abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_105623705


De dagen worden korter, de kachels gaan weer aan en de winkels liggen alweer vol met sinterklaasartikelen, kortom, de kerst komt er weer aan. En natuurlijk willen we als FHF dit niet ongemerkt voorbij laten gaan. Net als vorig jaar willen we weer een kerstpakketten actie houden. Het idee is simpel. Krijg jij elk jaar een kerstpakket en wil je deze weggeven aan iemand die het goed kan gebruiken, dan kan je dat hier melden. Natuurlijk kan je er ook over nadenken om zelf een pakket samen te stellen, iets te kokkerellen voor iemand, of bijvoorbeeld bioscoopkaartjes aan te bieden zodat iemand er eens lekker uit kan. En zo zijn er vast nog wel meer dingen te bedenken. Wij zullen alle aangeboden pakketten steeds in de OP zetten en bijhouden welke vergeven zijn. Je mag je aanbod in dit topic zetten of de mods PMmen als je anoniem wil blijven.
Een organisatietechnisch puntje: zou je een heel klein beetje kunnen zeggen wat de bedoeling van jullie pakket is? We hoeven echt niet te weten wat er precies inzit maar als we straks gaan koppelen is het wel makkelijk als we weten of een pakket geschikt is voor een gezin met kinderen of juist niet etc. :*

Of:
Wordt jouw decembermaand een beetje zonniger als je gewoon eens iets leuks, nuttigs en / of lekkers van iemand ontvangt? Kunnen we jouw kerst wat opfleuren of ben je hard toe aan een duwtje in de rug, meld je dan!
Om met ElisaB te spreken:

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2010 19:53 schreef ElisaB het volgende:
De OP is volgens mij weer helemaal bijgewerkt ^O^

Even een berichtje voor de mensen die eigenlijk wel een pakket zouden willen, maar niet durven te PM-men: doe het nou gewoon!

Wat kan jou het schelen dat ik weet dat je tóch wel graag iets wilt krijgen. Je hoeft niet je hele verhaal te vertellen, je hoeft niet met je naam op internet, je hoeft geen eeuwige dank te beloven, je mag helemaal anoniem blijven. Wat kan je gebeuren, behalve misschien iets waar je even een beetje blij van wordt?!

Indien je blij wordt van een kerstpakket omdat je het even moeilijk hebt en juist de verwennerijtjes en traktaties die de feestmaand zo speciaal maken er dit jaar niet aan zitten, stuur de FHF mods ( Liesje 1979 en Cat22) een PM. Wij beloven dat je -als je dat wil- anoniem blijft. Al heeft de gever natuurlijk wel een adres nodig om het pakket naartoe te sturen of te (laten) brengen.


Voor de aanbieders: bied alleen een pakket aan als je dit ook daadwerkelijk kunt realiseren, dit om teleurstelling te voorkomen. Vorig jaar zijn er een aantal pakketten aangeboden die uiteindelijk niet waar gemaakt werden en dat is jammer. Het verzenden van de pakketten is op eigen risico.

Ow ja, laten we afspreken dat de deadline voor verzenden 15 december is. Dan hebben de pakketten genoeg tijd om hun weg naar huis te vinden. En kan er evt. wat anders geregeld worden als een pakket kwijt lijkt te zijn geraakt.


Om het verzenden wat makkelijker en goedkoper te maken hebben we dit jaar het Kerstmannen en -vrouwen pakkettenvervoerstopic *O*. Dus als je tijd en vervoer beschikbaar hebt, meld je daar aan. Alle beetjes helpen!

En samen doen is toch veel fijner dan in je eentje? O+

Het aanbod
~:) Pakket A: op maat voor de ontvanger (van -gt-)
~:) Pakket B: op maat voor de ontvanger (van Felixa)
~:) Pakket C: op maat voor de ontvanger (van Felixa)
~:) Pakket D: op maat voor de ontvanger (van BrandX)
~:) Pakket E: PSP en wat PSP games (van RBWO)
~:) Pakket F: mini peuter- en kleuterpakketje O+ (van Ireth)
~:) Pakket G: op maat voor een ontvanger met kinderen (van voodoolady)
~:) Pakket H: op maat voor de ontvanger (van een anonieme gever)
~:) Pakket I: Op maat voor de ontvanger (van Hobby)
~:) Pakket J: levensmiddelenpakket met wat extra's voor gezin met kinderen (van Papabear)
~:) Pakket K: op maat voor de ontvanger (van Sjaam)
>:O Pakket L: Ik krijg er al trek van! (van MissyB)
~:) Pakket M1 : op maat voor de ontvanger (van Dr.Paranoid)
~:) Pakket M2 : op maat voor de ontvanger (van Dr.Paranoid)
~:) Pakket N : op maat voor de ontvanger (van Scrub_nurse)
~:) Pakket O: Wil je graag een lekker stukje vlees bij de kerstdis? Of juist een mooi boeket bloemen? Of iets anders? Geef je vraag door en wij zorgen dat er een passende kadobon jouw kant uit komt die je zelf kunt inwisselen! (van een anonieme gever)
>:O Pakket O2: Wil je graag een lekker stukje vlees bij de kerstdis? Of juist een mooi boeket bloemen? Of iets anders? Geef je vraag door en wij zorgen dat er een passende kadobon jouw kant uit komt die je zelf kunt inwisselen! (van een anonieme gever)
>:O Pakket P: Harry Potter pakketje voor een kind (van Sir_Stirling_Mosey)
~:) Pakket Q: op maat voor de ontvanger. (Anoniem)
~:) Pakket R: Pakket voor een vrouw met eventueel kinderen. (Automatic)
~:) Pakket S: Pakket voor een vrouw. (Coraline)
~:) Pakket T: op maat voor de ontvanger (anoniem)
~:) Pakket U: Verzorgingspakket (and then some) (van Rebel-Angel)
~:) Pakket V: op maat voor de ontvanger (The_Dean)
~:) Pakket W: op maat voor de ontvanger (lynda)
>:O PakketX : geheimzinnig pakket! (van Yska)
~:) ~:) ~:) ~:) Want er hebben zich nog diverse al dan niet anonieme gevers gemeld
die een pakket op maat maken. O+

~:) = gekoppeld!
>:O = nog te vergeven

[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 17-12-2011 10:33:18 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_105623720
De eerste pakketten zijn bezorgd *O*
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:51 schreef seasushi het volgende:
Geweldig mooi pakket gehad voor mijn dochter!
Met allemaal knutselspullen en veel chocola.
(de smarties hebben we samen weggewerkt :) )

Wij allebei heul blij dat er ook nog ontzettend veel lieve, leuke mensen zijn, die we eigenlijk niet eens kennen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je wel lieve gever/ster
:*
~

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 20:43 schreef Ireth het volgende:
Mijn O+ kerstpakket O+ kwam O+ vanmiddag! O+

En oowww.. wat zijn we verwend!!! Grote zak kerst M&M's, pak poffertjesmix, poedersuiker, chocomel en cappucino, kerstchocolaatjes, worstenbroodjes, rookworstje, knakworstjes en nog veel meer! Zo lief, ook een vetbolletjespakket voor de vogeltjes! O+

En.... pakjes! *O* In kerstpapier ingepakte pakjes! Voor manlief, voor mij, voor Susanne en voor Allemaal! O+

Ze liggen onder de boom, te wachten tot het kerstmis is! O+

* Ireth is heel erg blij en wil de gulle Kerstman heel erg bedanken!

Ik heb geen idee van wie het is, en of het anoniem moet blijven, maar het was echt zo'n leuk pakket! O+

Bedankt!
Papabear kreeg PMs van zijn ontvangers:
Op verzoek van de ontvangers van mijn pakket, de reactie + update die ik via PM kreeg:

quote:
Juist vandaag was ik niet thuis. Mijn mannen stonden net op het punt om weg te gaan! En stiekem had ik ze helemaal niets verteld, juist omdat hun wel eens lekker verwend konden worden!!! Echt balen dat ik er niet was, want ik had je echt graag een kop koffie aangeboden,terwijl mijn man flabbergasted was en dit dus niet erachter had gezocht!

Wat een leuk, lief en geweldig pakket heb je ons gegeven. Echt, we zijn er zo super super super blij mee! Onze kerst word super, en heerlijk eten!!
Als je ooit nog eens in de buurt bent, en je vind het leuk, kom dan eens op de koffie!!!

Een hele lieve groet vanuit [plaatsnaam]!
En vanmorgen nog een update:

quote:
Zoonlief kwam vanmorgen de kamer binnen, zag de turtle en zei: hey! Die ken ik! Een beetje uitgelegd waar ineens dat mooie pakket vandaan kwam, waarna hij heel hard riep: DANKJEWEL KERSTMAN!

Het cadeautje ligt geheel volgens traditie onder de kerstboom, waarna hij ook nog alle snoepjes, lekkernijen enz onder de boom begon neer te leggen! Dat hebben we maar even tegen gehouden, maar we hebben er enorm om gelachen.
Hij was zo druk bezig met uitpakken dat hij ook ineens schreeuwde: hey, we hebben Paaseitjes gekregen!!! (pasteitjes), oh we hebben een lol gehad, dankjewel papabear!
^O^

En deel 1 ging op slot in afwachting van Pam, die haar pakket vandaag binnen kreeg. Want soep koken is ook belangrijk. :P
quote:
17s.gif Op donderdag 15 december 2011 18:02 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik heb zojuist mijn pakketje ontvangen :@

Ik vind het zo lief van diegene van wie het pakket is. En ik ben mega benieuwd maar moet nu eerst soep koken en dan heb ik nu alvast even voorpret en dan maak ik hem na het eten open *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_105623858
mijn berichtje was de laatste, weinig boeiends maar toch een beetje eer voor mijn ouders &een mede fokker:

Mijn pakket is onderweg! Heb hem toch maar op de post gedaan omdat het nog niet helemaal duidelijk was of 'ie gebracht kon worden en omdat vandaag eigenlijk de pakketjes verzonden konden worden.. Maar heb gelukkig hele lieve ouders die het pakket via de zaak hebben verzonden en het kost me dus eigenlijk niks.... en dan zit er ook nog eens een kadootje van een andere fokker in mijn pakket... wat een lieve mensen allemaal! O+ O+ O+ O+
pi_105623933
Ik heb helaas op het moment erg krap anders had ik nog wel wat kunnen samenstellen.
Iets voor de volgende keer.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_105623974
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 18:20 schreef Cat22 het volgende:
[ afbeelding ]

De dagen worden korter, de kachels gaan weer aan en de winkels liggen alweer vol met sinterklaasartikelen, kortom, de kerst komt er weer aan.
Moet dat niet kerstartikelen zijn :@ ?
pi_105624022
Wat lief dat jullie pakketten geven O+ Zou ik ook wel willen, heb nog nooit een kerstpakket gehad. Ja een plastic reflecterende klik "bandje" :') voor op de fiets

Waar moet je aan voldoen om daar "recht" op te krijgen?

Ik heb niet veel te bieden, behalve mp3 oortjes :+
pi_105624023
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 18:28 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

Moet dat niet kerstartikelen zijn :@ ?
Scherp! :D Ik had gewoon de OP gekopieerd die ik in november heb geschreven. :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_105624047
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 18:30 schreef kruidkoekje het volgende:
Wat lief dat jullie pakketten geven O+ Zou ik ook wel willen, heb nog nooit een kerstpakket gehad. Ja een plastic reflecterende klik "bandje" :') voor op de fiets

Waar moet je aan voldoen om daar "recht" op te krijgen?

Ik heb niet veel te bieden, behalve mp3 oortjes :+
Je had de OP toch gelezen? :o
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_105624052
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 18:30 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Scherp! :D Ik had gewoon de OP gekopieerd die ik in november heb geschreven. :@
Hehe! ;-) Ja ik zag dit topic, dus dacht even lezen, en viel me op! :) Verder is de OP gewoon mooi hoor ! (Niet dat je denkt wat een zeur is zij. ) :)
pi_105624110
Nu was ik even niet scherp :+ tis idd ook al 15 december! Helaasch! :X
pi_105624585
Ik heb de status van mijn pakketje bekeken en hij is/was onderweg met de chauffeur! *O*
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_105625252
WHOAAA _O_
Wat een ge-wel-dig pakket!!!!!!!!!!!!
De soep was nog heet, dus ik foto's maken en uitpakken.
Nou ik was knap lang bezig.
Wat heerlijk al die dingetjes
Ik laat het nog mooi even bij mijn boompje allemaal :D

De foto's zet ik zo online ik maak er even een collage van dat is leuker :)
1000 maal dank voor de gulle gever :* O+ _O_
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
  donderdag 15 december 2011 @ 19:06:15 #13
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_105625508
quote:
17s.gif Op donderdag 15 december 2011 19:01 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
WHOAAA _O_
Wat een ge-wel-dig pakket!!!!!!!!!!!!
De soep was nog heet, dus ik foto's maken en uitpakken.
Nou ik was knap lang bezig.
Wat heerlijk al die dingetjes
Ik laat het nog mooi even bij mijn boompje allemaal :D

De foto's zet ik zo online ik maak er even een collage van dat is leuker :)
1000 maal dank voor de gulle gever :* O+ _O_
Jij hebt foto's van warme soep? _O_ _O_ _O_ :D
Dat je van je pakket mag genieten.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_105625590
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 19:06 schreef Rucky het volgende:

[..]

Jij hebt foto's van warme soep? _O_ _O_ _O_ :D
Dat je van je pakket mag genieten.
haha lol :D

Ja hele lekkere soep ^O^
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
pi_105627339
Dit heb ik gekregen :D wat veel spulletjes zo onder mijn boompje he?
*O*



*O*
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
pi_105627384
Oooo, ik zie bekende dingen! Hihi :@
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_105627400
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 19:41 schreef automatic_ het volgende:
Oooo, ik zie bekende dingen! Hihi :@
was die van jou ? :@
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
pi_105627469
Prachtpakket Pam! ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_105627750
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 19:43 schreef Cat22 het volgende:
Prachtpakket Pam! ^O^
Echtwel :D
Automatic thanks so much :*
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
  donderdag 15 december 2011 @ 19:57:33 #20
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_105628122
Zijn Pakket P en Pakket dat-niet-genoemd-mag-worden niet dezelfde trouwens? :?

Ik zal morgen ook foto's maken van de pakjes onder onze boom O+
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamGlenn ❤️ #TeamJimmy ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_105628231
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 19:57 schreef Ireth het volgende:
Zijn Pakket P en Pakket dat-niet-genoemd-mag-worden niet dezelfde trouwens? :?
Klopt! :o En aangepast.
quote:
Ik zal morgen ook foto's maken van de pakjes onder onze boom O+
*O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_105629393
ik zal even mij pm aan Ireth hier plakken!! :D
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_105629595
bij deze kan ik je vertellen dat we toch maar uit zijn gaan pakken, toen ik de doos opende en deniz alle cadeautjes zag kon ik hem niet meer beheersen!!

mamaaaaa kijk kijk kijk kedoosjes! mama voor wie zijn die??

toen ik vertelde dat ze voor hem waren sprong hij bijna door het dak, meneer kon echt niet meer wachten!!!

eerst kwam het gewei, die natuurlijk direct op moest!! kijk mama ik ben een leeuw! grom grom... even uitgelegd dat een leeuw geen gewei heeft, maar dat de kerstman hele lieve rendiertjes heeft, die een gewei op hun hoofd hebben. (dat vond hij wel even gek, maar hij was toch al snel een rendier: grom grom!! hahaha)

daarna kwam de dvd van mickey naar boven, zn oogjes begonnen te glinsteren en hij wilde persee DIRECT kijken! dus mama de dvd erin gestopt en kijken maar.. al gauw kwam er een lach van oor tot oor en vlogen de vragen om mn oren: mama wat doet ie? wat komt er nu? wat doet donald? hij vond het echt prachtig!!

na een tijdje te hebben gekeken kreeg hij plotselong door dat er nog veeeeeeeeel meeer cadeaus in de doos zaten. heel voorzichtig, en ondeugend naar mij kijkend pikte hij stiekem nog een cadeautje eruit.. mama mag die ook open? voordat ik ja kon zeggen stond hij al driftig papier te scheuren en kwamen de teletubbies te voorschijn, je kan natuurlijk wel raden wat er daarna gebeurde.. meneer wilde die OOK kijken.. dus mickey eruit, teletubbies erin en kijken maarrr.. hij vond het echt ge-wel-dig!! hij zat te genieten op de bank (met een schuimpje in zn hand). Hij werd op dat moment wel erg moe en is zelfs op de bank in slaap gevallen. hij ligt nu heerlijk te slapen en waarschijnlijk te dromen van z'n cadeaus!! hij heeft het niet gered om alles uit te pakken, dus de rest bewaar ik voor morgen!!

mama was natuurlijk net zo nieuwsgierig en opgewonden als Deniz, dus die heeft daarna ook de cadeautjes uitgepakt!

de kaarsjes kwamen eerst, die vond ik zoooooooo geweldig!! ze zijn direct op de vensterbank gezet en staan prachtig te branden, waar elke voorbijganger ze kan zien!!! toen kwamen de chocoladestokjes voor warme chocomel.. god, die zijn zo heeeeeerlijk.. dat is voor mij nou ECHT genieten. Hierna kwam de bodylotion, ik kan serieus niet wachten om te douchen en daarna de bodylotion te gebruiken, wat ruikt dat heerlijk! (ik hoop na jou berichtje van denet wel dat het bodylotion was, heb denet namelijk gelijk mn armen er helemaal mee ingesmeerd, als het shampoo is heb ik nu in ieder geval alvast schone armhaartjes!;) hahaha)

ik denk dat ik de lotions met mn leven moet bewaken, want mn zus en moeder staan ook in de rij om er wat van mee te pikken . echt heeeeerlijk ruikt het!!

ik kan niet anders zeggen dan wow! ten eerste voor het gebaar. het gebaar dat je iemand die je zo goed als niet kent, het geluk gunt en zo meeleeft. ten tweede voor de moeite die er wordt gedaan door alle fokkers om dit mogelijk te maken en ten derde, het allerbelangrijkste, dat je ons met dit gebaar, wat voor de een misschien een kleine moeite is maar voor ons een groot gebaar, een ongelofelijk dankbaar en warm gevoel hebt gegeven.

ik wou dat ik iets terug kon doen, en geloof me,.zodra ik de kans heb, komt er een bedankje jullie kant op! beloofd!

ik weet gewoon niet wat ik nog meer kan zeggen.. ik hoop dat je niet inmiddels kotsmisselijk bent geworden van al mn bedankjes, maar ik kan echt in geen andere woorden omschrijven hoe intens blij ik hiermee ben.

dat jij en je gezin maar onwijs gelukkige feestdagen en een prachtig, voorspoedig, gezond en voortvarend 2012 (2013, 2014, 2015 enz enz enz) mogen hebben!!
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  Boks-Chick donderdag 15 december 2011 @ 20:24:04 #24
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_105629608
Mijn pakket gaat morgen de deur uit, mits ik ook echt om half vier de deur uit kan lopen van kantoor, èn ze het pakket aannemen bij de Bruna :')
lolwut
  donderdag 15 december 2011 @ 20:36:56 #25
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_105630271
_O_
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_105630775
quote:
17s.gif Op donderdag 15 december 2011 19:49 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:

[..]

Echtwel :D
Automatic thanks so much :*
Hihi, geen dank! :@
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_105630839
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 20:36 schreef Scorpie het volgende:
_O_
haaaallooo!
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  donderdag 15 december 2011 @ 20:50:06 #28
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_105631013
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2011 20:47 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

haaaallooo!
Haiiiii, Phone ligt in de lader ;)
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_105631052
Jaleesa wat een mooi berichtje zeg O+
pi_105631079
quote:
17s.gif Op donderdag 15 december 2011 20:50 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Haiiiii, Phone ligt in de lader ;)
ohhh dat verklaart een hoop :$
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  donderdag 15 december 2011 @ 20:53:07 #31
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_105631184
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2011 20:51 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

ohhh dat verklaart een hoop :$
Dacht ik al :P :*
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_105631248
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 20:50 schreef kruidkoekje het volgende:
Jaleesa wat een mooi berichtje zeg O+
dankjewel!! :@
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_105631254
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 18:24 schreef Sjaam het volgende:
mijn berichtje was de laatste, weinig boeiends maar toch een beetje eer voor mijn ouders &een mede fokker:

Mijn pakket is onderweg! Heb hem toch maar op de post gedaan omdat het nog niet helemaal duidelijk was of 'ie gebracht kon worden en omdat vandaag eigenlijk de pakketjes verzonden konden worden.. Maar heb gelukkig hele lieve ouders die het pakket via de zaak hebben verzonden en het kost me dus eigenlijk niks.... en dan zit er ook nog eens een kadootje van een andere fokker in mijn pakket... wat een lieve mensen allemaal! O+ O+ O+ O+
Jij bent goed bezig en dat is helemaal top! ^O^

Evenals de rest v/d mensen hier!
pi_105632393
Ik moet zeggen als gever dat het ook een erg leuke ervaring is om te doen. Speuren in winkels (Hobby 8-) ), van alles wat je tegen komt leuk vinden en willen kopen, terugleggen, uitzoeken, nadenken ( ook erg moeilijk :P ). Thuis ook kijken wat ikzelf leuk vind en wat misschien ook leuk i om te geven. En dan het verpakken.
Morgen gaat hij met de verzending mee. Voor de ontvanger is het leuk om sowieso een pakket te krijgen, maar voor de gever is het ook een ervaring en belevenis om te doen!
dank je wel ontvanger dat ik het mocht doen!
Ikzelf kan door lichamelijke oorzaken niet zoveel, maar dit gaf me toch energie en veel lol.
Mooie actie van fok ook. Initiatiefnemers, goed gedaan!!!! ^O^
  donderdag 15 december 2011 @ 22:04:38 #35
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_105634744
Mijn 'kerstpakket-buddy' Felixa is vanavond ook heel goed bezig geweest met het pakket dat we samen zullen aanbieden aan een anonieme ontvanger (we hadden zo ongeveer de halve middag al contact met elkaar via PM).

Kreeg ik vanavond een PM van haar met de mededeling dat het pakket al bijna klaar is O+
En ik kan alleen maar zeggen dat het een supermooi geweldig pakket is geworden :9~
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
  donderdag 15 december 2011 @ 22:06:08 #36
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_105634817
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 18:33 schreef kruidkoekje het volgende:
Nu was ik even niet scherp :+ tis idd ook al 15 december! Helaasch! :X
Het is nog geen kerst...
Heb je al een PM gestuurd?
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
  Boks-Chick donderdag 15 december 2011 @ 23:08:34 #37
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_105638047
ik vertelde een verhaaltje over de PM aan een ingewijde. Deze ingewijde stuurde terug:

quote:
Ik denk dat - als je hen je verhaal durft te vertellen- je een inpiratiebron kan zijn. En misschien ook de drempel kan verlagen voor mensen om zich in FHF te melden.
kan je een versie van je PM durvenposten in het topic? Ontvangers zou het een hart onder de riem kunnen steken en een beetje meer van de schroom weg zou kunnen nemen die ze allemaal nog voelen.
Ik heb er even over nagedacht, en vond dat deze ingewijde een goed punt had.

Dus hierbij:

ik heb het tot een paar jaar terug zelf (ook) erg slecht gehad. Niet alleen financieel, maar ook mentaal zwaar aan de grond en mijn gezondheid laat ook het nodige te wensen over.
Gelukkig heb ik één kwartje altijd gehad, en dat is optimisme. Bij mij is altijd het glas half vol. En hoe het komt komt het, maar ik heb de laatste paar jaar (in al mijn bescheidenheid, mea culpa) geluk gehad met mijn werk. En zeker sinds afgelopen september heb ik het goed. Enorm goed zelfs. Zo goed dat ik dit jaar in staat ben anderen een hart onder de riem te steken door het verzorgen van een kerstpakket.

Ik vertelde deze ingewijde dat ik vanavond heb staan huilen bij het inpakken van cadeautjes. Huilen van onvoorstelbaarheid. Huilen van dankbaarheid dat ik het nu zo goed heb, en dat ik zo enorm blij ben dat ik nu in de positie ben om iets te doen voor anderen.

Zoals gezegd, ik heb het zelf tot voor kort erg krap gehad, leven van een tientje per week was iets waar ik al enorm dankbaar voor was, dat was al luxe, en maar hopen dat je je rekeningen kon betalen. Veelal niet dus. Hell, ik heb even op straat gewoond, letterlijk in een kartonnen doos. Geen familie voor back up. Maar god zij dank wel een paar hele goede vrienden die veel voor mij hebben gedaan. Voor degenen die het echt willen weten, zie de [sub] onderaan.

Ik wil mijn twee ontvangers, zij weten wie het zijn, bedanken uit het grond van mijn hart dat zij mij in de gelegenheid stellen iets voor hun toe doen. Al is het maar de geste, die alleen al is geweldig voor mij. Ik ben heel blij dat ik op deze manier wat terug kan doen. Mensen wellicht een (kleine) hart onder de riem kan steken.

Ik zit regelmatig met tranen in mijn ogen hier de topics te lezen en nu ook weer hoe mensen de ontvangen cadeau's ervaren. Echt geweldig. geniet er van, jullie hebben het verdient. Ik weet echt wat jullie doormaken/ervaren.

Mjah, wat ik eigenlijk wil meegeven is dit: probeer positief te blijven, hoe enorm moeilijk dat ook is zo nu en dan. Uit mijn eigen ervaring: omdat je zelf positief blijft, open in het leven probeert te blijven staan, blijf je toegankelijk voor anderen die je kunnen helpen. Hoewel ik jullie voorzie van een pakket met materialistische / eetbare zaken, is dit voor mij mijn belangrijkste gift:
Ik hoop uit het grond van mijn hart, dat jullie alle geluk, liefde en voorspoed zullen vinden die jullie tegenspoed nu zal doen verdwijnen als sneeuw voor een warme zomerzon.
:*


Rouw maar dan anders. Hoe doe/deed jij dat nou?

[ Bericht 0% gewijzigd door BrandX op 15-12-2011 23:21:58 ]
lolwut
  donderdag 15 december 2011 @ 23:30:41 #38
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_105639149
quote:
19s.gif Op donderdag 15 december 2011 23:08 schreef BrandX het volgende:
Verhaal
:*
Wat een ontzettend lief en ontroerend verhaal O+

Ik ben zelf ook enorm dankbaar dat ik na een aantal jaren van heel krap leven nu in staat ben om zo nu en dan iets terug te doen voor de mensen die in een soortgelijke (of nog vervelendere) situatie leven.
Soms wil ik daarbij nog wel eens wat doorschieten, want je wilt juist extra veel doen. Maar ik heb nu wel geleerd dat het meestal juist de kleine gebaren zijn die zo worden gewaardeerd.

Een kaartje, wat boodschappen, het hoeft niet veel te kosten, maar wat maken we de mensen met zoiets kleins toch zo enorm gelukkig O+

Ik heb enorm veel geluk gehad met mijn nieuwe baan. Soms kan het leven uit onverwachtse hoek een enorm positieve wending krijgen ;)

BrandX, bedankt voor het delen :*
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
pi_105639253
BrandX.. wat een onwijs mooi verhaal.

thanks for sharing!!

ik hoop dat ik hier volgend jaar ook een bijdrage kan leveren!
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_105639470
BX :*

Dapper dat je het hier neer durft te zetten. _O_
En wat fijn dat je er bént om het hier heer te zetten. :*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 15 december 2011 @ 23:46:55 #41
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_105639965
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 23:36 schreef Cat22 het volgende:
BX :*

Dapper dat je het hier neer durft te zetten. _O_
En wat fijn dat je er bént om het hier heer te zetten. :*
:Y
Maar zullen we het hir weer over kerstpakketten hebben. *O*
Slowchat kan hier: [SC] #004 FOK! voor FOK!kers-FOK!kers voor FOK!
:Y
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  Boks-Chick donderdag 15 december 2011 @ 23:52:01 #42
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_105640182
Dank allen :*
@papabear, helemaal waar!
@rucky :6 ;)
lolwut
  donderdag 15 december 2011 @ 23:52:03 #43
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_105640185
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 23:46 schreef Rucky het volgende:

[..]

:Y
Maar zullen we het hir weer over kerstpakketten hebben. *O*
Slowchat kan hier: [SC] #004 FOK! voor FOK!kers-FOK!kers voor FOK!
:Y
ga jij ff een mod corrigeren :') dit is niet eens een slowchat te noemen....
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  vrijdag 16 december 2011 @ 12:10:36 #44
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_105651501
quote:
19s.gif Op donderdag 15 december 2011 23:08 schreef BrandX het volgende:
ik vertelde een verhaaltje over de PM aan een ingewijde. Deze ingewijde stuurde terug:

[..]

Ik heb er even over nagedacht, en vond dat deze ingewijde een goed punt had.

Dus hierbij:

ik heb het tot een paar jaar terug zelf (ook) erg slecht gehad. Niet alleen financieel, maar ook mentaal zwaar aan de grond en mijn gezondheid laat ook het nodige te wensen over.
Gelukkig heb ik één kwartje altijd gehad, en dat is optimisme. Bij mij is altijd het glas half vol. En hoe het komt komt het, maar ik heb de laatste paar jaar (in al mijn bescheidenheid, mea culpa) geluk gehad met mijn werk. En zeker sinds afgelopen september heb ik het goed. Enorm goed zelfs. Zo goed dat ik dit jaar in staat ben anderen een hart onder de riem te steken door het verzorgen van een kerstpakket.

Ik vertelde deze ingewijde dat ik vanavond heb staan huilen bij het inpakken van cadeautjes. Huilen van onvoorstelbaarheid. Huilen van dankbaarheid dat ik het nu zo goed heb, en dat ik zo enorm blij ben dat ik nu in de positie ben om iets te doen voor anderen.

Zoals gezegd, ik heb het zelf tot voor kort erg krap gehad, leven van een tientje per week was iets waar ik al enorm dankbaar voor was, dat was al luxe, en maar hopen dat je je rekeningen kon betalen. Veelal niet dus. Hell, ik heb even op straat gewoond, letterlijk in een kartonnen doos. Geen familie voor back up. Maar god zij dank wel een paar hele goede vrienden die veel voor mij hebben gedaan. Voor degenen die het echt willen weten, zie de [sub] onderaan.

Ik wil mijn twee ontvangers, zij weten wie het zijn, bedanken uit het grond van mijn hart dat zij mij in de gelegenheid stellen iets voor hun toe doen. Al is het maar de geste, die alleen al is geweldig voor mij. Ik ben heel blij dat ik op deze manier wat terug kan doen. Mensen wellicht een (kleine) hart onder de riem kan steken.

Ik zit regelmatig met tranen in mijn ogen hier de topics te lezen en nu ook weer hoe mensen de ontvangen cadeau's ervaren. Echt geweldig. geniet er van, jullie hebben het verdient. Ik weet echt wat jullie doormaken/ervaren.

Mjah, wat ik eigenlijk wil meegeven is dit: probeer positief te blijven, hoe enorm moeilijk dat ook is zo nu en dan. Uit mijn eigen ervaring: omdat je zelf positief blijft, open in het leven probeert te blijven staan, blijf je toegankelijk voor anderen die je kunnen helpen. Hoewel ik jullie voorzie van een pakket met materialistische / eetbare zaken, is dit voor mij mijn belangrijkste gift:
Ik hoop uit het grond van mijn hart, dat jullie alle geluk, liefde en voorspoed zullen vinden die jullie tegenspoed nu zal doen verdwijnen als sneeuw voor een warme zomerzon.
:*

Rouw maar dan anders. Hoe doe/deed jij dat nou?
Wat mooi... O+ Bedankt voor het delen. :)
Kaleidoscopiklimax
pi_105652156
BrandX, onwijs goed om je verhaal te delen. Gelukkig dat het nu zo goed gaat. O+
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  vrijdag 16 december 2011 @ 12:38:21 #46
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_105652405
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 17:51 schreef Cat22 het volgende:

[..]

[..]

Op dit moment is iedereen voorzien van een pakketje én heb ik nog wat reserve pakjes staan. Alles komt goed dus. :*
Top, maar ik kon het toch niet laten.. Haha tis wel een beetje mysterieus zo (dan blijft het toch nog een beetje een verrassing ;)) maar als ik iemand hier blij mee kan maken, dan hoor ik het graag via de modjes. Als ik dan nog iets meer te horen krijg over naar wie het gaat kan ik het nog een beetje aanvullen ;)

Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  vrijdag 16 december 2011 @ 13:49:32 #47
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_105655225
Dat ziet er leuk uit Yska! Lief!
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamGlenn ❤️ #TeamJimmy ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  vrijdag 16 december 2011 @ 14:01:33 #48
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_105655736
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 13:49 schreef Ireth het volgende:
Dat ziet er leuk uit Yska! Lief!
Ja wat een mens nog eens tegenkomt in huis als je een kast opruimt ;) Het is dan ook wel een beetje een ratjetoe. Maar dat word het ook als ik er speciaal voor ga shoppen. Dat ben ik gewoon :D
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_105658437
Wat een leuk pakket Yska! Ik zet het op mijn lijstje erbij. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 16 december 2011 @ 15:40:42 #50
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_105659020
Ben totaal flabbergasted en met mij mijn man ook :o

Ik zal vanavond ff foto's online gooien maar L en F (geen idee wat de nick is en weet niet of jullie genoemd willen worden bij jullie namen ;) ) Dank jullie O+
pi_105659247
hee ik zie in de OP dat het pakket van RBWO nog niet vergeven is.. maar die is toch al naar SoDimmetje gegaan?

(had ik toevallig ergens in een ander topic voorbij zien komen )
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_105659411
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 15:40 schreef derdekeer het volgende:
Ben totaal flabbergasted en met mij mijn man ook :o

Ik zal vanavond ff foto's online gooien maar L en F (geen idee wat de nick is en weet niet of jullie genoemd willen worden bij jullie namen ;) ) Dank jullie O+
Graag gedaan O+
  Boks-Chick vrijdag 16 december 2011 @ 17:21:16 #53
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_105662504
Mijnes is weg, dus als het goed is morgen op plaats van bestemming :P
lolwut
pi_105664292
track en trace zegt dat mijn pakket is afgeleverd... ben zoooo benieuwd wat de ontvangers er van vinden!
  vrijdag 16 december 2011 @ 18:30:47 #55
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_105664849
spannend he! Ik vond het zo leuk om te shoppen en allemaal lekkere dingetjes te bedenken. Ik dacht terug aan de tijd dat ik geen rooie cent had, en iedere maand mn laatste dubbeltje 3x moest uitgeven. en aan alles wat ik toen in de winkel moest laten liggen of de goedkope variant kiezen, en die artikelen gingen mnu dus juist in mn winkelkar voor mijn pakket! Ik hoop dat ik de juiste keuzes heb gemaakt en dat mijn ontvanger er blij mee is! O+
pi_105665094
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 december 2011 18:30 schreef scrub_nurse het volgende:
spannend he! Ik vond het zo leuk om te shoppen en allemaal lekkere dingetjes te bedenken. Ik dacht terug aan de tijd dat ik geen rooie cent had, en iedere maand mn laatste dubbeltje 3x moest uitgeven. en aan alles wat ik toen in de winkel moest laten liggen of de goedkope variant kiezen, en die artikelen gingen mnu dus juist in mn winkelkar voor mijn pakket! Ik hoop dat ik de juiste keuzes heb gemaakt en dat mijn ontvanger er blij mee is! O+
Ongetwijfeld :*

Maandagavond is het zover... :o *O*
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_105666231
quote:
Op vrijdag 16 december 2011 17:21 schreef BrandX het volgende:
Mijnes is weg, dus als het goed is morgen op plaats van bestemming :P
+1 *O*
pi_105666929
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 december 2011 18:30 schreef scrub_nurse het volgende:
spannend he! Ik vond het zo leuk om te shoppen en allemaal lekkere dingetjes te bedenken. Ik dacht terug aan de tijd dat ik geen rooie cent had, en iedere maand mn laatste dubbeltje 3x moest uitgeven. en aan alles wat ik toen in de winkel moest laten liggen of de goedkope variant kiezen, en die artikelen gingen mnu dus juist in mn winkelkar voor mijn pakket! Ik hoop dat ik de juiste keuzes heb gemaakt en dat mijn ontvanger er blij mee is! O+
Dat had ik dus ook, dat bedenken en kopen is zo leuk.. En nu die weg is denk ik steeds "had ik dit maar... of had ik dat maar" maar ik ga er maar vanuit dat mn pakket zo als ie is ook heel leuk is en in de smaak zal vallen...
Heb er zelf gelukkig nog geen ervaring mee maar kan me voorstellen dat het juist dán leuk is om een ander eens te kunnen verwennen...
  vrijdag 16 december 2011 @ 19:41:30 #59
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_105667559
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 december 2011 18:37 schreef Sally het volgende:

[..]

Ongetwijfeld :*

Maandagavond is het zover... :o *O*
O ik dacht dinsdag? *O*
pi_105667729
Hoi Cat!

Kan je mij uit de lijst halen?

Ik heb namelijk mijn PSP + games al een paar weken geleden weggegeven aan een fokker hier voor nop! :-).
pi_105667738
quote:
16s.gif Op vrijdag 16 december 2011 15:47 schreef JaleesaJoia het volgende:
hee ik zie in de OP dat het pakket van RBWO nog niet vergeven is.. maar die is toch al naar SoDimmetje gegaan?

(had ik toevallig ergens in een ander topic voorbij zien komen )
Klopt inderdaad ja. :)
  vrijdag 16 december 2011 @ 20:42:05 #62
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_105670110
*ik heb de foto's proberen te verkleinen maar volgens mij blijven ze groot :@ )

Ik wilde eerst in de anonimiteit blijven maar na het pak te hebben ontvangen vanmiddag vind ik dat ik het niet kan maken ten op zichte van onze gulle gevers O+

Mijn man was stom verbaasd en het eerste wat hij zei was: Maar er zijn toch wel andere mensen die het slechter hebben dan ons is het dan niet voor hun bedoeld? Waarop ik aangaf dat ik mijn verhaal had gedaan bij een van de mods en dat hun hebben beoordeeld dat ook wij het verdienden maakte zijn, ik denk, schaamte plaats voor blijheid *O*

Mega doos :o



Wow :@



Aanvalleeeeeeeennnn :D



Hond door het dolle *O*



En eens een keer wat anders dan een glazen bal *O*



Het is echt ongehoord hoe zwaar de doos was. Wij zijn er super super super blij mee en dit heb ik in de dm al wel aangegeven maar hier doe ik het nogmaals :@ Lynda en Ferry jullie zijn engelen O+

(mochten jullie het verhaal hier achter willen weten dan ben ik wel bereid om dit met jullie te delen)
  vrijdag 16 december 2011 @ 20:54:59 #63
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_105670770
Onze kadootjes O+




SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamGlenn ❤️ #TeamJimmy ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_105672916
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 20:42 schreef derdekeer het volgende:
-knip-
*O* foto van de hond _O-
Echt het is iedereen hier en ook jullie van harte gegund!
pi_105673193
Ik wilde anoniem blijven, maar ik zit hier als een klein kind gelukkig te wezen, dus post ik hier toch ook maar mijn reactie die ik net naar Cats gepbd had voor de ontvanger:

Vandaag is er een grote doos binnengekomen, vol met kadootjes!!! Echt super leuk en super lief!!! Ik ben echt heeeeeeeeeeeel benieuwd wat er allemaal inzit, maar het is zo mooi ingepakt (voor ieder een paar kadootjes! ), dat we het ingepakt laten tot de kerst! Er hebben nog nooit zoveel kadootjes onder de kerstboom gelegen!

Dus bij deze wil ik de fokker en 'een andere fokker' (want in de begeleidende brief stond dat er ook iets van een andere fokker bij zat) alvast super enorm bedanken . Alleen de voorpret is al super!! En als we het hebben uitgepakt, laat ik natuurlijk ook nog even de reactie van de kleintjes (en ons) weten!!!

Groetjes van een hele blije familie

(ps: toen ik me aanmeldde, had ik als idee: dan hebben we misschien een cadeautje voor de kinderen onder de kerstboom.. met in gedachte voor allebei één ofzo, en dat vond ik al een super gedachte... krijgen we toch een enorme doos!!! En mijn vriend (die van niks wist) had echt zo : "Moet je kijken!!! Wat is dit dan??? Een enorm pakket?? Is het voor kerst ofzo?? (want er zat kerstpapier omheen). Weet jij hiervan???? " Dus wij samen de doos opendoen en man, wat een berg cadeaus :D En ook voor ons, zo superlief!!! Morgen gaan we samen met mn dochtertje alles onder de kerstboom leggen :) . En dan in spanning afwachten tot kerst!!)

En nu stop ik mijn bericht maar, ik ben zo blij dat ik nog wel 3 a4tjes vol kan schrijven :@

En aan de gevers, super super super super super bedankt O+ O+ O+
pi_105673835
Wat een hartverwarmende berichten toch allemaal. O+
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  zaterdag 17 december 2011 @ 02:38:10 #67
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_105683244
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 20:42 schreef derdekeer het volgende:
*knip*
^O^
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
pi_105685231
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 21:40 schreef Incognita het volgende:
Ik wilde anoniem blijven, maar ik zit hier als een klein kind gelukkig te wezen, dus post ik hier toch ook maar mijn reactie die ik net naar Cats gepbd had voor de ontvanger:

Vandaag is er een grote doos binnengekomen, vol met kadootjes!!! Echt super leuk en super lief!!! Ik ben echt heeeeeeeeeeeel benieuwd wat er allemaal inzit, maar het is zo mooi ingepakt (voor ieder een paar kadootjes! ), dat we het ingepakt laten tot de kerst! Er hebben nog nooit zoveel kadootjes onder de kerstboom gelegen!

Dus bij deze wil ik de fokker en 'een andere fokker' (want in de begeleidende brief stond dat er ook iets van een andere fokker bij zat) alvast super enorm bedanken . Alleen de voorpret is al super!! En als we het hebben uitgepakt, laat ik natuurlijk ook nog even de reactie van de kleintjes (en ons) weten!!!

Groetjes van een hele blije familie

(ps: toen ik me aanmeldde, had ik als idee: dan hebben we misschien een cadeautje voor de kinderen onder de kerstboom.. met in gedachte voor allebei één ofzo, en dat vond ik al een super gedachte... krijgen we toch een enorme doos!!! En mijn vriend (die van niks wist) had echt zo : "Moet je kijken!!! Wat is dit dan??? Een enorm pakket?? Is het voor kerst ofzo?? (want er zat kerstpapier omheen). Weet jij hiervan???? " Dus wij samen de doos opendoen en man, wat een berg cadeaus :D En ook voor ons, zo superlief!!! Morgen gaan we samen met mn dochtertje alles onder de kerstboom leggen :) . En dan in spanning afwachten tot kerst!!)

En nu stop ik mijn bericht maar, ik ben zo blij dat ik nog wel 3 a4tjes vol kan schrijven :@

En aan de gevers, super super super super super bedankt O+ O+ O+
Wow, wat ben ik blij om dit te lezen O+
ik ben zó blij, dat jullie er zooooooooo blij mee zijn!! Het was echt super leuk om te doen en ik ben blij dat het pakket helemaal veilig is aangekomen, blijft altijd spannend via de post.
Ben benieuwd of de inhoud in de smaak zal vallen maar ik maak me na het lezen van je berichtje toch wat minder "zorgen". Had toch wel een beetje in mn achterhoofd van "zouden ze dit wel leuk vinden" of "had ik niet beter dat kunnen kopen".. Maar sowieso aan alle reacties van alle ontvangers hier kan ik al wel opmaken dat vooral het gebaar voor jullie al bijzonder is, en dat weet ik ook wel, maar toch...
Geniet heel erg van jullie pakket en ik wens jullie nogmaals hele fijne feestdagen en meer dan al het goeds voor volgend jaar (en alle jaren daarna ook hoor ;))
pi_105685363
Lieve Mensen

ik had mij opgegeven voor mee te doen ! helaas ben ik daar niet voor in staat !
kom zelf net uit ziekenhuis !
hebben jullie een oplossing dan hoor ik het graag via een PM .
een fijne Kerst voor iedereen .
  Boks-Chick zaterdag 17 december 2011 @ 09:07:19 #70
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_105685551
nou postnl heeft het zeker druk -O-
Ik gister het pakket ingeleverd, zodat het vandaag afgeleverd zou worden, staat er dit op de site:
bezorgdatum
di 20 dec 2011
08:30 - 20:15

-O-
lolwut
pi_105686588
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 19:46 schreef RBWO het volgende:
Hoi Cat!

Kan je mij uit de lijst halen?

Ik heb namelijk mijn PSP + games al een paar weken geleden weggegeven aan een fokker hier voor nop! :-).
Ow, had ik niet meegekregen. :D
Super, ik haal je eruit!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_105686635
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 08:25 schreef Hobby het volgende:
Lieve Mensen

ik had mij opgegeven voor mee te doen ! helaas ben ik daar niet voor in staat !
kom zelf net uit ziekenhuis !
hebben jullie een oplossing dan hoor ik het graag via een PM .
een fijne Kerst voor iedereen .
Ik had je PM gehad, er wordt een oplossing geregeld, komt goed! En beterschap!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_105686643
En weer wat pakketten gearriveerd! *O*
Schitterend, al die verhalen, zowel van gevers als van ontvangers. O+ Iedereen blij. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 17 december 2011 @ 11:58:01 #74
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_105688319
quote:
19s.gif Op zaterdag 17 december 2011 09:07 schreef BrandX het volgende:
nou postnl heeft het zeker druk -O-
Ik gister het pakket ingeleverd, zodat het vandaag afgeleverd zou worden, staat er dit op de site:
bezorgdatum
di 20 dec 2011
08:30 - 20:15

-O-
Mijn postje van ECI is vandaag aangeboden maar ik was net boodschappen doen. Het volgende moment is bij mij dus ook dinsdag ergens verspreid over de hele dag :s
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_105700717
Mijn pakketje is gearriveerd bij mn ontvangster, k ben benieuwd naar de uitpak-reactie O+ !
Pakketje 2 wordt aan gewerkt, gaat maandag op reis (pakketpost) *O*
  Boks-Chick zaterdag 17 december 2011 @ 19:19:19 #76
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_105700740
Mijn pakket is toch vandaag afgeleverd *O*
En ik heb al bericht gehad van mijn ontvangster, en die is er onwijs gelukkig mee O+
Dus ik ben nu ook helemaal blij! *O* O+
lolwut
pi_105724439
Mijn moeder is zo blij met het pakket. Ze vind het echt geweldig. Later vandaag zal ik foto's posten want ik hou haar nu even gezelschap.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  Boks-Chick zondag 18 december 2011 @ 14:47:04 #78
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_105724544
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 14:44 schreef Tamashii het volgende:
Mijn moeder is zo blij met het pakket. Ze vind het echt geweldig. Later vandaag zal ik foto's posten want ik hou haar nu even gezelschap.
:* blij om te horen, heel erg graag gedaan *O*
lolwut
pi_105729247
BrandX is echt een heldin. Zondagmorgen (voor mij wel dan :9 ) werd ik opgehaald en gingen we boodschappen doen. Kei tof, ze zocht alle lekkere dingen uit en veel dat in dat karretje ging! Ik schrok wel een beetje. :@
Uiteindelijk gingen we naar mijn moeder toe. Hier is alles wat er gebracht werd door BrandX


Plus nog een grote doos met heerlijk eten.
Daarna kon ze gaan uitpakken. Ze wilde het liefst meteen uitpakken, maar dat durfde ze toch niet met BrandX erbij. :9


Mijn moeder was heel erg blij met alle pittige dingen, ze houdt van bami en nasi en alle gerechten die daar op lijken. Ik ben er niet bekend mee dus geen uitgebreide beschrijvingen, ik haat pittig! :9

Hierna kwam het pakket wat BrandX voor ons beide verborgen had gehouden, ik was dus ook erg benieuwd. Het was allemaal superlief ingepakt en mijn moeder was zo blij, het leek net een echt erg luxueus kerstpakket en dat heeft ze zo nog nooit gehad.

Met de olie wist ze meteen raad. Ze vond het prachtig, gebruikte zelf altijd goedkope Aldi olie en dit vond ze zoooo mooi!

De kaarsjes vond ze ook fantastisch, ze houdt van kaarslicht en vond ze prachtig!
Het grootste cadeau als laatst:


Haha, het viel allemaal geweldig in de smaak. Ze houdt van alles, het zijn dus allemaal perfecte en goede keuzes van BrandX. Echt superlief en mijn moeder gaat je zeker nog wat laten horen, eerst moet alles even bezinken. ;)
Hartstikke bedankt. Nogmaals. :*
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  Boks-Chick zondag 18 december 2011 @ 16:25:39 #80
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_105729327
:D Toffe foto's!

Heel erg gaaf om het zo terug te zien O+
lolwut
  zondag 18 december 2011 @ 16:38:38 #81
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_105729966
wat een pakket _O_ respect voor degenen die dit geven
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  zondag 18 december 2011 @ 17:20:45 #82
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_105731737
Mijn pakketje is ook aangekomen, op mijn verjaardag nog maar liefst! O+
Er zitten echt heeeeeele leuke dingen in en ben er hartstikke blij mee :D

Dankjewel gulle geefster O+
Kaleidoscopiklimax
pi_105747833
Gefeliciteerd RadioSlut en fijn dat je pakketje is aangekomen en je er blij mee bent. *O*

En het pakket van tamashii's moeder :D O+ _O_ Ziet eruit als een heerlijk (mid)dagje shoppen en verwennen. O+

Ik heb via PM een verslagje gekregen van een ontvanger die anoniem wil blijven, maar wel haar blijdschap wilde delen:

quote:
Na een flinke tijd twijfelen en dubben heb ik de knoop doorgehakt. Ik vroeg ook een kerstpakket aan. Om aan jezelf toe te geven dat het geen vetpot is, is al lastig, om het aan anderen toe te geven nog lastiger. Daarom besloot ik om het wel anoniem te doen. Ik voel mijzelf niet arm, maar ruimte voor luxe is er eigenlijk niet echt.

Al snel kreeg ik bericht dat er iemand was om mij een pakket te geven en vanaf toen keek ik er zeer naar uit. Door Cat werd ik benaderd dat het pakket langs zou worden gebracht en of ik daar bezwaar tegen zou hebben. Dat had ik niet en toen kon ik contact opnemen met XXX om af te spreken wanneer hij het kwam brengen. En dat was dus vandaag. Hoewel ik wilde uitslapen was ik al vroeg wakker en behoorlijk zenuwachtig en dat werd in de loop van de dag nog wat erger. En toen stond XXX opeens voor de deur met een enorme mand feestelijk ingepakte kadootjes, wow! Ik pakte twee kadootjes uit en besloot de rest van de kadootjes te bewaren om later ook nog wat uit te pakken, maar dat idee hield geen stand, ik was veel te nieuwsgierig. Op alle kadootjes zat een lief klein kaartje met een korte toelichting. Nu heb ik de rest ook uitgepakt en ik weet gewoon niet zo goed hoe ik moet uitleggen hoe ontzettend dankbaar ik ben.
Ik ben echt enorm verwend!

Wat zat er allemaal in hoor ik je denken? Nou het volgende:
Een fles wijn
2 aanstekers
2 maskertjes, waarvan 1 een chocolademasker.
Een zak met vogelvoer voor in de tuin.
Kerstchocolaatjes
Kaarsjes
Een koelkastmagneet
Een enorme pot vol truffelchocolaatjes
Toastjes, brie en kruidenkaas
De ingredienten voor het zelf maken van kaasfondue inclusief een klein potje maizena, een klein flesje wijn en een afbakstokbrood. Ik verheug me er nu al op om dit met kerst op te gaan eten
Een lekker musk luchtje, ik blijf maar snuffelen aan mijzelf.
Een boek: Het wonderbaarlijke voorval met de hond en de nacht.

Zo kom ik de komende kerstdagen heerlijk door! Lieve, lieve, lieve ~:) , ik heb je ook al via PM bedankt maar hier nogmaals. Ik heb er geen woorden voor die de lading voldoende lijken te dekken. Bedankt.
En XXX ook voor het afleveren natuurlijk, het is ook niet niets om je hele dag te besteden.

De (bijna allemaal) nog ingepakte kadootjes:
http://gyazo.com/b54a8df9c07c4f7ec5e444125bf73510

Uitgepakt. (Hier staat niet alles op, de koelkast dingen missen en het stokbrood paste er niet meer op)
http://gyazo.com/364e4056848c3260adaae0d0e5b20837

Ook de mand waar de kadootjes inzaten is goedgekeurd. Op het moment dat ik dit schrijf ligt hij er heerlijk in te slapen.
http://gyazo.com/22982985e1d93cac1c3f979a80f901ef

(doen de foto's het bij jullie? Ik zie alleen maar getalletjes. :o )


-edit-Foto's bij mij geuploaded dus die er nog even bijgezet (want dat staat zo gezellig O+ )

De (bijna allemaal) nog ingepakte kadootjes:


Uitgepakt. (Hier staat niet alles op, de koelkast dingen missen en het stokbrood paste er niet meer op)


Ook de mand waar de kadootjes inzaten is goedgekeurd. Op het moment dat ik dit schrijf ligt hij er heerlijk in te slapen.


[ Bericht 5% gewijzigd door Cat-astrophe op 19-12-2011 20:45:48 (foto's toegevoegd) ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 18 december 2011 @ 22:33:07 #84
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_105748117
Nope, ik zie geen foto's....
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_105748256
Ik zie ook geen foto's.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_105748895
Volgens mij zijn het nu klikbare linkjes. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_105749008
Jawohl!
Leuk weer hoor. O+
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  zondag 18 december 2011 @ 23:04:20 #88
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_105749986
quote:
17s.gif Op zondag 18 december 2011 16:24 schreef Tamashii het volgende:
*knip*
Fantastisch om te lezen dat er weer iemand gelukkig is gemaakt ^O^
BrandX O+
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
  maandag 19 december 2011 @ 10:06:45 #89
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_105762587
O+
  maandag 19 december 2011 @ 12:12:42 #90
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
  maandag 19 december 2011 @ 13:12:58 #91
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_105767998
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 15:40 schreef derdekeer het volgende:
Ben totaal flabbergasted en met mij mijn man ook :o

Ik zal vanavond ff foto's online gooien maar L en F (geen idee wat de nick is en weet niet of jullie genoemd willen worden bij jullie namen ;) ) Dank jullie O+
Hier op mijn werk snappen ze het ook niet helemaal. Dus er zijn mensen die die anderen hun kerstpakket kado doen. :?
En als ik heb verteld hoe het zit vinden ze het een leuk en goed iniatief.

Leuk om om te lezen dat de actie zo leuk slaagt. :Y
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  maandag 19 december 2011 @ 13:18:01 #92
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_105768194
Het gaat lekker zo, hele leuke pakketten!

Wat word dit weer een fijne kerst!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_105768342
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 23:04 schreef Papabear het volgende:

[..]

Fantastisch om te lezen dat er weer iemand gelukkig is gemaakt ^O^
BrandX O+
Ja, ze vind het hartstikke mooi dat andere mensen, zelfs onbekenden, dit zomaar doen!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  maandag 19 december 2011 @ 15:39:36 #94
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_105773339
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 13:12 schreef Rucky het volgende:

[..]

Hier op mijn werk snappen ze het ook niet helemaal. Dus er zijn mensen die die anderen hun kerstpakket kado doen. :?
En als ik heb verteld hoe het zit vinden ze het een leuk en goed iniatief.

Leuk om om te lezen dat de actie zo leuk slaagt. :Y
Als ik dit topic lees, dan hoop ik zo hard dat ik volgend jaar ook een kerstpakket krijg om iemand anders cadeau te doen.
  maandag 19 december 2011 @ 16:05:29 #95
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_105774468
Namens een anonieme FOK!-kert zojuist twee pakketten afgegeven bij het postkantoor *O*
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_105779233
Is het mogelijk om op dit moment nog een pakketje aan te bieden, mocht daar nog een liefhebber voor gevonden worden? Het zal gaan om een makeup/verzorgingspakket, voor een vrouw/meisje dus.
pi_105780796
Ik ga een grote doos vol stouwen zodra morgen de kerstbonus er is 8-)
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_105783547
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 17:52 schreef deerntie het volgende:
Is het mogelijk om op dit moment nog een pakketje aan te bieden, mocht daar nog een liefhebber voor gevonden worden? Het zal gaan om een makeup/verzorgingspakket, voor een vrouw/meisje dus.
Bedankt voor je aanbod! Op dit moment is iedereen voorzien van een pakket, mocht zich nog iemand melden dan is dit natuurlijk een perfect nieuwjaarspakketje. ;)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_105783631
Ik kreeg deze PM:
quote:
Gisteren heb ik het pakket uitgepakt en ben helemaal stilgevallen. Wat een enorm mooi gebaar! Sfeerlichtjes, gelukskoekjes, kunstsneeuw, héérlijke belgische bonbons en zo kan ik nog wel even doorgaan..ik moest serieus een traantje wegpinken. Dat er mensen zijn die dit willen doen voor een ander..het is niet te beschrijven. Ik ben intens dankbaar. Oh, en anonieme gever...ik heb hartelijk gelachen om je gedichtje!

Foto's kon ik helaas niet maken. Maar hé, ik ben er echt onwijs blij mee. :)
Ik denk dat de anonieme gever zich hierin wel herkent, de dank van de ontvanger is groot, zoals je ziet. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_105792967
Nou, daar stond dan precies tussen 9 en half 10, iemand aan mijn deur. En het waren zelfs 2 personen!
Met een heel erg mooi pak - en zwaar, aldus de afleveraar...

Maar ik ga me bedwingen, en wacht tot mijn vriend er ook is om het pak open te maken! Morgen moet ik toch werken, dus dat gaat me wel makkelijk af :P

Denk ik... Ben wel erg benieuwd, hoor :o



P.S. Veilig thuis gewenst aan de brengers!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  maandag 19 december 2011 @ 22:09:04 #101
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_105794335
quote:
17s.gif Op maandag 19 december 2011 19:26 schreef Cat22 het volgende:
Ik kreeg deze PM:

[..]

Ik denk dat de anonieme gever zich hierin wel herkent, de dank van de ontvanger is groot, zoals je ziet. O+
Gód wat word ik hier blij van O+

Ik heb niets met het pakket te maken, noch met de ontvanger, maar dit korte berichtje zegt het állemaal!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  maandag 19 december 2011 @ 22:36:22 #102
85962 ioko
I Appear Missing
pi_105796190
quote:
17s.gif Op maandag 19 december 2011 21:52 schreef Sally het volgende:
Nou, daar stond dan precies tussen 9 en half 10, iemand aan mijn deur. En het waren zelfs 2 personen!
Met een heel erg mooi pak - en zwaar, aldus de afleveraar...

Maar ik ga me bedwingen, en wacht tot mijn vriend er ook is om het pak open te maken! Morgen moet ik toch werken, dus dat gaat me wel makkelijk af :P

Denk ik... Ben wel erg benieuwd, hoor :o



P.S. Veilig thuis gewenst aan de brengers!
We zijn veilig thuis gekomen hoor.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_105817222
En weer een pakje afgeleverd en een PM in mijn inbox O+ (en met toestemming geplaatst natuurlijk)
quote:
Ik twijfelde eerst om mij aan te melden. Ik hoorde namelijk steeds iets over gezinnen met kinderen, en vroeg me af of ik mij daar als net gediplomeerd verpleegkundige wel tussen mocht mengen. Toch vond ik na lang nadenken van wel. Ik heb me altijd voor anderen aangepast en de afgelopen jaren nogal wat pech gehad. Het is daarom niet alleen financieel, maar ook mentaal dat ik wel even een opkikkertje kan gebruiken (dat laatste is eigenlijk wel ironisch haha, want ik werk notabene op een psychiatrische instelling van het ziekenhuis).

Ik wist hoe laat het kerstpakket afgeleverd zou worden en precies om dat tijdstip werd aangebeld. Ik voelde een soort van spanning opkomen, niet wetende wie voor deur zou staan en wat voor inhoud het pakket had dathij/zij bij zich had. Zo'n spanning die je hebt vlak voordat je toets begint, vlak voor je eerste date.
Ik deed de deur open en er werd mij verteld dat het inderdaad het kerstpakket van Fok! betreft. Van te voren had ik van alles verzonnen dat ik zou zeggen aan de deur, maar op dat moment wist ik eigenlijk niets anders uit te kramen dan 'dankjewel'.

Ik spurtte de trap op en kon eigenlijk niet wachten om hem open te maken. Met doorzichtige tape zat de doos dicht dus ik ging op zoek naar mijn schaar die ik natuurlijk op dat moment niet kon vinden. Dan maar met een sleutel proberen. Helaas te bot, toch maar weer zoeken naar die schaar. 'Ah daar ligt hij', toen ik even helder nadacht.
Toen ik de kleppen open maakte wist ik eigenlijk ook niet wat ik kon verwachten. Ik voelde wel al dat hij zwaar was dus er kon niet alleen een pakje zakdoekjes inzitten.
Bovenop lag gelijk wat leesvoer, heerlijk! Lekker met een kop thee, muziekje erbij de Quest of de Panorama lezen, heb er nu al zin in. Toen ik de boekjes van de top had gehaald zag ik vooral producten/merken die ik nog nooit gezien had, dus ik moest deze stuk voor stuk lezen of bekijken. Lekkere worstjes, afbakbroodjes, een choco kerstboomcake, pistachenootjes en zelfs ananasroomkaas! (ben benieuwd hoe dat laatste gaat bevallen. Ik vind beiden lekker, maar ken de combinatie nog niet!)
En als net afgestudeerde jongeman is het natuurlijk altijd lekker om een (speciaal)biertje te drinken en ook deze ontbraken niet!

Ik wil de gulle gever en bezorger (of is dit dezelfde?) via deze weg heel erg bedanken. Ik vind het mooi dat er mensen zijn die zoiets voor iemand over hebben die ze niet kennen, nooit gezien hebben en dat waarschijnlijk ook nooit meer (bewust) zullen doen.
Allemaal een fijne feestdagen gewenst en hopelijk een mooi 2012 :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_105821188
hoe veel pakketten zijn er nu al afgeleverd?
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  dinsdag 20 december 2011 @ 15:21:34 #105
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_105821338
Na best een moeilijk jaar achter de rug gehad te hebben, ging alles in huize Gore wel weer redelijk op rolletjes. Tot de dagen langer werden. Ik heb vorig jaar nogal een traumatische ervaring gehad op 2e (en 3e) kerstdag en dat begon toch aan me te knagen. Ik wist dat het niet nog een keer ging gebeuren, maar toch bleef die gebeurtenis maar door mijn hoofd spoken. Van alle kanten hoorde ik mensen zin hebben in kerst en plannen maken, en het enige waar ik aan kon denken was wat er vorig jaar gebeurd is.
Daarom besloot ik het heft in eigen handen te nemen en ervoor te willen zorgen dat ik dit jaar weer een leuke kerst had.
Maar hoe? ik kom net rond elke maand, dus uitgebreid voor mezelf kerstshoppen zit er niet in. En ook een kerstfeest geven is dus geen optie.
Daarom besloot ik na lang twijfelen me toch maar op te geven voor een kerstpakket. Want tja, ik vraag niet graag dingen voor mezelf. Ik geef liever. En het is toch een beetje toegeven dat het je alleen niet lukt.

Vanochtend werd er aangebeld.
Dus ik sprint naar beneden, staat er niemand voor de deur. Nou ja, zal wel een of andere collecte zijn geweest of van de reclame met zo'n kaartje ofzo, want ik hoorde de bel bij de buren al gaan.
Best. Kan ik verder met de was ophangen.
Maar na een paar minuten hoor ik de brievenbus. En de post was al geweest. Pakje? Voor mij? En ja hoor, er lag een brief op de mat (nou ja, eigenlijk gewoon op de vloerbedekking, ik heb geen mat :') ) dat de postbode een pakje voor me had willen bezorgen, maar ik was niet thuis. (Was ik wel! geef me dan ff de tijd om naar beneden te lopen!) dus het was bij de overbuurman afgeleverd.
Dus ik trek mijn schoenen aan, roep nog even naar de pakketbezorger dat hij volgende keer wel wat langer moet wachten (want die stond nog gewoon in de straat) en loop naar de overbuurman.
Mijn overbuurman is een oudere man, dus hij liet me binnen, omdat hij aangaf de doos niet te kunnen tillen.
En in zijn gang stond een grote goudkleurige doos die inderdaad erg zwaar was.
Mijn nieuwsgierigheid nam de overhand en ik sprintte nog net niet met doos terug naar huis (tja, hakken, slecht wegdek, grote doos, ik ging zo snel als ik kon, laat ik het zo zeggen)

Natuurlijk kon ik geen schaar vinden, dus dan maar met een koksmes.
Bovenop lag een heel lief kaartje namens een Fok!ker.
Daaronder zat een hele mooie suede(look? denk ik?) doos met nog een deksel! Niet nog een deksel! Mijn arme nieuwsgierigheid!
Dus dan maar met doos en al alles eruit getild. En wat een pakket zat eronder.
Allemaal Italiaanse lekkernijen zoals 2 soorten pasta, 2 soorten pastasaus, gedroogde porcini (ik kan niet op de Nederlandse naam komen) zo'n Italiaanse hoge fruitcake (daarvan kan ik dan weer niet op de Italiaanse naam komen :P) rode wijn, witte bubbelwijn, extra vergine olijfolie met basilicum, olijven, koekjes, meerdere soorten en vormen chocolade, snoepjes, koffie, 2 soorten worst, een klein stolletje, aioli en toastjes voor bij tapa's (volgens mij heb ik het nu allemaal)

maw genoeg lekkers om binnenkort wat mensen uit te nodigen die afgelopen jaar veel voor me betekend hebben en ze ook nog eens wat behoorlijks voor te kunnen zetten in plaats van thee of ranja en een koekje.

Ik heb het eerste kwartier alleen maar overdonderd naar de doos en de inhoud zitten staren, terwijl ik zo ontroerd was dat ik zat te snotteren en waterige oogjes had.
Want ik vind het echt geweldig dat mensen dit over hebben voor wild vreemden.
Dus lieve anon Fok!ker: ontzettend bedankt! Mijn kerstgevoel is dankzij jou toch weer terug!
En -gt- jij ook bedankt dat je in eerste instantie wat wou schenken :)
pi_105821352
:D de ontvanger van mn eerste pakketje gaat echt pas met kerst uitpakken.. ik geloof dat ik nog nieuwsgieriger (naar de reacties) ben dan zij (naar de kadootjes) :@
pi_105822189
Lieve Anonieme Fokker!!!!

Vandaag is bij ons het kerstpakket bezorgd (arme postbode want het was loodzwaar hahahaha)
en zijn we aan het uitpakken geslagen.
Echt HELEMAAL SUPER!!!! En wat een onwijs mooie doos en wijnrek.

We vinden het echt zo geweldig lief dat er mensen zijn die andere mensen op deze manier een hart onder de riem willen steken. Wij gaan er echt van genieten en bij ieder slokje van de heerlijke wijn die er bij zit zullen we aan onze gulle gever denken. Als onze financiële situatie het toelaat zal ik me zeker aanmelden als gever van een kerstpakket want het is moeilijk te omschrijven hoe hartverwarmend deze actie is. En wij gunnen een ander ook het gevoel wat wij vandaag hebben.

Dus bij deze nogmaals.......................

BEDANKT!!!!!!!!!!!!! en een onwijs vrolijke en liefdevolle kerst gewenst en gezondheid en liefde voor 2012.

xx

Monique
Vroeger was ik een twijfelaar, nu geloof ik niet meer
pi_105822221
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:21 schreef GimmeGore het volgende:

Natuurlijk kon ik geen schaar vinden, dus dan maar met een koksmes.

Wat is dat toch met mensen die geen schaar kunnen vinden :D
Leuk pakketje :Y *O*
  dinsdag 20 december 2011 @ 15:53:24 #109
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_105822733
enige schaar die ik zag was een nagelschaartje. :P
Mijn andere scharen liggen bij de naaimachine
pi_105823592
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:17 schreef komrad het volgende:
hoe veel pakketten zijn er nu al afgeleverd?
Volgens mijn laatste telling zijn er in ieder geval al 18 pakketten aangekomen. *O* Van 7 pakketten heb ik nog geen uitsluitsel. Er zijn er dan ook nog wat onderweg, vooral van de mensen die ik pas later kon koppelen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_105825539
Dat je er maar van mag genieten mams!
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_105826072
thnxs voor het aanvragen kind, dat hadden we zelf nooit gedaan. We hebben het niet breed, maar er zijn (helaas) nog veel meer mensen die het slechter hebben dan wij.

Maar het was echt een superverrassing.

xxxx mama
Vroeger was ik een twijfelaar, nu geloof ik niet meer
  dinsdag 20 december 2011 @ 17:22:48 #113
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_105826586
Ik wil mijn anonieme gever hier ook even bedanken O+ Kan niet wachten om te gaan halen waar het voor bedoeld is *O*
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_105826707
Oh ik wou dat ik geld had om ook zoiets te doen O+ helaas zit ik meer in de ontvang-kant }:| en toch ga ik kijken of ik niet volgend jaar wat opzij kan zetten om ook iemand een hart onder de riem te steken O+
♥ scars make us who we are ♥
pi_105826983
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 17:25 schreef Mama_Mia het volgende:
Oh ik wou dat ik geld had om ook zoiets te doen O+ helaas zit ik meer in de ontvang-kant }:|
Ik dacht ergens te lezen dat er nog een uitloop naar een nieuwjaarspakketje mogelijk was ... ms als je Cat22 ns pm-t? O-)
quote:
en toch ga ik kijken of ik niet volgend jaar wat opzij kan zetten om ook iemand een hart onder de riem te steken O+
ik hoop voor je dat je volgend jaar ook n pakketje maakt.. tis denk ik bijna nóg leuker dan ontvangen.. bijna dan he :P
pi_105827214
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 17:31 schreef Cooki het volgende:

[..]

Ik dacht ergens te lezen dat er nog een uitloop naar een nieuwjaarspakketje mogelijk was ... ms als je Cat22 ns pm-t? O-)

voor een zend-pakketje heb ik geen geld helaas, maar voor een ontvang-pakketje, ik heb hele lieve mensen om me heen die me al cadeautjes e.d. geven, die pakketjes horen (vind ik dan) te gaan naar die mensen die zelfs dat niet hebben, in dat opzicht voel ik me gewoon rijk en mag ik me gelukkig prijzen O+

quote:
ik hoop voor je dat je volgend jaar ook n pakketje maakt.. tis denk ik bijna nóg leuker dan ontvangen.. bijna dan he :P
Dat hoop ik ook :Y ik vind het zo'n enorm leuk idee O+
♥ scars make us who we are ♥
pi_105828510
Voor de stats: heb zonet het eerste voor het pakket gekocht, morgen en donderdag de rest. Vrijdagavond bezorgen.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  Milf dinsdag 20 december 2011 @ 18:45:20 #118
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_105830101
Wat een heerlijk topic om te lezen O+
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 20 december 2011 @ 19:02:06 #119
54593 crew  Olga
Cheese
pi_105830829
Ook ik had een kerstpakket aangevraagd, niet voor mezelf maar voor mijn vader. De afgelopen tien jaar heeft hij genoeg meegemaakt en nu nog steeds doordat mijn verstandelijk gehandicapt zusje nog steeds thuis bij hem woont en hij daar dus de zorg over draagt. Nu hij met pensioen is krijgt hij dit jaar geen kerstpakket meer, maar op deze manier dus wel ;)

Toen ik hoorde van Cat en Liesje dat hij een kerstpakket kreeg was mijn grootste zorg mijn mond te houden (als ik ergens te enthousiast over ben, wil ik het er graag uitgooien :D). Maar het is me gelukt, zelfs mijn zusjes wisten van niets :P

Ik had een track en trace nummer gehad maar dat werkte op een of andere manier niet, dus ik dacht dat het pakket zoek was. Maar dat was gelukkig niet het geval, vandaag kwam het aan. En ondanks dat mijn vader een binnenvetter is, vond hij het duidelijk erg leuk om nu zelf eens wat te krijgen.

Eerst kwam de wijn eruit en daarna de waxinelichtjes in de vorm van witte kleine kerstbomen. Toen zaten er nog twee grote ingepakte cadeaus in de doos. De ene bevatte twee bouwpakketten van een mirage en een phantom (straalvliegtuigen geloof ik) en de ander bevatte een puzzel van 1000 stukjes. Het viel allemaal erg in de smaak bij hem.

Maar dat was nog niet alles :o Via Cat kreeg ik ook nog onderstaande pm
quote:
omdat puzzelen nogal een breed concept is, hebben we ook naast wat in het pakket zit een half jaar abbonement op de Denksport Varia gegeven:

Dhr. De man des huizes ontvangt van ons een abonnement op het blad Denksport Variabundel 3 sterren, 6 nummers. Zodat hij niet vreemd opkijkt als die opeens in de bus vallen.
Wat wel grappig was was dat mijn vader niet wist dat er ook een forum op FOK! was. :D Het sportgedeelte kende hij wel van de tijd dat ik er voor werkzaam was.

Lieve onbekende gever, dank je wel. Niet alleen namens mijn vader maar ook namens mij. Alle cadeau's vallen erg in de smaak bij hem :)
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  dinsdag 20 december 2011 @ 20:52:44 #120
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_105836443
Wat ene leuk idee zo'n abbonement! O+ Nog langer plezier van je kerstpakket op deze manier! O+
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamGlenn ❤️ #TeamJimmy ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  dinsdag 20 december 2011 @ 21:23:26 #121
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_105838250
Ik vind die teksten zo leuk om te lezen :D meeermeeer! ;)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  dinsdag 20 december 2011 @ 21:26:34 #122
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_105838413
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 21:23 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik vind die teksten zo leuk om te lezen :D meeermeeer! ;)
Is het niet heerlijk O+

Het zullen de hormonen wel zijn, maar ik schiet steeds vol :D
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  dinsdag 20 december 2011 @ 21:34:34 #123
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_105838806
Het ligt niet aan je hormoontjes want dan zou ik die ook moeten hebben. :D
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  dinsdag 20 december 2011 @ 21:37:10 #124
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_105838980
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 21:34 schreef Rucky het volgende:
Het ligt niet aan je hormoontjes want dan zou ik die ook moeten hebben. :D
[criet] de wonderen zijn de wereld nog niet uit! [/criet] :P _O-
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamGlenn ❤️ #TeamJimmy ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  dinsdag 20 december 2011 @ 21:38:43 #125
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_105839080
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 21:34 schreef Rucky het volgende:
Het ligt niet aan je hormoontjes want dan zou ik die ook moeten hebben. :D
Misschien heb jij ook wel last van mijn hormonen :o

PS: ik wil je ook best een dagje komen helpen met klussen :Y
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  dinsdag 20 december 2011 @ 22:05:10 #126
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_105840526
Heb ik het goed begrepen dat er genoeg kerstpakketten zijn?

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 21:38 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Misschien heb jij ook wel last van mijn hormonen :o

PS: ik wil je ook best een dagje komen helpen met klussen :Y
Dank je :*
--> [SC] #5 FOK! voor FOK!kers-FOK!kers voor FOK!
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_105865891
Ik heb het ook ontvangen, en gister samen met m'n vriend uitgepakt: *O*

Heb foto's gemaakt, maar die heb ik nog niet klaar om te uploaden. Maar het komt eraan!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_105878037
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 22:05 schreef Rucky het volgende:
Heb ik het goed begrepen dat er genoeg kerstpakketten zijn?

Dat heb je goed begrepen. :Y ^O^
Er zijn zelfs nog wat gevers standby, mocht een pakketje niet aangekomen zijn. Maar volgens mij loopt het tot dusver allemaal goed. *O* *afklopt*

Mochten er ontvangers zijn die nog geen pakket hebben ontvangen, stuur me even een PM. Dan kijk ik of ik wat info over de status kan vinden.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 21 december 2011 @ 19:48:12 #129
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_105879430
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 19:18 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dat heb je goed begrepen. :Y ^O^
Er zijn zelfs nog wat gevers standby, mocht een pakketje niet aangekomen zijn. Maar volgens mij loopt het tot dusver allemaal goed. *O* *afklopt*
*O* *O* *O*
Ik had mezelf ook al op de reserve lijst gezet. Goed om te zien dat de actie weer zo succesvol is. :Y
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_105913448
Hier zijn dan de foto's!!! Ik heb me kunnen beheersen totdat mijn vriend er ook bij was :P

Prachtig ingepakte doos, met klein rond kaartje:


Het eerste aanzicht toen 'ie open was:


En dit zat er allemaal in! O+


Echt heel erg super! :*

[ Bericht 5% gewijzigd door Sally op 22-12-2011 13:28:28 ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_105915337
Lekkerrrrrr! :9
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  One tough cookie donderdag 22 december 2011 @ 14:02:43 #132
169210 liesje1979
pi_105915573
OOk even een dikke _O_ voor Cat! Want ze heeft het grootste gedeelte alleen gedaan, Niet omdat ik niet wilde helpen maar om chaos te voorkomen. Ik weet dat het best een klus was dus: _O_ :* Thanks Cat.
pi_105917612


Applausje voor Cat! :)
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_105920530
*ontvanger meldt zich

Zo verbaasd en zo overdonderd dat ik me hier wel durf te melden. Ik heb schoorvoetend een pakket gevraagd, via PM, want ja, wanneer heb je het "zwaar" genoeg om iets te krijgen?

Ik zit al tijden het topic mee te kijken, ontzettend benieuwd wanneer mijn pakket zou komen!
Vandaag moest ik naar het ziekenhuis en zou het pakket gebracht worden. Buurvrouw gevraagd of ze het bij haar af mochten leveren, briefje op de brievenbus.

Nu weer thuis, met (helaas) relatief slecht nieuws uit het ziekenhuis, maar, toen ik aan kwam lopen zag ik dat mijn briefje van de bus was. Ik naar de buurvrouw, ja hoor! Mijn pakket!
Ze pakte hem voorzichtig op, wat was die doos zwaar! Heb m de trap opgezeuld en moest eerst nog even wat andere dingen doen (honden uitlaten, opruimen enz), zodat ik daarna alle tijd had om mijn doos uit te pakken!

De spanning van het open maken en de deksel open doen! Bovenop een hele mooi kerstkaart. :)
En verder, zo uit mijn hoofd, wat speelgoedballetjes voor de katten, spaggetti, lasagnette, pastasaus, olijfolie, gedroogd tomaatjes, een ontzettend lekker chocoladetoetje ( :9 ), 3 pakjes ontzettend lekkere nootjes, een fles cranberrysap, een boek!, een lekker dik tijdschrift, een bus pringles, een kerstkaarsje, kerstchocolaatjes, en waarschijnlijk ben ik nog wat vergeten.

Ik heb gehuild. :@ Mijn kerst kan niet meer stuk. :* :*

Gevers, bedankt, :*
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 22 december 2011 @ 18:05:11 #135
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_105924863
Kreeg beetje tranen in m'n ogen van dit topic :@
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_105928028
Dit is zo lief allemaal O+
Ik word er helemaal blij van.
Zelf heb ik al wat dingetjes geprobeerd en het is allemaal zo leuk!
Mijn mams was helemaal blij met de chocolaatjes :)
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
  donderdag 22 december 2011 @ 19:33:11 #137
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_105928763
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:10 schreef Sally het volgende:
Hier zijn dan de foto's!!! Ik heb me kunnen beheersen totdat mijn vriend er ook bij was :P

Prachtig ingepakte doos, met klein rond kaartje:
[ afbeelding ]

Het eerste aanzicht toen 'ie open was:
[ afbeelding ]

En dit zat er allemaal in! O+

[ afbeelding ]

Echt heel erg super! :*
hopelijk was t n beetje wat je bedoelde en kun je het gebruiken voor je feestje :Y
pi_105933245
Laatste is gekocht, straks inpakken en morgen bezorgen. Hopelijk vinden ze het leuk :D
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_105933636
quote:
2s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:17 schreef Lonaa het volgende:

Ik heb gehuild. :@ Mijn kerst kan niet meer stuk. :* :*

Gevers, bedankt, :*
En ik ben natuurlijk de helft vergeten. *bloos*
Nog meer chocola, wat lekkers voor onder de douche, wat voor vriendlief voor onder de douche, en een fantastisch leuk, mooi ingepakt spelletje dat op kerstavond gespeeld gaat worden!

(hoop dat ik nu niks vergeten ben..)
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 22 december 2011 @ 21:39:58 #140
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_105936018
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 14:02 schreef liesje1979 het volgende:
OOk even een dikke _O_ voor Cat! Want ze heeft het grootste gedeelte alleen gedaan, Niet omdat ik niet wilde helpen maar om chaos te voorkomen. Ik weet dat het best een klus was dus: _O_ :* Thanks Cat.
Zeker weten. :Y
En ik had ook de mogelijkheid niet om te helpen maar volgend jaar sluit ik niet uit.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_105939358
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2011 19:33 schreef scrub_nurse het volgende:

[..]

hopelijk was t n beetje wat je bedoelde en kun je het gebruiken voor je feestje :Y
Zekers! :Y ^O^

Daar kunnen we heel wat leuks van doen :)
En die dingetjes met vis: die lust mijn vriend niet, dus die zijn lekker voor mijzelf en de gasten! Had vanmiddag al de tonijn op brood: errug lekker :9
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  vrijdag 23 december 2011 @ 12:47:44 #142
354723 FRDeventer
Tututututuuuuu
pi_105958884
Enige tijd geleden heb ik aan de moderators een berichtje gedaan dat ik wel een kerstpakketje wou. Niet voor mijzelf maar voor de beste vriendin van mijn moeder. Was even afwachten of het mogelijk was, maar uiteindelijk is het meer dan goed gekomen.

Eerder deze week stond bij bij mij de postbode aan de deur met het kerstpakket. De postbode zei nog pas op hij is zwaar. Hij overdreef niet. Ik kreeg een pakket van ruim 15 kg met allemaal mooie spullen. Zelf schrok ik van het gewicht, zo'n groot pakket had ik niet verwacht :o

Vanmorgen ben ik met het kerstpakket op pad gegaan, naar de vrouw waar het naar toe moest. Ik belde daar aan, word open gedaan en ik zeg ik kom een kerstpakketje brengen. Ze stond me heel verbaasd aan te kijken. Ik werd uitgenodigd om naar binnen te komen en heb daar het kerstpakket op tafel gezet. Ze heeft het kerstpakket open gemaakt en ze was gewoon even helemaal stil. Totale verbazing dat er mensen zijn die zoiets over hebben voor andere. Nadat ze iets bij gekomen was van de verassing, kon ze wel vertellen dat ze er enorm erorm enorm blij mij was. Ze had bijna de tranen in de ogen staan, zo verrast en blij was ze. O+

Allemaal boodschappen die enorm goed terecht zijn gekomen. Met name het cadeautje voor de verstandelijke gehandicapte jongen. Het eerste wat ze zei is, dan heeft hij toch een kerstcadeautje! O+

Zelf was ik er ook een beetje stil van, zoveel waardering, nog meer dan ik verwacht had.

1000 maal dank voor de kerstman, die aan de postcode te zien ergerns uit de regio amsterdam kwam! Echt super!
pi_105959349
Oh, wat leuk dat het allemaal goed terecht is gekomen. O+ ^O^
Het pakket was een samenwerkingsverband tussen Papabear en mij. :)
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  vrijdag 23 december 2011 @ 13:40:12 #144
354723 FRDeventer
Tututututuuuuu
pi_105960841
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 13:01 schreef Felixa het volgende:
Oh, wat leuk dat het allemaal goed terecht is gekomen. O+ ^O^
Het pakket was een samenwerkingsverband tussen Papabear en mij. :)
Super super bedankt! We hebben allebei enorm verbaasd staan kijken, zoveel gewoon :D

En zij was helemaal ontroerd/verbaasd/blij. Noem het maar op. De stilte van verbazing, het stamelen; is dat voor mij? kreeg er een heel fijn gevoel van, ook al had ik het niet zelf samen gesteld.

Het moest allemaal even binnen komen bij haar, de verassing was enorm groot, de waardering nog veel en veel groter!! O+

Nogmaals super super super! :)
pi_105961546
Dienstmededeling: op twee na zijn alle pakketten bezorgd! *O*
Eentje wordt morgenavond persoonlijk afgeleverd, de andere lijkt vertraging te hebben in de post. Gever en ontvanger xzijn op de hoogte en ik ga zorgen dat dat in orde komt.

Al in al: _O_ _O_ _O_ voor iedereen die hieraan heeft meegedaan! _O_ _O_ _O_
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_105963164
Nee, vanavond :)
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_105978936
Dichte deur. Ben het weekend wel 'in de buurt' maar dan word het na de kerst ben ik bang. Mij ook prima verder hoor :D
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_105983612
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2011 21:16 schreef The_Dean het volgende:
Dichte deur. Ben het weekend wel 'in de buurt' maar dan word het na de kerst ben ik bang. Mij ook prima verder hoor :D
Ach jee, miscommunicatie? -O-
Volgende kans na de kerst dus. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_105983912
ah wat jammer :(

al contact gehad?
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  vrijdag 23 december 2011 @ 23:25:57 #150
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_105985545
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2011 21:16 schreef The_Dean het volgende:
Dichte deur. Ben het weekend wel 'in de buurt' maar dan word het na de kerst ben ik bang. Mij ook prima verder hoor :D
Wat lullig voor je -O-
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_105986871
Lullig valt mee hoor, gewoon wat onhandig gecommuniceerd van mijn kant. Ben dit weekend in Kerkrade, breng het gewoon op de terugreis naar huis, tweede kerstdag gewoon langs :D
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  zaterdag 24 december 2011 @ 00:58:23 #152
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_105989656
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 13:01 schreef Felixa het volgende:
Oh, wat leuk dat het allemaal goed terecht is gekomen. O+ ^O^
Het pakket was een samenwerkingsverband tussen Papabear en mij. :)
Oja, graag gedaan ook :) Maar Felixa heeft al het werk gedaan :*
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
pi_106003868
Ik kreeg een berichtje in mijn DM (en met toestemming geplaatst):

quote:
Ik hoop dat dit berichtje overkomt, ik heb nl een verschrikkelijk mooi kerstpakket gekregen. Ik ben hier zo blij mee. Dat mensen dit doen, en ook zo snappen wat iemand nodig heeft met een klein budget, geweldig.
Heel hartelijk bedankt.
Hinkepink
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_106004027
Ja hoor het is me gelukt. Ik weet nu waar ik mijn bedankje moet schrijven. Wat is dit geweldig zeg. Wat een lieve mensen die zo zonder enige bijbedoeling een ander willen verwennen. Ik stond helemaal paf van de inhoud van mijn kerstpakket. Er was zo goed over nagedacht, helemaal geweldig. Echt iemand die weet wat een klein budget betekenen kan. Ik ben er ongelooflijk blij mee. Heel erg bedankt en ik ga hier enorm van genieten.
DANK JULLIE WEL.
pi_106004236
Je had hem gevonden! *O*

Blij dat je er blij mee bent en hulde aan de gever. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_106007514
Was dat het 'vertraagde' pakket?? oftewel nog 1 of 2 pakketten te gaan?
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_106007561
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 17:47 schreef komrad het volgende:
Was dat het 'vertraagde' pakket?? oftewel nog 1 of 2 pakketten te gaan?
Eén pakket wordt nog persoonlijk bezorgd (The_Dean) en één pakket is vooralsnog spoorloos.
Dus al in al nog één pakket waar ik me zorgen over maak, maar ook dat gaat in orde komen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 24 december 2011 @ 23:18:33 #158
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_106020084
Wij hebben vanavond onze pakjes open gemaakt! O+

Tekenmateriaal voor manlief, Susanne had een boek van Pinkeltje & de Draken en een hele zachte tijgerknuffel. Voor mij een boek. En dan voor ons allemaal een gigagrote fleeceplaid, we passen er écht allemaal onder! En een mooie dikke kaars met 3 lonten! Leuk leuk leuk leuk!!!
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamGlenn ❤️ #TeamJimmy ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_106064011
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 23:18 schreef Ireth het volgende:
Wij hebben vanavond onze pakjes open gemaakt! O+

Tekenmateriaal voor manlief, Susanne had een boek van Pinkeltje & de Draken en een hele zachte tijgerknuffel. Voor mij een boek. En dan voor ons allemaal een gigagrote fleeceplaid, we passen er écht allemaal onder! En een mooie dikke kaars met 3 lonten! Leuk leuk leuk leuk!!!
Oehhhh klinkt alsof jullie lekker verwend zijn! O+
Ben heeeeel benieuwd hoe het met alle andere kerstpakketten zijn waarvan de inhoud tot kerst bewaard is.....
pi_106069724
En weer een PM:
quote:
Op Dinsdag 20 December heeft de postbode mijn kerstpakket afgeleverd, die arme man heeft nu een hernia denk ik
Er zat echt van alles in, en aan iedereen was gedacht! Er zaten kleertjes in, en speelgoed, lekkers en nog veel meer!
Ik wil dan langs deze weg onze geheimekerstman/vrouw dan ook van harte danken!
Je hebt tranen van vreugde gebracht, en deze donkere tijd letterlijk en figuurlijk licht gegeven

De drempel om mezelf aan te melden voor een kerstpakket was gevoelsmatig hoog, en ik was van mening dat er mensen zouden zijn die het veel harder nodig hadden/hebben dan wij. Afgelopen jaren zijn voor ons erg onstabiel geweest, en dankzij de Fok!kers hebben we afgelopen 2 jaar iets extra's voor kerst kunnen doen, iets wat ons anders simpelweg niet gelukt was...
Nogmaals bedankt!

Ooit hoop ik te kunnen veranderen in een 'gever' en tot die tijd help ik mensen waar ik kan, door het bieden van een luisterend oor, en in mijn omgeving uitkijken naar gratis dingen die een ander wellicht nog kan gebruiken.
Ik wil nu ook alle FHF'ers een heel gezond en fijn en gelukkig 2012 wensen, dat het maar beter mag worden dan afgelopen jaar!

Liefs, een anonieme kerstpakketontvanger.
Met een hele fotoreportage!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 26 december 2011 @ 22:36:15 #161
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_106070179
O+
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamGlenn ❤️ #TeamJimmy ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  maandag 26 december 2011 @ 23:01:44 #162
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_106071147
*O*
quote:
17s.gif Op maandag 26 december 2011 22:36 schreef Ireth het volgende:
O+
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_106083439
Ziet er allemaal goed uit en wekt meer vertrouwen voor volgend jaar :Y O-)
Mijn Kerstpakketten zijn dit jaar naar het Leger Des Heils in Rotterdam-Centrum gegaan tesamen met een envelop. :s)
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  Boks-Chick dinsdag 27 december 2011 @ 13:17:36 #164
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_106083651
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 17:49 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Eén pakket wordt nog persoonlijk bezorgd (The_Dean) en één pakket is vooralsnog spoorloos.
Dus al in al nog één pakket waar ik me zorgen over maak, maar ook dat gaat in orde komen.
is hier al meer over bekend?
lolwut
pi_106083937
Nog geen pm met contactgegevens gekregen, dus stuur jem wel op. Ben inmiddels alweer thuis in Friesland.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_106089448
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2011 13:27 schreef The_Dean het volgende:
Nog geen pm met contactgegevens gekregen, dus stuur jem wel op. Ben inmiddels alweer thuis in Friesland.
Ik had de PM gestuurd maar de ontvanger is niet meer online geweest. Maar je hebt gelukkig wel de adresgegevens dus opsturen is sowieso al mogelijk. :Y

quote:
11s.gif Op dinsdag 27 december 2011 13:17 schreef BrandX het volgende:

[..]

is hier al meer over bekend?
Nog geen bericht gehad dat het is aangekomen, als het er morgenavond nog niet is worden de reservetroepen ingezet. :*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 27 december 2011 @ 16:21:55 #167
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_106090099
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 16:08 schreef Cat22 het volgende:
Nog geen bericht gehad dat het is aangekomen, als het er morgenavond nog niet is worden de reservetroepen ingezet. :*
Laat het maar horen als ik bij moet springen. :Y
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_106090691
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 16:08 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik had de PM gestuurd maar de ontvanger is niet meer online geweest. Maar je hebt gelukkig wel de adresgegevens dus opsturen is sowieso al mogelijk. :Y

[..]

Nog geen bericht gehad dat het is aangekomen, als het er morgenavond nog niet is worden de reservetroepen ingezet. :*
Jaaa, daarom ^O^
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_106093411
Wat een prachtig initiatief is dit zeg op dit forum! Hulde aan de gevers!
  woensdag 28 december 2011 @ 22:23:26 #170
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_106143500
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 16:08 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik had de PM gestuurd maar de ontvanger is niet meer online geweest. Maar je hebt gelukkig wel de adresgegevens dus opsturen is sowieso al mogelijk. :Y

[..]

Nog geen bericht gehad dat het is aangekomen, als het er morgenavond nog niet is worden de reservetroepen ingezet. :*
Het is inmiddels 'morgenavond' is er al meer nieuws?
Anders misschien kijken wie van de hulptroepen het dichtsbij de ontvanger woont zodat het pakket misschien persoonlijk bezorgt kan worden zodat het er sowieso voor oud&nieuw is?
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_106144447
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 22:23 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

Het is inmiddels 'morgenavond' is er al meer nieuws?
Anders misschien kijken wie van de hulptroepen het dichtsbij de ontvanger woont zodat het pakket misschien persoonlijk bezorgt kan worden zodat het er sowieso voor oud&nieuw is?
Dat is een goed idee! ^O^ Ik ga wat PMs rondsturen. :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_106150873
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 19:25 schreef Sjaam het volgende:

[..]

Oehhhh klinkt alsof jullie lekker verwend zijn! O+
Ben heeeeel benieuwd hoe het met alle andere kerstpakketten zijn waarvan de inhoud tot kerst bewaard is.....
Dat kan ik me voorstellen!
pi_106212400
Nou hier is dan eindelijk mijn verhaal, had al twee keer een heel verhaal getypt maar het ging telkens fout met posten!!!

Na lang wachten was het dan eindelijk zo ver: Kerstmis! En mijn dochtertje wist al gelijk heeel goed wat dat betekende: 'ooo mama nu mogen we de kadootjes uitpakken!'. :D
Dus we gingen er lekker met zijn viertjes voor zitten en mijn dochtertje mocht de volgorde van uitpakken uitkiezen. Van een deel van de kadootjes was het naamkaartje eraf gevallen, dus was het dubbel spannend om te kijken
wat er in de kadootjes zat en voor wie het was ;) .

En man.. wat een berg kadootjes!! We wisten het natuurlijk al, maar zo met het uitpakken leek het zelfs nog meer.. we werden er gewoon verlegen :@ van en mijn vriend zei ook 'hoe moeten we ze in hemelsnaam bedanken?".
Hieronder een opsomming van wat er allemaal in zat (sorry als ik iets vergeet, maar het was zoveel :@ . (En ik hoop dat het een beetje klopt wat voor wie bedoelt was, want er waren veel anonieme kadootjes ;) )
Voor mijn vriend en mij zat er lekkere douchegel e.d. in! En een doosje met petit merci (die zijn inmiddels op, en ze waren erg lekker!)
Voor mijn zoontje zat er echt een enorme berg kleding in!!!! (3 broeken, 2 overhemden, 4 truitjes en een piyama) Echt helemaal geweldig!! :D Dit konden we echt zo goed gebruiken en het is ook echt compleet mijn smaak!!
Ook kreeg hij een speeltje (een ring met een vis eraan) en een eendje met een muziekbol aan zijn buik die allemaal lichtjes geeft (wat hij prachtig vindt O+ ). Mijn dochtertje kreeg een superleuke kerstmuts maar helaas paste hij niet, dus heeft ze hem aan mijn zoontje gegeven en bij hem staat hij echt super schattig! O+ Mijn dochtertje heeft knutselspullen gehad ('mama nou kan ik dingetjes maken!'), een hele hoop stickers (die gelijk al op de kast geplakt moesten worden!), prinsessenkladblokjes ('mama! nou kan ik allemaal boodschappenlijstjes maken!!!), een muziekding (wel handig, nu horen we altijd waar ze is want ze vindt die ook helemaal geweldig dus loopt er continue mee ;) ) en potjes klei (die ze ook gelijk wilde uitproberen!).

Liever Sjaam, ontzettend bedankt voor al dit moois! :) Onze kerst kon niet meer stuk! Ik vind het echt zo lief O+ O+ O+ . En mijn dochtertje is ook zo blij met alle kadootjes! Eigenlijk had je erbij moeten zijn om te zien hoe ze aan het stralen was! :D

(ps: mag ik nu weten wie de andere fokker was? Ben toch wel nieuwsgierig :P )
pi_106212461
Nu vergeet ik helemaal te zeggen dat ik vanavond een fotootje zal proberen te posten :)
pi_106212706
:@ Ik vergeet helemaal de haarclipjes, bindertjes en diadeem die mijn dochtertje ook gekregen heeft!!! En dat terwijl ze er de hele dag mee rondloopt! (vooral de diadeem vind ze helemaal geweldig want die had ze aan Sinterklaas gevraagd!)
pi_106212928
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 18:18 schreef Incognita het volgende:
:@ Ik vergeet helemaal de haarclipjes, bindertjes en diadeem die mijn dochtertje ook gekregen heeft!!! En dat terwijl ze er de hele dag mee rondloopt! (vooral de diadeem vind ze helemaal geweldig want die had ze aan Sinterklaas gevraagd!)
oooooh wat ontzettend leuk dit te lezen.. ik was ZO benieuwd!! ben echt blij dat alles in de smaak valt en wat ik zo hoor klopt alles wel een beetje ;) ben echt super benieuwd naar de fotos!
Had graag willen zien hoe jullie gereageerd hadden, heb dit ook echt gedaan om iemand anders heel blij te maken en heb het gevoel dat het goed terecht is gekomen... De kleertjes heb ik gekocht van het-is-mij, die ze speciaal voor deze actie voor een leuk prijsje weg deed.. daar was het andere kadootje dus van.. Was niet dat ik het niet wilde zeggen trouwens hoor, had niet door dat je dat wilde weten maar bij deze dus! passen alle kleertjes wel?

Ik ben blij dat ik jullie zo blij hebt kunnen maken!! O+ O+ O+ O+
  vrijdag 30 december 2011 @ 18:32:53 #177
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_106213228
@ Incognita wat fijn om te lezen dat je er zo blij mee bent. :Y
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_106213885
Ik ben morgen weer bij mijn afleveradres, ga het gewoon nog eens proberen. Zitten gelukkig geen bederfelijke spullen in :D

Als ze er toevallig weer niet zijn, dan verstuur ik hem :D

Weet niet of Cat inmiddels PM heeft gehad van de ontvangende kant :@
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_106214335
Weer een pakket goed terecht gekomen! *O*
*wacht op foto's* :P

The_Dean, ik heb geen bericht terug gehad, anders had ik je iets laten weten. Ik denk dat ze niet meer op fok is geweest want dan had ik het gezien.

Het missing pakketje is trouwens vervangen en NU per post onderweg naar de ontvanger! *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 31 december 2011 @ 10:12:52 #180
147316 crew  DJMO
#trut
pi_106237888
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 18:58 schreef Cat22 het volgende:

Het missing pakketje is trouwens vervangen en NU per post onderweg naar de ontvanger! *O*
En dat pakketje is zojuist gearriveerd. O+ O+ O+

Ik ben compleet overdonderd wat Yska allemaal in de doos heeft weten te stoppen :o Als eerste een heel lief kaartje uit naam van de gevers. Toen kwam de inhoud van de doos: met oa: een kersenpitkussentje, shampoo en zeep voor m'n man en kids, zeep voor mijzelf, smarties die meteen werden gespot en in beslag genomen door Jan natuurlijk, kaarsen, speelgoed, lekkers te eten, muurdecoratie's van spiderman, boekjes, een dubbeldvd van pipi langkous O+, een lampion van winnieh the pooh, een ding om zelf cupcakes mee te maken ( echt zo leuk, ik zou er zelf nooit aan gedacht om zoiets te gaan doen met de kinderen!) ik vergeet volgens mij de helft van wat er uit die toverdoos tevoorschijn kwam. Had ik al gezegd dat ik totally overdonderd was? Ik heb natuurlijk foto's (laten maken) en die zal ik straks even proberen te uploaden. Nu ga ik eerst nog eens stil naar de inhoud zitten staren :@ :* :*

Lieve, lieve, lieve gevers .. om met Jan te spreken: HARTSTIKKE bedankt voor jullie geweldige pakket! _O_
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zaterdag 31 december 2011 @ 10:24:23 #181
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_106238191
quote:
11s.gif Op zaterdag 31 december 2011 10:12 schreef DJMO het volgende:

[..]

En dat pakketje is zojuist gearriveerd. O+ O+ O+

Ik ben compleet overdonderd wat Yska allemaal in de doos heeft weten te stoppen :o Als eerste een heel lief kaartje uit naam van de gevers. Toen kwam de inhoud van de doos: met oa: een kersenpitkussentje, shampoo en zeep voor m'n man en kids, zeep voor mijzelf, smarties die meteen werden gespot en in beslag genomen door Jan natuurlijk, kaarsen, speelgoed, lekkers te eten, muurdecoratie's van spiderman, boekjes, een dubbeldvd van pipi langkous O+, een lampion van winnieh the pooh, een ding om zelf cupcakes mee te maken ( echt zo leuk, ik zou er zelf nooit aan gedacht om zoiets te gaan doen met de kinderen!) ik vergeet volgens mij de helft van wat er uit die toverdoos tevoorschijn kwam. Had ik al gezegd dat ik totally overdonderd was? Ik heb natuurlijk foto's (laten maken) en die zal ik straks even proberen te uploaden. Nu ga ik eerst nog eens stil naar de inhoud zitten staren :@ :* :*

Lieve, lieve, lieve gevers .. om met Jan te spreken: HARTSTIKKE bedankt voor jullie geweldige pakket! _O_
Haha ik had eigenlijk verwacht dat Jan voor de lange Jans zou gaan ;) Haha ben blij dat het pakketje zo snel is gearriveerd dan kunnen jullie er vanavond nog lekker van genieten met een warme choco met slagroom! Tis jullie gegund hoor!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_106241167
Zojuist afgeleverd *O*
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_106241501
dus voor nieuwjaar alles afgeleverd *O*
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_106241632
_O_
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  zaterdag 31 december 2011 @ 12:28:39 #185
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_106242052
*O* Yeah! Alles is goed verlopen! Mooi! O+
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamGlenn ❤️ #TeamJimmy ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  zaterdag 31 december 2011 @ 12:34:24 #186
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_106242248
idd, het laatste pakket staat nu voor mijn neus. Ondanks alle miscommunicatie toch nog goed gekomen! Ik wacht nog even op mijn vriend en dochter en dan gaan we alles uitpakken.

The_Dean, bedankt voor al je geduld en dat je wederom die hele reis ondernomen hebt :*
  zaterdag 31 december 2011 @ 13:36:49 #187
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_106244743
HAPPY NEW YEAR :D yeah! Met lekkere hapjes ;)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_106245232
De foto's komen later want ik heb de hulp van mn vriend nodig om ze online te krijgen :@
pi_106246866
*O* Alle pakketten afgeleverd! *O*

Gevers, superbedankt (nogmaals) voor jullie inzet, tijd en inspiratie. O+ Jullie hebben heel wat mensen heel erg blij gemaakt. :*

Gelukkig 2012 iedereen! w/
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_106246948
Ik wil iedereen in dit topic, gevers en ontvangers, ook bij deze alvast een fantastisch 2012 toewensen. :*
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_106246991
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:29 schreef Felixa het volgende:
Ik wil iedereen in dit topic, gevers en ontvangers, ook bij deze alvast een fantastisch 2012 toewensen. :*
*O*
  zaterdag 31 december 2011 @ 14:48:16 #192
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_106247921
Leuk dat iedereen iets gehad heeft die iets wilde hebben!!! *G*
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zaterdag 31 december 2011 @ 16:24:19 #193
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_106252211
Eind goed al goed :) Iedereen een fantastische avond toegewenst, een knallende jaarwisseling en een fantastisch, gezond en gelukkig 2012 ~:)
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
pi_106253383
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:27 schreef Cat22 het volgende:
*O* Alle pakketten afgeleverd! *O*

Gevers, superbedankt (nogmaals) voor jullie inzet, tijd en inspiratie. O+ Jullie hebben heel wat mensen heel erg blij gemaakt. :*

Gelukkig 2012 iedereen! w/
~:) Cat, even een speciaal bedankje voor jou :*
De spil in t rad van mooie pakketjes en blije gevers en ontvangers *O*
Heel erg bedankt voor alle je lieve acties!!
Jij hebt daarmee ook heel veel mensen blij gemaakt :Y
Volgend jaar doen wij hier weer mee ~:)
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 16:24 schreef Papabear het volgende:
Eind goed al goed :) Iedereen een fantastische avond toegewenst, een knallende jaarwisseling en een fantastisch, gezond en gelukkig 2012 ~:)
+1
~:) Een heel gezellige avond gewenst en een 2012 waarin nog meer wensen uit mogen komen *O*
pi_106256196
En net een PM gekregen van iemand die haar pakketje al een poosje had maar schroomde om het op fok te zetten. Ik ben blij dat hij/zij het alsnog deed! *O*

En dit is wat ik las:
ik heb ook een heerlijk pakket mogen ontvangen.
de gever heb ik al helemaal ondergespamt met foto's. lang getwijfeld of ik het hier ook zou plaatsen. ik kan zo genieten van alle posten hier dat ik niet kan achterblijven. dus vandaar wel een post maar annoniem.

17 dec kwam de postbode langs. natuurlijk net toen ik ff boodschappen ging doen, dus het pakketje werd bij de buurvrouw bezorgd. zware doos

doos open en daarin zat een ware grabbelton.

Chocolade *jummie*


nog meer lekkers

zoveel lekkers, dingen die ik nog nooit heb gegeten maar graag een keer uitprobeer. heb er nog niets van gebruikt maar binnekort ga ik eens heerlijk koken voor enkele lieve mensen om mij heen.

en ook nog cadeautjes
onder de palm bij gebrek aan een kerstboom
de week erop elke dag een paar cadeautjes uitpakken.

maandag: de lekker ruikende pakjes als eerste

dinsdag:grashead en een boxhandschoen-sleutelhanger

woensdag: fokke en sukke en een super schattig eendje

donderdag: scheurkallender voor het nieuwe jaar. en bodyshop lippenbalsem, heerlijk met dit koude weer.

vrijdag: badset van rituals. ruikt ook weer super lekker.

als ik nu niet elke dag wakker word met een glimlag en heerlijk ruik na het douchen... dan weet ik het ook niet meer
cadeautjes om nog het hele jaar van te genieten
Bedankt !
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Boks-Chick zondag 1 januari 2012 @ 10:32:44 #196
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_106272302
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:27 schreef Cat22 het volgende:
*O* Alle pakketten afgeleverd! *O*

Gevers, superbedankt (nogmaals) voor jullie inzet, tijd en inspiratie. O+ Jullie hebben heel wat mensen heel erg blij gemaakt. :*

Gelukkig 2012 iedereen! w/
Hetzelfde voor jou Cat en ook liesje. Beiden ook bedankt voor het wederom mogelijk maken dit jaar _O_
lolwut
pi_106272567
wat een coole badeend :Y

en natuurlijk _O_ voor Cat22
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 1 januari 2012 @ 11:14:54 #198
147316 crew  DJMO
#trut
pi_106272647
mijn foto's laten even op zich wachten, computer wil de camera niet uitlezen, en ik durf niet te rebooten uit angst dat computer dan niet meer opstart (dood aan het gane hd enzulks) ;)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 1 januari 2012 @ 15:08:40 #199
147316 crew  DJMO
#trut
pi_106276918
Hey, een doos! daar kunnen we op zitten :D



Samen uitpakken:

Wat is het veel :o O+


Tenslotte: de doos is bonus speelgoed :Y
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 2 januari 2012 @ 10:05:17 #200
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_106303092
LEUK! :D
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_106440056
Wat een leuke foto's allemaal :) .

Hier is het nog niet gelukt met de foto's, ik krijg ze niet online omdat onze internetverbinding het niet goed doet :'( . Hopelijk lukt het binnenkort, en anders probeer ik het van het weekend bij iemand anders!
pi_106448996
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 15:09 schreef Incognita het volgende:
Wat een leuke foto's allemaal :) .

Hier is het nog niet gelukt met de foto's, ik krijg ze niet online omdat onze internetverbinding het niet goed doet :'( . Hopelijk lukt het binnenkort, en anders probeer ik het van het weekend bij iemand anders!
He vervelend zeg! ben echt benieuwd.. maar ik zie ze wel verschijnen, had jullie beter een snellere internet verbinding kunnen geven ;)
  donderdag 5 januari 2012 @ 18:39:37 #203
333374 Lithia
Too serious
pi_106449043
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 12:34 schreef Sugarsnap het volgende:
idd, het laatste pakket staat nu voor mijn neus. Ondanks alle miscommunicatie toch nog goed gekomen! Ik wacht nog even op mijn vriend en dochter en dan gaan we alles uitpakken.

The_Dean, bedankt voor al je geduld en dat je wederom die hele reis ondernomen hebt :*
En? Alles al uitgepakt? *O*
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_106836466
Internet doet het weer :D

De foto's:
Deze doos kwam binnen:


En dit zat er allemaal in :D O+ :

Lekkere douchespulletjes en heeeeerlijke chocola! (vandaar een lege doos op de foto :@ ):


Een hele stapel kleuren voor mijn zoontje: :D


En speeltjes + een superschattig muts O+ :


En een hele berg met speelgoed en haarversiersels voor mij dochtertje: :D


En nog een vel stickers, maar daar moest gelijk de kast mee versierd worden ;) :
pi_106836759
@Sjaam: een internetverbinding is niet zo leuk om op de foto te zetten ;) .
En de kleertjes zijn nog een klein beetje te groot, maar daar is hij zo ingegroeid :) .

Nog een laatste foto van de kerstmuts:
pi_106836814
:D
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_106837054
Oja, ik mocht geen foto's van de diadeem nemen, want die wil ze continue op ;) (dus Sjaam, zie je pb :) )
pi_106837197
ooooooh fotos, wat leuk!!! wat een lieve fotos, ook van je meisje! ben blij dat de spullen zo goed terecht zijn gekomen... Vind je de kleertjes ook leuk? Heeft je meisje al lekker geknutseld met de spulletjes?
Jammer dat de kleertjes nu nog wat te groot zijn maar is ook wel fijn dat je wat hebt liggen voor als hij wat groter wordt... mutsje staat hem in ieder geval helemaal super ;)
  zondag 15 januari 2012 @ 17:15:34 #209
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_106837201
HA leuk!
Leuke foto's en ook een leuk pakket! Iedereen lekker snoepen, schoon, mooi en aan het spelen en knutselen. ;)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_106839706
Wauw! Prachtig pakket! _O_ O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_106843690
Leuke foto reportage!

En wat een mooi gebaar van iedereen,top!
pi_106877108
Dit topic gaat even in de MyAt. Volgend jaar eens wat mensen blijmaken :-)
Of is er ook een paas editie ?

Nu heb ik de OP wel doorgelezen, maar als ik iets doneer wil ik ook dat het terecht komt bij mensen die het nodig hebben, dus geen studentje ofzo. Hoe weet ik dat zeker ? :)
U MAD?
  maandag 16 januari 2012 @ 17:51:48 #213
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_106877349
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2012 17:45 schreef de_boswachter het volgende:
Dit topic gaat even in de MyAt. Volgend jaar eens wat mensen blijmaken :-)
Of is er ook een paas editie ?

Nu heb ik de OP wel doorgelezen, maar als ik iets doneer wil ik ook dat het terecht komt bij mensen die het nodig hebben, dus geen studentje ofzo. Hoe weet ik dat zeker ? :)
Dat weet je nooit zeker, er kan altijd iemand een kul verhaal ophangen. Maar wil je daar de mensen die het wel echt nodig hebben en kunnen waarderen de dupe van laten worden is dan de vraag.
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_106877579
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 17:51 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

Dat weet je nooit zeker, er kan altijd iemand een kul verhaal ophangen. Maar wil je daar de mensen die het wel echt nodig hebben en kunnen waarderen de dupe van laten worden is dan de vraag.
Nee, tuurlijk niet. Maar als ik wat weggeef dan wil ik eerst met die persoon in contact komen. Ik ga mijn gift niet naar een studentenhuis sturen of een of andere huichelaar die anderen het licht in de ogen niet gunt.
U MAD?
pi_106891585
eh, sorry hoor, maar ik voel me nu wel aangesproken.. ik ben ook een ''studentje'' en ik heb afgelopen jaar ook een pakket gehad.. mag ik vragen waarom ik er minder recht op zou hebben dan iemand met bijv. een baan of die werkeloos is?
Alsof 't niet zou kunnen dat een ''studentje'' een rottijd achter de rug heeft of wat dan ook

:S
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  maandag 16 januari 2012 @ 22:29:12 #216
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_106892053
quote:
17s.gif Op maandag 16 januari 2012 22:21 schreef JaleesaJoia het volgende:
eh, sorry hoor, maar ik voel me nu wel aangesproken.. ik ben ook een ''studentje'' en ik heb afgelopen jaar ook een pakket gehad.. mag ik vragen waarom ik er minder recht op zou hebben dan iemand met bijv. een baan of die werkeloos is?
Alsof 't niet zou kunnen dat een ''studentje'' een rottijd achter de rug heeft of wat dan ook

:S
Wat zij zegt.
Waarom zou ik als "studentje" er minder recht op hebben? Of ga je bij de mensen met een baan ook eerst kijken of het geen eigen schuld is dat ze het minder hebben omdat ze toevallig niet met geld om kunnen gaan ofzo?
pi_106892117
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 22:29 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Wat zij zegt.
Waarom zou ik als "studentje" er minder recht op hebben? Of ga je bij de mensen met een baan ook eerst kijken of het geen eigen schuld is dat ze het minder hebben omdat ze toevallig niet met geld om kunnen gaan ofzo?
gelukkig ben ik dus niet de enige die het een beetje een rare uitspraak vind ;)
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  maandag 16 januari 2012 @ 22:33:36 #218
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_106892320
En ik heb gegeven aan een studentje.... en dat voelde gewoon goed! 8-)
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamGlenn ❤️ #TeamJimmy ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_106892392
O+ we hebben er nog bijna dagelijks plezier van! Pieter post en teletubbies zijn echt een grooooote hit!
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_106892549
hier ook een 'studentje'....
pi_106892657
:)

[ Bericht 85% gewijzigd door JaleesaJoia op 16-01-2012 22:46:40 ]
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  maandag 16 januari 2012 @ 22:39:56 #222
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_106892697
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2012 17:45 schreef de_boswachter het volgende:
Dit topic gaat even in de MyAt. Volgend jaar eens wat mensen blijmaken :-)
Of is er ook een paas editie ?

Nu heb ik de OP wel doorgelezen, maar als ik iets doneer wil ik ook dat het terecht komt bij mensen die het nodig hebben, dus geen studentje ofzo. Hoe weet ik dat zeker ? :)
Tof dat je je pakket wil doneren en als je wilt dat het goed terecht komt dan zijn er de kerstpakketten/FHF morerators waarmee je kontakt mee kan opnemen.
http://messages.fok.nl/compose.php?to=FHF-mods&subject

Een hoop fhf ers ken ik ondertussen ook al dus je mag het ook aan mij vragen. :Y
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  maandag 16 januari 2012 @ 22:45:02 #223
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_106892958
quote:
17s.gif Op maandag 16 januari 2012 22:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
Als 't aan de boswachter zou liggen komen we aankomende kerst niet in aanmerking voor een kerstpakket, want ja, we zijn maar ''studentjes''.. die hebben toch geen opkikker nodig?
de_boswachter wilt dat zijn pakket niet bij een profiteur terecht komt. ;)
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_106893036
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 22:45 schreef Rucky het volgende:

[..]

de_boswachter wilt dat zijn pakket niet bij een profiteur terecht komt. ;)
dat snap ik, dat snap ik heel goed zelfs.. maar waarom moet dat aangeduid worden met het begrip ''studentje''? want ik voel me nu wel degelijk aangesproken.. is dat raar?
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 16 januari 2012 @ 22:48:53 #225
147316 crew  DJMO
#trut
pi_106893161
ik vermoed dat de de_bowswachter met zijn uitspraak "studentje" doelt op het type dat teert op papa's zak, z'n stufi er in de kroeg doorheen jaagt en daardoor een stuk maand overhoudt aan 't eind van z'n geld.

Ja, er zijn ook hardwerkende studenten die het niet allemaal voor niets krijgen, die niet met een gouden lepeltje geboren zijn, maar laten we wel wezen; dat is wel het beeld dat ontstaat bij 't woord student ;)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_106893239
nou sorry, maar daar ben ik het niet mee eens..

maargoed.. hoe hij het ook bedoelde, het is niet echt een hele fijne uitspraak imo
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_106893274
tja dan is het een beetje de verkeerde bewoording.
ga ik me hier nog beetje schuldig zitten voelen ook...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 16 januari 2012 @ 22:52:14 #228
147316 crew  DJMO
#trut
pi_106893342
niet doen :* jullie zijn allebei eerlijke, lieve hardwerkende mensen die óók recht hebben op dat extraatje :Y
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_106893419
begrijp me niet verkeerd, het is onwijs tof dat hij aan de actie mee wilt doen..
maar ik ben bang dat je toch nooit 100% zeker kan zijn of iemand de boel flest of niet

en wees nou eerlijk.. niet alleen een ''studentje'' kan de boel flessen, dat kan iedereen!
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  maandag 16 januari 2012 @ 22:55:08 #230
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_106893473
Deze discussie hoort niet in dit topic thuis.
@ JaleesaJoia Ik zie jou niet als een studentje maar eerder iemand die naast haar werk en kind ook nog studeert.
@ loecje hetzelfde. :Y
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_106893641
Ieder zijn eigen mening.

Ik wil liever dat mijn gift terecht komt bij bijv. een gezin met kinderen welke het niet breed heeft, dan een student die het even moeilijk heeft.

En dan oordeel ik helemaal niet over iemand, maar het is puur om een onderscheid te maken van wat ik wel/niet wil, want misschien is de student met de moeilijkere periode nog wel beter geholpen dan het gezin met kids.

Dus voel je vooral niet aangesproken, was niet de bedoeling :)
U MAD?
pi_106893729
en studenten met een gezin ?

ik vind het een rare redenatie. maargoed jou pakket, jou keuze
pi_106893768
blijkbaar bedoelde je het dus wel, zoals ik dacht dat je het bedoelde..

Inderdaad ieder zn eigen mening, dat is je goed recht.

laat ik er verder maar niet op in gaan, voor ik onnodige dingen ga zeggen
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  One tough cookie maandag 16 januari 2012 @ 23:01:10 #234
169210 liesje1979
pi_106893797
Inderdaad het zou jammer zijn als dit topic nu verzand is zo'n discussie.
@Bowa, Leuk dat je volgend jaar mee wil doen! Er zijn gevers, en krijgers die anoniem willen blijven en er zijn gevers en krijgers voor wie dat niet hoeft. Je zou dan kunnen aangeven alleen een pakket te willen geven als je contact kan hebben met de ontvanger.
pi_106893824
Zullen we het kerstpakkettentopic laten voor wat het is: nabespreken van ontvangen pakketten.

Iedereen bepaalt voor zichzelf of hij eraan mee wil doen als gever, en mods kijken of de aanmelders binnen de doelgroep passen.

Verder discussie hierover kan in het Feedbacktopic.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_106894056
+ ik ben gewoon een lompe hork wat reacties betreft. Ik bedoel het wellicht beter dan dat ik tik.
Excuses als ik mensen op de tenen heb getrapt, was niet de bedoeling ;)

En nu laten we dit voor wat het is :)
U MAD?
  maandag 16 januari 2012 @ 23:06:25 #237
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_106894079
Mooi zand erover. :Y
Dat de actie van volgend jaar weer net zo tof word. :Y
Zo nu weer even een FHF meet regelen. *O*
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_106894432
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 23:06 schreef de_boswachter het volgende:
+ ik ben gewoon een lompe hork wat reacties betreft. Ik bedoel het wellicht beter dan dat ik tik.
Excuses als ik mensen op de tenen heb getrapt, was niet de bedoeling ;)

En nu laten we dit voor wat het is :)
^O^

Blijf ons volgen en kijk aan het eind van het jaar of je meedoet of wellicht op een andere manier een bijdrage kunt regelen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 16 januari 2012 @ 23:21:00 #239
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_106894795
Als je je kerstpakket naar mij stuurt dan kan ik hem in tweeën delen. De ene helft naar DJMO en de andere helft naar JaleesaJoia. Probleem opgelost zij wonen toch in de buurt. :D
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  maandag 16 januari 2012 @ 23:23:47 #240
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_106894930
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 23:21 schreef Rucky het volgende:
Als je je kerstpakket naar mij stuurt dan kan ik hem in tweeën delen. De ene helft naar DJMO en de andere helft naar JaleesaJoia. Probleem opgelost zij wonen toch in de buurt. :D
Niks voor jezelf houden he :P
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_106895143
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 23:21 schreef Rucky het volgende:
Als je je kerstpakket naar mij stuurt dan kan ik hem in tweeën delen. De ene helft naar DJMO en de andere helft naar JaleesaJoia. Probleem opgelost zij wonen toch in de buurt. :D
dan mag je nog wel opschieten met dat gevraagde gezin.

[ Bericht 0% gewijzigd door loecje op 16-01-2012 23:46:56 ]
  maandag 16 januari 2012 @ 23:45:07 #242
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_106895901
:@
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  maandag 16 januari 2012 @ 23:54:38 #243
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_106896342
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 20:04 schreef het-is-mij het volgende:
Leuke foto reportage!

En wat een mooi gebaar van iedereen,top!
Eigenlijk had dit topic na deze post een slotje moeten krijgen...
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
  maandag 16 januari 2012 @ 23:57:44 #244
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_106896471
Nog even de laatste pakketten afhandelen. :Y
En volgend jaar een nieuwe. *O*
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_106898184
dit jaar toch al? :P of slaan we 2012 over ?? :D
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 00:57:37 #246
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_106898457
Wijsneus. :+
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_106898629
hihi. sorry :@
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 08:38:52 #248
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_106901336
Ik snap overigens wel wat de_boswachter bedoeld. Hij wil aangeven waar zijn voorkeur ligt om een pakket te geven. Geeft daarbij een voorbeeld van een doelgroep waar hij het niet aan wilt geven (en dat formuleert ie naar die doelgroep toe misschien onhandig) maar daarmee bedoelt hij niet dat die doelgroep in zijn ogen niet geschikt is. Hij wil alleen aangeven waar hij het wel aan wilt geven. En een voorkeur daarin mag je volgens mij wel hebben. :)
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamGlenn ❤️ #TeamJimmy ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_106901567
Juistem. En nu echt einde discussie.
U MAD?
  zaterdag 21 januari 2012 @ 09:33:26 #250
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_107059809
En om de discussie nu echt af te sluiten nu, vind ik zelf dan >:) , een leuke post *O*

na een onwijs kut jaar hebben we het vorige jaar goed leuk en fijn kunnen afsluiten mede met hulp van de fhf clan en sindsdien is het hier alleen maar bergopwaarts gegaan.

Ik heb eindelijk, na 10 mnd thuis te hebben gezeten, een nieuwe baan gevonden waar ik helemaal mijzelf kan zijn *O* Leuke collega's, leuk werk en financieel zijn we er een heeeeeeeeeeleboel op vooruit gegaan.

De opwaartse spiraal blijft maar doorgaan want nu kan ik eindelijk afrekenen met het verleden...

Ik wil jullie heel erg bedanken voor alle positiviteit en jullie gunfactor en uiteraard in het bijzonder mijn gulle gevers van de kerstpakketten actie. Jullie zijn allemaal toppers en dit jaar zal ik de rollen omdraaien en mijn steentje gaan bijdragen met de kerstpakketten actie *O* O+
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')