Ik kan me de inval in Afghanistan en Irak nog wel herinneren voor de TV.quote:
Ik denk niet dat ik goed overweg kan met die ouwe van je.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kan me de inval in Afghanistan en Irak nog wel herinneren voor de TV.
Het weerklonk in huize VS "mooi zo, kan me niet hard genoeg gaan".
Ik zal je verklappen dat ik dit keer met het CDA eens benquote:Op woensdag 14 december 2011 23:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het CDA heeft eindelijk een keer goede punten. Het is natuurlijk van de zotte daar kapitalen aan uit te geven terwijl aan de andere kant hard bezuinigd moet worden.
Leuk zo'n populistisch plannetje maar een minister moet beter weten voor hij of zij iets uitvoert..
In die tijd was ik dikke maatjes met een Irakese klasgenoot, die had altijd van die geweldige zelfgeschreven rapnummers als "elluf septembur, elluf septembur, twee vliegtuigen in de World Trade Center.....en de Joooden, de Jooooden gaan wij allemaal dooooden".quote:Op woensdag 14 december 2011 23:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm ik nooit eigenlijk, heb nooit echt een afkeer aan iemand gehad pre 9/11.
Weet wel zeker van niet.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik goed overweg kan met die ouwe van je.
Mijn eerste vriendinnetje was Chinees, vonden ze ook prachtig.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Toen ik met mijn vriendinnetje met heur hoofddoek thuis kwam, vond mijn moeder dat wel schattig.
De eerste moslim in de straat, jaja, dat was wat
Ik snapte in de brugklas niet waarom communisme fout kon gaan.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:19 schreef waht het volgende:
Ik heb me overigens ooit D66'er gevoeld, als we nu toch alles opbiechten.
Mijn pa is een genuanceerde goedzak die met iedereen goed kan vinden. Die wordt ook zelden woedend, nooit eigenlijk.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Weet wel zeker van niet.
Maar hij was dan ook echt over de zeik over 9/11, maar dat waren we allemaal hier.
quote:Op woensdag 14 december 2011 23:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Toen ik met mijn vriendinnetje met heur hoofddoek thuis kwam, vond mijn moeder dat wel schattig.
De eerste moslim in de straat, jaja, dat was wat
Ik dacht dat ik mij misdroeg vroegerquote:Op woensdag 14 december 2011 23:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In die tijd was ik dikke maatjes met een Irakese klasgenoot, die had altijd van die geweldige zelfgeschreven rapnummers als "elluf septembur, elluf septembur, twee vliegtuigen in de World Trade Center.....en de Joooden, de Jooooden gaan wij allemaal dooooden".
Jammer genoeg is hij van school getrapt nadat hij met een doorgeladen wapen op school kwam om de concierge neer te schieten.
En moest jij in de hoek zitten het hele jaar?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:21 schreef De_Nuance het volgende:
Mijn juffrouw in groep 8 was ook over de zeik. Na 11 september hing er een gigantische Amerikaanse vlag op de muur de rest van het jaar.
Hm, de mijne heeft een (erg) kort lontje.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn pa is een genuanceerde goedzak die met iedereen goed kan vinden. Die wordt ook zelden woedend, nooit eigenlijk.
Hehe, geweldig.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:21 schreef De_Nuance het volgende:
Mijn juffrouw in groep 8 was ook over de zeik. Na 11 september hing er een gigantische Amerikaanse vlag op de muur de rest van het jaar.
Maar ik was wel altijd haar lievelingetje.quote:
Hij haat gewoonquote:Op woensdag 14 december 2011 23:23 schreef Voorschrift het volgende:
Hoewel ik er aan toe moet voegen; m'n pa heeft ook een schijthekel aan Amerikanen.
En daarvoor wordt je al van school getrapt tegenwoordig?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In die tijd was ik dikke maatjes met een Irakese klasgenoot, die had altijd van die geweldige zelfgeschreven rapnummers als "elluf septembur, elluf septembur, twee vliegtuigen in de World Trade Center.....en de Joooden, de Jooooden gaan wij allemaal dooooden".
Jammer genoeg is hij van school getrapt nadat hij met een doorgeladen wapen op school kwam om de concierge neer te schieten.
Hahaha, hij werd gepakt omdat ie tijdens de klas het wapen aan anderen liet zien. Daarop zijn twee medeleerlingen naar de directie gegaan om dat aan te kaarten.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik mij misdroeg vroeger
Zoveel agressie is ongezond. Moet je toch maar eens tegen hem zeggen.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:23 schreef Voorschrift het volgende:
Hoewel ik er aan toe moet voegen; m'n pa heeft ook een schijthekel aan Amerikanen.
Nee.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:24 schreef De_Nuance het volgende:
We lijken gewoon allemaal op onze vaders denk ik
Eigenlijk wel.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:24 schreef De_Nuance het volgende:
We lijken gewoon allemaal op onze vaders denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |