Helemaal? Of bewaren ze dat voor de speciale momenten?quote:Op donderdag 15 december 2011 23:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gelukkig zijn ze gestopt met het splitscreen
Dat weet ik niet, ik kijk niet elke dagquote:Op donderdag 15 december 2011 23:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Helemaal? Of bewaren ze dat voor de speciale momenten?
Liever dat, dan andersom.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
In Limburg wonen en in Groningen werken
eens...quote:Op donderdag 15 december 2011 23:29 schreef marcodej het volgende:
Wat een ambtelijk, standaard lulverhaal van Kamp.
Dan zorgt Kamp dus ook voor huisvesting?quote:Op donderdag 15 december 2011 23:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik vind het wel terecht, als je niet wil reizen verhuis je maar.
Kamp staat hier wel achter hoor, een vrij rechtse VVD'er is het.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:30 schreef von_Preussen het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat Kamp het hier niet echt mee eens is, maar het verplicht moet lopen te verkondigen, tis eigenlijk typische PVV-retoriek.
Als je kinderen hebt met een stabiel leven in de huidige plaats veranderd dat de zaak dan weer.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik vind het wel terecht, als je niet wil reizen verhuis je maar.
De PVV wil niks aan de uitkeringen veranderen.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:31 schreef thettes het volgende:
[..]
Kamp staat hier wel achter hoor, een vrij rechtse VVD'er is het.
Die ziet er wel flink verbitterd uitquote:Op donderdag 15 december 2011 23:32 schreef thettes het volgende:
Nu komt vd Veer met z'n miljoenen even vertellen hoe anderen het moeten doen.
Dat lijkt mij niet, een verhuizing is iets dat je zelf moet betalen, niet de overheid.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:31 schreef von_Preussen het volgende:
Dan zorgt Kamp dus ook voor huisvesting?
Het zal echt niet van de een op de andere dag gebeuren dat je moet verhuizen. Er zijn allerlei hardnekkige lui die niet willen werken en dan maar met allerlei redenen komen waarom ze een bepaalde baan niet hoeven te accepteren.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Als je kinderen hebt met een stabiel leven in de huidige plaats veranderd dat de zaak dan weer.
Als je niet wil verhuizen zou ik in de buurt solliciteren.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:33 schreef KwadeAfdronk het volgende:
maar het lijkt me gewoon onhaalbaar, of moet je dan ineens door heel NL solliciteren. Ik vind het maar een beetje populistisch gelul, dat zal nauwelijks voorkomen
Dan moet je toch die hardnekkige lui aanpakken en geen algemene maatregel nemen?quote:Op donderdag 15 december 2011 23:34 schreef Bolkesteijn het volgende:
Het zal echt niet van de een op de andere dag gebeuren dat je moet verhuizen. Er zijn allerlei hardnekkige lui die niet willen werken en dan maar met allerlei redenen komen waarom ze een bepaalde baan niet hoeven te accepteren.
Als WW'er heb je geen ene rotcent, aangezien je je eigen vermogen eerst moet opeten alvorens je handje op te houden.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:34 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet, een verhuizing is iets dat je zelf moet betalen, niet de overheid.
Toch wel prettig om tijdens het solliciteren je huur of hypotheek te kunnen blijven betalen.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:34 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Als je niet wil verhuizen zou ik in de buurt solliciteren.
Daarom lijkt het me ook onzin,iedereen zal in zijn buurt solliciteren, ze kunnen je niet verplichten om 200 km verderop te solliciteren.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:34 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Als je niet wil verhuizen zou ik in de buurt solliciteren.
Het hele idee is dat dat juist wel mogelijk wordt.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:36 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Daarom lijkt het me ook onzin,iedereen zal ik zijn buurt solliciteren, ze kunnen je niet verplichten om 200 km verderop te solliciteren.
Kardinaal Simonis leeft nog, en die leugenaar wist alles.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zijn er nog van die bisschoppen die nog leven?
Ja maar dat doe je dan gewoon nietquote:Op donderdag 15 december 2011 23:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het hele idee is dat dat juist wel mogelijk wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |