Dat staat er niet.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij bent nog niet uit de kast bij je ouders?
Succes is een breed definieerbaar begripquote:
Dont ask dont tellquote:
Ook goed, we behoren lekker tot de 1%.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Succes is een breed definieerbaar begrip
Mijne is er aan begonnen sinds hij een eigen zaakje heeft.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mijn vader heeft geen mobiele telefoon. Vind ie allemaal niets.
Hoe ging de geslachtsoperatie?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijne is er aan begonnen sinds hij een eigen zaakje heeft.
My nemesis.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook goed, we behoren lekker tot de 1%.
quote:
Alsof dat een vereiste isquote:Op woensdag 14 december 2011 23:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijne is er aan begonnen sinds hij een eigen zaakje heeft.
Al die haat, het kan ons niet schelen wat jij hebt.quote:
quote:
Voor een jongen met een kort lontje (ook dubbel Koos?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]![]()
Alle opmerkingen over Koos moeder vallen op zijn plek ook![]()
Het zijn er gewoon twee.
Ach, wij moderniseren ook. Altijd maar een beetje mijn beroepsgroep belachelijk maken. Journalisten sterven nooit uit.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alsof dat een vereiste is.
Gelukkig is er maar een branche papier-georienteerder dan jouw sectortje, dat is de advocatuur.
Ik zat nog te dubben of ik zou zeggen dat je pa het nog goed heeft gedaan met dat korte lontje. Maarja, humor moet je doseren.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voor een jongen met een kort lontje (ook dubbel Koos?) vat hij 't nog goed op ook.
Ik flikker straks weer een scheldkanonnade in Eriks dm-boxquote:Op woensdag 14 december 2011 23:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voor een jongen met een kort lontje (ook dubbel Koos?) vat hij 't nog goed op ook.
Ja, alleen Koos z'n moeder zuigt niet naar verwachting helaas.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:33 schreef 3-voud het volgende:
Zijn jullie als een soort Tron toestand opgezogen door Fok? Sjezus...
Hou eens een keer op met dat gezeik van je , Jezus Christusquote:Op woensdag 14 december 2011 23:33 schreef 3-voud het volgende:
wtf is Tron?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:33 schreef 3-voud het volgende:
De grap is al gemaakt, niet origineel meer, sorry.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zat nog te dubben of ik zou zeggen dat je pa het nog goed heeft gedaan met dat korte lontje. Maarja, humor moet je doseren.
Film.quote:
Zo'n spel toch?quote:
Een fillempje voor nerds. Vraag me er niet te veel over.quote:
Ze zuigt naar draagkracht.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, alleen Koos z'n moeder zuigt niet naar verwachting helaas.
Zal hij er ook door ontmaagd zijn?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:35 schreef De_Nuance het volgende:
vP is dus gespoild door een Iraakse jongen. Wat een wendingen.
Hahahaquote:
Je moest eens weten hoe dik het dossier over mij was op de basisschool & middelbare school.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:35 schreef De_Nuance het volgende:
vP is dus gespoild door een Iraakse jongen. Wat een wendingen.
Zo jong en al zo scherp.quote:
Word je marxistisch vanquote:Op woensdag 14 december 2011 23:37 schreef GSbrder het volgende:
Ik moet trouwens echt minder Spa Rood gaan drinken.
Moet je Robert M. vragen.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:37 schreef Friek_ het volgende:
Weet iemand hier een film waar een christelijk ritueel in voorkomt? Ik heb wat beeldmateriaal nodig voor een presentatie.
Toch nog lastiger dan ik dacht.
Inderdaad. Kraanwater is gezonder.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:37 schreef GSbrder het volgende:
Kerstmis? Alle Amerikaanse films?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:37 schreef Friek_ het volgende:
Weet iemand hier een film waar een christelijk ritueel in voorkomt? Ik heb wat beeldmateriaal nodig voor een presentatie.
Kingdom of Heaven.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:37 schreef Friek_ het volgende:
Haha, ja dat klopt welquote:Op woensdag 14 december 2011 23:24 schreef De_Nuance het volgende:
We lijken gewoon allemaal op onze vaders denk ik
Laffe bubbels!quote:Op woensdag 14 december 2011 23:37 schreef GSbrder het volgende:
Nou ja, dat is meer het kopje 'religieus geweld' i.p.v. 'religieus gedrag'.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kingdom of Heaven.
Of telt moslims slachten niet?
Passion of Christquote:Op woensdag 14 december 2011 23:37 schreef Friek_ het volgende:
Passion of the Christ.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:37 schreef Friek_ het volgende:
Geweld is geen gedragsvorm?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:38 schreef Friek_ het volgende:
En nee, Passion of the Christ mag de tering krijgen en Mel Gibson
[..]
Nou ja, dat is meer het kopje 'religieus geweld' i.p.v. 'religieus gedrag'.
Wow.quote:
Dude...quote:
The Exorcist? Daar zitten er een hoop in.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:39 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat zijn niet echt rituelen, eerder een vertelling over het lijden van ons Jezuske.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |