Helemaal? Of bewaren ze dat voor de speciale momenten?quote:Op donderdag 15 december 2011 23:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gelukkig zijn ze gestopt met het splitscreen
Dat weet ik niet, ik kijk niet elke dagquote:Op donderdag 15 december 2011 23:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Helemaal? Of bewaren ze dat voor de speciale momenten?
Liever dat, dan andersom.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
In Limburg wonen en in Groningen werken
eens...quote:Op donderdag 15 december 2011 23:29 schreef marcodej het volgende:
Wat een ambtelijk, standaard lulverhaal van Kamp.
Dan zorgt Kamp dus ook voor huisvesting?quote:Op donderdag 15 december 2011 23:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik vind het wel terecht, als je niet wil reizen verhuis je maar.
Kamp staat hier wel achter hoor, een vrij rechtse VVD'er is het.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:30 schreef von_Preussen het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat Kamp het hier niet echt mee eens is, maar het verplicht moet lopen te verkondigen, tis eigenlijk typische PVV-retoriek.
Als je kinderen hebt met een stabiel leven in de huidige plaats veranderd dat de zaak dan weer.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik vind het wel terecht, als je niet wil reizen verhuis je maar.
De PVV wil niks aan de uitkeringen veranderen.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:31 schreef thettes het volgende:
[..]
Kamp staat hier wel achter hoor, een vrij rechtse VVD'er is het.
Die ziet er wel flink verbitterd uitquote:Op donderdag 15 december 2011 23:32 schreef thettes het volgende:
Nu komt vd Veer met z'n miljoenen even vertellen hoe anderen het moeten doen.
Dat lijkt mij niet, een verhuizing is iets dat je zelf moet betalen, niet de overheid.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:31 schreef von_Preussen het volgende:
Dan zorgt Kamp dus ook voor huisvesting?
Het zal echt niet van de een op de andere dag gebeuren dat je moet verhuizen. Er zijn allerlei hardnekkige lui die niet willen werken en dan maar met allerlei redenen komen waarom ze een bepaalde baan niet hoeven te accepteren.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Als je kinderen hebt met een stabiel leven in de huidige plaats veranderd dat de zaak dan weer.
Als je niet wil verhuizen zou ik in de buurt solliciteren.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:33 schreef KwadeAfdronk het volgende:
maar het lijkt me gewoon onhaalbaar, of moet je dan ineens door heel NL solliciteren. Ik vind het maar een beetje populistisch gelul, dat zal nauwelijks voorkomen
Dan moet je toch die hardnekkige lui aanpakken en geen algemene maatregel nemen?quote:Op donderdag 15 december 2011 23:34 schreef Bolkesteijn het volgende:
Het zal echt niet van de een op de andere dag gebeuren dat je moet verhuizen. Er zijn allerlei hardnekkige lui die niet willen werken en dan maar met allerlei redenen komen waarom ze een bepaalde baan niet hoeven te accepteren.
Als WW'er heb je geen ene rotcent, aangezien je je eigen vermogen eerst moet opeten alvorens je handje op te houden.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:34 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet, een verhuizing is iets dat je zelf moet betalen, niet de overheid.
Toch wel prettig om tijdens het solliciteren je huur of hypotheek te kunnen blijven betalen.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:34 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Als je niet wil verhuizen zou ik in de buurt solliciteren.
Daarom lijkt het me ook onzin,iedereen zal in zijn buurt solliciteren, ze kunnen je niet verplichten om 200 km verderop te solliciteren.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:34 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Als je niet wil verhuizen zou ik in de buurt solliciteren.
Het hele idee is dat dat juist wel mogelijk wordt.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:36 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Daarom lijkt het me ook onzin,iedereen zal ik zijn buurt solliciteren, ze kunnen je niet verplichten om 200 km verderop te solliciteren.
Kardinaal Simonis leeft nog, en die leugenaar wist alles.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zijn er nog van die bisschoppen die nog leven?
Ja maar dat doe je dan gewoon nietquote:Op donderdag 15 december 2011 23:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het hele idee is dat dat juist wel mogelijk wordt.
Dan wordt je gekort op je uitkering.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:38 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja maar dat doe je dan gewoon niet
Dan krijg je geen geld meer.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:38 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja maar dat doe je dan gewoon niet
Is een ransaap man, Simonis.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kardinaal Simonis leeft nog, en die leugenaar wist alles.
In 1884 was er ook een dichter die er schande van sprak dat pedofiele priesters de hand boven het hoofd werd gehouden terwijl de dief die een appel stal aan de schandpaal gingquote:Op donderdag 15 december 2011 23:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb het niet echt gevolgd, maar voor dit incident werden er al grappen gemaakt over pedofiele bisschoppen, bij south park bijvoorbeeld.
Ja ok, maar stel je moet 15x per week solliciteren, je kan zeker wel 15x per week op een baan in de buurt solliciteren. Ik zou niet weten hoe ze dat moeten verplichten of controlerenquote:Op donderdag 15 december 2011 23:39 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Dan wordt je gekort op je uitkering.
Nee, maar hij heeft een heel selectief geheugen als het aankomt op misbruikzaken in de kerk.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maar die Simonis heeft 27 kinderen misbruikt?
Ich habe das nicht gewusst.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:45 schreef Specularium het volgende:
Nee, maar hij heeft een heel selectief geheugen als het aankomt op misbruikzaken in de kerk.
Doet alsof hij dement is zekerquote:Op donderdag 15 december 2011 23:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, maar hij heeft een heel selectief geheugen als het aankomt op misbruikzaken in de kerk.
Gaf wel mooie tv.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:47 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ich habe das nicht gewusst.
De gebroken driehoekstheorie van Vermeer gevisualiseerdquote:Op donderdag 15 december 2011 23:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is dat voor een linkse hobbie?
Kamp moet z'n VVD-smoel houden. De huurwoningenmarkt is verkracht, de koopwoningenmarkt is verkracht, en dan roept hij maar op om even 200km te verhuizen voor een baan. Laat hem eerst maar eens een gezonde woningmarkt creėren waarin mensen mobieler worden voordat je van mensen eist dat ze zomaar gaan verhuizen. Hij wil zeker lucht in de huizenzeepbel blazen met dit achterlijke plan.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik had Kamp redelijk hoog zitten, maar hij valt door de mand.
Van der Veer moet zijn ook zijn smoel houden. Wat doet Shell eigenlijk tegen de crisis? Oh wacht, recordprijzen voor benzine en diesel. Goed werk om de economy te fixen, klootzak! Mensen moeten zich onderhand in de schulden steken om shit aan de pomp te kunnen betalen.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:15 schreef Bolkesteijn het volgende:
Hmmm, door het slotje heengepost. Dan nog maar een keer.
Jeroen van der Veer, leuke gast. Ik hoop dat het niet zo'n standaardriedeltje van een oud-CEO wordt. Enkel oproepen tot meer leiderschap is naief, dat zou er namelijk op duiden dat de politiek de zaken laat lopen, maar dat is niet het geval. Het probleem is dat er te veel fundamentele meningsverschillen zijn en dat dat komt door de diversiteit aan economieėn in Europa.
Ja. Wat het moet doen dus: winst maken. Shell is niet gekozen door het volk, die hoeven de economie helemaal niet te 'fixen'.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Van der Veer moet zijn ook zijn smoel houden. Wat doet Shell eigenlijk tegen de crisis? Oh wacht, recordprijzen voor benzine en diesel. Goed werk om de economy te fixen, klootzak! Mensen moeten zich onderhand in de schulden steken om shit aan de pomp te kunnen betalen.
Juist. Laat hem zijn smoel houden dan. Helemaal als het gaat over de vertrouwenscrisis tussen bedrijven en burgers.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:22 schreef waht het volgende:
[..]
Ja. Wat het moet doen dus: winst maken. Shell is niet gekozen door het volk, die hoeven de economie helemaal niet te 'fixen'.
Mwoch, ook lieden uit het bedrijfsleven kunnen goede ideeen hebben over maatschappelijke kwesties. En andersom ook natuurlijk, die mogen van mij best zo nu en dan hun zegje doen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Juist. Laat hem zijn smoel houden dan. Helemaal als het gaat over de vertrouwenscrisis tussen bedrijven en burgers.
twitter:pauwenwitteman twitterde op vrijdag 16-12-2011 om 14:46:54Wilt u ook maandag bij onze laatste uitzending van 2011 zijn? Dat kan! Voor 1 keer nemen we #penw om 17:00 uur op. Mail http://t.co/pFUNqTst reageer retweet
Alleen wie systematisch meer heeft uitgegeven dan er binnenkwam en daardoor in de schuldhulpverlening terecht is gekomen (lees: grote schade heeft aangericht) kan bij de voedselbank terecht.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:14 schreef Specularium het volgende:
Sommige mensen kunnen nieteens meer met de auto naar de voedselbank.
Hij zat een keer vies naar mij te kijken in de trein.quote:
Uhm ja... en?quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Da's toch een quootje van de Grote Blonde Leider
Dat dat gewoon een debiele uitspraak van Wilders is. Op deze manier zet je een bevolkingsgroep niet weg...quote:
Haha. De allerzwaksten zijn ook links stemvee.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat dat gewoon een debiele uitspraak van Wilders is. Op deze manier zet je een bevolkingsgroep niet weg...
Het is niet zo netjes inderdaad, maar laten we het niet tot bombastische proporties bombarderen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat dat gewoon een debiele uitspraak van Wilders is. Op deze manier zet je een bevolkingsgroep niet weg...
Was-ie erg ziek?quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:21 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Hij lijkt op m'n opa op z'n sterfbed.
Bart kun je niks kwalijk nemen, die heeft kanker.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:21 schreef eriksd het volgende:
Best veel lelijke mensen aan die tafel. Jeannine is ook gewoon verlept.
Jeanine wil mee naar de ark van Jeroen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:21 schreef eriksd het volgende:
Best veel lelijke mensen aan die tafel. Jeannine is ook gewoon verlept.
Lekker golven makenquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:23 schreef Tem het volgende:
[..]
Jeanine wil mee naar de ark van Jeroen.
Als ik een kritische opmerking over de PVV plaats, dan doe jij ook huiliehuilie...quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:21 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Het is niet zo netjes inderdaad, maar laten we het niet tot bombastische proporties bombarderen.
lijkt net alsof pauw en witteman mijn berichten leest.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:27 schreef Anno2012 het volgende:
Ga terug de keuken in,hypocriet wijf. Zogenaamd tegen homo ambtenaar weigering zijn, maar dan niet ervoor stemmen![]()
vriendjespolitiek met de sgp.
net zoals nazi donner.
Ik ga maar niet vragen wat je voorkeuren zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:28 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Lekker wijf die Hennis, maar ze heeft geen kloten.
Wat? Daar zou ik graag een voorbeeld van zien.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als ik een kritische opmerking over de PVV plaats, dan doe jij ook huiliehuilie...
Dat betekent gewoon: ik ga iets vervelends zeggen, maar durf dat niet gewoon toe te geven.quote:
Niet alleen z'n principes zijn rekbaar...quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:32 schreef Tem het volgende:
Met alle respect maar van de Camp had gister nog een penis in z'n reet.
Het is wel duidelijk waarom ze daar zitten ja. En het dan nog durven verdedigenquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:33 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Fractiediscipline... is dat trouwens niet per definitie het tegenovergestelde van volksvertegenwoordigen ?
quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:32 schreef Tem het volgende:
Met alle respect maar van de Camp had gister nog een penis in z'n reet.
Dat is toch die gast met die groene en gele kaartjes?quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:33 schreef Specularium het volgende:
Die Wim doet mij een beetje denken aan die andere vrolijke CDA'er, Sjaak van der Tak.
Stem jij echt bewust op een persoon, of meer op een bepaalde partij?quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:33 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Fractiediscipline... is dat trouwens niet per definitie het tegenovergestelde van volksvertegenwoordigen ?
Nee, Sjaak is die pokdalige wethouder.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is toch die gast met die groene en gele kaartjes?
Sjakie!!!quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:33 schreef Specularium het volgende:
Die Wim doet mij een beetje denken aan die andere vrolijke CDA'er, Sjaak van der Tak.
Doet ie gewoon expres.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:37 schreef IkeDubaku99 het volgende:
De lach van Rutte, vandaar dat hij vrijgezel is.
Hahahahaquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:41 schreef Tem het volgende:
Hans waar is m'n leesbril, Hans waar is m'n bril.
Zo, wat heb ik toen enorm hard niet gelachen. Elk jaar weer.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:40 schreef Tem het volgende:
Gewoon over zomertijd en wintertijd beginnen bij Heerschop.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:39 schreef eriksd het volgende:
Irritant is dat, van die wijd-open-mond lachers. Zo van: kijk mij eens lachen.
Het wekte dezelfde irritatie op als het nummer Star Trekkinquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo, wat heb ik toen enorm hard niet gelachen. Elk jaar weer.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:44 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Jongens, dit is geen VI.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:47 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Go Roemer
Go Roemer
lol
Ja natuurlijk, dat uit het land flikkeren van een volledig ingeburgerde jongen vast ook. Puike kerel toch, die Bleker.quote:
Niet weer ditquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:51 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, dat uit het land flikkeren van een volledig ingeburgerde jongen vast ook. Puike kerel toch, die Bleker.
Okeequote:
Zouden ze wat met elkaar hebben? Lijkt mij een goed stel.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:54 schreef IkeDubaku99 het volgende:
80% van het verkiezingsprogramma van het CDA als regeringsbeleid. Hennis, doe eens wat als billenmattie van Rutte.
Ik denk dat ze daar heel blij mee zal zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:54 schreef Lindstrųm. het volgende:
Die Plasschaert mag mij wel pijpen. Ik moet ondanks alles P&W kijken en zie hier mijn beloning. Een heerlijk stuk vlees op TV.
echt wat een kutwijfquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:01 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Veldhuijzen van Zanten was daar echt te gźnant voor woorden met haar bidgebaar.
net als die domme big van een Bijsterveldquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:03 schreef Eenskijken het volgende:
van zantenwat een domme muts. hoe kan zo'n kut in godsnaam staatsecretaris worden.. zeker haar weg omhoog geneukt
Daarom juist...quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:05 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ik geloof niet dat iemand haar vrijwillig zou doen
Genoeg vieze oude mannetjes daar.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:05 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ik geloof niet dat iemand haar vrijwillig zou doen
Dit soort uitzendingen hebben ze vaak 3 weken van te voren opgenomenquote:Op maandag 19 december 2011 22:56 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze het ook over Noord Korea gaan hebben?
Nee, lekker terugblikken op 2011.quote:Op maandag 19 december 2011 22:56 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze het ook over Noord Korea gaan hebben?
Sinds ze er als een jongetje uitziet is ze niet meer welkom op de boot.quote:Op maandag 19 december 2011 22:16 schreef Quyxz_ het volgende:
Aha, Monique Samuel komt vanavond. Wordt weer leuk voor Jeroen.
Ik dacht dat p&w een actualiteiten programma wasquote:Op maandag 19 december 2011 22:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit soort uitzendingen hebben ze vaak 3 weken van te voren opgenomen
Omdat..dit is fokquote:Op maandag 19 december 2011 23:18 schreef Gattaca het volgende:
waarom haten jullie zo op die Samuel?
mwah, meer TV-subforum. in veel andere fora heb je die negatieve sfeer niet (ok, KLB en NWS nagelaten)quote:
Nee, dan mogen we ontevreden zijn.quote:Op maandag 19 december 2011 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Met 3 gouden medailles mogen we blij zijn...
Bas Verwijlen, Edith Bosch.quote:Op maandag 19 december 2011 23:25 schreef marcodej het volgende:
Vergeet de zeilers niet, Tan, en Adelinde Cornelissen, en Vos.
quote:Op maandag 19 december 2011 23:24 schreef luxerobots het volgende:
Monique Samuel legt uit als een klein kind, drammerig en subjectief. 'Ik wil! Ik wil!'
Realistisch gezien zit er niet veel meer in. Je mag er niet vanuit gaan dat iedere kanshebber zomaar goud ophaalt.quote:Op maandag 19 december 2011 23:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, dan mogen we ontevreden zijn.
In de prono's van nu staan we op 9 goud.quote:Op maandag 19 december 2011 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Realistisch gezien zit er niet veel meer in. Je mag er niet vanuit gaan dat iedere kanshebber zomaar goud ophaalt.
Daar mag je nooit vanuit gaan, maar met 3 keer goud doen we het gewoon slecht.quote:Op maandag 19 december 2011 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Realistisch gezien zit er niet veel meer in. Je mag er niet vanuit gaan dat iedere kanshebber zomaar goud ophaalt.
Het is dan ook nog een kind. Leuk hoor, die maniertjes om ouder en wijzer te lijken maar het blijft een jonge meid. Uiteraard is ze goed op weg, daar niet van.quote:Op maandag 19 december 2011 23:24 schreef luxerobots het volgende:
Monique Samuel legt uit als een klein kind, drammerig en subjectief. 'Ik wil! Ik wil!'
Reageer eens inhoudelijk.quote:Op maandag 19 december 2011 23:26 schreef Gattaca het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon niet gewend aan een vrouw met een mening.
quote:Op maandag 19 december 2011 23:26 schreef Gattaca het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon niet gewend aan een vrouw met een mening.
Dat hebben vrijwel alle kopten dacht ikquote:Op maandag 19 december 2011 23:28 schreef marcodej het volgende:
Die tattoo van Samuel is wel jammer.
Drie keer goud is idd ook slecht, maar kijk maar naar de aantal Nederlandse wereldkampioenen in 2010 en 2011 (Olympische sporten). Ik kan er geen 5 noemen...quote:Op maandag 19 december 2011 23:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Daar mag je nooit vanuit gaan, maar met 3 keer goud doen we het gewoon slecht.
Oh ... laat maar ...quote:Je bent jong en christen, maar gaat dat wel samen? Is christen zijn wel cool? En zo ja, hoe ben dan je eigenlijk een ‘echte’ christen? In veertig columns, verhalen, gedichten, songteksten en pittige Bijbelstudies deelt Monique Samuel haar ervaringen met God. Vol sprankeling, hoop, vragen en twijfel, want geloven gaat over het leven… en het leven is niet altijd even eenvoudig. ‘Bruiswater’ is eerlijk, schaamteloos en vooral heel… bruisend.
quote:Op maandag 19 december 2011 23:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel een mening.
Gewoon de pers aanzetten. Lekker Duitsland stangen.quote:Op maandag 19 december 2011 23:33 schreef Confetti het volgende:
Die economen snappen er ook geen zak van.
Ze praten alsof die paar duizend miljard helemaal niets is en dat we dat binnen een weekje op tafel moeten gaan leggen.
Dwazen.
Rick van der Ploeg zegt dat het nodige geld voor Europa er niet is. Dat is toch iets anders.quote:Op maandag 19 december 2011 23:33 schreef Confetti het volgende:
Die economen snappen er ook geen zak van.
Ze praten alsof die paar duizend miljard helemaal niets is en dat we dat binnen een weekje op tafel moeten gaan leggen.
Dwazen.
Verstandige edit!quote:Op maandag 19 december 2011 23:35 schreef psychosomatic het volgende:
Ik wil haar warme kontsap wel langs m'n ballen voelen druipen. Van Monique dus.
Vooral die baas rechts die hard moet lachen.quote:
En dat meisje links.quote:Op maandag 19 december 2011 23:37 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Vooral die baas rechts die hard moet lachen.
En die baas in het midden met zijn pokerface.
Ingeborg's zoon, die kent mama's gedrag inmiddels wel.quote:Op maandag 19 december 2011 23:37 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
En die baas in het midden met zijn pokerface.
goede postquote:Op maandag 19 december 2011 23:35 schreef psychosomatic het volgende:
Ik wil haar warme kontsap wel langs m'n ballen voelen druipen. Van Monique dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |