abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 17 december 2011 @ 00:35:56 #1
9859 crew  Karina
Woman
pi_105680668
Vanwege groot succes, deeltje 3 :)

Het is duidelijk dat ik geen jonkie meer ben wanneer ik over de volgende zaken nadenk:

• Mijn KNO-arts is jonger dan ik en ik noem hem dan ook 'kereltje Timmer'.
• Ik moet nog altijd even 'terugrekenen' naar klassen als ik een kind hoor vertellen in welke groep het zit.
• In een topic over jeugdsentiment gaat het in 80% van de gevallen over Pokemon of Alfred J. Kwam, figuren uit mijn studententijd.
• Ik heb mijn eigen leeftijd niet meer paraat. Lees ik bijvoorbeeld in de krant over 'Joep Die-en-die (37), organisator van het Hardegarijps filmfestval', dan denk ik: Oh ja, die is precies even oud als ik. Nee dus, het scheelt drie jaar. :')
• Een film uit pakweg 2004 is gewoon een nieuwe film, en ik zou er gerust vanavond een kunnen opzetten zonder het gevoel te hebben dat ik oude rommel zit te kijken. Cd's idem dito. Uit m'n jeugd weet ik nog wel hoe achter je liep als je nieuwe muziek pas na twee maanden ontdekte, nu interesseert me dat totaal niet meer.

Er is vast nog wel meer, maar mijn geheugen laat me even in de steek. :P

And GO! 8-)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_105680720
De Alzheimer (of is het toch Korzakov?) slaat inderdaad steeds vaker toe. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator zaterdag 17 december 2011 @ 00:46:02 #3
9859 crew  Karina
Woman
pi_105680941
Ik heb problemen met slapen, had ik altijd al, maar ik ben moe, ga naar bed en lig daarna nog een uur wakker. In het weekend geen probleem, maar als je moet werken is het gewoon kut.
niet zo tof doen
pi_105681819
quote:
99s.gif Op zaterdag 17 december 2011 00:46 schreef Karina het volgende:
Ik heb problemen met slapen, had ik altijd al, maar ik ben moe, ga naar bed en lig daarna nog een uur wakker. In het weekend geen probleem, maar als je moet werken is het gewoon kut.
Ik slaap altijd zo in na het lezen van een paar bladzijden uit een boek. Maar ik kan niet meer uitslapen, zes, zeven uurtjes slaap per nacht is al lang. Soms zit ik na vier of vijf uurtjes alweer beneden. Ik kan niet meer uitslapen, of doorslapen misschien. Ik vind dat vervelend. Want ik ben niet uitgerust 's ochtends.
pi_105685612
quote:
Je kan moeilijk tegen je baas zeggen: ik ga naar huis, even middagdutje doen. _O-
pi_105685674
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 december 2011 00:37 schreef golfer het volgende:
Heb jij Korzakov? :o
  Moderator zaterdag 17 december 2011 @ 10:05:19 #7
9859 crew  Karina
Woman
pi_105686088
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 01:22 schreef JellieVrolijk het volgende:

[..]

Ik slaap altijd zo in na het lezen van een paar bladzijden uit een boek. Maar ik kan niet meer uitslapen, zes, zeven uurtjes slaap per nacht is al lang. Soms zit ik na vier of vijf uurtjes alweer beneden. Ik kan niet meer uitslapen, of doorslapen misschien. Ik vind dat vervelend. Want ik ben niet uitgerust 's ochtends.
Vannacht was het weer raak, ik ging vrij laat naar bed, lag vervolgens nog een uur wakker en schrok ook nog eens twee of drie keer wakker. En nu ben ik helemaal gaar: ik moest bijtijds op omdat ik over een uurtje weg moet :{

quote:
10s.gif Op zaterdag 17 december 2011 09:21 schreef Plumootje het volgende:

[..]

Je kan moeilijk tegen je baas zeggen: ik ga naar huis, even middagdutje doen. _O-
Heerlijk lijkt me dat :D Misschien moeten ze binnen het bedrijf een kamertje maken waar je even een kan gaan liggen na de lunch.
niet zo tof doen
pi_105688717
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 december 2011 00:37 schreef golfer het volgende:
Flink gezopen in je leven? :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_105689167
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 09:29 schreef Plumootje het volgende:

Heb jij Korzakov? :o
Dat ben ik vergeten. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_105689183
Ik kan gelukkig nog altijd op Marx en Engels bouwen.
Als ik niet kan inslapen pak ik de 'Ausgewählte Schriften' erbij en binnen drie bladzijdes ben ik onder zeil.
Farts are jazz to assholes
  Eindredactie Frontpage / Forummod zaterdag 17 december 2011 @ 14:44:18 #11
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_105692759
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 december 2011 12:38 schreef trabant het volgende:
Ik kan gelukkig nog altijd op Marx en Engels bouwen.
Als ik niet kan inslapen pak ik de 'Ausgewählte Schriften' erbij en binnen drie bladzijdes ben ik onder zeil.
Een televisie doet bij mij wonderen, vooral als ik probeer een programma dat me toevalligerwijs wél interesseert te volgen :')
Mijn meest legendarische tukje deed ik ooit toen Discovery nog andere dingen uitzond dan het bouwen van hotrods, motorfietsen en het maken van ruzie. Ik zat een programma over het Ardennenoffensief)1944) te kijken en toen mijn ogen weer opengingen zat ik midden in het TET-offensief(1968) waarna ik het vreemde maar aangename gevoel had een kleine vierentwinig jaar te hebben geslapen :')
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
pi_105694827
Dan is de wol waarvan Ouwesok is gebreid gesponnen op Doornroosjes spinnewiel...
pi_105694937
Ik ben nog lang geen 40 (volgende week 35). Ik merk het vooral aan het feit dat ik tegenwoordig serieus 2 dagen brak ben als ik een keer eens flink doorzak.

Vroeger was het geen enkel probleem om tot diep in de nacht te zuipen en met een paar uurtjes slaap gewoon weer fris en fruitig opstaan.

;(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_105697990
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 14:44 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Een televisie doet bij mij wonderen, vooral als ik probeer een programma dat me toevalligerwijs wél interesseert te volgen :')
Mijn meest legendarische tukje deed ik ooit toen Discovery nog andere dingen uitzond dan het bouwen van hotrods, motorfietsen en het maken van ruzie. Ik zat een programma over het Ardennenoffensief)1944) te kijken en toen mijn ogen weer opengingen zat ik midden in het TET-offensief(1968) waarna ik het vreemde maar aangename gevoel had een kleine vierentwinig jaar te hebben geslapen :')
Even reclame...even 10 seconden de ogen dichtdoen.....en twee uur later ben je weer wakker. :')
Optimist tot in de kist
  zaterdag 17 december 2011 @ 22:41:17 #15
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_105708319
quote:
Bij mij duurt het sowieso altijd minstens een uur voordat ik in slaap val.
Zeker als ik weet dat ik er vroeg uit moet, dan duurt het nog langer om in slaap te vallen.
Dan kijk je op de wekker en is het al weer 2:00 uur, daarna weer 3:00 etc. en ga je tellen van hoeveel uurtjes slaap je nog over hebt, irritant.
Gelukkig heb ik niet heel veel slaap nodig en kan ik wel goed functioneren bij te weinig nachtrust, maar de tegen volgende avond begin ik wel wat te merken.

Ik heb wel baat bij een homeopatisch middel van A. Vogel: Dormeasan Nachtrust Extra Sterk, wat prijzig, maar het werkt wel.
Ben namelijk geen voorstander van medicatie, tenzij het echt nodig is natuurlijk.
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
pi_105708386
Als ik in bed TV kijk ga ik vaak de mist in :O .
  Moderator zaterdag 17 december 2011 @ 22:49:53 #17
9859 crew  Karina
Woman
pi_105708630
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 22:41 schreef Baron-von-Blubba het volgende:

[..]

Bij mij duurt het sowieso altijd minstens een uur voordat ik in slaap val.
Zeker als ik weet dat ik er vroeg uit moet, dan duurt het nog langer om in slaap te vallen.
Dan kijk je op de wekker en is het al weer 2:00 uur, daarna weer 3:00 etc. en ga je tellen van hoeveel uurtjes slaap je nog over hebt, irritant.
Gelukkig heb ik niet heel veel slaap nodig en kan ik wel goed functioneren bij te weinig nachtrust, maar de tegen volgende avond begin ik wel wat te merken.

Ik heb wel baat bij een homeopatisch middel van A. Vogel: Dormeasan Nachtrust Extra Sterk, wat prijzig, maar het werkt wel.
Ben namelijk geen voorstander van medicatie, tenzij het echt nodig is natuurlijk.
Een paar maanden geleden kreeg ik, ter voorbereiding van een operatie, injecties met als bijwerking dat je slechter sliep. DAAR kreeg ik dan weer slaappillen voor. Nou die slaappillen hielpen bij mij echt voor geen meter. Ik werd net zo hard wakker 's nachts. Het hielp wel IETS met sneller inslapen, maar dat was het wel.

Het enige dat een beetje helpt is wat drinken voor je naar bed gaat (alcohol dus ;)) maar ook weer niet teveel, want dan word je ook weer wakker midden in de nacht.

Dat op de wekker kijken doe ik ook altijd, het schijnt dat je dat beter niet kunt doen, maar ik MOET gewoon weten hoe laat het is als ik weer wakker word.

Met vroeg opstaan heb ik gelukkig geen probleem, dat ben ik wel gewend. Ik ben niet echt een ochtendmens, ik heb wel een ochtendhumeur, maar het lukt. Ik denk dat ik een middagmens ben. Want laat in de avond word ik ook wel een beetje sloom.
niet zo tof doen
pi_105717158
Ik krijg ietwat lichtere plukjes haar bij mijn slapen...durf het nog geen grijs te noemen...kan ook door de lichtval komen hoor. (Ontkenningsfase)
pi_105724324
Toen ik ongeveer 22-23 jr. was had ik al een grijs plukje (stuk of 10 haren) :o
  Moderator zondag 18 december 2011 @ 14:48:24 #20
9859 crew  Karina
Woman
pi_105724601
Ik merk het aan gebeurtenissen die heel dichtbij lijken, maar alweer 10/20 jaar geleden zijn. En besef dat je sommige dingen maar beter meteen kunt doen, voor je het weet is er weer een jaar voorbij...
niet zo tof doen
  zondag 18 december 2011 @ 16:07:57 #21
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_105728454
In de jaren '80 dacht ik altijd van 'Wauw, wat leven we toch in een geweldige moderne tijd qua techniek.
Dit is toch niet meer te overtreffen!'
Kleuren tv's, videorecorders, cassettebandjes & later zelfs cd's!
En moet je nu eens kijken: de mogelijkheden van het internet (FOK!forum :D *O* ), 3D effecten bij bioscoopfilms & super geluid en de computerspelletjes van tegenwoordig zijn net films.
Als je nu dan een film of tv-serie bekijkt uit de jaren '80 dan denk je van wat ziet dat er allemaal oud uit.
Bakbeesten van computers & lelijke kleding.

Maar ondanks dat ze nu veel meer kunnen, blijf ik de films uit de jaren '70 t/m '90 toch veel beter vinden dan de huidige films (uitzonderingen daargelaten natuurlijk).
Films van tegenwoordig moeten het meer van de special effects & de grote namen hebben.
Het verhaal is niet meer belangrijk, denk ik vaak.

En wat is het inderdaad allemaal weer lang geleden, terwijl dat echt niet zo voelt :{ .
We betalen nu al weer bijna 10 jaar met euro's.

Nostalgie...
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
pi_105728923
Wat mij betreft mag die nostalgie wederkeren :)
  zondag 18 december 2011 @ 17:08:33 #23
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_105731289
quote:
14s.gif Op zondag 18 december 2011 16:18 schreef Plumootje het volgende:
Wat mij betreft mag die nostalgie wederkeren :)
Wat mij betreft niet. Ik ga graag mee met de tijd.
Wil ook niet meer met florijnen of dukaten betalen. ;)
Poef.....gone! ©golfer
pi_105731679
Oxenaar als ontwerper van het papiergeld -om het even welke munt- is wel een pré.
  zondag 18 december 2011 @ 18:22:52 #25
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_105734084
quote:
11s.gif Op zondag 18 december 2011 11:09 schreef QTPi het volgende:
Ik krijg ietwat lichtere plukjes haar bij mijn slapen...durf het nog geen grijs te noemen...kan ook door de lichtval komen hoor. (Ontkenningsfase)
kan ook uitgroei zijn... probeer het eens een tijdje niet te verven en dan kijken of je nog steeds in de ontkenningsfase zit ;)
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  Moderator zondag 18 december 2011 @ 19:21:25 #26
9859 crew  Karina
Woman
pi_105736513
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 16:07 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
In de jaren '80 dacht ik altijd van 'Wauw, wat leven we toch in een geweldige moderne tijd qua techniek.
Dit is toch niet meer te overtreffen!'
Kleuren tv's, videorecorders, cassettebandjes & later zelfs cd's!
En moet je nu eens kijken: de mogelijkheden van het internet (FOK!forum :D *O* ), 3D effecten bij bioscoopfilms & super geluid en de computerspelletjes van tegenwoordig zijn net films.
Als je nu dan een film of tv-serie bekijkt uit de jaren '80 dan denk je van wat ziet dat er allemaal oud uit.
Bakbeesten van computers & lelijke kleding.

Maar ondanks dat ze nu veel meer kunnen, blijf ik de films uit de jaren '70 t/m '90 toch veel beter vinden dan de huidige films (uitzonderingen daargelaten natuurlijk).
Films van tegenwoordig moeten het meer van de special effects & de grote namen hebben.
Het verhaal is niet meer belangrijk, denk ik vaak.

En wat is het inderdaad allemaal weer lang geleden, terwijl dat echt niet zo voelt :{ .
We betalen nu al weer bijna 10 jaar met euro's.
[ afbeelding ]
Nostalgie...
Wat wel leuk is, is dat de veertigers ALLES hebben meegemaakt, de eerste pc's, de eerste cd's, de eerste videogames. Je bent meegegroeid met alles.

De "jeugd van tegenwoordig" weet soms niet eens meer wat een LP is of een cassettebandje. Of DOS :D

Het geld was vroeger wel een stuk mooier inderdaad, ook het muntgeld. Ik heb nu soms nog last met te zien wat 10 eurocent is of 20 eurocent.
niet zo tof doen
pi_105736803
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 14:44 schreef Ouwesok het volgende:

[..]
. Ik zat een programma over het Ardennenoffensief)1944) te kijken en toen mijn ogen weer opengingen zat ik midden in het TET-offensief(1968) waarna ik het vreemde maar aangename gevoel had een kleine vierentwinig jaar te hebben geslapen :')
ROFL
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 18 december 2011 @ 19:33:37 #28
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_105736962
quote:
99s.gif Op zondag 18 december 2011 19:21 schreef Karina het volgende:

[..]

Wat wel leuk is, is dat de veertigers ALLES hebben meegemaakt, de eerste pc's, de eerste cd's, de eerste videogames. Je bent meegegroeid met alles.

Aan de andere kant kwam het ouderdomsbesef bij mij wel enorm opzetten toen het straatbeeld gevuld werd met allemaal mensen die doelloos in een telefoon liepen te boeren en het kwam nog eens dunnetjes terug toen je ineens ie hordes op straat verdwaasd naar een telefoon ziet staren terwijl ze er met hun vinger overheen wrijven.
Ik vraag me dan steeds weer af of we elkaar sinds eind jaren negentig ineens zoveel meer te vertellen hebben :')
pi_105737340
quote:
99s.gif Op zondag 18 december 2011 19:21 schreef Karina het volgende:

[..]
..... Ik heb nu soms nog last met te zien wat 10 eurocent is of 20 eurocent.

?
  Moderator zondag 18 december 2011 @ 19:42:23 #30
9859 crew  Karina
Woman
pi_105737341
Ik heb vanmorgen een documentaire van de VPRO gekeken over online daten, social media, etc. Ik werd er een beetje bedroefd van.

Er was bijvoorbeeld een jong stel, die zaten samen op de bank en allebei met een smartphone te facebooken, whatsappen en dat soort dingen, lekker gezellig. Ze deden ook bijvoorbeeld wordfeud op hun telefoon, tegen elkaar: ga dan scrabbelen, hetzelfde spel, maar een stuk leuker om samen te doen (lijkt mij).

Dan voel ik me wel oud (of ouderwets), als ik een vriend had ging ik samen een film kijken of iets leuks doen, anders kun je net zo goed allebei in je eigen huis gaan zitten met je telefoontje.

quote:
12s.gif Op zondag 18 december 2011 19:42 schreef cafca het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
?
Heb ik niet nodig, mijn ogen zijn jaren geleden al gelaserd ;)
niet zo tof doen
pi_105737433
Maar dat ALLES meegemaakt, dat dacht de generatie voor ons natuulijk ook.
Opkomst van de TV, auto's, de seksuele revolutie.......

Het is vaak maar net hoe je het bekijkt.
  Moderator zondag 18 december 2011 @ 19:51:20 #32
9859 crew  Karina
Woman
pi_105737748
Opkomst van de tv toch ook wel een beetje? In ieder geval de kleurentv. En ik denk dat er de afgelopen 20/30 jaar toch erg veel is veranderd qua technologie. Toen ik bijvoorbeeld begon met werken deed ik alles nog op een typemachine! Kun je je haast niet meer voorstellen.

Maar als je dit aan iemand van 90 zou voorleggen, die heeft echt heel veel zien "opkomen".
niet zo tof doen
pi_105738118
Ik kan me nog herinneren dat we thuis televisie kregen en op mijn achtste kregen we ook telefoon. Het moet mijn ouders in die periode behoorlijk voor de wind zijn gegaan, want er kon ook ineens een Dafje 33 vanaf. Prompt zaten we in de oliecrisis: "Den Uyl is in de olie, in de olie is Den Uyl."

Ik heb voor een werkstuk op school nog een grote ijzeren Olivetti gehuurd! Fiets om de hoek geparkeerd, voor het geval ze me dat zware ding achterop zagen binden...
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 19:33 schreef Ouwesok het volgende:

Ik vraag me dan steeds weer af of we elkaar sinds eind jaren negentig ineens zoveel meer te vertellen hebben :')
De term 'smartphone' slaat in elk geval niet op de kwaliteit van de gesprekken, zoveel is zeker.
Ik prijs me bijzonder gelukkig dat ik niet elke dag tot het OV ben veroordeeld. Dat was ik eind jaren negentig nog wel, en toen was het nog zo dat je in de trein de telefoon uitzette of je voor een belletje terugtrok op het balkon.
  zondag 18 december 2011 @ 20:38:31 #34
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_105740327
quote:
99s.gif Op zondag 18 december 2011 19:51 schreef Karina het volgende:
Opkomst van de tv toch ook wel een beetje? In ieder geval de kleurentv. En ik denk dat er de afgelopen 20/30 jaar toch erg veel is veranderd qua technologie. Toen ik bijvoorbeeld begon met werken deed ik alles nog op een typemachine! Kun je je haast niet meer voorstellen.

Maar als je dit aan iemand van 90 zou voorleggen, die heeft echt heel veel zien "opkomen".
en dan ook te bedenken dat de mensen van over de 90 al zo'n 35 jaar of nog meer "oud" zijn, er vanuit gaande dat je 35-40 treug al behoorlijk oud was als je over de 50 was
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 18 december 2011 @ 20:46:43 #35
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_105740861
Voornamelijk aan het feit dat ik de binding met muziek een beetje kwijt raak op de incidentele 'gimmick' hit na zoals nu bijvoorbeeld LMFAO met 'sexy and I know it'.

Verder word ik een klein beetje grijs, maar fysiek voel ik me beter dan ooit doordat ik voor het eerst in mijn volwassen leven niet te zwaar ben EN niet rook EN sport.

Met alle technologische ontwikkelingen blijf ik mee doen, wij zitten hier inderdaad samen op de bank met onze laptop op schoot.
pi_105741321
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 20:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Voornamelijk aan het feit dat ik de binding met muziek een beetje kwijt raak op de incidentele 'gimmick' hit na zoals nu bijvoorbeeld LMFAO met 'sexy and I know it'.Verder word ik een klein beetje grijs, maar fysiek voel ik me beter dan ooit doordat ik voor het eerst in mijn volwassen leven niet te zwaar ben EN niet rook EN sport.

Met alle technologische ontwikkelingen blijf ik mee doen, wij zitten hier inderdaad samen op de bank met onze laptop op schoot.
Wie, wat, waar :? :')
Optimist tot in de kist
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 18 december 2011 @ 21:02:48 #37
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_105741821
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 20:54 schreef trovey het volgende:

[..]

Wie, wat, waar :? :')

Sowieso zit er voor ons oude lullen in ieder geval 1 bekende in deze clip 8-)

[ Bericht 8% gewijzigd door Swetsenegger op 18-12-2011 21:08:45 ]
pi_105741883
quote:
99s.gif Op zondag 18 december 2011 19:42 schreef Karina het volgende:
Ik heb vanmorgen een documentaire van de VPRO gekeken over online daten, social media, etc. Ik werd er een beetje bedroefd van.

Er was bijvoorbeeld een jong stel, die zaten samen op de bank en allebei met een smartphone te facebooken, whatsappen en dat soort dingen, lekker gezellig. Ze deden ook bijvoorbeeld wordfeud op hun telefoon, tegen elkaar: ga dan scrabbelen, hetzelfde spel, maar een stuk leuker om samen te doen (lijkt mij).

Nee, die trieste dame van middelbare leeftijd dan.....volgens mij wel harstikke in scene gezet, maar was wel een treurig verhaal.....
  zondag 18 december 2011 @ 21:11:25 #39
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_105742359
quote:
6s.gif Op zondag 18 december 2011 21:02 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik heb het begin gezien en ik weiger om de rest te kijken. :D
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 18 december 2011 @ 21:14:02 #40
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_105742484
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 21:11 schreef Rucky het volgende:

[..]

Wel doen, hilarisch.
pi_105742535
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 21:11 schreef Rucky het volgende:

[..]

haha...ik zie de lol er wel van in.....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator zondag 18 december 2011 @ 21:16:21 #42
9859 crew  Karina
Woman
pi_105742628
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 21:03 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Nee, die trieste dame van middelbare leeftijd dan.....volgens mij wel harstikke in scene gezet, maar was wel een treurig verhaal.....
Ja was nagespeeld, ik had al een vermoeden toen ik het zag, maar op het eind van het verhaaltje stond het eronder. Treurig inderdaad, haar man had het allemaal in scene gezet, maar toch ging ze er op het eind met de Internetdate "vandoor".
niet zo tof doen
  zondag 18 december 2011 @ 21:17:06 #43
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_105742700
quote:
14s.gif Op zondag 18 december 2011 21:14 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Wel doen, hilarisch.
Toch maar even gedaan en hij is idd wel leuk.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 18 december 2011 @ 21:30:19 #44
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_105743597
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 20:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Qua computer blijf ik wel meedoen, alleen het nut van die smartphones en tablets en andere dingen die op een computer lijken en het niet zijn begrijp ik op een of andere manier niet.
Alleen begin ik me inmiddels af te vragen of dat de leeftijd is, ik ben nooit zo van de modieuzerigheid geweest
pi_105743679
Heeft niks met leeftijd te maken, ik ben nog maar 43 en snap het ook niet. :+
pi_105743850
quote:
99s.gif Op zondag 18 december 2011 21:16 schreef Karina het volgende:

[..]

Ja was nagespeeld, ik had al een vermoeden toen ik het zag, maar op het eind van het verhaaltje stond het eronder. Treurig inderdaad, haar man had het allemaal in scene gezet, maar toch ging ze er op het eind met de Internetdate "vandoor".
Ah...heb het einde net niet meer gezien.....

quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 21:30 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Qua computer blijf ik wel meedoen, alleen het nut van die smartphones en tablets en andere dingen die op een computer lijken en het niet zijn begrijp ik op een of andere manier niet.
Alleen begin ik me inmiddels af te vragen of dat de leeftijd is, ik ben nooit zo van de modieuzerigheid geweest
Ligt niet aan de leeftijd..ik doe nl gewoon vrolijk mee met de smartphone/tablet hype :D
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 18 december 2011 @ 21:37:55 #47
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_105744245
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 21:30 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Een tablet is handig als je een desktop pc hebt en ook lekker op de bank wil hangen en tegelijk een beetje internetten. Heb je echter een laptop die je daarvoor gebruikt voegt een tablet imho niet veel toe. De smartphone daarentegen is tegenwoordig simpelweg je computer onderweg. Je kan er bijna alles mee wat je op een moderne computer ook kan.

Ik weet niet of je van SF houdt, maar in alle wat oudere SF boeken en series hadden de ruimtereizigers een almighty 'zakcomputer' die met een centrale terminal in verbinding stond en waarmee je alles onderweg kon opvragen en berekenen, etc. Nou... smartphone met 3G. Google is de centrale terminal :P
  Moderator zondag 18 december 2011 @ 21:49:47 #48
9859 crew  Karina
Woman
pi_105745124
Over SciFi gesproken: als ze nou eens een keertje een replicator uitvonden! Al zijn ze al redelijk op weg met de 3D printer.
niet zo tof doen
pi_105747343
quote:
99s.gif Op zondag 18 december 2011 21:49 schreef Karina het volgende:
Over SciFi gesproken: als ze nou eens een keertje een replicator uitvonden! Al zijn ze al redelijk op weg met de 3D printer.
Dat duurt inderdaad geen 10 of 20 jaar meer...gaan we dus ook nog wel meemaken :)
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 18 december 2011 @ 22:24:07 #50
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_105747498
Wat denk je van teleportatie!
pi_105747612
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:24 schreef Swetsenegger het volgende:
The Fly :D
  Moderator zondag 18 december 2011 @ 22:38:45 #52
9859 crew  Karina
Woman
pi_105748462
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Beam me up Scotty.

Of een Stargate :D
niet zo tof doen
pi_105748812
quote:
99s.gif Op zondag 18 december 2011 22:38 schreef Karina het volgende:

[..]

Beam me up Scotty.

Of een Stargate :D
Gewoon een portable wormhole device om je pols :D
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 18 december 2011 @ 22:50:30 #54
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_105749148
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:44 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Gewoon een portable wormhole device om je pols :D
Zou zoiets niet gewoon als ep op je iPhone kunnen :?
Dat je dan ook gewoon iemand al wrijvend ziet verdwijnen
  Moderator zondag 18 december 2011 @ 22:53:41 #55
9859 crew  Karina
Woman
pi_105749335
Jammer dat we dat waarschijnlijk nooit gaan meemaken, lijkt me geweldig.
niet zo tof doen
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 18 december 2011 @ 22:57:59 #56
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_105749587
quote:
99s.gif Op zondag 18 december 2011 22:53 schreef Karina het volgende:
Jammer dat we dat waarschijnlijk nooit gaan meemaken, lijkt me geweldig.
In dat kader is het ook een tegenvaller dat er nog nooit een tijdreiziger langs is geweest om ons allen te laten zien wat er in de toekomst allemaal aan speeltjes komt.
Of ons op zijn minst had gewaarschuwd voor sommige ontwikkelingen
pi_105749670
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:57 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

In dat kader is het ook een tegenvaller dat er nog nooit een tijdreiziger langs is geweest om ons allen te laten zien wat er in de toekomst allemaal aan speeltjes komt.
Nee joh, die zitten vanuit een verre toekomst in hun glazen tijdkijkbollen naar ons te kijken zoals wij naar GTST kijken.....
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 18 december 2011 @ 23:04:01 #58
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_105749968
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:57 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

als tijdreizen al ooit gaat lukken mag je toch hopen dat er een elementaire natuurwet is die paradoxen voorkomt.
pi_105750097
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 23:04 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

als tijdreizen al ooit gaat lukken mag je toch hopen dat er een elementaire natuurwet is die paradoxen voorkomt.
Volgens mij hebben ze daarvoor al parallele universa uitgevonden
  zondag 18 december 2011 @ 23:44:11 #60
356012 Aleandra
It's just a name !!
pi_105751883
quote:
6s.gif Op zondag 18 december 2011 21:02 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

_O- En die is ook echt oud geworden. })
  maandag 19 december 2011 @ 00:14:10 #61
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_105753277
Ik merk het net opeens dat ik ouder ben geworden. Alweer 14 minuten een jaar ouder. ;)
Poef.....gone! ©golfer
pi_105753338
Ben je jarig?? Gefeliciteerd dan! *O* :*
  maandag 19 december 2011 @ 00:25:49 #63
356012 Aleandra
It's just a name !!
pi_105753755
quote:
11s.gif Op maandag 19 december 2011 00:14 schreef golfer het volgende:
Ik merk het net opeens dat ik ouder ben geworden. Alweer 14 minuten een jaar ouder. ;)
Das waar ook. Van Harte gefeliciteerd. :*
  maandag 19 december 2011 @ 00:29:52 #64
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_105753895
Dank, dank... de ouwe lul heeft er van z'n liefje weer een prachtig culi-boek bijgekregen:
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator maandag 19 december 2011 @ 07:29:37 #65
9859 crew  Karina
Woman
pi_105760264
quote:
Gefeliciteerd :)

Etentje bij El Bulli ingepland?
niet zo tof doen
  maandag 19 december 2011 @ 08:22:39 #66
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_105760672
quote:
Van Harte *O*
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
pi_105760789
quote:
Proficiat!
  maandag 19 december 2011 @ 16:32:44 #68
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_105775748
quote:
99s.gif Op maandag 19 december 2011 07:29 schreef Karina het volgende:

Gefeliciteerd :)

Etentje bij El Bulli ingepland?
Dank jullie allemaal.
Maar zelf eten bij El Bulli zit er niet meer in, want die is gesloten en gaat ook niet meer open. ;(
Poef.....gone! ©golfer
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 19 december 2011 @ 17:31:56 #69
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_105778420
Gefeliciteerd, golfer :)

Even terug in de tijd lijkt me af en toe wel fijn. Wat dingetjes rechtzetten en zo ;)

Zolang ik de bijbehorende leeftijd maar niet aan hoef te nemen :P
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_105780170
quote:
hiep hiep :)

quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 16:32 schreef golfer het volgende:

[..]

Dank jullie allemaal.
Maar zelf eten bij El Bulli zit er niet meer in, want die is gesloten en gaat ook niet meer open. ;(
Daar merken we ook aan dat we ouder worden :)
  Moderator maandag 19 december 2011 @ 20:36:46 #71
9859 crew  Karina
Woman
pi_105787823
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 16:32 schreef golfer het volgende:

[..]

Dank jullie allemaal.
Oh, wat een pech. Dan maar een andere uitzoeken.
niet zo tof doen
  Moderator maandag 26 december 2011 @ 20:41:47 #72
9859 crew  Karina
Woman
pi_106066047
Als ik naar de Top 2000 luister: dat heel veel nummers voor mij als van gisteren lijken maar dat er jongeren zijn die dat nummer helemaal niet kennen. En dat ik de nummers van vroeger vaak ook veel leuker vind.
niet zo tof doen
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 26 december 2011 @ 21:28:44 #73
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_106067731
quote:
99s.gif Op maandag 26 december 2011 20:41 schreef Karina het volgende:
Als ik naar de Top 2000 luister: dat heel veel nummers voor mij als van gisteren lijken maar dat er jongeren zijn die dat nummer helemaal niet kennen. En dat ik de nummers van vroeger vaak ook veel leuker vind.
Die Top2000 laat me in zekere zin weer wat jonger voelen. Hoofdzakelijk door mensen die mijn zoon of dochter hadden kunnen zijn en beweren dat er 'vroeger tenminste nog echte muziek werd gemaakt' om vervolgens nog naar die ouwe lauwe brei te gaan luisteren ook.
Ik zou bijna zin krijgen om een topic te openen met 'echte muziek' uit die tijd die zo blaartrekkend slecht is dat Rinus er ineens een Zanger bij wordt. Bijna....
  Moderator maandag 26 december 2011 @ 21:42:56 #74
9859 crew  Karina
Woman
pi_106068232
Het is niet zo dat ik alle muziek van vroeger mooi vind: het is meer dat ik merk dat heel veel muziek voor mij van vorige week is maar voor de "jeugd" van 100 jaar geleden.
niet zo tof doen
  maandag 26 december 2011 @ 21:51:33 #75
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_106068522
quote:
99s.gif Op maandag 26 december 2011 20:41 schreef Karina het volgende:
Helemaal mee eens. En van sommige nummers denk ik: "Jeetje, was dat al zo lang geleden? Die zong ik gisteren toch nog mee nadat ik op mijn Puch naar het Leidseplein e.o. naar de kroegen en dancings ging?"
Maar dan blijkt het een nummer uit 1971 ofzo te zijn. ;)
Poef.....gone! ©golfer
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 26 december 2011 @ 22:13:17 #76
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_106069368
quote:
14s.gif Op maandag 26 december 2011 21:51 schreef golfer het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. En van sommige nummers denk ik: "Jeetje, was dat al zo lang geleden? Die zong ik gisteren toch nog mee nadat ik op mijn Puch naar het Leidseplein e.o. naar de kroegen en dancings ging?"
Maar dan blijkt het een nummer uit 1971 ofzo te zijn. ;)
Ik heb dat eigenlijk het meeste met nummers van een jaar of vijftien oud die aanvankelijk voor mijn gevoel van vorig jaar of zo zijn.
Zo'n ouwe Puch, ik zou er alsnog wel eens eentje willen uitproberen. Ik was van net na de hoogtijdagen van de Puch, ze waren eind jaren 70 zo goed als uit het straatbeeld verdwenen.
  maandag 26 december 2011 @ 23:10:56 #77
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_106071503
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 22:13 schreef Ouwesok het volgende:

Ik heb dat eigenlijk het meeste met nummers van een jaar of vijftien oud die aanvankelijk voor mijn gevoel van vorig jaar of zo zijn.
Zo'n ouwe Puch, ik zou er alsnog wel eens eentje willen uitproberen. Ik was van net na de hoogtijdagen van de Puch, ze waren eind jaren 70 zo goed als uit het straatbeeld verdwenen.
In mijn tijd (begin jaren 70) hoorde je er in de stad niet bij zonder Puch met zo'n Easy Riderstuur. Tomos was namaak en Kreidler en Zundapp was voor boeren uit de provincie.
Poef.....gone! ©golfer
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 26 december 2011 @ 23:31:51 #78
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_106072334
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 23:10 schreef golfer het volgende:

[..]

In mijn tijd (begin jaren 70) hoorde je er in de stad niet bij zonder Puch met zo'n Easy Riderstuur. Tomos was namaak en Kreidler en Zundapp was voor boeren uit de provincie.
Ik kom uit de provincie en reed inderdaad op een Kreidler en daarvoor op een vrij zeldzame Gazelle met een Tomos-blok.ding zag er niet uit maar liep als een projectiel
Eind jaren zeventig was een bromfiets hier geen overbodige luxe, voor vrijwel alles moest je Flevoland uit, vijftien kilometer over de open vlakte. Omdat alles zo kaarsrecht en overzichtelijk was was het opvoeren van die dingen hier ook volkssport.
Die relatief lange ritten door dat open landschap zal ook een reden zijn dat de Puch hier niet bijster populair was, zeker niet in stadsuitmonstering met dat hoge stuur waardoor je nogal wat wind en regen pakte.
Zou ik het echter met een tijdmachien over kunnen doen, dan reed ik uit geuzenoverwegingen een Puch en deed ik wel meer dingen uit de categorie 'dat doe je toch niet'
  maandag 26 december 2011 @ 23:57:20 #79
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_106073469
En meisjes konden niet overweg met een voetversnelling, dus die reden over het algemeen op een Mobilette. ;)
Poef.....gone! ©golfer
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 27 december 2011 @ 00:27:33 #80
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_106074632
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 23:57 schreef golfer het volgende:
En meisjes konden niet overweg met een voetversnelling, dus die reden over het algemeen op een Mobilette. ;)
De Kaptein Mobilette O+ . Er waren van die zware uitvoeringen bij die het midden hielden tussen een automaatje en een gevechtsvoertuig.
In 'mijn' tijd zag je ze geregeld als leerobject voor beginnende sleutelisten, net als de oudere Peugeot's. Ze konden heel wat mishandeling hebben.
Meisjes reden toen op Puch Maxi's, Piaggio's maar ook gewoon op schakelbrommers.

En dan ineens ben je weer oud als je die jongeren van nu op scootertjes ziet racen waar in 'onze' tijd geen mens op zou stappen wegens veel te fragiel en vooral veel te nichterig :')
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:31:00 #81
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_106074763
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:27 schreef Ouwesok het volgende:

En dan ineens ben je weer oud als je die jongeren van nu op scootertjes ziet racen waar in 'onze' tijd geen mens op zou stappen wegens veel te fragiel en vooral veel te nichterig :')
Ja, moet er niet aan denken om op zo'n modern ding te rijden op mijn ouwe dag. ;)
Poef.....gone! ©golfer
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 27 december 2011 @ 00:34:00 #82
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_106074861
quote:
11s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:31 schreef golfer het volgende:

[..]

Ja, moet er niet aan denken om op zo'n modern ding te rijden op mijn ouwe dag. ;)
Die gaat dan wel weer, maar daar krijg je die jonge blagen weer niet op.
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:39:26 #83
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_106075036
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:34 schreef Ouwesok het volgende:

Die gaat dan wel weer, maar daar krijg je die jonge blagen weer niet op.
Op je ouwe dag zo'n ding van de begrenzer halen en dus gewoon ruim 60km/u ermee kunnen rijden geeft toch wel een soort kick.
Bij controles pikken ze altijd ie jonkies eruit en laten ze ons doorrijden. _O-
Poef.....gone! ©golfer
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 27 december 2011 @ 01:47:48 #84
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_106076967
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:39 schreef golfer het volgende:

[..]

Op je ouwe dag zo'n ding van de begrenzer halen en dus gewoon ruim 60km/u ermee kunnen rijden geeft toch wel een soort kick.
Bij controles pikken ze altijd ie jonkies eruit en laten ze ons doorrijden. _O-

_O- _O_
De onvermoede voordelen van de ouwe dag.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 27 december 2011 @ 08:11:58 #85
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_106078403
Ik heb wat afgebromd ^O^ In de stad was het ook verrekte handig, een brommer. Overal kunnen komen, vaak sneller dan met de auto. Het is een van de redenen waarom ik pas laat mijn rijbewijs heb gehaald :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_106078740
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 08:11 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb wat afgebromd ^O^ In de stad was het ook verrekte handig, een brommer. Overal kunnen komen, vaak sneller dan met de auto. Het is een van de redenen waarom ik pas laat mijn rijbewijs heb gehaald :)
:Y ik ook, (mobiletje oranje, was toen modekleur) . Tweede hands op de kop getikt en heel wat mee afgerost. Toen de helmen verplicht werden weer verpatst voor 25 gulden :P
En toen weer terug op de fiets :+
pi_106085328
Ik kan me nog zo'n advertentie herinneren van zo'n verpleegstersbrommertje met de wervende tekst: "Als je liever rijdt dan sleutelt."

Omdat ik een paar dorpen verder in een bandje speelde (ik moest weer van die moeilijke dingen doen waar ze in de buurt niet aan wilden), toch ook maar eens aan een brommert gegaan: Sparta 3V. Toen al een retro-model met drie handversnellingen, verbruik van 1:45 en een top van 45kmh. Dankzij de tienlitertank had ik een enorm bereik. Ik had echter de ballen verstand van zo'n ding en toen hij 'het niet meer deed' heb ik hem (waarschijnlijk met slechts een kapotte bougiekabel) ergens laten staan.
Die schade is later ingehaald, maar wel op een manier dat ik droog zat (zie usernaam).
  dinsdag 27 december 2011 @ 17:05:16 #88
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_106091869
Een met plastic overdekte brommer dus. ;)
Poef.....gone! ©golfer
pi_106094297
Karton. In Ethiopië vraten de geiten het op.
  dinsdag 27 december 2011 @ 18:21:46 #90
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_106094538
Ik was gisteren op bezoek bij m'n ouders voor Kerst en zag verschillende Kerstkaarten staan van de buren met foto's van hun kinderen.
De kinderen die ik voor het laatst als baby zag, zijn nu al weer tussen de 5 en 10 jaar oud.
Waar blijft de tijd?
  Moderator dinsdag 27 december 2011 @ 18:38:29 #91
9859 crew  Karina
Woman
pi_106095096
Eerst Kerstdag at ik bij mijn moeder en er werd door niemand meer gevraagd of ik al een vriendje had, ik ben opgegeven, officieel oude vrijster :D
niet zo tof doen
  † In Memoriam † dinsdag 27 december 2011 @ 18:49:07 #92
137949 Disana
pi_106095534
quote:
99s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:38 schreef Karina het volgende:
Eerst Kerstdag at ik bij mijn moeder en er werd door niemand meer gevraagd of ik al een vriendje had, ik ben opgegeven, officieel oude vrijster :D
Dat lijkt me best een bevrijding.
  dinsdag 27 december 2011 @ 18:51:59 #93
356012 Aleandra
It's just a name !!
pi_106095669
quote:
_O- En wat dacht jij: waarom zou ik ook voor een stukske worst een heel varken in huis halen? :D

Valt volgens mij wel mee met jou hoor dat ouwe vrijster zijn. ;)

[ Bericht 4% gewijzigd door Aleandra op 27-12-2011 18:56:52 (nog niet af) ]
  Moderator dinsdag 27 december 2011 @ 18:55:57 #94
9859 crew  Karina
Woman
pi_106095812
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:51 schreef Aleandra het volgende:

[..]

_O- En wat zei jij toen: waarom zou ik voor een stukske worst een heel varken in huis halen? :D
Dat hoefde ik dus deze keer niet te zeggen (of iets anders), niemand rept er meer over. En dat stukje worst, ik weet al lang niet meer hoe dat smaakt ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:49 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat lijkt me best een bevrijding.
Ik maak er wel een geintje over: maar op den duur werd ik er wel een beetje moe van.
niet zo tof doen
pi_106103582
grappig is dat iedereen moet van alles, aan een partner of iets anders maar vanaf een bepaalde leeftijd is er de bevrijding. Het doet er niet meer toe. Ik kan nu gekkere dingen doen dan toen de verantwoordelijkheid van de toekomst nog zwaar drukte.
ik ben vanaf mijn 20e ongeveer grijs aan het worden en nu past het eindelijk. Ooit was ik als jongste de leidinggevende van een afdeling en heb ik dat erg waar moeten maken. Nu heb ik senioriteit, gezag zonder het te hoeven bewijzen. Ze zijn naïef aan het worden die kinderen.

[ Bericht 0% gewijzigd door kiekjesdief op 27-12-2011 22:10:01 ]
Voor de man met de hamer is ieder probleem een spijker.,
pi_106106164
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:05 schreef golfer het volgende:
Een met plastic overdekte brommer dus. ;)
2 Solexjes met 1 overkapping 8)7
  dinsdag 27 december 2011 @ 23:50:25 #97
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_106110233
quote:
Ach gossie toch. ;(

Moeten we je even koppelen gaan?
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator woensdag 28 december 2011 @ 00:09:59 #98
9859 crew  Karina
Woman
pi_106111012
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 23:50 schreef golfer het volgende:

[..]

Ach gossie toch. ;(

Moeten we je even koppelen gaan?
Dat werkt nooit, maar bedankt voor het aanbod ;) En ik hoef niet zo nodig hoor, als er toevallig een leukerd voorbijkomt, prima, maar anders: pech.
niet zo tof doen
pi_106111046
quote:
ik ben opgegeven, officieel oude vrijster :D
Klein dipje meid? Nog een paar dagen en we gaan weer met frisse (tegen)zin een nieuw jaar in :? :')
  Moderator woensdag 28 december 2011 @ 00:12:15 #100
9859 crew  Karina
Woman
pi_106111101
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:10 schreef Plumootje het volgende:

[..]

Klein dipje meid? Nog een paar dagen en we gaan weer met frisse (tegen)zin een nieuw jaar in :? :')
Nee hoor, tenminste, niet daardoor, zie de post boven je. Wie weet wat het volgende jaar brengt inderdaad, behalve de tegenzin dan ;)
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')