Thx!quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Danjil vs Marloes
Rodney vs Laura
singoffIs nog niemand naar huis!
DAn is er nog kans voor Marloes... Een indiaan met bovengebit aan de onderkant tegen catwomanquote:
inderdaadquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:31 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
DAn is er nog kans voor Marloes... Een indiaan met bovengebit aan de onderkant tegen catwoman
Ben idd ook wel verbaasd dat Rodney bottom two is.. Vond 'm verre van de slechtste! Mjaquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
verbazend dat die Rodney er staat
ziet er uit als een SMS-ende meisjes trekkende kandidaat
Dat heb ik met Marco. Die mag ook naar huis.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoop het ook
maar qua stem ben ik Laura zat
Heel de Molukse gemeenschap staat achter hemquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:31 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
DAn is er nog kans voor Marloes... Een indiaan met bovengebit aan de onderkant tegen catwoman
Mag van mij ookquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik hoop heel erg dat Angela Laura naar huis stuurt
Hogihihiquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach, we kennen je he met typfouten
True.. Ansj is nogal weg van Lauraquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mag van mij ookIk voorspel alleen wat ansj en de Palingers gaan doen
En de biblebelt bij de boerin in het leer.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Heel de Molukse gemeenschap staat achter hem
Sacha? mwoah. Ik vind het jammer dat de echte leuke meiden om te zien allemaal al bij de battles weg moesten (Laurie, Kimberly, Demi, Chahra-Z, Christiana, Jody en Lara Mallo). En vorige week ook nog Nora.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:26 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Blijft niks leuks meer over
Vorige week al jammer dat Sashamoest vertrekken.
Hoe was blik op de weg?quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:34 schreef Karina het volgende:
Kunnen ze voortaan niet alleen singoffs doen? Zijn we sneller klaar...
QFT.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:34 schreef livelink het volgende:
Ik vind Laura niet echt fijn om te horen.
kloptquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:34 schreef livelink het volgende:
Ik vind Laura niet echt fijn om te horen.
Zo jammer dat de slechtsten 2x zendtijd krijgenquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:34 schreef Karina het volgende:
Kunnen ze voortaan niet alleen singoffs doen? Zijn we sneller klaar...
Het denkwerk van Angela wordt niet door haar hersenen maar door haar hormonen uitgevoerd. Ik gok dus dat die gozer doorgaat.quote:
Die gozer was de enige waarbij ze niet van haar stoel sopte. En je hoorde net een 'weer anders hequote:Op vrijdag 16 december 2011 23:35 schreef UltraR het volgende:
[..]
Het denkwerk van Angela wordt niet door haar hersenen maar door haar hormonen uitgevoerd. Ik gok dus dat die gozer doorgaat.
Mensen met een opel kadetje op volle snelheid de 130 net niet zien halen?quote:
Ja.quote:
Is zo. Maar hij zong prima vanavond.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:35 schreef UltraR het volgende:
[..]
Het denkwerk van Angela wordt niet door haar hersenen maar door haar hormonen uitgevoerd. Ik gok dus dat die gozer doorgaat.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
Deze mag nu al wel weg. Ethiopië of zo.
alleen als jij hem gaat brengen met een enkeltje op zakquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
Deze mag nu al wel weg. Ethiopië of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |