ''te doen'' :P
Dank je voor je vriendelijke woorden :D .
De andere reakties waren natuurlijk te verwachten op een forum, maar dat geeft niks.

quote:
99s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:40 schreef Karina het volgende:
[..]

OK nog even: bedankt voor het compliment :)
Graag gedaan.
Ik vind het ook altijd leuk om je posts te lezen, maar zal dat niet meer in het 40+ topic vermelden.
Want er wordt flink meegelezen hier, dus hoop dat je dat niet vervelend vond.
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
  donderdag 29 december 2011 @ 00:52:46 #195
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_106151625
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 00:26 schreef Baron-von-Blubba het volgende:

[..]

Dank je voor je vriendelijke woorden :D .
De andere reakties waren natuurlijk te verwachten op een forum, maar dat geeft niks.

Graag gedaan.
Ik vind het ook altijd leuk om je posts te lezen, maar zal dat niet meer in het 40+ topic vermelden.
Want er wordt flink meegelezen hier, dus hoop dat je dat niet vervelend vond.
Wie, weet ontdek je nog een keer de DM of PM-functie en bloeit er ooit iets moois op? :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 29 december 2011 @ 11:03:00 #196
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_106158152
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

:P c_/

dit ga ik effe volgen O-)
Heb niks meer van die blokjes kaas gezien ... leek een aardig boksgala te worden ;) .

OT:
Sinds mijn middelbare school heb ik al die houding van "ach, dat komt best in orde" (deze woorden zijn ook zo letterlijk gezegd bij de diploma-uitreiking, arme mevr. Bijvoet).
En sinds de universiteit heb ik het al dat het me geen lazer kan schelen of men mij aardig vindt of niet.
Betekent dat dat ik al vroeg oud was? Wel als je het mijn schoonzus vraagt :X .

Geduld? Dat is de laatste jaren juist minder geworden. Maar dat kan zijn omdat ik bij thuiskomst 5 koters op me af zie komen (oudste net 8 geworden, de jongste twee bijna 2,5). Ook kan het aan de Israëlische zon liggen. waardoor je een warmer temperament krijgt.

Nee, ik merk het aan het feit dat ik niet meer zo tegen herrie kan en liever naar een rustige Engelse serie kijk dan naar een druk flitsende 'hippe' Amerikaanse (maar gelukkig is onze tv niet meer zo werkend, dus we kijken nergens meer naar).

Laatst zat ik met mijn buren hun oudste zoon (14) te pesten, zoals mijn vader en zijn vrienden dat bij mij deden toen ik zo oud was :+ .

In ons dorp/stadje (voornamelijk gematigd religieuzen, enkele seculieren en een paar strenger orthodox) gaat de jeugd op vrijdagavond na het eten de straat op om met elkaar de afgelopen week, de wereld en hun toekomst te bespreken. Mijn kinderen zijn daar nog niet aan toe, maar ik denk dat de oudste volgend jaar ook de hort op gaat.
Laatst liep ik op vrijdagavond naar vrienden toe die een soort borrel hielden ter ere van hun pasgeboren kleinzoon (! ook al een reden om mij oud te voelen!). Over straat lopend zag ik al die jongelingen, kon bijna tastbaar de hormoon-overload ruiken en zien, en kon alleen maar denken: "Jongens, geniet ervan. Die onbezorgde jeugd is sneller voorbij dan je denkt. Praat maar, probeer je positie als individu en als lid van een groep te vinden, vorm jezelf, dit is een belangrijke fase in je persoonlijke ontwikkeling."
OMG, toen voelde ik me een ouwe l*l :') (een wijze weliswaar, maar toch).
Zou ik er over drie jaar nog zo over denken als ik een bakvis in huis heb :X ?
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_106160201
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 11:03 schreef SilkTie het volgende:

[..]

Heb niks meer van die blokjes kaas gezien ... leek een aardig boksgala te worden ;) .

OT:
Sinds mijn middelbare school heb ik al die houding van "ach, dat komt best in orde" (deze woorden zijn ook zo letterlijk gezegd bij de diploma-uitreiking, arme mevr. Bijvoet).
En sinds de universiteit heb ik het al dat het me geen lazer kan schelen of men mij aardig vindt of niet.
Betekent dat dat ik al vroeg oud was? Wel als je het mijn schoonzus vraagt :X .

Geduld? Dat is de laatste jaren juist minder geworden. Maar dat kan zijn omdat ik bij thuiskomst 5 koters op me af zie komen (oudste net 8 geworden, de jongste twee bijna 2,5). Ook kan het aan de Israëlische zon liggen. waardoor je een warmer temperament krijgt.

Nee, ik merk het aan het feit dat ik niet meer zo tegen herrie kan en liever naar een rustige Engelse serie kijk dan naar een druk flitsende 'hippe' Amerikaanse (maar gelukkig is onze tv niet meer zo werkend, dus we kijken nergens meer naar).

Laatst zat ik met mijn buren hun oudste zoon (14) te pesten, zoals mijn vader en zijn vrienden dat bij mij deden toen ik zo oud was :+ .

In ons dorp/stadje (voornamelijk gematigd religieuzen, enkele seculieren en een paar strenger orthodox) gaat de jeugd op vrijdagavond na het eten de straat op om met elkaar de afgelopen week, de wereld en hun toekomst te bespreken. Mijn kinderen zijn daar nog niet aan toe, maar ik denk dat de oudste volgend jaar ook de hort op gaat.
Laatst liep ik op vrijdagavond naar vrienden toe die een soort borrel hielden ter ere van hun pasgeboren kleinzoon (! ook al een reden om mij oud te voelen!). Over straat lopend zag ik al die jongelingen, kon bijna tastbaar de hormoon-overload ruiken en zien, en kon alleen maar denken: "Jongens, geniet ervan. Die onbezorgde jeugd is sneller voorbij dan je denkt. Praat maar, probeer je positie als individu en als lid van een groep te vinden, vorm jezelf, dit is een belangrijke fase in je persoonlijke ontwikkeling."
OMG, toen voelde ik me een ouwe l*l :') (een wijze weliswaar, maar toch).
Zou ik er over drie jaar nog zo over denken als ik een bakvis in huis heb :X ?
Ik zat eerst helemaal zo ! :o :o :o :o :o :? :? :') :')

ik dacht waar heeft die het nu over/ blokjes kaas? welke kaas?

Maat gelukkig ging je OT en nu snap ik je.

samenvatting:
Je bent minder geduldig geworden dus :Y

Snap ik met 5 koters in uist tussen de 2,5 en 8 jaar :')
Ik zou compleet gestoord worden :@ :D
  donderdag 29 december 2011 @ 12:46:56 #198
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_106161516
quote:
10s.gif Op donderdag 29 december 2011 12:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik zat eerst helemaal zo ! :o :o :o :o :o :? :? :') :')

ik dacht waar heeft die het nu over/ blokjes kaas? welke kaas?

Maat gelukkig ging je OT en nu snap ik je.

samenvatting:
Je bent minder geduldig geworden dus :Y

Snap ik met 5 koters in uist tussen de 2,5 en 8 jaar :')
Ik zou compleet gestoord worden :@ :D
Niet gestoord, want het zijn stuk voor stuk pareltjes, maar ze vreeeeten energie ;) .
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_106161604
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 12:46 schreef SilkTie het volgende:
maar ze vreeeeten energie ;) .
De energie die kinderen hebben zuigen ze idd uit hun ouders. :+
pi_106161763
Krankzinnigheid is erfelijk. Je krijgt het van je kinderen.
Farts are jazz to assholes
  donderdag 29 december 2011 @ 13:09:41 #201
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_106162211
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 11:03 schreef SilkTie het volgende:
-knip-
Het zou natuurlijk inderdaad ook aan de woonomgeving kunnen liggen dat je minder geduld kunt opbrengen. Het kunnen flink emotionele schreeuwerige toestanden zijn in Israël en zeker binnen de gelovige gemeenschap.
Weet niet of je daartoe behoort (zo te zien aan je kinderschare wel) ?
Mazzel tov!
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 29 december 2011 @ 15:27:38 #202
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_106167555
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:09 schreef golfer het volgende:

[..]

Het zou natuurlijk inderdaad ook aan de woonomgeving kunnen liggen dat je minder geduld kunt opbrengen. Het kunnen flink emotionele schreeuwerige toestanden zijn in Israël en zeker binnen de gelovige gemeenschap.
Weet niet of je daartoe behoort (zo te zien aan je kinderschare wel) ?
Mazzel tov!
Het leven hier is überhaupt hectischer, maar vergelijkbaar met bijv. Rome.
Er bestaat hier niet zoiets als 'de gelovige gemeenschap', net zomin die in Nederland bestaat. Er zijn veel seculieren/traditionelen (die meer de tradities als cultuur behouden dan vanuit een religieus oogpunt), een redelijke groep religieuzen van diverse stromingen en een kleinere groep streng-orthodoxen.

Ikzelf behoor tot de gematigd religieuzen (ook wel modern-orthodoxen genaamd), houd mij aan de regels maar draai gewoon mee met de moderne wereld. De kinderschare is er vooral omdat ik zelf maar één broertje heb en dat nogal saai vond :+ .
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
  donderdag 29 december 2011 @ 15:39:51 #203
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_106168054
De geborduurde keppel-groep? Want het liberaal-jodendom word geloof ik nog steeds niet erkend in Israël?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_106176823
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 15:27 schreef SilkTie het volgende:

[..]

Het leven hier is überhaupt hectischer, maar vergelijkbaar met bijv. Rome.
Er bestaat hier niet zoiets als 'de gelovige gemeenschap', net zomin die in Nederland bestaat. Er zijn veel seculieren/traditionelen (die meer de tradities als cultuur behouden dan vanuit een religieus oogpunt), een redelijke groep religieuzen van diverse stromingen en een kleinere groep streng-orthodoxen.

Ikzelf behoor tot de gematigd religieuzen (ook wel modern-orthodoxen genaamd), houd mij aan de regels maar draai gewoon mee met de moderne wereld. De kinderschare is er vooral omdat ik zelf maar één broertje heb en dat nogal saai vond :+ .
Ikzelf kom uit een nest met 7 kinderen! Omdat mijn moeder enig kind was! :P
pi_106184559
Wanneer je deze mop snapt:

Het zingt en het drinkt een beetje?
Arno en Kratje!
BWAAHAHAHA!!11!!!1111

;(.
  vrijdag 30 december 2011 @ 00:42:02 #206
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_106190782
quote:
6s.gif Op donderdag 29 december 2011 22:17 schreef Modus het volgende:
Wanneer je deze mop snapt:

Het zingt en het drinkt een beetje?
Arno en Kratje!
BWAAHAHAHA!!11!!!1111

;(.
Ik ben toch bijna 20 jaar ouder dan jij, maar ik snap hem niet.
Betekent dat dat ik dus eigenlijk nog heel jong ben?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_106191341
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 december 2011 00:42 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik ben toch bijna 20 jaar ouder dan jij, maar ik snap hem niet.
Betekent dat dat ik dus eigenlijk nog heel jong ben?
Yep !
Ik snap hem ook niet dus wij zijn ''jong van geest'' :P
pi_106194068
Mijn dag begint goed, ik snap em namelijk ook niet! :)
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 30 december 2011 @ 08:49:39 #209
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_106194654
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Moderator vrijdag 30 december 2011 @ 14:36:59 #211
9859 crew  Karina
Woman
pi_106204263
Ik ken ze ook :@
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_106204682
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 december 2011 14:36 schreef Karina het volgende:
Ik ken ze ook :@
Triest..., op een bepaalde manier inderdaad 'sjit' ja.
  vrijdag 30 december 2011 @ 14:53:51 #213
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_106204956
Het zal wel een gebrek aan mijn opvoeding zijn geweest, maar het zegt mij nog steeds niets. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_106205599
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 december 2011 14:53 schreef golfer het volgende:
Het zal wel een gebrek aan mijn opvoeding zijn geweest, maar het zegt mij nog steeds niets. :')
:P niets om voor te schamen hoor, komt wel goed.
pi_106205895
Houden zo Golfer. Ik kende het duo ondanks krachtige verdringingspogingen nog wel en was de naam van die tenenkrommende zingzeghit na dertig (?) jaar gelukkig al wel vergeten, maar het attent zijn van een medeveertiger kan dus ook verkeerd uitwerken. :(
Farts are jazz to assholes
pi_106209956
Ow...... :@

Liedje ken ik wel, wist alleen niet dat dat duo zo heette.
Dus ik ben wél oud?
pi_106210782
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:03 schreef vannelle het volgende:
Ow...... :@

Liedje ken ik wel, wist alleen niet dat dat duo zo heette.
Dus ik ben wél oud?
Een 20-jarige die dit liedje kent (al dan niet van ouders) is toch ook niet 'oud' :+
pi_106211272
http://nl.wikipedia.org/wiki/Arno_en_Gradje
quote:
Arno en Gradje was een Eindhovens zangduo dat in 1978 korte tijd succesvol was met het levenslied "Pappie ik zie tranen in uw ogen". Gradje (echte naam: Grad Hölzken) speelde in het lied een trieste vader, terwijl het kindsterretje Arno het refrein zong. Door een drukfout op de platenhoes staat het duo ook wel bekend als Arno en Gratje.
:').
quote:
Aan de carrière van het duo kwam definitief een einde toen de jonge Arno in de zomer van 1987 op 22-jarige leeftijd omkwam tijdens een campingruzie. Gradje haalde in maart 1994 de kranten vanwege zijn betrokkenheid bij een schietpartij in het Eindhovense café Ontdek je plekje. Hij werd in die zaak tot zes jaar cel veroordeeld wegens doodslag.
Typisch. :P.
pi_106212811
quote:
Geen idee waarover dit gaat. *O*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_106212909
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:23 schreef Plumootje het volgende:

[..]

Een 20-jarige die dit liedje kent (al dan niet van ouders) is toch ook niet 'oud' :+
Klopt, maar ik herken het vanuit mijn kindjestijd.
Niet ver genoeg verdrongen duidelijk. :)
pi_106213206
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 18:23 schreef vannelle het volgende:

[..]

Klopt, maar ik herken het vanuit mijn kindjestijd.
Niet ver genoeg verdrongen duidelijk. :)
Geheugen is dieper dan je denkt! O-)
pi_106213349
Kon me gewoon niet herinneren dat ik een geheugen heb.
pi_106213532
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 18:36 schreef vannelle het volgende:
Kon me gewoon niet herinneren dat ik een geheugen heb.
:?

:X
  vrijdag 30 december 2011 @ 18:57:59 #224
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_106214315
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 18:36 schreef vannelle het volgende:
Kon me gewoon niet herinneren dat ik een geheugen heb.
Vergevorderd al die Alzheimer of is het bij jou Korsakov :?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_106214348
Tsja, blijkbaar is het ernstig. :)

Maar serieus, hebben jullie nooit dat je een liedje wel blijkt te kennen alleen de namen van de artiesten niet?
  vrijdag 30 december 2011 @ 19:05:21 #226
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_106214605
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 18:58 schreef vannelle het volgende:

Maar serieus, hebben jullie nooit dat je een liedje wel blijkt te kennen alleen de namen van de artiesten niet?
Dagelijks. Maar dan gaat het vooral om de deuntjes en liedjes die ik tegenwoordig op de radio hoor en wel herken, maar geen idee heb hoe dat bandje/groepje/zangereuteltje heet.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_106214716
Dat ook idd, maar van vroeger ken ik ze ook lang niet allemaal.
Vaak een groot "OH?" of "Oh ja!!" gehalte. :)
pi_106229845
nu bij de top 2000 heb ik af en te ook dat ik het herken maar echt niet weet wie het zong, de echte jaren 60 en 70 dingen dan, latere liedjes weet ik nog minder
Voor de man met de hamer is ieder probleem een spijker.,
pi_106231748
ik wil oma worden :Y

tja, met twee volwassen zoons denk ik daar wel eens aan, terwijl ik toen ik aan kinderen 'begon' dacht: dan ben ik er ook weer jong vanaf. Maar nu ik ouder word wil ik kleinkinderen |:(
  zaterdag 31 december 2011 @ 02:13:57 #230
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_106233584
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 01:08 schreef Maria44 het volgende:
ik wil oma worden :Y

tja, met twee volwassen zoons denk ik daar wel eens aan, terwijl ik toen ik aan kinderen 'begon' dacht: dan ben ik er ook weer jong vanaf. Maar nu ik ouder word wil ik kleinkinderen |:(
Je bent uit 44 of je bent pas 44?
In het eerste geval...ja, wel tijd ervoor.
In het laatste geval: laat ze nog maar even wachten.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 31 december 2011 @ 11:29:40 #231
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_106240092
Vandaag merk ik dat me erger aan kindjes met vuurwerk, nog even en ik ben een ouwe vent die op de ramen staat te bonzen ofzo :P
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_106244396
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 00:27 schreef kiekjesdief het volgende:
nu bij de top 2000 heb ik af en te ook dat ik het herken maar echt niet weet wie het zong, de echte jaren 60 en 70 dingen dan, latere liedjes weet ik nog minder
Pfieuw, blij te lezen dat ik niet de enige ben. :)
pi_106245504
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 11:29 schreef Klonk het volgende:
Vandaag merk ik dat me erger aan kindjes met vuurwerk, nog even en ik ben een ouwe vent die op de ramen staat te bonzen ofzo :P
Ja, dan ben je echt een ouwe vent, :P Bij mij zijn de kleintjes al weg, ben 'niet thuis geweest' :+
Maar straks komen de 'mannen' buiten spelen :X
pi_106247982
Onze dochter is al vanaf gister op pad. Werken en daarna naar haar vriendje en daar blijven slapen.
Vanavond is ze er ook niet, iets met oudjaar en vriendenclubje.......
Uiteraard gunnen we haar dat maar we beseffen steeds meer dat ze haar eigen leven gaat leiden en wij qua prio's steeds meer naar de achtergrond verdwijnen.

Geeft niks, zo hoort het ook denk ik.
Stond alleen niet in de gebruiksaanwijzing toen we haar kregen. :P
pi_106252145
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:49 schreef vannelle het volgende:
Stond alleen niet in de gebruiksaanwijzing toen we haar kregen. :P
Dat heet een 'silent udate'.

Het uitslapen vanochtend werd verstoord door een paar hele zware knallen, waar de ruiten van trilden. Leid ik nou zo'n stil leven dat ze harder lijken of is het vuurwerk dit jaar ècht luider?
Farts are jazz to assholes
pi_106254406
Ik denk dat je gehoor beter wordt naarmate je ouder wordt. ;)
pi_106261114
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 december 2011 16:22 schreef trabant het volgende:

[..]

Dat heet een 'silent udate'.

Het uitslapen vanochtend werd verstoord door een paar hele zware knallen, waar de ruiten van trilden. Leid ik nou zo'n stil leven dat ze harder lijken of is het vuurwerk dit jaar ècht luider?
Voor mijn gehoor luider. Ik heb ook de nodige dreunen te verwerken gehad. Urenlang :(!
pi_106261554
vroeger stak ik zelf ook af maar nu irriteer ik me elk jaar weer meer aan die kl*** knallen :(
pi_106261751
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 20:18 schreef pinine het volgende:
vroeger stak ik zelf ook af maar nu irriteer ik me elk jaar weer meer aan die kl*** knallen :(
Lekker he, zit je onderuit op de bank iets interessants te kijken en dan ineens...BOEM!!! :(
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 31 december 2011 @ 20:41:57 #240
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_106262203
Ik vind het dit jaar hier juist beduidend rustiger dan voorgaande jaren. Eigenlijk alleen vandaag wat knallen ipv al een week lang Oud Hollandsch autobommen afsteken zoals voorgaande jaren.
  Eindredactie Frontpage / Forummod zaterdag 31 december 2011 @ 21:12:18 #241
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_106263048
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 december 2011 16:22 schreef trabant het volgende:

[..]

Dat heet een 'silent udate'.

Het uitslapen vanochtend werd verstoord door een paar hele zware knallen, waar de ruiten van trilden. Leid ik nou zo'n stil leven dat ze harder lijken of is het vuurwerk dit jaar ècht luider?
Ik heb nog steeds de indruk dat het vuurwerk vroegâh harder knalde mede door alle voorschriften die er toen nog niet waren.

Vandaag even in een naburig dorpje naar de carbidschutters wezen kijken. Dat kan qua geluid aardig met lichte artillerie meekomen en zelfs het meest zware illegale vuurwerkspul is er nog wat stilletjes bij.
Ik ontwaarde zowaar een paar leeftijdsgenoten en ouder die vrolijk mee stonden te dreunen.
ik hoef me er dus in principe niet voor te schamen als ik volgend jaar gewoon mee ga doen
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  Moderator zaterdag 31 december 2011 @ 21:19:01 #242
9859 crew  Karina
Woman
pi_106263214
Hier in de buurt zijn ze de hele dag al bezig. Maar de echt HELE harde knallen heb ik ook nog niet gehoord, het zijn meer van die zielige rotjes.

Carbidschutters ken ik eigenlijk niet, volgens mij wordt dat in Amsterdam helemaal niet gedaan. Er was wel elk jaar een grote Kerstbomenverbranding in Floradorp, maar volgens mij mag dat niet meer.

En ik stak zelf ook nog weleens wat af :@ dozen met strijkers hadden we. En altijd een grote Chinese rol.

Om het OT te houden ;): ik merk dat ik er nu geen behoefte meer aan heb, zelf afsteken. Kijken is leuker: hier verderop is iemand die elk jaar heel mooi siervuurwerk heeft, ik noem het maar "echt" vuurwerk, heel mooi. Hopelijk werkt het weer nog een beetje mee.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Eindredactie Frontpage / Forummod zaterdag 31 december 2011 @ 21:37:50 #243
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_106263659
quote:
99s.gif Op zaterdag 31 december 2011 21:19 schreef Karina het volgende:
Carbidschutters ken ik eigenlijk niet, volgens mij wordt dat in Amsterdam helemaal niet gedaan.
Het is er de streek niet naar en je moet er eigenlijk ook niet aan denken als er tussen die woningen in Amsterdam een paar pretgiegels met carbidbussen gaan staan dreunen.

Waaraan ik met de jaarwisseling merk dat ik het prilste stuk heb gehad is de blijdschap dat er op 2 januari eindelijk weer normaal eten op tafel staat :')
Niks ten nadele van en vrouwlief bakt de lekkerste oliebolsels, maar op enig moment komt je al die traditie neus en oren uit.
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
pi_106263878
Als je in een carbidbussenregio woont, dan haal je je neus op voor 'gewone' rotjes. Heb het daar zo'n 15 jaar terug ook wel eens meegemaakt. Voordeel van de traditie is dat er een zekere ervaring is opgebouwd, die de domste bravoure eruit haalt. En ze knallen over een weiland waar hooguit een paar mollen onder hun hopen schuilen. Het zijn geen voortuinen die in een granaattrechter veranderen.
Farts are jazz to assholes
  Moderator zaterdag 31 december 2011 @ 22:16:20 #245
9859 crew  Karina
Woman
pi_106264388
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 21:37 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Het is er de streek niet naar en je moet er eigenlijk ook niet aan denken als er tussen die woningen in Amsterdam een paar pretgiegels met carbidbussen gaan staan dreunen.

Waaraan ik met de jaarwisseling merk dat ik het prilste stuk heb gehad is de blijdschap dat er op 2 januari eindelijk weer normaal eten op tafel staat :')
Niks ten nadele van en vrouwlief bakt de lekkerste oliebolsels, maar op enig moment komt je al die traditie neus en oren uit.
Niet alles in Amsterdam is helemaal volgebouwd hoor ;) De kerstboomverbranding was ook niet tussen de huizen (gelukkig niet zeg!).

En ik zie dat het toch nog steeds wordt gedaan!
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_106264691
quote:
99s.gif Op zaterdag 31 december 2011 22:16 schreef Karina het volgende:

[..]

Niet alles in Amsterdam is helemaal volgebouwd hoor ;) De kerstboomverbranding was ook niet tussen de huizen (gelukkig niet zeg!).

En ik zie dat het toch nog steeds wordt gedaan!
[ afbeelding ]
Ga jij er dan niet naar toe? :o
  Moderator zaterdag 31 december 2011 @ 22:36:25 #247
9859 crew  Karina
Woman
pi_106264741
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 december 2011 22:33 schreef Plumootje het volgende:

[..]

Ga jij er dan niet naar toe? :o
Ik woon nu in een andere buurt, beetje te ver weg. 10 jaar geleden woonde ik vlakbij, toen gingen we wel altijd kijken.

we, omdat ik toen nog samenwoonde
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_106271057
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 02:13 schreef golfer het volgende:

[..]

Je bent uit 44 of je bent pas 44?
In het eerste geval...ja, wel tijd ervoor.
In het laatste geval: laat ze nog maar even wachten.
haha, toen ik lid werd van Fok! was ik 44, maar nu ben ik 49. Mijn zoons zijn 27 en 25 jaar. De oudste heeft pas een relatie van 6 jaar beëindigd en de jongste heeft niks met vrouwen. Ik wacht rustig af....

En over vuurwerk; hier niks gemerkt van harde knallen, wel leuk uitzicht op de stad met siervuurwerk. (Maar ik woon dan ook niet meer in NL).
  zondag 1 januari 2012 @ 03:45:29 #249
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_106271165
De beste wensen & een gezond 2012 toegewenst aan al mijn vriendjes & vriendinnetjes op FOK! :D

Toen ik vanochtend wakker werd, dacht ik even dat de Derde Wereldoorlog was uitgebroken :o .
Lijkt wel of het elk jaar erger wordt met dat geknal.
Zelf heb ik een beetje een hekel aan vuurwerk, altijd al gehad.
De poes van mijn ouders was helemaal van slag en verdween in de kruipruimte onder het huis.
Dat is al wel eens vaker gebeurd en dat komt hopelijk ook dit keer weer goed.
Wat mensen doen moeten ze zelf weten, maar de dieren zijn vaak weer de dupe.
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
pi_106272103
Het is ook elders op Fok! (en ver daarbuiten) beaamd dat de knallen luider waren. Ik woon op een heuvel en dat gaf vanuit het slaapkamerraam een prachtig zicht, want ook het siervuurwerk leek dit jaar grootser. De poezen zaten onder het bed of liepen angstig rond onze benen en toen het oudejaarsdag nog licht was zag je bij elke knal de vogels verschrikt uit de bomen opvliegen.

Verderop in het dorp moest kort na twaalven een ambulance komen...
Farts are jazz to assholes
  zondag 1 januari 2012 @ 10:18:40 #251
239372 MalleJongen
rekt t niet dan scheurt t wel
pi_106272226
En zo is er weer een jaar voorbij, die ze hier in de buurt moesten afsluiten met wel erg harde knallen.
Mijn kat is net als ik, laat het maar over je heenkomen.
Heb toch wel een riant uitzicht op 8 hoog, waarbij je dan het vuurwerk kan aanschouwen van vele steden rondom mijn stulpje.
I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car.
pi_106272402
waar ik het ook aan merk is dat uitslapen niet meer gaat. Om 3 uur naar bed en toch rond 8 uur er weer uit. zucht. De honden zijn er blij mee maar ik heb het gevoel dat ik iets mis.
Mijn honden reageren niet echt op het vuurwerk maar een van de katten heeft de hele avond onder de keukenkastjes gezeten, het arme beest.
Voor de man met de hamer is ieder probleem een spijker.,
  zondag 1 januari 2012 @ 13:07:08 #253
356012 Aleandra
It's just a name !!
pi_106274340
De beste wensen voor het nieuwe jaar allemaal. *O*

Weer een jaar voorbij. Een gezellig oud en nieuw feestje en de dag daarna ben je brak met stijve knieen van het dansen.
Tjonge jonge ik wordt echt oud -O-
pi_106274601
Je hebt tenminste gedanst. :)
Ik heb verloren met golfen en bowlen. Op de Wii. Van mijn vrouw die ouder is dan mij.
Damn, ik hoop echt dat mijn talenten ergens anders liggen. :P
  zondag 1 januari 2012 @ 13:53:52 #255
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_106275404
Tot 7:00 uur 's in de ochtend doorzakken met vrouw en schoondochter gaat ook niet echt meer in de koude kleren zitten.
Man, wat ben ik brak.

vroegah....
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_106275763
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 03:45 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
De beste wensen & een gezond 2012 toegewenst aan al mijn vriendjes & vriendinnetjes op FOK! :D

Toen ik vanochtend wakker werd, dacht ik even dat de Derde Wereldoorlog was uitgebroken :o .
Lijkt wel of het elk jaar erger wordt met dat geknal.
Zelf heb ik een beetje een hekel aan vuurwerk, altijd al gehad.
De poes van mijn ouders was helemaal van slag en verdween in de kruipruimte onder het huis.
Dat is al wel eens vaker gebeurd en dat komt hopelijk ook dit keer weer goed.
Wat mensen doen moeten ze zelf weten, maar de dieren zijn vaak weer de dupe.
Ja zielig he, de zo stoere kater, die dan op z'n buikje sluipend, een veilig plekje zoekt... ;(
pi_106276492
quote:
6s.gif Op zondag 1 januari 2012 13:53 schreef golfer het volgende:
Tot 7:00 uur 's in de ochtend doorzakken met vrouw en schoondochter gaat ook niet echt meer in de koude kleren zitten.
Man, wat ben ik brak.

vroegah....
_O- ...jongere! Ook goed nieuwjaar toegewenst. En vor Bluezz ook :* natuurlijk.

c_/
  zondag 1 januari 2012 @ 14:48:58 #258
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_106276511
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 15:39 schreef golfer het volgende:
De geborduurde keppel-groep? Want het liberaal-jodendom word geloof ik nog steeds niet erkend in Israël?
Gehaakte keppel.
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 19:27 schreef Plumootje het volgende:

[..]

Ikzelf kom uit een nest met 7 kinderen! Omdat mijn moeder enig kind was! :P
Laat het mijn vrouw niet horen :X !

OT:
Gisteravond samen met mijn vrouw op het bed een enorme stapel was zitten vouwen. Toen ik na ruim een uur opstond, kon ik zo'n vijf minuten niet normaal lopen, zo stijf als een plank.
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_106276828
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 14:48 schreef SilkTie het volgende:

[..]

Gehaakte keppel.

[..]

Laat het mijn vrouw niet horen :X !

OT:
Gisteravond samen met mijn vrouw op het bed een enorme stapel was zitten vouwen. Toen ik na ruim een uur opstond, kon ik zo'n vijf minuten niet normaal lopen, zo stijf als een plank.
Ochtendgymnastiek een remedie? *O*
  zondag 1 januari 2012 @ 16:18:30 #260
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_106278329
quote:
2s.gif Op zondag 1 januari 2012 15:04 schreef Plumootje het volgende:

[..]

Ochtendgymnastiek een remedie? *O*
Zou kunnen, maar dan moet ik nog eerder mijn nest uit ... (wekker staat al op 5.30).
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_106278756
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 16:18 schreef SilkTie het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar dan moet ik nog eerder mijn nest uit ... (wekker staat al op 5.30).
...of in de lunchpause een paar rondjes om 't gebouw rennen, of trimparcours in parkje pakken mag ook... :)
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 1 januari 2012 @ 17:38:51 #262
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_106280660
Ik heb vandaag alweer 7KM hard gelopen.
pi_106281010
quote:
6s.gif Op zondag 1 januari 2012 17:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb vandaag alweer 7KM hard gelopen.
Snel wandelen, dus. :D
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 1 januari 2012 @ 17:53:13 #264
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_106281145
quote:
10s.gif Op zondag 1 januari 2012 17:49 schreef Plumootje het volgende:

[..]

Snel wandelen, dus. :D
Nee gewoon rennen :)
pi_106281244
quote:
8s.gif Op zondag 1 januari 2012 17:53 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nee gewoon rennen :)
Zonder onderbreking ?
_O_
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 1 januari 2012 @ 17:57:47 #266
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_106281299
quote:
10s.gif Op zondag 1 januari 2012 17:56 schreef Plumootje het volgende:

[..]

Zonder onderbreking ?
_O_
Ja, tuurlijk.
pi_106281653
Toen ik in augustus begon, had ik ook nooit gedacht dat ik zoiets voor elkaar zou krijgen en het zelfs zou missen als ik het eens een keer zou overslaan.
Alleen kun je beter een week herhalen dan jezelf forceren; met hardlopen komen tegenwoordig meer blessures voor dan bij het amateurvoetbal.
Een fysiotherapeut kan adviseren hoe je je voeten goed neerzet etc.
Of is het een teken dat je ouder wordt als je het met goede voornemens wel gelooft?
Farts are jazz to assholes
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 1 januari 2012 @ 18:18:52 #268
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_106281901
quote:
2s.gif Op zondag 1 januari 2012 18:09 schreef trabant het volgende:
Toen ik in augustus begon, had ik ook nooit gedacht dat ik zoiets voor elkaar zou krijgen en het zelfs zou missen als ik het eens een keer zou overslaan.
Alleen kun je beter een week herhalen dan jezelf forceren; met hardlopen komen tegenwoordig meer blessures voor dan bij het amateurvoetbal.
Een fysiotherapeut kan adviseren hoe je je voeten goed neerzet etc.
Of is het een teken dat je ouder wordt als je het met goede voornemens wel gelooft?
Ik ben in Juni begonnen. Ben ook een keer flink tegen een blessure aangelopen maar nu goed onder controle:

pi_106282050
quote:
6s.gif Op zondag 1 januari 2012 17:57 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja, tuurlijk.
:?, Uitslover.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 1 januari 2012 @ 18:50:37 #270
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_106282788
quote:
10s.gif Op zondag 1 januari 2012 18:24 schreef Plumootje het volgende:

[..]

:?, Uitslover.
Kan het ook niet helpen dat ik tegenwoordig sportief ben :P
pi_106284416
Nou, je gaat toch echt zelf de deur uit. Je had ook wat langer in bed kunnen blijven liggen. :Y
Farts are jazz to assholes
pi_106286154
De Stilte is hier in mijn buurtje te snijden... :+
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 1 januari 2012 @ 20:31:42 #273
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_106286695
quote:
2s.gif Op zondag 1 januari 2012 19:38 schreef trabant het volgende:
Nou, je gaat toch echt zelf de deur uit. Je had ook wat langer in bed kunnen blijven liggen. :Y
Ik liep om 1 uur. Dan zijn die kinderen al een paar uur wakker ;)
  Moderator zondag 1 januari 2012 @ 21:43:55 #274
9859 crew  Karina
Woman
pi_106290195
Ik ben brak... ik ging om half 4 naar bed en werd om half 12 gebeld :{ en morgen moet ik werken, domme sukkel, ik had vrij moeten nemen. Vroeger had ik dat makkelijk gekund, maar nu, wordt echt een opgave.

En Beste Wensen nog allemaal :)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 1 januari 2012 @ 21:48:30 #275
239372 MalleJongen
rekt t niet dan scheurt t wel
pi_106290378
Heb het sterke vermoeden dat heel Nederland morgen brak te werk komt.
En de verschrikking van het handjes schudden staat ons ook weer ten deel.
Rond de 100 man/vrouw en van die "gemeende" wensen. }:|
Zal blij zijn als de maandag weer voorbij is.
I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car.
pi_106290713
Daarom heb ik komende week vrij. *)

Al had ik liever de kerstweek vrij gehad maar dat zat er niet in dit jaar.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 1 januari 2012 @ 22:47:21 #277
239372 MalleJongen
rekt t niet dan scheurt t wel
pi_106292657
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 21:56 schreef Cat22 het volgende:
Daarom heb ik komende week vrij. *)

Al had ik liever de kerstweek vrij gehad maar dat zat er niet in dit vorig jaar.
I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car.
  maandag 2 januari 2012 @ 19:42:41 #278
356012 Aleandra
It's just a name !!
pi_106323786
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 13:18 schreef vannelle het volgende:
Je hebt tenminste gedanst. :)
Ik heb verloren met golfen en bowlen. Op de Wii. Van mijn vrouw die ouder is dan mij.
Damn, ik hoop echt dat mijn talenten ergens anders liggen. :P
Nog zo iets. Kan doen wat ik wil. Hoef me niet meer druk te maken over vuurwerkongelukjes en of mijn kinderen het 's nachts wel naar de zin hebben. Die 'doen zichzelf'.
Daarentegen is het nog steeds een rare gewaarwording als zij s'morgens thuiskomen van het stappen op het moment dat jij je bed uitkomt. :D
pi_106332269
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 19:42 schreef Aleandra het volgende:

[..]

Nog zo iets. Kan doen wat ik wil. Hoef me niet meer druk te maken over vuurwerkongelukjes en of mijn kinderen het 's nachts wel naar de zin hebben. Die 'doen zichzelf'.
Daarentegen is het nog steeds een rare gewaarwording als zij s'morgens thuiskomen van het stappen op het moment dat jij je bed uitkomt. :D
Die kan je dus 'los laten lopen'. Een hele ommekeer lijkt me, en dan het opvoeden hoeft niet meer... ook een belasting minder.
En toen werd je oma... Luiers! :+
c_/
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 5 januari 2012 @ 12:03:58 #280
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_106433221
Ik realiseerde me vanmorgen dat ik op mijn 48e 49e slechter loop dan mijn schoonmoeder van 80, die een bereconditie heeft, urenlange wandelingen maakt en fietsvierdaagses in recordtempo uitrijdt -O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Rewimo op 05-01-2012 12:04:26 (Oeps, leeftijd :@) ]
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_106438090
Sta je in een winkel, komen er een paar luidruchtige moeders met al even luidruchtige kinderen binnen.....ik ga zo ver mogelijk in de winkel ervan af staan want ik kan er niet meer tegen...geschreeuw, gebrul en moeders die hun kinderen op zeer luidruchtige manier proberen onder controle te krijgen (wat uiteraard niet lukt en wat mij ook niet verbaasd :') ) :X
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  donderdag 5 januari 2012 @ 14:22:05 #282
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_106438220
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 14:19 schreef trovey het volgende:
Sta je in een winkel, komen er een paar luidruchtige moeders met al even luidruchtige kinderen binnen.....ik ga zo ver mogelijk in de winkel ervan af staan want ik kan er niet meer tegen...geschreeuw, gebrul en moeders die hun kinderen op zeer luidruchtige manier proberen onder controle te krijgen (wat uiteraard niet lukt en wat mij ook niet verbaasd :') ) :X
Toen je jonger was kon je daar beter tegen?
The love you take is equal to the love you make.
pi_106438271
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 14:22 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Toen je jonger was kon je daar beter tegen?
Ik ergerde me er vroeger minder aan...een jaar of dertig geleden of zo. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_106438712
Ik stap nu wel eerder op zulke faalouders af met de vraag waarom anderen zo nodig moeten meegenieten van hun onvermogen tot opvoeden.
Vooral wanneer de ouders er allebei bij zijn, en er dus eentje thuis op de kinderen had kunnen passen, hebben ze mijn vragen tot dusver nog niet bevredigend kunnen beantwoorden. Ik stook dan graag zo gemeen mogelijk, wetende dat kinderen spanningen tussen hun ouders feilloos oppikken en de ouders er op de rit naar huis nog lekker van kunnen nagenieten wanneer het pijnlijk hoge gegil van hun kroost uit mijn oren alweer weg is geëbt. })

Kindermodezaken en speelgoedwinkels uitgezonderd hebben kleine kinderen geen meerwaarde bij het winkelen.
Farts are jazz to assholes
pi_106643369
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 14:19 schreef trovey het volgende:
Sta je in een winkel, komen er een paar luidruchtige moeders met al even luidruchtige kinderen binnen.....ik ga zo ver mogelijk in de winkel ervan af staan want ik kan er niet meer tegen...geschreeuw, gebrul en moeders die hun kinderen op zeer luidruchtige manier proberen onder controle te krijgen (wat uiteraard niet lukt en wat mij ook niet verbaasd :') ) :X
Is geen leeftijd... Heb ik al vanaf m'n jeugd...

Hoe ik begin te merken dat ik ouder wordt? M'n moeder vraagt niet meer regelmatig wanneer de kinderen komen....

Maar als ik dan denk hoe lang ik nog moet werken voordat ik met pensioen kan, voel ik me ineens weer heeeeeeel jong!
  dinsdag 10 januari 2012 @ 15:30:08 #286
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106643579
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 19:42 schreef Aleandra het volgende:
[..]
Nog zo iets. Kan doen wat ik wil. Hoef me niet meer druk te maken over vuurwerkongelukjes en of mijn kinderen het 's nachts wel naar de zin hebben. Die 'doen zichzelf'.
Daarentegen is het nog steeds een rare gewaarwording als zij s'morgens thuiskomen van het stappen op het moment dat jij je bed uitkomt. :D
Nou, mijn oudste is 20 en eerlijk gezegd ben ik ieder jaar toch nog steeds blij dat hij al z'n vingers nog heeft na oud en nieuw....
En hij doet een chemie-opleiding en is dus bovengemiddeld op de hoogte van de risico's.

Oh, ik zie dat je mijn tegenhanger bent :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_106645200
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 14:19 schreef trovey het volgende:
Sta je in een winkel, komen er een paar luidruchtige moeders met al even luidruchtige kinderen binnen.....ik ga zo ver mogelijk in de winkel ervan af staan want ik kan er niet meer tegen...geschreeuw, gebrul en moeders die hun kinderen op zeer luidruchtige manier proberen onder controle te krijgen (wat uiteraard niet lukt en wat mij ook niet verbaasd :') ) :X
Doe oordopjes in, doe ik ook. Echt aan te raden, in alle rust boodschappen doen! :+
  dinsdag 10 januari 2012 @ 18:28:16 #288
356012 Aleandra
It's just a name !!
pi_106650199
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 15:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou, mijn oudste is 20 en eerlijk gezegd ben ik ieder jaar toch nog steeds blij dat hij al z'n vingers nog heeft na oud en nieuw....
En hij doet een chemie-opleiding en is dus bovengemiddeld op de hoogte van de risico's.

Oh, ik zie dat je mijn tegenhanger bent :D
40+........check! ;)

Zoon van 22 die zijn wilde haren al redelijk verloren is..........check! :)
Toevallig ook nog een dochter van 19 die nog helemaal 'into the party' is? :D
pi_106656382
Ik ben 32
hier en daar een grijze haar ;( :'(
GEOLOGIE
  dinsdag 10 januari 2012 @ 20:33:09 #290
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_106656562
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 20:30 schreef Napolitanos het volgende:
Ik ben 32
hier en daar een grijze haar ;( :'(
Ach kind toch. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 10 januari 2012 @ 20:35:19 #291
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106656693
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 18:28 schreef Aleandra het volgende:

[..]

40+........check! ;)

Zoon van 22 die zijn wilde haren al redelijk verloren is..........check! :)
Toevallig ook nog een dochter van 19 die nog helemaal 'into the party' is? :D
Nee, de 2de zoon is 13 maanden :D

Maar ik bedoelde je naam: dat is de mijne met een A ervoor ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_106656855
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 20:33 schreef golfer het volgende:

[..]

Ach kind toch. :')
:)
GEOLOGIE
  woensdag 11 januari 2012 @ 00:00:43 #293
356012 Aleandra
It's just a name !!
pi_106667174
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 20:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar ik bedoelde je naam: dat is de mijne met een A ervoor ;)
........check *O*
  donderdag 12 januari 2012 @ 15:39:57 #294
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106724965
Ik voelde me vd week heel oud toen ik in het dreumestopic gepost had dat m'n dreumes in de auto had "meegezongen" op "Don't leave me this way" van de Communards omdat hij ook heel vrolijk "Aaaaaaaaaaah" meedeed tijdens het nummer.

Voor de post er goed en wel stond realiseerde ik me dat het een nummer uit de tijd is dat sommige andere moeders in het topic nog niet eens konden lopen... :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_106727697
Ik vind scharrelen/losse sexrelaties steeds nuttelozer worden... Plan steeds meer in hoe ik een relatie zou zien de komende 5 a 10 jaar en iemand moet daarin passen... Controlfreak, I know, misschien moet ik dat eens laten, maar 5 jaar geleden had ik dat veel minder...

:{
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 12 januari 2012 @ 16:56:11 #296
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_106727800
quote:
15s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:53 schreef Godshand het volgende:
Ik vind scharrelen/losse sexrelaties steeds nuttelozer worden...
:{
Kan je nagaan hoe onbelangrijk dat allemaal is als je ook 40+ bent. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 12 januari 2012 @ 16:59:09 #297
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_106727895
Ik merk het aan dat de dames waar ik op val ook steeds ouder worden :(
Wat toen een oud iemand was , daar kijk je nu tegen aan of als het je eigen kinderen zijn ...
dus toen ik 18 was waren de dames van 30 /35 aantrekkelijk maar nu :( nee
gooi ze nu maar boven de 50 :) :)
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_106727928
quote:
6s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:56 schreef golfer het volgende:

[..]

Kan je nagaan hoe onbelangrijk dat allemaal is als je ook 40+ bent. ;)
Ach, heeft ook te maken dat ik laat pas ontdekte hoe ik vrouwen kon versieren en dus mijn langste relatie 3,5 jaar duurde tot nu toe. Ik ben wel eens toe aan een langer avontuur en dan voelt iemand die niet al te vaste relatievormen wil, als tijdsverspilling aan. Wellicht stond ik er anders in als ik wel een 10 jarige relatie achter de rug net had....
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_106751522
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:59 schreef RAVW het volgende:
Ik merk het aan dat de dames waar ik op val ook steeds ouder worden :(
Wat toen een oud iemand was , daar kijk je nu tegen aan of als het je eigen kinderen zijn ...
dus toen ik 18 was waren de dames van 30 /35 aantrekkelijk maar nu :( nee
gooi ze nu maar boven de 50 :) :)
Dan ben ik wel reusachtig benieuwd naar jou leeftijd :o
pi_106774530
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 08:44 schreef Plumootje het volgende:

[..]

Dan ben ik wel reusachtig benieuwd naar jou leeftijd :o
...nog eentje... :P
pi_106774582
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 20:06 schreef Plumootje het volgende:

[..]

...nog eentje... :P
DICHT
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')