HALLO FEDJUHHquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:12 schreef FedExpress het volgende:
Hoooooooooooooooooooooooooooooooooooi
daarstraks nog wel. bij jou dan?quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Alles kits achter de rits?
Oke goed zoquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:17 schreef FedExpress het volgende:
[..]
daarstraks nog wel. bij jou dan?
Heb je wel iets aan?quote:
Gaan we zo'n topic krijgen?quote:
Ik ben op mijn werk in een bejaardenhuis. Natuurlijk niet.quote:
Zo foutquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:28 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik ben op mijn werk in een bejaardenhuis. Natuurlijk niet.
Ik zit achter een balie, dus niemand kan zien dat ik geen broek aan heb.quote:
Ook geen boxer?quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:42 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik zit achter een balie, dus niemand kan zien dat ik geen broek aan heb.
Tuurlijk niet, je moeit het allemaal soms een keer luchten. Anders is het zo benauwd.quote:
Geen klamme ballen voor DeJoriquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:44 schreef DeJori het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, je moeit het allemaal soms een keer luchten. Anders gaat is het zo benauwd.
naar een of andere tent in Gestel. Shooters... Nog nooit geweest, maar schijnt wel leuk te zijn. apres skiquote:
Met carnaval is het geweldig (ervaringquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:08 schreef FedExpress het volgende:
[..]
naar een of andere tent in Gestel. Shooters... Nog nooit geweest, maar schijnt wel leuk te zijn. apres ski
En mij uitlachen als ik naar Uden gaquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:08 schreef FedExpress het volgende:
[..]
naar een of andere tent in Gestel. Shooters... Nog nooit geweest, maar schijnt wel leuk te zijn. apres ski
Ik had het ook niet tegen jou maar tegen Fed. Als ik naar Uden ga is het met mensen uit die regio dus I know how you feel broquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:16 schreef Muisraket het volgende:
Dat was met carnaval hè. En daarnaast was ik met een groep mensen die alleen maar uit Gestel kwamen, dus ik had een excuus.![]()
Oops, had niet gekeken naar de quote.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik had het ook niet tegen jou maar tegen Fed. Als ik naar Uden ga is het met mensen uit die regio dus I know how you feel bro
oke, ben benieuwd!quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Met carnaval is het geweldig (ervaring), met normaal uitgaan is het publiek niet altijd even geweldig geloof ik. Maar wie weet heb jij het wel naar je zin. Have fun in ieder geval!
ja, gewoon, omdat het kanquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En mij uitlachen als ik naar Uden ga_!
Heb even pauze. En ik heb het idee dat ik aan het leren ben voor een her.quote:
Herkenbaar +100.000quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:20 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Heb even pauze. En ik heb het idee dat ik aan het leren ben voor een her.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |