Juist, vestig je hoop maar op een fictie roman.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ken je Star Trek. De aarde lag in puin toen Donald Sutherland de warpdrive ontdekte en de mens richting voorspoed bewoog.
First Contact.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ken je Star Trek. De aarde lag in puin toen Donald Sutherland de warpdrive ontdekte en de mens richting voorspoed bewoog.
Zijn beste rol was als president van de VS in die film van Tom Clancy.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:43 schreef Disana het volgende:
[..]
First Contact.
James Cromwell als Dr. Zefram Cochrane.
Mijn lievelings-ST-film.
Het euro-reddingsplan doet me idd meer aan een combinatie van Harry Potter en Lord of the Rings denken.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Juist, vestig je hoop maar op een fictie roman.
Ach.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Juist, vestig je hoop maar op een fictie roman.
Prachtige combinatie.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het euro-reddingsplan doet me idd meer aan een combinatie van Harry Potter en Lord of the Rings denken.
Nee, in het begin van de 20e eeuw hadden ze nog niet de wapens om steden plat te bombarderen.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:43 schreef De_Nuance het volgende:
Wel raar die ontwikkeling van loopgravenoorlogen naar steden volg burgers platbombarderen.
Je zou bijna zeggen dat ze in begin 20'ste eeuw veel humaner waren.
Waren ze ook, paar poppetjes tegenover elkaar, beetje houwitzers erachter en paardjes voor de flanken en maar op de trompetjes blazen terwijl ze elkaar onder vuur namen.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:43 schreef De_Nuance het volgende:
Wel raar die ontwikkeling van loopgravenoorlogen naar steden volg burgers platbombarderen.
Je zou bijna zeggen dat ze in begin 20'ste eeuw veel humaner waren.
Ik dacht dat Donald Sutherland was.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:43 schreef Disana het volgende:
[..]
First Contact.
James Cromwell als Dr. Zefram Cochrane.
Mijn lievelings-ST-film.
Een vrouwengrot opblazen? VS toch!quote:Op woensdag 14 december 2011 22:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waren ze ook, paar poppetjes tegenover elkaar, beetje houwitzers erachter en paardjes voor de flanken en maar op de trompetjes blazen terwijl ze elkaar onder vuur namen.
Nu is 't met drones grotten opblazen of bussen vol vrouwen opblazen terwijl je Allah prijst.
Ik zie niet direct zo'n rol in zijn bio staan?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zijn beste rol was als president van de VS in die film van Tom Clancy.
Dat staat er niet, viespeuk.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een vrouwengrot opblazen? VS toch!
Owquote:Op woensdag 14 december 2011 22:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat staat er niet, viespeuk.
"The Sum of all Fears".quote:Op woensdag 14 december 2011 22:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie niet direct zo'n rol in zijn bio staan?
Je laatste zin is wat eenzijdig, maar goed de boodschap is inderdaad waar.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waren ze ook, paar poppetjes tegenover elkaar, beetje houwitzers erachter en paardjes voor de flanken en maar op de trompetjes blazen terwijl ze elkaar onder vuur namen.
Nu is 't met drones grotten opblazen of bussen vol vrouwen opblazen terwijl je Allah prijst.
Ja naja ik kan moeilijk in 1 post over de geschiedenis van oorlogen pre 1914 en hedendaags kapot gaan nuanceren, beetje eenzijdigheid ter simplificatie is wel zo efficiënt.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:47 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Je laatste zin is wat eenzijdig, maar goed de boodschap is inderdaad waar.
Goede film, zeker een aanrader.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah ik zie het. Heb die film nooit gezien.
Daarop heb ik maar 1 ding te zeggen:quote:Op woensdag 14 december 2011 22:44 schreef KoosVogels het volgende:
Nee, effe zonder dollen. Dat is natuurlijk onzin. Maar feit is wel dat elke wereldoorlog nader tot elkaar heeft gebracht. Ik weet dat v_P hoopt op hel en verdoemenis, en je hebt best kans dat de eerste decennia na afloop van WOIII er weinig verbetering optreedt, maar het besef dat oorlog en wapentuig voor zoveel ellende hebben gezorgd, brengt ons uiteindelijk bij elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |