Nou zeker, terwijl ze meestal in de singoffs beter zingenm gaat voor haar niet op.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:41 schreef Daph_ het volgende:
Marloes zingt kneitervals nu.. Erger dan daarstraks
Daar verheug ik me al op!quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:40 schreef Daph_ het volgende:
What the actual fuck!!
Nou moeten we dat nog minimaal twee keer aanhoren!!!!!
nog erger, maar de coach gaat strraks zeggen dat ze zuiver gezongen heeftquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:41 schreef Daph_ het volgende:
Marloes zingt kneitervals nu.. Erger dan daarstraks
quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:41 schreef Apotheose het volgende:
Wie heeft bedacht dat Marloes in zo'n dom stoeipoespakje moest?
Marpoes zelfquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:41 schreef Apotheose het volgende:
QFTquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:42 schreef Ooi86 het volgende:
Deze outfit staat marloes niet echt... En dat is nog zwak uit gedrukt. Performance vind ik verder niet zo...
dat zeggen ze sowieso veel te vaak als mijn oren nog tuiten na een optredenquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nog erger, maar de coach gaat strraks zeggen dat ze zuiver gezongen heeft
Uit ging ie na het proberen niet meer..quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:41 schreef Apotheose het volgende:
ah jij hebt er verstand vanquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:42 schreef JellieVrolijk het volgende:
Niels en Erwin, dat zijn topstemmen, de rest sucks.
knuffelhomo en knuffelouderequote:Op vrijdag 16 december 2011 23:42 schreef JellieVrolijk het volgende:
Niels en Erwin, dat zijn topstemmen, de rest sucks.
Ik kijk net als meestal met tv gewoon met mijn piemelquote:
hey een medestanderquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik kijk net als meestal met tv gewoon met mijn piemel
dan is het goedquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik kijk net als meestal met tv gewoon met mijn piemel
Ik zie haar bijna bij elke afleveringquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:42 schreef loezzzje het volgende:
Natasja van sytycd is nu vaste danser bij the voice?
quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:42 schreef Peter het volgende:
[..]
Uit ging ie na het proberen niet meer..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |