QFTquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:25 schreef mootie het volgende:
En ze moeten een keuze maken. Of iedereen laten zingen waar ze goed in zijn of iedereen uit hun comfortzone rukken. Het irriteert me mateloos dat een enkeling alleen passende nummers zingt.
Als je oogen ook wat willen moet je naar www.mijnogenwillenookwat.nlquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik hou van muziek, maar mijn ogen willen ook wat
EN DAT ZIJN GEEN KERELS
Nou, als de coaches gewoon eerlijk naar kwaliteiten kijken dan moeten beide meiden hier redelijk makkelijk aan het langste eind gaan trekken.quote:
Vertaal:quote:
Jij ook al? C_a is ook op een feestjequote:Op vrijdag 16 december 2011 23:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wie zijn eruit?
Ben op een feestje
quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:27 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Jij ook al? C_a is ook op een feestje
ow, ik dacht op feestje van d'r opaquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:27 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Vertaal:
Wie is er uit ? Ben op een feestje
Volgend seizoen weer zoals seizoen 1quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
deze Voice is echt ruk qua eye candy, al die kerels
Ik!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:28 schreef Koen66 het volgende:
sorry, maar wie vindt die Niels geweldig?
Deed echt pijn aan m'n oren
hij was niet de slechtste, dat was onze huisindiaanquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:28 schreef Koen66 het volgende:
sorry, maar wie vindt die Niels geweldig?
Deed echt pijn aan m'n oren
quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als je oogen ook wat willen moet je naar www.mijnogenwillenookwat.nl
Onze melaatsen der Klingons.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij was niet de slechtste, dat was onze huisindiaan
Sorry dat bedoel ik? Kut auto contextquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:27 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Vertaal:
Wie is er uit ? Ben op een feestje
ah, ik dacht de alcoholquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sorry dat bedoel ik? Kut auto context
Danjil vs Marloesquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sorry dat bedoel ik? Kut auto context
verbazend dat die Rodney er staatquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Danjil vs Marloes
Rodney vs Laura
singoffIs nog niemand naar huis!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |