quote:
Redelijk. Concept is digitaal ingeleverd. Moeten nog feedback krijgen, de dealine is woensdag. Moet goedkomen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Is het nog gelukt met je schoolopdracht?
Dan heb je het nog optijd afgekregen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:11 schreef DeJori het volgende:
[..]
Redelijk. Concept is digitaal ingeleverd. Moeten nog feedback krijgen, de dealine is woensdag. Moet goedkomen.
Nope. En een andere dude is deze week helemaal niet komen opdagen. Blijven er twee over, maar op de een of andere manier werkt dat alsnog veel snellerquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan heb je het nog optijd afgekregen.Werkte die gast nog een beetje mee?
Niks zo vervelend als iemand die niet wil werken toch mee laten doen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:15 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nope. En een andere dude is deze week helemaal niet komen opdagen. Blijven er twee over, maar op de een of andere manier werkt dat alsnog veel sneller
Jezus wat naaiend van die tweequote:Op zaterdag 17 december 2011 16:15 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nope. En een andere dude is deze week helemaal niet komen opdagen. Blijven er twee over, maar op de een of andere manier werkt dat alsnog veel sneller
Ach ja, hbo-studentenquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Niks zo vervelend als iemand die niet wil werken toch mee laten doen.
Geen P2P beoordeling bij dit project helaasquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jezus wat naaiend van die tweeDat ze maar mooi een minder punt krijgen.
Die mensen hebben wij ook nog hoor. Wij hoeven alleen amper in groepen te werkenquote:
Dan is het helemaal genaaid.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:17 schreef DeJori het volgende:
[..]
Geen P2P beoordeling bij dit project helaas
Ik heb altijd begrepen dat uni-studenten iets serieuzer met hun studie omgingen. Zal wel weer een illusie zijnquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die mensen hebben wij ook nog hoor. Wij hoeven alleen amper in groepen te werken
valt soms vies tegen jaquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:20 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb altijd begrepen dat uni-studenten iets serieuzer met hun studie omgingen. Zal wel weer een illusie zijn
Waarschijnlijk stappen. Moet dadelijk nog eventjes rond gaan bellenquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:26 schreef BarrieButsers het volgende:
Jullie nog plannen voor vanavond?
Gezelligquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:36 schreef DeJori het volgende:
[..]
Waarschijnlijk stappen. Moet dadelijk nog eventjes rond gaan bellen
Ben mensen aan het regelen om uit te gaan.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:56 schreef bijdehand het volgende:
Ik ga vroeg naar bed denk ikEn jij BB?
Omdat ik enorm moe ben. Zal je zien dat ik rond 9 uur vanavond klaar- en klaarwakker benquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ben mensen aan het regelen om uit te gaan.Waarom vroeg naar bed?
Ja inderdaad, hoe logischquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat ik enorm moe ben. Zal je zien dat ik rond 9 uur vanavond klaar- en klaarwakker ben
Is altijd. Ben je 's ochtends halfdood, denk je 'en dan kom ik thuis na m'n tentamen en dan ga ik slapen'. Ben je thuis, ga je computeren ofzo kan je niet slapenquote:
Ik ben gisteren ook echt als een blok in slaap gevallen nadat jullie wegwarenquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is altijd. Ben je 's ochtends halfdood, denk je 'en dan kom ik thuis na m'n tentamen en dan ga ik slapen'. Ben je thuis, ga je computeren ofzo kan je niet slapen
Ja echt hequote:Op zaterdag 17 december 2011 17:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is altijd. Ben je 's ochtends halfdood, denk je 'en dan kom ik thuis na m'n tentamen en dan ga ik slapen'. Ben je thuis, ga je computeren ofzo kan je niet slapen
Doordeweeks je wekker zetten om 8 uur en je bed niet uit kunnen komen, en verlangen naar het weekend om uit te slapen. Dan is het weekend en word je om 8:30 wakkerquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja echt heDoordeweeks niet uit je bed kunnen komen en in het weekend super vroeg klaar wakker zijn. Soms spoort het lichaam echt niet.
Toen ik in bed lag was ik ook zo wegquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:08 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik ben gisteren ook echt als een blok in slaap gevallen nadat jullie wegwaren
Wat DeJori zegtquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja echt heDoordeweeks niet uit je bed kunnen komen en in het weekend super vroeg klaar wakker zijn. Soms spoort het lichaam echt niet.
Ja of uitgaan en dan om half 5 in je nest liggen, vervolgens om 8 uur wakker te worden en niet meer kunnen slapen. Ieder weekend hetzelfde. En dan ga ik een keer op donderdag uit (waardoor ik op vrijdag vroeg op moet voor school) en dan kan ik er niet uit komen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:10 schreef DeJori het volgende:
[..]
Doordeweeks je wekker zetten om 8 uur en je bed niet uit kunnen komen, en verlangen naar het weekend om uit te slapen. Dan is het weekend en word je om 8:30 wakker![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |