Helemaal? Of bewaren ze dat voor de speciale momenten?quote:Op donderdag 15 december 2011 23:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gelukkig zijn ze gestopt met het splitscreen
Dat weet ik niet, ik kijk niet elke dagquote:Op donderdag 15 december 2011 23:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Helemaal? Of bewaren ze dat voor de speciale momenten?
Liever dat, dan andersom.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
In Limburg wonen en in Groningen werken
eens...quote:Op donderdag 15 december 2011 23:29 schreef marcodej het volgende:
Wat een ambtelijk, standaard lulverhaal van Kamp.
Dan zorgt Kamp dus ook voor huisvesting?quote:Op donderdag 15 december 2011 23:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik vind het wel terecht, als je niet wil reizen verhuis je maar.
Kamp staat hier wel achter hoor, een vrij rechtse VVD'er is het.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:30 schreef von_Preussen het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat Kamp het hier niet echt mee eens is, maar het verplicht moet lopen te verkondigen, tis eigenlijk typische PVV-retoriek.
Als je kinderen hebt met een stabiel leven in de huidige plaats veranderd dat de zaak dan weer.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik vind het wel terecht, als je niet wil reizen verhuis je maar.
De PVV wil niks aan de uitkeringen veranderen.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:31 schreef thettes het volgende:
[..]
Kamp staat hier wel achter hoor, een vrij rechtse VVD'er is het.
Die ziet er wel flink verbitterd uitquote:Op donderdag 15 december 2011 23:32 schreef thettes het volgende:
Nu komt vd Veer met z'n miljoenen even vertellen hoe anderen het moeten doen.
Dat lijkt mij niet, een verhuizing is iets dat je zelf moet betalen, niet de overheid.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:31 schreef von_Preussen het volgende:
Dan zorgt Kamp dus ook voor huisvesting?
Het zal echt niet van de een op de andere dag gebeuren dat je moet verhuizen. Er zijn allerlei hardnekkige lui die niet willen werken en dan maar met allerlei redenen komen waarom ze een bepaalde baan niet hoeven te accepteren.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Als je kinderen hebt met een stabiel leven in de huidige plaats veranderd dat de zaak dan weer.
Als je niet wil verhuizen zou ik in de buurt solliciteren.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:33 schreef KwadeAfdronk het volgende:
maar het lijkt me gewoon onhaalbaar, of moet je dan ineens door heel NL solliciteren. Ik vind het maar een beetje populistisch gelul, dat zal nauwelijks voorkomen
Dan moet je toch die hardnekkige lui aanpakken en geen algemene maatregel nemen?quote:Op donderdag 15 december 2011 23:34 schreef Bolkesteijn het volgende:
Het zal echt niet van de een op de andere dag gebeuren dat je moet verhuizen. Er zijn allerlei hardnekkige lui die niet willen werken en dan maar met allerlei redenen komen waarom ze een bepaalde baan niet hoeven te accepteren.
Als WW'er heb je geen ene rotcent, aangezien je je eigen vermogen eerst moet opeten alvorens je handje op te houden.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:34 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet, een verhuizing is iets dat je zelf moet betalen, niet de overheid.
Toch wel prettig om tijdens het solliciteren je huur of hypotheek te kunnen blijven betalen.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:34 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Als je niet wil verhuizen zou ik in de buurt solliciteren.
Daarom lijkt het me ook onzin,iedereen zal in zijn buurt solliciteren, ze kunnen je niet verplichten om 200 km verderop te solliciteren.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:34 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Als je niet wil verhuizen zou ik in de buurt solliciteren.
Het hele idee is dat dat juist wel mogelijk wordt.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:36 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Daarom lijkt het me ook onzin,iedereen zal ik zijn buurt solliciteren, ze kunnen je niet verplichten om 200 km verderop te solliciteren.
Kardinaal Simonis leeft nog, en die leugenaar wist alles.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zijn er nog van die bisschoppen die nog leven?
Ja maar dat doe je dan gewoon nietquote:Op donderdag 15 december 2011 23:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het hele idee is dat dat juist wel mogelijk wordt.
Dan wordt je gekort op je uitkering.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:38 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja maar dat doe je dan gewoon niet
Dan krijg je geen geld meer.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:38 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja maar dat doe je dan gewoon niet
Is een ransaap man, Simonis.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kardinaal Simonis leeft nog, en die leugenaar wist alles.
In 1884 was er ook een dichter die er schande van sprak dat pedofiele priesters de hand boven het hoofd werd gehouden terwijl de dief die een appel stal aan de schandpaal gingquote:Op donderdag 15 december 2011 23:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb het niet echt gevolgd, maar voor dit incident werden er al grappen gemaakt over pedofiele bisschoppen, bij south park bijvoorbeeld.
Ja ok, maar stel je moet 15x per week solliciteren, je kan zeker wel 15x per week op een baan in de buurt solliciteren. Ik zou niet weten hoe ze dat moeten verplichten of controlerenquote:Op donderdag 15 december 2011 23:39 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Dan wordt je gekort op je uitkering.
Nee, maar hij heeft een heel selectief geheugen als het aankomt op misbruikzaken in de kerk.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maar die Simonis heeft 27 kinderen misbruikt?
Ich habe das nicht gewusst.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:45 schreef Specularium het volgende:
Nee, maar hij heeft een heel selectief geheugen als het aankomt op misbruikzaken in de kerk.
Doet alsof hij dement is zekerquote:Op donderdag 15 december 2011 23:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, maar hij heeft een heel selectief geheugen als het aankomt op misbruikzaken in de kerk.
Gaf wel mooie tv.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:47 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ich habe das nicht gewusst.
De gebroken driehoekstheorie van Vermeer gevisualiseerdquote:Op donderdag 15 december 2011 23:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is dat voor een linkse hobbie?
Kamp moet z'n VVD-smoel houden. De huurwoningenmarkt is verkracht, de koopwoningenmarkt is verkracht, en dan roept hij maar op om even 200km te verhuizen voor een baan. Laat hem eerst maar eens een gezonde woningmarkt creëren waarin mensen mobieler worden voordat je van mensen eist dat ze zomaar gaan verhuizen. Hij wil zeker lucht in de huizenzeepbel blazen met dit achterlijke plan.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik had Kamp redelijk hoog zitten, maar hij valt door de mand.
Van der Veer moet zijn ook zijn smoel houden. Wat doet Shell eigenlijk tegen de crisis? Oh wacht, recordprijzen voor benzine en diesel. Goed werk om de economy te fixen, klootzak! Mensen moeten zich onderhand in de schulden steken om shit aan de pomp te kunnen betalen.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:15 schreef Bolkesteijn het volgende:
Hmmm, door het slotje heengepost. Dan nog maar een keer.
Jeroen van der Veer, leuke gast. Ik hoop dat het niet zo'n standaardriedeltje van een oud-CEO wordt. Enkel oproepen tot meer leiderschap is naief, dat zou er namelijk op duiden dat de politiek de zaken laat lopen, maar dat is niet het geval. Het probleem is dat er te veel fundamentele meningsverschillen zijn en dat dat komt door de diversiteit aan economieën in Europa.
Ja. Wat het moet doen dus: winst maken. Shell is niet gekozen door het volk, die hoeven de economie helemaal niet te 'fixen'.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Van der Veer moet zijn ook zijn smoel houden. Wat doet Shell eigenlijk tegen de crisis? Oh wacht, recordprijzen voor benzine en diesel. Goed werk om de economy te fixen, klootzak! Mensen moeten zich onderhand in de schulden steken om shit aan de pomp te kunnen betalen.
Juist. Laat hem zijn smoel houden dan. Helemaal als het gaat over de vertrouwenscrisis tussen bedrijven en burgers.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:22 schreef waht het volgende:
[..]
Ja. Wat het moet doen dus: winst maken. Shell is niet gekozen door het volk, die hoeven de economie helemaal niet te 'fixen'.
Mwoch, ook lieden uit het bedrijfsleven kunnen goede ideeen hebben over maatschappelijke kwesties. En andersom ook natuurlijk, die mogen van mij best zo nu en dan hun zegje doen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Juist. Laat hem zijn smoel houden dan. Helemaal als het gaat over de vertrouwenscrisis tussen bedrijven en burgers.
twitter:pauwenwitteman twitterde op vrijdag 16-12-2011 om 14:46:54Wilt u ook maandag bij onze laatste uitzending van 2011 zijn? Dat kan! Voor 1 keer nemen we #penw om 17:00 uur op. Mail http://t.co/pFUNqTst reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |