Een fillempje voor nerds. Vraag me er niet te veel over.quote:
Ze zuigt naar draagkracht.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, alleen Koos z'n moeder zuigt niet naar verwachting helaas.
Zal hij er ook door ontmaagd zijn?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:35 schreef De_Nuance het volgende:
vP is dus gespoild door een Iraakse jongen. Wat een wendingen.
Hahahaquote:
Je moest eens weten hoe dik het dossier over mij was op de basisschool & middelbare school.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:35 schreef De_Nuance het volgende:
vP is dus gespoild door een Iraakse jongen. Wat een wendingen.
Zo jong en al zo scherp.quote:
Word je marxistisch vanquote:Op woensdag 14 december 2011 23:37 schreef GSbrder het volgende:
Ik moet trouwens echt minder Spa Rood gaan drinken.
Moet je Robert M. vragen.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:37 schreef Friek_ het volgende:
Weet iemand hier een film waar een christelijk ritueel in voorkomt? Ik heb wat beeldmateriaal nodig voor een presentatie.
Toch nog lastiger dan ik dacht.
Inderdaad. Kraanwater is gezonder.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:37 schreef GSbrder het volgende:
Kerstmis? Alle Amerikaanse films?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:37 schreef Friek_ het volgende:
Weet iemand hier een film waar een christelijk ritueel in voorkomt? Ik heb wat beeldmateriaal nodig voor een presentatie.
Kingdom of Heaven.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:37 schreef Friek_ het volgende:
Haha, ja dat klopt welquote:Op woensdag 14 december 2011 23:24 schreef De_Nuance het volgende:
We lijken gewoon allemaal op onze vaders denk ik
Laffe bubbels!quote:Op woensdag 14 december 2011 23:37 schreef GSbrder het volgende:
Nou ja, dat is meer het kopje 'religieus geweld' i.p.v. 'religieus gedrag'.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kingdom of Heaven.
Of telt moslims slachten niet?
Passion of Christquote:Op woensdag 14 december 2011 23:37 schreef Friek_ het volgende:
Passion of the Christ.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:37 schreef Friek_ het volgende:
Geweld is geen gedragsvorm?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:38 schreef Friek_ het volgende:
En nee, Passion of the Christ mag de tering krijgen en Mel Gibson
[..]
Nou ja, dat is meer het kopje 'religieus geweld' i.p.v. 'religieus gedrag'.
Wow.quote:
Dude...quote:
The Exorcist? Daar zitten er een hoop in.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:39 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat zijn niet echt rituelen, eerder een vertelling over het lijden van ons Jezuske.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |