Precies.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Tuurlijk, loon en kosten van onderhoud zijn meestal redelijk in verhouding. Het is bv. niet alsof arme Chinese kinderarbeiders 10 euro voor een pizza moeten ophoesten ofzo.
Dat doen de zwervers hier ook.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo ongeveer.
Vooral schooieren ook en afval doorzoeken, ze rapen de uitgetrapte peuken nog op om er nieuwe sigaretten van te rollen van dat kleine beetje tabak om dat door te verkopen.
Ja precies, alleen hier zijn er een paar en daar de halve stad. Ik heb ze elkaar letterlijk tot bloedens toe zien slaan om wat restjes van een peuk of een halve boterham, valt hier wel redelijk mee met elke afvalbak tot de rand gevuld met McDonalds afval.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat doen de zwervers hier ook.
Een reden waarom uitkeringsfraude, als in leven in het buitenland, maar toch een Nederlandse uitkering krijgen heel erg lonend is.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies.
Als je daarheen gaat als Westerling heb je met een Nederlandse uitkering al een topbaan. Andersom net zo natuurlijk, iemand die daar goed verdient kan niet buiten ZA komen want anders zijn ze zo arm als de tering.
En de kop in moeten worden gedrukt.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een reden waarom uitkeringsfraude, als in leven in het buitenland, maar toch een Nederlandse uitkering krijgen heel erg lonend is.
Oh zeker, al zou je daar gewoon nog beetje bijwerken voor je eten zou je met de Nederlandse uitkering gewoon een super de luxe flat kunnen huren waar de meesten alleen van kunnen dromen daar. Alsof je als werkloze in Nederland een grachtengordel betrekt.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een reden waarom uitkeringsfraude, als in leven in het buitenland, maar toch een Nederlandse uitkering krijgen heel erg lonend is.
Hoezo, laat die mensen toch, dat beetje geld is de moeite niet waard en staat in geen verhouding.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:24 schreef waht het volgende:
[..]
En de kop in moeten worden gedrukt.
Principiële kwestie. Heeft niets met keiharde berekeningen te maken.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoezo, laat die mensen toch, dat beetje geld is de moeite niet waard en staat in geen verhouding.
De rijke buurten wel, waar veel gepensioneerde Duitsers en Britten wonen, en appartementen worden verhuurd als self-catering voor westerse toeristen e.d. Trekt ook de rijkere blanke Afrikanen aan etc.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:25 schreef De_Nuance het volgende:
Maar goed erg veilig is het er niet verder.
Principe's zijn iets uit de 20e eeuw, pragmatisme heerst in de 21e eeuw.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:26 schreef waht het volgende:
[..]
Principiële kwestie. Heeft niets met keiharde berekeningen te maken.
Boksquote:Op woensdag 14 december 2011 22:26 schreef KoosVogels het volgende:
Vind ik zomaar een broodje bapoa in mn koelkast.
Boks.
Was het maar zo.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Principe's zijn iets uit de 20e eeuw, pragmatisme heerst in de 21e eeuw.
Grotendeels wel ja, daarom hou ik sterker vast aan de paar principes die ik nog heb.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het principiële heeft ons in de 20e weinig opgeleverd. In de eerste helft van de eeuw althans.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij hebt je hele EU, Geneve en VN te danken aan de eerste helft van de eeuw.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het principiële heeft ons in de 20e weinig opgeleverd. In de eerste helft van de eeuw althans.
De 20e eeuw was dan ook kut, de 21e eeuw heerst, ook al stort deze eeuw ons van de ene crisis in de andere.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het principiële heeft ons in de 20e weinig opgeleverd. In de eerste helft van de eeuw althans.
Beide instanties zijn opgericht uit pragmatische overwegingen.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij hebt je hele EU, Geneve en VN te danken aan de eerste helft van de eeuw.
Ik heb zo ook m'n principes inderdaad.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:31 schreef De_Nuance het volgende:
De 20ste eeuw is ook niet echt een periode uit de geschiedenis om als mensheid trots op te zijn. En ik zou principes zeker niet 20ste eeuws noemen.
Gewoon iets menselijk, zit in het aard van het beestje, de een houdt zich er wat makkelijker aan de de ander.
Ja, na 2 wereldoorlogen ten gevolge van principes.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beide instanties zijn opgericht uit pragmatische overwegingen.
Welnee, als in 2014 nog niks is gebeurd dan wel.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:32 schreef De_Nuance het volgende:
We doen het al beter dan de 20ste eeuws (tot nu toe) maar goed we hebben inderdaad nog genoeg jaren waarin dat gecompenseerd kan worden.
Boks.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:31 schreef De_Nuance het volgende:
Soort GMTA tussen mij en Koos wederom.
Echt pragmatisch zou ik met name WOI niet willen noemen. Men ging oorlog voeren uit principe.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, na 2 wereldoorlogen ten gevolge van principes.
Inderdaad. Principeel zou men zeggen, landen zijn soeverein, ze hebben zoiets niet nodig.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beide instanties zijn opgericht uit pragmatische overwegingen.
Ik zeg toch ook "ten gevolge van principes".quote:Op woensdag 14 december 2011 22:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Echt pragmatisch zou ik met name WOI niet willen noemen. Men ging oorlog voeren uit principe.
Oeh inderdaad, dom van mij om ervanuit te gaan dat er binnen 2 jaar weinig kan gebeuren.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welnee, als in 2014 nog niks is gebeurd dan wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |