Leuk!quote:Op donderdag 15 december 2011 17:38 schreef AnneX het volgende:
![]()
![]()
Kerstpakket
![]()
![]()
Paté - toast- wijn - waxinelichthouders - bonbons - tagliatella- tomatensaus .
Etc.etc.
Hopelijk wel chateau migrainequote:Op donderdag 15 december 2011 17:38 schreef AnneX het volgende:
![]()
![]()
Kerstpakket
![]()
![]()
Etc.etc.
quote:Op donderdag 15 december 2011 17:38 schreef AnneX het volgende:
![]()
![]()
Kerstpakket
![]()
![]()
Etc.etc.
Leuk!quote:Op donderdag 15 december 2011 17:38 schreef AnneX het volgende:
![]()
![]()
Kerstpakket
![]()
![]()
Etc.etc.
Liberty's! * krakkemieke meekwijltquote:Op donderdag 15 december 2011 18:04 schreef AnneX het volgende:
Oah, Kirstie gaat shoppen bij Liberty's in London! Kwijl.
Lichtjes.
Morgen maar eens DE boom halen....![]()
Precies.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:09 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Liberty's! * krakkemieke meekwijlt
Mijn interieur is een andere stijl, maar net als bij Kirstie gekregen, gevonden, geerfd......
Zo das snel idd.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:04 schreef Stereotomy het volgende:
Wow, hulde aan Menzis. Binnen 10 dagen na handig online opsturen van nota alle poen weer binnen, zonder gezeur.
quote:Op donderdag 15 december 2011 18:24 schreef krakkemieke het volgende:
Ik wens jullie een prettige voortzetting en een smakelijk etensmaal. ik heb iig spekjes enzo.......
Ik ga zo, na een hele lange tijdquote:Op donderdag 15 december 2011 18:34 schreef Sarabi het volgende:
Sterkte DEhopelijk mag je snel weer naar huis
Net terug van een uurtje krachttraining, nu trillende armen en benen
Dat ik bread and butter pudding aan het maken ben en ga sporten zoquote:Op donderdag 15 december 2011 18:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat hebben jullie veel gekletst vandaag zeg! Zit er nog iets de moeite waard bij??
![]()
Lekker.. goeie combi ookquote:Op donderdag 15 december 2011 18:38 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat ik bread and butter pudding aan het maken ben en ga sporten zo
Lekker!quote:Op donderdag 15 december 2011 18:37 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik ga zo, na een hele lange tijd
Witte chocolade en frambozenquote:Op donderdag 15 december 2011 18:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Lekker.. goeie combi ook![]()
Wat mik je er allemaal door?
lees maar terugquote:Op donderdag 15 december 2011 18:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat hebben jullie veel gekletst vandaag zeg! Zit er nog iets de moeite waard bij??
![]()
Ja! Moet nog wat aanpassen aan het verslag, voor 16 januari, dus ruim de tijd. En verder drie dagen werken.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lekker!
Krijg je het nu weer iets rustiger?
Lekker dagje dus, ging het?quote:Op donderdag 15 december 2011 17:48 schreef krakkemieke het volgende:
Hoi DE!
Ik heb gewinkeld bij de kringloop: 1 kristallen glas waar ik het kleine broertje van heb, 1zwart fluwelen truitje met glitter en een heel mooi zwart fluwelen truitje. Met een boothals die doorloopt tot de mouwen en 2 schouderbanden.Mijn vriendin wil hem ook, dus we gaan een bezoekregeling afspreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |