Leuk!quote:Op donderdag 15 december 2011 17:38 schreef AnneX het volgende:
![]()
![]()
Kerstpakket
![]()
![]()
Paté - toast- wijn - waxinelichthouders - bonbons - tagliatella- tomatensaus .
Etc.etc.
Hopelijk wel chateau migrainequote:Op donderdag 15 december 2011 17:38 schreef AnneX het volgende:
![]()
![]()
Kerstpakket
![]()
![]()
Etc.etc.
quote:Op donderdag 15 december 2011 17:38 schreef AnneX het volgende:
![]()
![]()
Kerstpakket
![]()
![]()
Etc.etc.
Leuk!quote:Op donderdag 15 december 2011 17:38 schreef AnneX het volgende:
![]()
![]()
Kerstpakket
![]()
![]()
Etc.etc.
Liberty's! * krakkemieke meekwijltquote:Op donderdag 15 december 2011 18:04 schreef AnneX het volgende:
Oah, Kirstie gaat shoppen bij Liberty's in London! Kwijl.
Lichtjes.
Morgen maar eens DE boom halen....![]()
Precies.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:09 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Liberty's! * krakkemieke meekwijlt
Mijn interieur is een andere stijl, maar net als bij Kirstie gekregen, gevonden, geerfd......
Zo das snel idd.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:04 schreef Stereotomy het volgende:
Wow, hulde aan Menzis. Binnen 10 dagen na handig online opsturen van nota alle poen weer binnen, zonder gezeur.
quote:Op donderdag 15 december 2011 18:24 schreef krakkemieke het volgende:
Ik wens jullie een prettige voortzetting en een smakelijk etensmaal. ik heb iig spekjes enzo.......
Ik ga zo, na een hele lange tijdquote:Op donderdag 15 december 2011 18:34 schreef Sarabi het volgende:
Sterkte DEhopelijk mag je snel weer naar huis
Net terug van een uurtje krachttraining, nu trillende armen en benen
Dat ik bread and butter pudding aan het maken ben en ga sporten zoquote:Op donderdag 15 december 2011 18:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat hebben jullie veel gekletst vandaag zeg! Zit er nog iets de moeite waard bij??
![]()
Lekker.. goeie combi ookquote:Op donderdag 15 december 2011 18:38 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat ik bread and butter pudding aan het maken ben en ga sporten zo
Lekker!quote:Op donderdag 15 december 2011 18:37 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik ga zo, na een hele lange tijd
Witte chocolade en frambozenquote:Op donderdag 15 december 2011 18:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Lekker.. goeie combi ook![]()
Wat mik je er allemaal door?
lees maar terugquote:Op donderdag 15 december 2011 18:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat hebben jullie veel gekletst vandaag zeg! Zit er nog iets de moeite waard bij??
![]()
Ja! Moet nog wat aanpassen aan het verslag, voor 16 januari, dus ruim de tijd. En verder drie dagen werken.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lekker!
Krijg je het nu weer iets rustiger?
Lekker dagje dus, ging het?quote:Op donderdag 15 december 2011 17:48 schreef krakkemieke het volgende:
Hoi DE!
Ik heb gewinkeld bij de kringloop: 1 kristallen glas waar ik het kleine broertje van heb, 1zwart fluwelen truitje met glitter en een heel mooi zwart fluwelen truitje. Met een boothals die doorloopt tot de mouwen en 2 schouderbanden.Mijn vriendin wil hem ook, dus we gaan een bezoekregeling afspreken.
Jum! Hoe doe je dat met de choco??quote:Op donderdag 15 december 2011 18:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
Witte chocolade en frambozen![]()
Dus goede combi idd
Die moest door het melk/roommengsel gesmolten worden. En ik heb er nog drie blokjes per schaaltje tussen gestopt, voor de leukquote:Op donderdag 15 december 2011 18:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jum! Hoe doe je dat met de choco??
@ Bluezz: ah, niet dus
Ah ok, ben benieuwd, klinkt wel lekker, maar maakt het ook nóg machtigerquote:Op donderdag 15 december 2011 18:53 schreef LieLie het volgende:
[..]
Die moest door het melk/roommengsel gesmolten worden. En ik heb er nog drie blokjes per schaaltje tussen gestopt, voor de leuk
quote:Op donderdag 15 december 2011 12:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je vraagt je af of er überhaupt iets bestaat waarbij het verlies van zo ontzettend veel mensenlevens het waard was
Ik reageerde op Isa's opmerking of er uberhaupt iets bestaat waar het verlies van zoveel levens het waard was. Dat was een algemene opmerking en sloeg niet direct op de oorlog in Irak. Mijn antwoord ging ook niet over de oorlog in Irak. Jouw opmerking slaat dus eigenlijk nergens op.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Kromme vergelijking. Irak bezette geen ander land.
Nee. Het deed zeer en ik had geen zin. Maar door het winkelen fleurde ik wel op. En omdat er een half uur een poes op me lag. En die gaat nooit op schoot.quote:
Dus....vandaar mijn opmerking dat die vergelijking niet opging met betrekking tot Irak, want dat land bezette geen ander land.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:03 schreef PdeHoog het volgende:
Als regeringsleiders zo hadden gedacht tijdens wo1 en 2 zaten we nu nog onder duits bewind
hehe leukquote:Op donderdag 15 december 2011 19:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee. Het deed zeer en ik had geen zin. Maar door het winkelen fleurde ik wel op. En omdat er een half uur een poes op me lag. En die gaat nooit op schoot.
Nee, P, reageerde op mijn reactie waarin ik me afvroeg of zoveel mensenlevens ooit volgens het doel heiligt de middelen werkt. En P zei dus (op zich wel terecht) dat als wereldleiders net zo dachten (als ik dacht dus) dat we dan nog bezet zouden zijn door Duitsland.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:06 schreef golfer het volgende:
Jouw opmerking maakte een vergelijk tussen Irak en ons land met betrekking de bezetting door Duitsland tijdens WO1 en 2.
Toevallig zat ik dit stukje even terug te lezen en zo vatte ik hem niet hoor. Hij reageert echt op of er iets is wat überhaupt zoveel mensenlevens waard is. En dan snijdt zijn opmerking absoluut houtquote:Op donderdag 15 december 2011 19:06 schreef golfer het volgende:
Jouw opmerking maakte een vergelijk tussen Irak en ons land met betrekking de bezetting door Duitsland tijdens WO1 en 2. Je schreef:
[..]
Dus....vandaar mijn opmerking dat die vergelijking niet opging met betrekking tot Irak, want dat land bezette geen ander land.
Overigens was Nederland tijdens WO1 neutraal en niet bezet.
Dictators die 'we' er in sommige gevallen nota bene zelf hebben neergezet en gesteund hebbenquote:En over het Midden-Oosten: welk recht vind jij dat wij Westerse landen om landen in het Midden-Oosten met dictators te bombarderen of binnen te vallen?
Andere landen waar dictators aan de macht zijn laten we zitten en vallen we niet binnen omdat we er geen oliebelangen hebben?
Ik ook.. het is alleen jammer dat niet gewoon iedereen dat is, dan zou er geen probleem zijnquote:Op donderdag 15 december 2011 19:14 schreef freecell het volgende:
Maar ik ben een redelijke pacifist geloof ik
Als iedereen dat was waren die problemen er ook niet waarbij je moet beslissen of je wel een ander land binnen moet vallen om 'het volk' te helpenquote:Op donderdag 15 december 2011 19:14 schreef freecell het volgende:
Oeh, politiek....
Geen verstand van
Maar ik ben een redelijke pacifist geloof ik
Totdat je heel veel pijn hebt en praten pijn doet en de mevrouw naast je steeds wil kletsen en jou steeds vragen stelt en ook nog wat doof is zodat alles wat je zegt 2x herhaalt moet worden op toenemend volumequote:Op donderdag 15 december 2011 19:15 schreef freecell het volgende:
DE
FIjn van je wifi
Ik heb nog nooit in een ziekenhuis gelegen, maar ik geloof dat ik een kamer met z'n twee wel gezellig zou vinden...
Maar dat is toch een heel erg enge republikein? Daar gaat Amerika toch niet echt voor kiezen hèquote:Op donderdag 15 december 2011 19:19 schreef borisz het volgende:
Mocht Newt Gingrich aan de macht komen nou dan wordt het feest qua oorlogen.
Amerikanen zijn raar.. dus het zou zomaar ineens kunnen. Hopen dat de economie daar blijvend aantrekt zoals nu het geval is, dan zit Obama vast nog wel een termijn namelijk *duimen draait*quote:Op donderdag 15 december 2011 19:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dat is toch een heel erg enge republikein? Daar gaat Amerika toch niet echt voor kiezen hè
Met dat beleid ben ik het ook niet eens! In WO2 werden wij geholpen en ik vind het eigenlijk een verplichting dat, hoe klein we dan ook mogen zijn, we bijspringen indien nodig. Ongeacht het belang!quote:Op donderdag 15 december 2011 19:06 schreef golfer het volgende:
En over het Midden-Oosten: welk recht vind jij dat wij Westerse landen om landen in het Midden-Oosten met dictators te bombarderen of binnen te vallen?
Andere landen waar dictators aan de macht zijn laten we zitten en vallen we niet binnen omdat we er geen oliebelangen hebben?
Je weet het nooit daar in de VS. Al zijn de economische cijfers wel ietsjes beter de laatste tijd, wellicht goed voor Obama.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dat is toch een heel erg enge republikein? Daar gaat Amerika toch niet echt voor kiezen hè
Goed puntquote:Op donderdag 15 december 2011 19:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Totdat je heel veel pijn hebt en praten pijn doet en de mevrouw naast je steeds wil kletsen en jou steeds vragen stelt en ook nog wat doof is zodat alles wat je zegt 2x herhaalt moet worden op toenemend volume
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |