Zeg maar dat je vanavond er niet minder om slaapt om m'n opmerking.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:58 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Zit nu als een minuut te denken of ik hierop ga reageren.
En hoe ik dan ga reageren?
Rubicon. Niet in een dag.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
60 jaar vrede?
Jij bent de oorlogen in Joegoeslavië, Moldavië, Georgië etc. eventjes vergeten?
Dan heb ik het nog niet eens over alle andere landen waar het westen oorlogen uitvecht (Libië, Afghanistan, Irak).
Dat maakt je tenminste een echte vent, je moeder zichzelf zien uithoeren aan allerhande FOK-users heeft allerhande agressie in je opgekropt.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jaja, dat jij vroeger te vaak gemept door je vader hadden we al wel door.
Het meerendeel van pak em beet de 9e eeuw ging ook prima in Nederland.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In vergelijking met andere episodes uit de geschiedenis hebben we het gewoon goed voor elkaar.
quote:Op woensdag 14 december 2011 23:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat maakt je tenminste een echte vent, je moeder zichzelf zien uithoeren aan allerhande FOK-users heeft allerhande agressie in je opgekropt.
Bijen ook.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:00 schreef De_Nuance het volgende:
kakkerlakken moet je gewoon de bestrijdingsdienst voor bellen.
Politiek gezien ongeveer het zwartste scenario denkbaar. Lijkt me niet bepaald iets om als normaalste zaak van de wereld te beschouwen.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:55 schreef GSbrder het volgende:
Mensen moeten niet zo spastisch over oorlog en geweld doen.
Nou nou nou, heb je zo'n hekel aan Rotterdammers?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:00 schreef De_Nuance het volgende:
kakkerlakken moet je gewoon de bestrijdingsdienst voor bellen.
Alleen Erik maakt leuke Koosmoeder grapjes.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat maakt je tenminste een echte vent, je moeder zichzelf zien uithoeren aan allerhande FOK-users heeft allerhande agressie in je opgekropt.
Verder dan dat kijken heeft erg weinig zin. Sowieso is verder dan 25 jaar kijken al op de 'verre lange termijn'.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik bekijk het ook niet over een periode van honderd jaar.
Het is toch gewoon zonde om elkaar dingen te slopen?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:55 schreef GSbrder het volgende:
Mensen moeten niet zo spastisch over oorlog en geweld doen.
Nu wordt het opgekropt en op computers gespeeld, maar mensen zullen echt wel een behoefte houden om elkaar eens flink af te slachten en hun vrouwen te verkrachten. Hoort er een beetje bij, zeg maar.
We leven al in een gefeminiseerde juffensamenleving, pak dat laatste beetje speelgoed van die doerakken niet af.
Zou de Middeleeuwen toch niet gemoedelijk durven noemen.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het meerendeel van pak em beet de 9e eeuw ging ook prima in Nederland.
Oorlog begint waar politiek ophoudt.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Politiek gezien ongeveer het zwartste scenario denkbaar. Lijkt me niet bepaald iets om als normaalste zaak van de wereld te beschouwen.
Monopolisten al helemaal.quote:
Klopt. Het is ook zonde om mensen 18 jaar lang in leven te houden om ze dan voor de trein te zien springen.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:00 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Het is toch gewoon zonde om elkaar dingen te slopen?
Ik heb nog nooit van één van je uitspraken wakker gelegen.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeg maar dat je vanavond er niet minder om slaapt om m'n opmerking.
Lekker passend.
Moment, ik vraag het aan je moeder. Even losmaken.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zou de Middeleeuwen toch niet gemoedelijk durven noemen.
Welkom bij de NAVO.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:01 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van één van je uitspraken wakker gelegen.
quote:Op woensdag 14 december 2011 23:00 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Alleen Erik maakt leuke Koosmoeder grapjes.
Eat that.quote:
Je kan in ieder geval proberen het te voorkomen ipv mensen hun pleziertje te gunnen.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oorlog begint waar politiek ophoudt.
Denken dat het er nooit is of altijd voorkomen kan worden, is een overschatting van politieke machten.
Maar er zijn eeuwen geweest in dat millennium die wel rustig waren.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zou de Middeleeuwen toch niet gemoedelijk durven noemen.
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:01 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Je kan in ieder geval proberen het te voorkomen ipv mensen hun pleziertje te gunnen.
Zeer vreemde opmerking.
Oorlog is de voortzetting van politiek beste man, oorlog onstaat niet uit zichzelf, politici zijn daarvoor verantwoordelijk.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oorlog begint waar politiek ophoudt.
Denken dat het er nooit is of altijd voorkomen kan worden, is een overschatting van politieke machten.
Verandert niets aan mijn mening, al zegt Erik nu dat ik dood neer mag vallen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |