quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Omdat veel dingen niet gratis zijn.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:04 schreef Muisraket het volgende:
:
1. Deze dag is qua leren tot nu toe een faal
2. Niemand post in dit topic
quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]en dat doen we zodat jij niks hoeft te lezen en/of te reageren maar gewoon gaat leren.
![]()
Het helpt alleen niet, beetje jammer dit.
Geremquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:11 schreef Muisraket het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En dat komt omdat ik even een dipje had en me écht niet kon concentreren, ik ga het zometeen na het eten nog een keer proberen.
Niets ernstigs hoor.quote:
Overdag leren gaat/ging me ook nooit goed af. De week voor het tentamen sloot ik me altijd op in de studiezalen van de VU. Alleen daar lukte het een beetje, anders altijd veel te veel andere dingen te doen/afleiding.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:04 schreef Muisraket het volgende:
:
1. Deze dag is qua leren tot nu toe een faal
2. Niemand post in dit topic
Welke zaal vind je het fijnst? Er zijn er tig, maar ik heb gehoord dat sommigen niet fijn zijn en om alle zalen te gaan proberen...quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:38 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Overdag leren gaat/ging me ook nooit goed af. De week voor het tentamen sloot ik me altijd op in de studiezalen van de VU. Alleen daar lukte het een beetje, anders altijd veel te veel andere dingen te doen/afleiding.
NOu had ik natuurlijk wel het voordeel dat ik in a'dam woonde, dus zo die studiezaal kon opzoeken.
HIER IS DAT FEESTJEquote:
Ik zat geowon in het hoofdgebouw, en dan of op de 3e/4e(ingang op 3, zaal is op 4) verdieping, of als die vol zat op de 5/6e..quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:38 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Welke zaal vind je het fijnst? Er zijn er tig, maar ik heb gehoord dat sommigen niet fijn zijn en om alle zalen te gaan proberen...
Dat is ook niet helemaal waar. Op volle 100% zou je meteen een epileptische aanval krijgen, dan moeten er wel zoveel stroompjes van hot naar her gaan..quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
nee, je gebruikt eigenlijk continu de volle 100%
Thanks, mate!quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:32 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ik zat geowon in het hoofdgebouw, en dan of op de 3e/4e(ingang op 3, zaal is op 4) verdieping, of als die vol zat op de 5/6e..
Economie of rechtenzalen dus..
Vroeger zat je daar wel beter, had je van die tussenschotjes tussen de plekken. Nu deel je wel een tafel, behalve aan het raam.
Maar vond het wel ideaal, iedereen was toch druk aan het studeren. Dus dan word je (ik in iedergeval) een beetje meegenomen in het leergebeuren. Is immers ook zo achterlijk om dan een half uur te gaan gamen op je telefoon ofzo in de studiezaal
Barrie!quote:
Net klaar met eten joh, ga nu weer beginnen.quote:
Okequote:Op vrijdag 16 december 2011 20:01 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Net klaar met eten joh, ga nu weer beginnen.
Dat jij tijd hebt om te eten zeg. BDH mist je nog steeds verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:01 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Net klaar met eten joh, ga nu weer beginnen.
Hij huilde toch niet meer? Oh en niet meer huilen joh, over een aantal dagen kan je weer zitten.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:04 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat jij tijd hebt om te eten zeg. BDH mist je nog steeds verschrikkelijk.
Mijn anus moet lijden omdat jij geen tijd voor hem vrij wilde makenquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hij huilde toch niet meer? Oh en niet meer huilen joh, over een aantal dagen kan je weer zitten.
Sorry schat.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:06 schreef DeJori het volgende:
[..]
Mijn anus moet lijden omdat jij geen tijd voor hem vrij wilde maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |