SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
[ Bericht 0% gewijzigd door DeJori op 16-12-2011 18:34:26 ]Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:46 schreef Muisraket het volgende:
Ik weet niet hoe lang iedereen het heeft uitgehouden met nyan.it, maar na een paar minuten wordt die nyan cat echt HUGE.
Dat deuntje is verslavend.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:46 schreef shifto het volgende:
[..]
Gisteren stond hij de hele avond aan in dit topic...
Ja sorryquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:47 schreef Muisraket het volgende:
No offence buddy, maar zelfs ík kan betere TT's verzinnen denk ik.
Laat het dan over aan handje!quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:48 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ja sorryAls ik de tijd had moeten nemen om een goede te bedenken hadden jullie een uur moeten wachten op een nieuw topic.
Die is naar school om een tentamen te maken.quote:
quote:
Truequote:Op vrijdag 16 december 2011 10:48 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ja sorryAls ik de tijd had moeten nemen om een goede te bedenken hadden jullie een uur moeten wachten op een nieuw topic.
Klopt, my bad.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:48 schreef DeJori het volgende:
[..]
Die is naar school om een tentamen te maken.
School?quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:50 schreef Muisraket het volgende:
Butsers! Hoi! Ik ben trouwens ook zo weg.
Alleen leren gelukkig. Niet met de NS hoeven, bwoh, heerlijk.quote:
Weer leren?quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:55 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Alleen leren gelukkig. Niet met de NS hoeven, bwoh, heerlijk.
Ja, want ik doe elke dag veel te weinig, daarom doe ik er veel dagen over. Omdat ik dus veel te veel op FOK! zit en zo.quote:
Ojeequote:Op vrijdag 16 december 2011 10:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja, want ik doe elke dag veel te weinig, daarom doe ik er veel dagen over. Omdat ik dus veel te veel op FOK! zit en zo.
Ik kan je computer wel zo maken dat je er niks anders op kan dan leren.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja, want ik doe elke dag veel te weinig, daarom doe ik er veel dagen over. Omdat ik dus veel te veel op FOK! zit en zo.
Dat kan ik zelf ook nog we hoor, maar dat wil ik niet. Ik moet gewoon discipline kweken. Gisteren ging het nog wel best goed trouwens.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:59 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik kan je computer wel zo maken dat je er niks anders op kan dan leren.
Zet hem op vandaag!quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat kan ik zelf ook nog we hoor, maar dat wil ik niet. Ik moet gewoon discipline kweken. Gisteren ging het nog wel best goed trouwens.
En jij vandaag op je werk.quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:01 schreef Muisraket het volgende:
*Iets met studie-ontwijkend gedrag*
Shittie, is dit een idee voor op je werk met Kerst, als er niets te doen is?
[ afbeelding ]
ik heb ook niet altijd inspiratiequote:
Al enig idee hoelaat je in DB bent?quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
ik heb ook niet altijd inspiratie
Wat ben je opstandig joh. Gevalletje butthurt?quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:06 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wat ben je opstandig joh. Gevalletje butthurt?
Nee, ik ben altijd opstandig. Dat zit in mijn karakter.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:06 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wat ben je opstandig joh. Gevalletje butthurt?
pics or it didn't happen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:21 schreef shifto het volgende:
Wat krijg ik toch een tering hekel aan sommige klanten. Van die vieze autoritaire mannetjes die niet weten waar ze het over hebben maar wel hun mening doorduwen. Ik trek er ooit nog een door de telefoon!!!
Mensen die denken dat ze iets beter wetenquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:21 schreef shifto het volgende:
Wat krijg ik toch een tering hekel aan sommige klanten. Van die vieze autoritaire mannetjes die niet weten waar ze het over hebben maar wel hun mening doorduwen. Ik trek er ooit nog een door de telefoon!!!
Dat was toch dat ze maar een gedeelte tegelijk gebruiken?quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ze iets beter wetenIk laat ze meestal hun gang gaan en verder falen.
Zoals iemand die maar bleef volhouden dat mensen maar 10% van hun hersenen gebruiken. Ik als psychologie student weet wel beter
Psychologie cursist bedoel je.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ze iets beter wetenIk laat ze meestal hun gang gaan en verder falen.
Zoals iemand die maar bleef volhouden dat mensen maar 10% van hun hersenen gebruiken. Ik als psychologie student weet wel beter
nee, je gebruikt eigenlijk continu de volle 100%quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:29 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat was toch dat ze maar een gedeelte tegelijk gebruiken?
Omdat veel dingen niet gratis zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:54 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Waarom heb ik altijd geld nodig
quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Omdat veel dingen niet gratis zijn.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:04 schreef Muisraket het volgende:
:
1. Deze dag is qua leren tot nu toe een faal
2. Niemand post in dit topic
quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]en dat doen we zodat jij niks hoeft te lezen en/of te reageren maar gewoon gaat leren.
![]()
Het helpt alleen niet, beetje jammer dit.
Geremquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:11 schreef Muisraket het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En dat komt omdat ik even een dipje had en me écht niet kon concentreren, ik ga het zometeen na het eten nog een keer proberen.
Niets ernstigs hoor.quote:
Overdag leren gaat/ging me ook nooit goed af. De week voor het tentamen sloot ik me altijd op in de studiezalen van de VU. Alleen daar lukte het een beetje, anders altijd veel te veel andere dingen te doen/afleiding.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:04 schreef Muisraket het volgende:
:
1. Deze dag is qua leren tot nu toe een faal
2. Niemand post in dit topic
Welke zaal vind je het fijnst? Er zijn er tig, maar ik heb gehoord dat sommigen niet fijn zijn en om alle zalen te gaan proberen...quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:38 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Overdag leren gaat/ging me ook nooit goed af. De week voor het tentamen sloot ik me altijd op in de studiezalen van de VU. Alleen daar lukte het een beetje, anders altijd veel te veel andere dingen te doen/afleiding.
NOu had ik natuurlijk wel het voordeel dat ik in a'dam woonde, dus zo die studiezaal kon opzoeken.
HIER IS DAT FEESTJEquote:
Ik zat geowon in het hoofdgebouw, en dan of op de 3e/4e(ingang op 3, zaal is op 4) verdieping, of als die vol zat op de 5/6e..quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:38 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Welke zaal vind je het fijnst? Er zijn er tig, maar ik heb gehoord dat sommigen niet fijn zijn en om alle zalen te gaan proberen...
Dat is ook niet helemaal waar. Op volle 100% zou je meteen een epileptische aanval krijgen, dan moeten er wel zoveel stroompjes van hot naar her gaan..quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
nee, je gebruikt eigenlijk continu de volle 100%
Thanks, mate!quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:32 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ik zat geowon in het hoofdgebouw, en dan of op de 3e/4e(ingang op 3, zaal is op 4) verdieping, of als die vol zat op de 5/6e..
Economie of rechtenzalen dus..
Vroeger zat je daar wel beter, had je van die tussenschotjes tussen de plekken. Nu deel je wel een tafel, behalve aan het raam.
Maar vond het wel ideaal, iedereen was toch druk aan het studeren. Dus dan word je (ik in iedergeval) een beetje meegenomen in het leergebeuren. Is immers ook zo achterlijk om dan een half uur te gaan gamen op je telefoon ofzo in de studiezaal
Barrie!quote:
Net klaar met eten joh, ga nu weer beginnen.quote:
Okequote:Op vrijdag 16 december 2011 20:01 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Net klaar met eten joh, ga nu weer beginnen.
Dat jij tijd hebt om te eten zeg. BDH mist je nog steeds verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:01 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Net klaar met eten joh, ga nu weer beginnen.
Hij huilde toch niet meer? Oh en niet meer huilen joh, over een aantal dagen kan je weer zitten.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:04 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat jij tijd hebt om te eten zeg. BDH mist je nog steeds verschrikkelijk.
Mijn anus moet lijden omdat jij geen tijd voor hem vrij wilde makenquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hij huilde toch niet meer? Oh en niet meer huilen joh, over een aantal dagen kan je weer zitten.
Sorry schat.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:06 schreef DeJori het volgende:
[..]
Mijn anus moet lijden omdat jij geen tijd voor hem vrij wilde maken
Ja fijn, nu zit 'ie nog dieper in de put omdat jij mij schat noemdequote:
Ik dacht dat we al een driehoeksrelatie hadden? Maar nu ga ik echt leren. Sterkte nog.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:12 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ja fijn, nu zit 'ie nog dieper in de put omdat jij mij schat noemde
Ik ga vanavond niet.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:36 schreef Kutstudent het volgende:
Morgen zuipen in DB. Barrie, we gaan wel meeten he. En als ik jullie wegbreng, wil ik wel een slaapplek hebben.![]()
Grapjas.quote:Op zaterdag 17 december 2011 09:21 schreef BarrieButsers het volgende:
Goedemorgen
[..]
Ik ga vanavond niet.
Geen grapjes.quote:Op zaterdag 17 december 2011 09:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Grapjas.
Net een bank gejat bij een ander studentenhuis.![]()
Was om 6 uur en gisteren was er een feest bij het corps, dus al die gasten lagen voor pampus.quote:Op zaterdag 17 december 2011 09:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Geen grapjes.
Omg hoe krijg je dat voor elkaar? Weten ze het ook?
quote:Op zaterdag 17 december 2011 09:40 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Was om 6 uur en gisteren was er een feest bij het corps, dus al die gasten lagen voor pampus.Altijd leuk om corpspikken te verneuken.
We hadden al langer claim op die bank, maar ze weigerden altijd te geven, omdat die bank moeilijk chill is.
Nee, huisgenoot had een sleutel gefikst door een chick te neuken die nog een sleutel van dat huis had omdat ze eerst met een van die gasten neukte.quote:Op zaterdag 17 december 2011 09:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Stond de voordeur gewoon open? Zal best een grappig gezicht zijn geweest.
Van slecht naar slechterquote:Op zaterdag 17 december 2011 09:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, huisgenoot had een sleutel gefikst door een chick te neuken die nog een sleutel van dat huis had omdat ze eerst met een van die gasten neukte.
Dat welquote:Op zaterdag 17 december 2011 09:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Sowieso wel een goed verhaal toch.
Studeer zequote:Op zaterdag 17 december 2011 10:19 schreef Muisraket het volgende:
En dat verhaal van KK.![]()
Maar ik ben er weer van tussen.
Hahah pauperrr, laat je ouderrrs gewoon wat kopen. Valt best mee horrr, ik woon nu op Zuid en kostte iets meerrr dan 2 ton. Wel geluk gehad dat die mensen errrg zakten hoorrr.quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:19 schreef Muisraket het volgende:
Oh btw A_T, zat jij in A'dam op Uilenstede? Zo ja, hoe lang duurde het ongeveer voordat je een kamer kreeg? Of doen ze niet met wachtlijsten maar vooral met wie het eerste reageert? Ik hoor verschillende verhalen namelijk.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:36 schreef Kutstudent het volgende:
Morgen zuipen in DB. Barrie, we gaan wel meeten he. En als ik jullie wegbreng, wil ik wel een slaapplek hebben.![]()
De Koning van het Genot laat ons, zijn onderdanen, zien hoe het moetquote:
Eergisteren nog wel.quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:08 schreef DuTank het volgende:
Is de Pistache eigenlijk nog open? Ik hoorde van iemand dat ie dicht is ofzo?
George Baker, wat een baasquote:
Ehm, wachten duurt ongeveer een (klein) jaartje. Dan heb je een kamer met balkon en eigen douche/wc.quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:19 schreef Muisraket het volgende:
Oh btw A_T, zat jij in A'dam op Uilenstede? Zo ja, hoe lang duurde het ongeveer voordat je een kamer kreeg? Of doen ze niet met wachtlijsten maar vooral met wie het eerste reageert? Ik hoor verschillende verhalen namelijk.
Nee iedereen heeft ouders met genoeg geld om even een tweede huis in a'dam te betalenquote:Op zaterdag 17 december 2011 10:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hahah pauperrr, laat je ouderrrs gewoon wat kopen. Valt best mee horrr, ik woon nu op Zuid en kostte iets meerrr dan 2 ton. Wel geluk gehad dat die mensen errrg zakten hoorrr.
Heb de soundtrack van die cd in de auto liggen en da's bekant de enige die ik luister tegenwoordigquote:
Ik moet de originele soundtrack ook nog ergens hebben liggen. 10 jaar geleden ooit eens gekocht, erg prettigquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb de soundtrack van die cd in de auto liggen en da's bekant de enige die ik luister tegenwoordig
Goede muziek voor in de auto. De originele soundtrack van Death Proof is ook erg goed!quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ik moet de originele soundtrack ook nog ergens hebben liggen. 10 jaar geleden ooit eens gekocht, erg prettig
Als een engeltje! En jij??quote:
Als ein stein!quote:
Moet ie ook in een doos zitten?quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:53 schreef shifto het volgende:
[..]
Als ein stein!
[ afbeelding ]
Hopelijk werkt dat plaatje, ik lag echt in een deuk, te lame?
quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:53 schreef shifto het volgende:
[..]
Als ein stein!
[ afbeelding ]
Hopelijk werkt dat plaatje, ik lag echt in een deuk, te lame?
quote:
Redelijk. Concept is digitaal ingeleverd. Moeten nog feedback krijgen, de dealine is woensdag. Moet goedkomen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Is het nog gelukt met je schoolopdracht?
Dan heb je het nog optijd afgekregen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:11 schreef DeJori het volgende:
[..]
Redelijk. Concept is digitaal ingeleverd. Moeten nog feedback krijgen, de dealine is woensdag. Moet goedkomen.
Nope. En een andere dude is deze week helemaal niet komen opdagen. Blijven er twee over, maar op de een of andere manier werkt dat alsnog veel snellerquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan heb je het nog optijd afgekregen.Werkte die gast nog een beetje mee?
Niks zo vervelend als iemand die niet wil werken toch mee laten doen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:15 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nope. En een andere dude is deze week helemaal niet komen opdagen. Blijven er twee over, maar op de een of andere manier werkt dat alsnog veel sneller
Jezus wat naaiend van die tweequote:Op zaterdag 17 december 2011 16:15 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nope. En een andere dude is deze week helemaal niet komen opdagen. Blijven er twee over, maar op de een of andere manier werkt dat alsnog veel sneller
Ach ja, hbo-studentenquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Niks zo vervelend als iemand die niet wil werken toch mee laten doen.
Geen P2P beoordeling bij dit project helaasquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jezus wat naaiend van die tweeDat ze maar mooi een minder punt krijgen.
Die mensen hebben wij ook nog hoor. Wij hoeven alleen amper in groepen te werkenquote:
Dan is het helemaal genaaid.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:17 schreef DeJori het volgende:
[..]
Geen P2P beoordeling bij dit project helaas
Ik heb altijd begrepen dat uni-studenten iets serieuzer met hun studie omgingen. Zal wel weer een illusie zijnquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die mensen hebben wij ook nog hoor. Wij hoeven alleen amper in groepen te werken
valt soms vies tegen jaquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:20 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb altijd begrepen dat uni-studenten iets serieuzer met hun studie omgingen. Zal wel weer een illusie zijn
Waarschijnlijk stappen. Moet dadelijk nog eventjes rond gaan bellenquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:26 schreef BarrieButsers het volgende:
Jullie nog plannen voor vanavond?
Gezelligquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:36 schreef DeJori het volgende:
[..]
Waarschijnlijk stappen. Moet dadelijk nog eventjes rond gaan bellen
Ben mensen aan het regelen om uit te gaan.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:56 schreef bijdehand het volgende:
Ik ga vroeg naar bed denk ikEn jij BB?
Omdat ik enorm moe ben. Zal je zien dat ik rond 9 uur vanavond klaar- en klaarwakker benquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ben mensen aan het regelen om uit te gaan.Waarom vroeg naar bed?
Ja inderdaad, hoe logischquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat ik enorm moe ben. Zal je zien dat ik rond 9 uur vanavond klaar- en klaarwakker ben
Is altijd. Ben je 's ochtends halfdood, denk je 'en dan kom ik thuis na m'n tentamen en dan ga ik slapen'. Ben je thuis, ga je computeren ofzo kan je niet slapenquote:
Ik ben gisteren ook echt als een blok in slaap gevallen nadat jullie wegwarenquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is altijd. Ben je 's ochtends halfdood, denk je 'en dan kom ik thuis na m'n tentamen en dan ga ik slapen'. Ben je thuis, ga je computeren ofzo kan je niet slapen
Ja echt hequote:Op zaterdag 17 december 2011 17:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is altijd. Ben je 's ochtends halfdood, denk je 'en dan kom ik thuis na m'n tentamen en dan ga ik slapen'. Ben je thuis, ga je computeren ofzo kan je niet slapen
Doordeweeks je wekker zetten om 8 uur en je bed niet uit kunnen komen, en verlangen naar het weekend om uit te slapen. Dan is het weekend en word je om 8:30 wakkerquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja echt heDoordeweeks niet uit je bed kunnen komen en in het weekend super vroeg klaar wakker zijn. Soms spoort het lichaam echt niet.
Toen ik in bed lag was ik ook zo wegquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:08 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik ben gisteren ook echt als een blok in slaap gevallen nadat jullie wegwaren
Wat DeJori zegtquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja echt heDoordeweeks niet uit je bed kunnen komen en in het weekend super vroeg klaar wakker zijn. Soms spoort het lichaam echt niet.
Ja of uitgaan en dan om half 5 in je nest liggen, vervolgens om 8 uur wakker te worden en niet meer kunnen slapen. Ieder weekend hetzelfde. En dan ga ik een keer op donderdag uit (waardoor ik op vrijdag vroeg op moet voor school) en dan kan ik er niet uit komen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:10 schreef DeJori het volgende:
[..]
Doordeweeks je wekker zetten om 8 uur en je bed niet uit kunnen komen, en verlangen naar het weekend om uit te slapen. Dan is het weekend en word je om 8:30 wakker![]()
HALLO FEDJUHHquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:12 schreef FedExpress het volgende:
Hoooooooooooooooooooooooooooooooooooi
daarstraks nog wel. bij jou dan?quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Alles kits achter de rits?
Oke goed zoquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:17 schreef FedExpress het volgende:
[..]
daarstraks nog wel. bij jou dan?
Heb je wel iets aan?quote:
Gaan we zo'n topic krijgen?quote:
Ik ben op mijn werk in een bejaardenhuis. Natuurlijk niet.quote:
Zo foutquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:28 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik ben op mijn werk in een bejaardenhuis. Natuurlijk niet.
Ik zit achter een balie, dus niemand kan zien dat ik geen broek aan heb.quote:
Ook geen boxer?quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:42 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik zit achter een balie, dus niemand kan zien dat ik geen broek aan heb.
Tuurlijk niet, je moeit het allemaal soms een keer luchten. Anders is het zo benauwd.quote:
Geen klamme ballen voor DeJoriquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:44 schreef DeJori het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, je moeit het allemaal soms een keer luchten. Anders gaat is het zo benauwd.
naar een of andere tent in Gestel. Shooters... Nog nooit geweest, maar schijnt wel leuk te zijn. apres skiquote:
Met carnaval is het geweldig (ervaringquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:08 schreef FedExpress het volgende:
[..]
naar een of andere tent in Gestel. Shooters... Nog nooit geweest, maar schijnt wel leuk te zijn. apres ski
En mij uitlachen als ik naar Uden gaquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:08 schreef FedExpress het volgende:
[..]
naar een of andere tent in Gestel. Shooters... Nog nooit geweest, maar schijnt wel leuk te zijn. apres ski
Ik had het ook niet tegen jou maar tegen Fed. Als ik naar Uden ga is het met mensen uit die regio dus I know how you feel broquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:16 schreef Muisraket het volgende:
Dat was met carnaval hè. En daarnaast was ik met een groep mensen die alleen maar uit Gestel kwamen, dus ik had een excuus.![]()
Oops, had niet gekeken naar de quote.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik had het ook niet tegen jou maar tegen Fed. Als ik naar Uden ga is het met mensen uit die regio dus I know how you feel bro
oke, ben benieuwd!quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Met carnaval is het geweldig (ervaring), met normaal uitgaan is het publiek niet altijd even geweldig geloof ik. Maar wie weet heb jij het wel naar je zin. Have fun in ieder geval!
ja, gewoon, omdat het kanquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En mij uitlachen als ik naar Uden ga_!
Heb even pauze. En ik heb het idee dat ik aan het leren ben voor een her.quote:
Herkenbaar +100.000quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:20 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Heb even pauze. En ik heb het idee dat ik aan het leren ben voor een her.
Ik zit er serieus over te denken om dit tentamen verder te negeren en te beginnen aan mijn (veel makkelijkere) tentamen van woensdag, maar daar ben ik niet laks genoeg voor denk ik.quote:
Ik kan dat wel, maar ga dan toch altijd naar het tentamen toequote:Op zaterdag 17 december 2011 18:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik zit er serieus over te denken om dit tentamen verder te negeren en te beginnen aan mijn (veel makkelijkere) tentamen van woensdag, maar daar ben ik niet laks genoeg voor denk ik.
Ik zou het sowieso ook maken, maar ik bedoel dat ik er niet meer voor zou gaan leren. Maar daar ben ik iets te... trots (?) voor denk ik.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik kan dat wel, maar ga dan toch altijd naar het tentamen toe
I know how you feelquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:25 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik zou het sowieso ook maken, maar ik bedoel dat ik er niet meer voor zou gaan leren. Maar daar ben ik iets te... trots (?) voor denk ik.
Gezellig tussen het paupervolk van Gestel en omgevingquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:08 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Pas op die Rooiequote:Op zaterdag 17 december 2011 18:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gezellig tussen het paupervolk van Gestel en omgeving
Wie staat er dan ook om half 6 op op zaterdag?quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:37 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Zo moe van fakking half 6 opstaan en kk lang werken
Wat doe je voor werkquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:37 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Zo moe van fakking half 6 opstaan en kk lang werken
Da's regelmatig mijn bedtijdquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:38 schreef DeJori het volgende:
[..]
Wie staat er dan ook om half 6 op op zaterdag?
Vakkenvullen of in een distributiecentrum ofzo?quote:
The art of war. Ga ik doen in ieder geval.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:52 schreef DeJori het volgende:
Twee vragen aan de alwetende fokkers:
1. Wat zal ik m'n ouders voor kerst geven?
2. Wat zal ik voor kerst vragen?
Wat kan je gebruiken? Dan moet je dat vragen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:52 schreef DeJori het volgende:
Twee vragen aan de alwetende fokkers:
1. Wat zal ik m'n ouders voor kerst geven?
2. Wat zal ik voor kerst vragen?
Bij wat kan je gebruiken moet ik altijd denken aan sokken.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat kan je gebruiken? Dan moet je dat vragen.
Zo waar dit.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gezellig tussen het paupervolk van Gestel en omgeving
Een horloge, maar da's zo lastig om cadeau te doenquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat kan je gebruiken? Dan moet je dat vragen.
Zelf eentje uitzoeken mag niet?quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:56 schreef DeJori het volgende:
[..]
Een horloge, maar da's zo lastig om cadeau te doen
Da's niet leukquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zelf eentje uitzoeken mag niet?
Jazeker. Vanavond gaat echt van god los worden.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:54 schreef BarrieButsers het volgende:
KK ben je vanavond in den bosch te vinden?
Ja maar dan moet je hem zelf betalenquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:57 schreef DeJori het volgende:
[..]
Da's niet leukDan kan ik 'm net zo goed zelf kopen
Doe je dat niet al altijd?quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jazeker. Vanavond gaat echt van god los worden.
Nee. Dat zou me veel te veel geld kosten.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je hem zelf betalen
[..]
Doe je dat niet al altijd?
Je leeft maar een keer.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:59 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee. Dat zou me veel te veel geld kosten.
Jij hebt me nog nooit echt gruwelijk bezopen gezien.
Ben jij er?quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je leeft maar een keer.![]()
En volgens mij wil ik dat ook liever niet zien.
Als KK zat genoeg is ga ik hem anaal verkrachten op de markt. Beetje ghb en hij weet de volgende dag niks meer, dus nee geen verhalen. Sorry.quote:
De kunst van het oorlogvoeren. Daar ga ik dinsdag aan beginnenquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
The art of war. Ga ik doen in ieder geval.
Lees: Als BB zat genoeg is ga ik haar anaal verkrachten op de markt. Beetje ghb en ze weet de volgende dag niks meer, dus absoluut wel verhalen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Als KK zat genoeg is ga ik hem anaal verkrachten op de markt. Beetje ghb en hij weet de volgende dag niks meer, dus nee geen verhalen. Sorry.
Het mooie is dat het betrekking heeft op oorlog, het bedrijfsleven en het uitgaansleven.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De kunst van het oorlogvoeren. Daar ga ik dinsdag aan beginnen
Ja, zo'n beetje op alle interactie met andere mensenquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het mooie is dat het betrekking heeft op oorlog, het bedrijfsleven en het uitgaansleven.
Kunnen sommige mensen in Delft nog wat van leren, kan ik je vertellen. Hoop van die verrekte autisten op zo'n TU.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, zo'n beetje op alle interactie met andere mensen
Delftquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:12 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Kunnen sommige mensen in Delft nog wat van leren, kan ik je vertellen. Hoop van die verrekte autisten op zo'n TU.
Even serieus. Mochten we elkaar ergens zien. Mn matties geloven mijn smoes nog steeds. Dat wil ik graag zo houden en niet net als de vorige keer. Dankjequote:Op zaterdag 17 december 2011 19:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Lees: Als BB zat genoeg is ga ik haar anaal verkrachten op de markt. Beetje ghb en ze weet de volgende dag niks meer, dus absoluut wel verhalen.
Dat hij je nichtneef is?quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Even serieus. Mochten we elkaar ergens zien. Mn matties geloven mijn smoes nog steeds. Dat wil ik graag zo houden en niet net als de vorige keer. Dankje
quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Even serieus. Mochten we elkaar ergens zien. Mn matties geloven mijn smoes nog steeds. Dat wil ik graag zo houden en niet net als de vorige keer. Dankje
Daarom.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]Hoe kunnen ze dat nou nog steeds geloven.
IQ < 80 wssquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]Hoe kunnen ze dat nou nog steeds geloven.
Ik heb daar een shirt vanquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:24 schreef Muisraket het volgende:
Wat blijft dat een geniale vent zeg. Zijn gezichtsuitdrukkingen!
Dat meen je niet.quote:
Doe ik wel een keer aanquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat meen je niet.Die wil ik wel echt een keer zien dan.
I don't give a shitquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat je getrolld werd door BDH.
Is ze gewend tochquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat je getrolld werd door BDH.
Fijna avond Barneyquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:37 schreef BarrieButsers het volgende:
Fijne avond internet vriendjes en vriendinnetjes
Tot vanavond.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:37 schreef BarrieButsers het volgende:
Fijne avond internet vriendjes en vriendinnetjes
Ik heb vanavond geen date met bdh, dus ja.quote:
Barrie zegt niksquote:
Soon...quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik heb vanavond geen date met bdh, dus ja.
Ga je haar nou regelen vanavond?quote:
Nope. Ik ga vies dronken worden.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ga je haar nou regelen vanavond?
Ga je veel zuipen en in de poep rollen ofzo?quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:07 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nope. Ik ga vies dronken worden.
Ja.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ga je veel zuipen en in de poep rollen ofzo?
Is er dan weer een feest van het stedelijk?quote:
Dat was gisteren.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is er dan weer een feest van het stedelijk?
Ben jij ook al weer thuis?quote:
Ik heb de week met alle deadlines in het verschiet liggen, en aangezien ik daar morgen nog wat voor moet doen leek het me niet zo verstandig vanavond erg dronken te worden, en daardoor morgen erg brak. Hoe komt het dat jij zo vroeg thuis bent?quote:
Jeetje dat is wel echt erg verstandig!quote:Op zondag 18 december 2011 02:27 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb de week met alle deadlines in het verschiet liggen, en aangezien ik daar morgen nog wat voor moet doen leek het me niet zo verstandig vanavond erg dronken te worden, en daardoor morgen erg brak. Hoe komt het dat jij zo vroeg thuis bent?
Weltrustequote:Op zondag 18 december 2011 02:33 schreef DeJori het volgende:
Ik ga mijn warme bedje opzoekenTrusten!
Klinkt gruwelijkquote:Op zondag 18 december 2011 02:44 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee, ik ben in te middle of een kanker avond
Ja sorry voor mij nbullshit barrie.quote:Op zondag 18 december 2011 02:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jeetje dat is wel echt erg verstandig!Zo'n vriend was ineens ziek (met andere woorden hij gaat een wijf neuken) en omdat ik anders alleen terug zou moeten maar met hem meegereden. Ben best boos nu.
KK en een vriendin van jou?quote:Op zondag 18 december 2011 02:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jeetje dat is wel echt erg verstandig!Zo'n vriend was ineens ziek (met andere woorden hij gaat een wijf neuken) en omdat ik anders alleen terug zou moeten maar met hem meegereden. Ben best boos nu.
Barrie! Gisteren nog gemeet met KK?quote:
Hij slaapt hier op de bank.quote:Op zondag 18 december 2011 11:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Barrie! Gisteren nog gemeet met KK?
Wat lief.quote:
quote:Op zondag 18 december 2011 11:18 schreef BarrieButsers het volgende:
Fopje, heb hem niet gezien gisteren.
Dan gaan jullie allemaal weer vertellen over hoe jullie betere TT's kunnen verzinnenquote:Op zondag 18 december 2011 11:30 schreef Muisraket het volgende:
DeJori, als je graag de TT wilt hebben, grijp nu je kans, want bijna iedereen is offline.
Heb jij nog juicy details?quote:Op zondag 18 december 2011 11:21 schreef Muisraket het volgende:
Had wel een vermoeden, maar blijft successful inderdaad.
Dat heb ik maar één keer gedaan.quote:Op zondag 18 december 2011 11:30 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dan gaan jullie allemaal weer vertellen over hoe jullie betere TT's kunnen verzinnen
Waarover? Over mijn tentamenstof, facebook en een boek dat ik gisteren las?quote:
Danku. Dat van die foreveralone doe je zelfquote:Op zondag 18 december 2011 11:34 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat heb ik maar één keer gedaan.En nu heb je de kans om te laten zien wat je in huis hebt, want sommige TT's van jou waren AWESOME.
[..]
Waarover? Over mijn tentamenstof, facebook en een boek dat ik gisteren las?Nigga please, ik ben forever alone.
![]()
Klopt. Maar vroeger was ik écht forever alone.quote:Op zondag 18 december 2011 11:35 schreef DeJori het volgende:
[..]
Danku. Dat van die foreveralone doe je zelfJe kon vrijdag appletini's drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |