Ik vrees dat jij onze kruidenmeester bent. Als Loka het niet kent, bestaat het nietquote:Op woensdag 14 december 2011 18:41 schreef Lokasenna het volgende:
Kent een van jullie nog prettige wierookvarianten?
Waxmelts ruiken zoveel beterquote:Op woensdag 14 december 2011 18:41 schreef Lokasenna het volgende:
Kent een van jullie nog prettige wierookvarianten?
Ik ben niet zo bekend met wierook maar vind het altijd wel lekker ruiken, dus ik was benieuwd waar je goede kwaliteit wierook vandaan haalt, ik ken wel zo'n Indiaas winkeltje maar dat is mij eigenlijk te scherp over het algemeen.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vrees dat jij onze kruidenmeester bent. Als Loka het niet kent, bestaat het niet
Vraag het aan de plaatstelijke katholieke kerkquote:Op woensdag 14 december 2011 18:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bekend met wierook maar vind het altijd wel lekker ruiken, dus ik was benieuwd waar je goede kwaliteit wierook vandaan haalt, ik ken wel zo'n Indiaas winkeltje maar dat is mij eigenlijk te scherp over het algemeen.
Confrontatie met de werkelijkheid en te blije mensen.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom mensen depri kunnen worden van de feestdagen.
Ik zeg doen!quote:Op woensdag 14 december 2011 18:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Goede tip, heb ik nog nooit gehad, ik zal het eens kopen
Is de werkelijkheid zo pijnlijk?quote:Op woensdag 14 december 2011 18:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Confrontatie met de werkelijkheid en te blije mensen.
Als single wordt je daar met kerst nog eens extra mee geconfronteerdquote:Op woensdag 14 december 2011 18:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is de werkelijkheid zo pijnlijk?
Voor mij heeft het altijd wel meegevallen, maar ik kan snappen dat als je alleen zit je kut gaat voelen door die romantische Kerstfilms en andere toestanden.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is de werkelijkheid zo pijnlijk?
Heb je sowieso wel iets met kerst?quote:Op woensdag 14 december 2011 18:54 schreef Lokasenna het volgende:
Tja, ik heb Kerst als single nooit als eenzaam ervaren eigenlijk
Neequote:Op woensdag 14 december 2011 18:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je sowieso wel iets met kerst?
Ik ook niet echt, ik vond die films om te kotsen. Maar dat was het wel.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:54 schreef Lokasenna het volgende:
Tja, ik heb Kerst als single nooit als eenzaam ervaren eigenlijk
Ik ook niet. En dit jaar heb ik dus echt geen zin om naar mijn ouders te gaan.quote:
Baas.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb me net echt schandelijk volgegeten
Chocoladereep, een pizza, een zak marshmellows en een lading zoethout. Niks gezond op mijn menu.quote:
Ik vier m'n verjaardag niet eens meer. Tis toch elk jaar weer hetzelfdequote:Op woensdag 14 december 2011 18:59 schreef heloef het volgende:
De Kerst overleef ik wel, mijn verjaardag vind ik vervelender.
Wel afwisselendquote:Op woensdag 14 december 2011 19:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Chocoladereep, een pizza, een zak marshmellows en een lading zoethout. Niks gezond op mijn menu.
http://www.guardian.co.uk(...)s-says-so?CMP=twt_guquote:Op woensdag 14 december 2011 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel afwisselenden op pizza zitten groenten
Ananas en ham zat eropquote:Op woensdag 14 december 2011 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wordt 18, ik vind het verschrikkelijk, het leven wordt opeens serieus het bevalt me niks.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Serieus? Hoezo?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wordt 18, ik vind het verschrikkelijk, het leven wordt opeens serieus het bevalt me niks.
Je mag meer, auto rijden, sterke drank kopen en drinken, wiet kopen, trouwenquote:Op woensdag 14 december 2011 19:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wordt 18, ik vind het verschrikkelijk, het leven wordt opeens serieus het bevalt me niks.
Zie je wel heel gezondquote:Op woensdag 14 december 2011 19:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ananas en ham zat erop
En in die saus zat vast niet erg veel tomaat.
Afgezien van een rijbewijs en huis ik ookquote:Op woensdag 14 december 2011 19:07 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nog weinig gedaan met mijn rechten als volwassene
Ik moest laatst mijn zorgverzekering uitzoeken.quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 19:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moest laatst mijn zorgverzekering uitzoeken.
Ik had een soort van "help ik wil dit niet" gevoel.
Behalve dat het je bakken met geld kost stelt het niets voorquote:Op woensdag 14 december 2011 19:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moest laatst mijn zorgverzekering uitzoeken.
Ik had een soort van "help ik wil dit niet" gevoel.
Ja wat nou, volwassen worden is gewoon niet leuk.quote:
Als je je niet aanstelt is het ook echt niet vreselijk hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 19:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja wat nou, volwassen worden is gewoon niet leuk.
Ik geloof niet dat we wat met cadeau's gaan doen. Weet niet eens waar ik ben met de kerst, ik zie welquote:Op woensdag 14 december 2011 19:10 schreef Sinji het volgende:
Vraag, doen jullie ook aan cadeaus met Kerst?
Under the christmas tree errthang
Ik zeg ook niet dat vreselijk is, maar het is gewoon zooi dieik nu moet invullen, uitzoeken wat dan ook waar ik me vroeger nooit zorgen over hoefde te maken.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je je niet aanstelt is het ook echt niet vreselijk hoor
Volwassen worden is een keuze snap dat dan.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja wat nou, volwassen worden is gewoon niet leuk.
Nee dat is heidensquote:Op woensdag 14 december 2011 19:10 schreef Sinji het volgende:
Ik pak gewoon lege dozen in denk ik.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:10 schreef Sinji het volgende:
Een jongen blijf ik wel gewoon natuurlijk, alleen dat snapt de overheid niet.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volwassen worden is een keuze snap dat dan.
Ik heb wel een oplossing voor jequote:Op woensdag 14 december 2011 19:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Een jongen blijf ik wel gewoon natuurlijk, alleen dat snapt de overheid niet.
quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 19:11 schreef kingtoppie het volgende:
GEEF ME AANDACHT IK WIL AANDACHT ZEG HOI TEGEN ME, ALSJEBLIEFT!!!
Kom op heloef. Het gebeurt nou eenmaal, dan kun je het net zo goed accepteren. Het hoort er bijquote:Op woensdag 14 december 2011 19:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Een jongen blijf ik wel gewoon natuurlijk, alleen dat snapt de overheid niet.
Ik hoefde het ook echt nog nietquote:Op woensdag 14 december 2011 19:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat vreselijk is, maar het is gewoon zooi dieik nu moet invullen, uitzoeken wat dan ook waar ik me vroeger nooit zorgen over hoefde te maken.
Er valt niks te accepteren.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kom op heloef. Het gebeurt nou eenmaal, dan kun je het net zo goed accepteren. Het hoort er bij
Hey dude, chill een beetjequote:Op woensdag 14 december 2011 19:13 schreef kingtoppie het volgende:
GEEF ME AANDACHT IK WIL AANDACHT ZEG HOI TEGEN ME, ALSJEBLIEFT!!!
Dat vond ik ook, ik was de eerste maand wel zelf verzekerd maar ik liet mijn ouders betalen, voelde ik me meteen een paar dagen fucking schuldig toen ik wel die zorgtoeslag kreegquote:Op woensdag 14 december 2011 19:15 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Ik hoefde het ook echt nog nietMijn moeder kreeg dus zo'n brief binnen van haar zorgverzekering en dat het iets van 130% zou zijn van de prijs die ik zou betalen als ik mezelf verzekerde maar ze vond het niet zo heel erg
Maar nu ik eenmaal op mezelf woon wil ik wel mezelf verzekeren - het voelt ergens ook heel erg verkeerd dat ik elke maan 70 E aan zorgtoeslag ontvang die ik gewoon lekker in m'n zak kan steken
Hallo kingtoppie
Wouw, bij welke zorgverzekering zitten ze?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
Mijn ouders betalen helemaal niets meer![]()
Baal je trouwens niet enorm dat je straks weer thuis woont?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:20 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had liever gehad van niet, maar mijn ouders betalen dus wel mijn huur, maar omdat ik me anders slecht voel heb ik gewoon een leencontract met ze gemaakt
Niets bindends ofzo, maar gewoon een verklaring dat ik van plan ben het ze terug te betalen.
Aan de ene kant wel, maar ergens is het wel prettig dat er weer mensen op me letten.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Baal je trouwens niet enorm dat je straks weer thuis woont?
Wanneer ga je terug?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, maar ergens is het wel prettig dat er weer mensen op me letten.
En echt veel verbieden ze me nu ook weer niet.
Dat is wel goed van je. Bij mij gaat het er 2012 in, dus heeft mamalief een heel jaar voor mij betaaldquote:Op woensdag 14 december 2011 19:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat vond ik ook, ik was de eerste maand wel zelf verzekerd maar ik liet mijn ouders betalen, voelde ik me meteen een paar dagen fucking schuldig toen ik wel die zorgtoeslag kreeg
Ik betaal het nu gewoon zelf omdat ik het gewoon niet prettig vind mijn ouders nog meer voor me te laten betalen.
Het nieuwe jaar waarschijnlijk. Ik huur dit dan nog wel maar mijn werk is 200 meter bij mijn ouders vandaan en daar begin ik na de vakantie mee.quote:
O dus je werkt helemaal niet in Eindhoven???quote:Op woensdag 14 december 2011 19:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het nieuwe jaar waarschijnlijk. Ik huur dit dan nog wel maar mijn werk is 200 meter bij mijn ouders vandaan en daar begin ik na de vakantie mee.
Afscheidsfeestje in huisje voor die tijd?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het nieuwe jaar waarschijnlijk. Ik huur dit dan nog wel maar mijn werk is 200 meter bij mijn ouders vandaan en daar begin ik na de vakantie mee.
Eindhoven? Niet bepaaldquote:Op woensdag 14 december 2011 19:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O dus je werkt helemaal niet in Eindhoven???
-_-quote:Op woensdag 14 december 2011 19:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eindhoven? Niet bepaald
Op de Veluwe, en mijn appartement is in Enschede.
Ik ga er de tweede week van de kerstvakantie nog een paar dagen heen hopelijk, met Newbie. FOK!kers zijn misschien ook wel welkom als ze het laten wetenquote:Op woensdag 14 december 2011 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Afscheidsfeestje in huisje voor die tijd?
De Veluwe is hartstikke mooi, overal natuur op fietsafstand en aan de rand heel divers met polders en bossen. De mensen zijn alleen nogal vervelend.quote:
Ik heb 2 januari vrij. Lijkt mij leuk om jouw huis ook een keer te zienquote:Op woensdag 14 december 2011 19:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga er de tweede week van de kerstvakantie nog een paar dagen heen hopelijk, met Newbie. FOK!kers zijn misschien ook wel welkom als ze het laten weten
Dan ben ik er nog nietquote:Op woensdag 14 december 2011 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb 2 januari vrij. Lijkt mij leuk om jouw huis ook een keer te zien
blijf je dan volgend jaar in enschede (wil ik voor mezelf weten. niet dat er de laatste tijd veel gebeurd dat jij dichtbij bent maar dat weet je ook)quote:Op woensdag 14 december 2011 19:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, anders kon ik wel doorgaan met mijn appartement huren... Maar ik heb nog niets gekozen voor volgend jaar.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:30 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik kon vroeger lucide dromen.
om de paar minuten bedenk je dan dat je droomt, maar wordt je niet helemaal wakker, en dan kan je in die tijd besluiten hoe de droom verder moet gaan.
klinkt tof, maar ik mis het niet.
Jammelquote:Op woensdag 14 december 2011 19:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan ben ik er nog niet
Waarschijnlijk woensdag, donderdag en vrijdag. Als niemand een beroep op me doet om te komen werken die dagen dan.
Ik wil graag komende zomer daar een hele fotoreeks maken van de natuur. Prachtig daarquote:Op woensdag 14 december 2011 19:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De Veluwe is hartstikke mooi, overal natuur op fietsafstand en aan de rand heel divers met polders en bossen. De mensen zijn alleen nogal vervelend.
Het natuur.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:32 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik wil graag komende zomer daar een hele fotoreeks maken van het natuur. Prachtig daar
Hield je je ook in?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij schreef ergens in dit topic ik wordt
quote:
PWNEDquote:Op woensdag 14 december 2011 19:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij schreef ergens in dit topic ik wordt
ik heb me er later (toen ik het niet meer goed kon) ook in verdiept.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn verschillende klein dingetjes. Je kunt jezelf een paar keer per dag controleren of je wakker bent of slaapt. Dit wordt een automatisme, waardoor het makkelijker wordt om te herkennen.
Een ander iets dat ik me herinner is het bijhouden van een dromendagboek. Dat je iedere ochtend na het ontwaken opschrijft wat je het gedroomd, zo zorgvuldig mogelijk.
Verder is het te lang geleden, moet ik even voor je opzoeken.
dit dus dat je weet dat je droomt, en dan als je het in je droom realiseert moet je niet wakker worden, maar bedenken wat je wilt wat er verder gaat gebeurenquote:Er zijn verschillende klein dingetjes. Je kunt jezelf een paar keer per dag controleren of je wakker bent of slaapt. Dit wordt een automatisme, waardoor het makkelijker wordt om te herkennen.
ja wel zo handig anders wordt het misschien vergeten, dat zou ook zonde zijnquote:Een ander iets dat ik me herinner is het bijhouden van een dromendagboek. Dat je iedere ochtend na het ontwaken opschrijft wat je het gedroomd, zo zorgvuldig mogelijk.
Verder is het te lang geleden, moet ik even voor je opzoeken.
Laat me, ik heb inmiddels geleerd dat het in de ik-vorm altijd word is.quote:
Ik durf nooit taalnazi te spelen omdat ik zelf ook wel eens een foutje maak, maar in dit geval moest het kunnen.quote:
Waarom typ je het dan niet gewoon goed?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Laat me, ik heb inmiddels geleerd dat het in de ik-vorm altijd word is.
Viel me al op ja, ik kon het een paar keer niet laten je te verbeteren, sorryquote:Op woensdag 14 december 2011 19:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik doe altijd de eij fout en het helpt niet om me te verbeteren want ik doe dat al ja-ren fout. Soms lees ik bijvoorbeeld op een vreemde kaart de naam van en stad en kom er pas ja-ren later achter dat er iets heel anders staat
Het is gewoon echt erg, dan twijfel ik of het nou "bei" of "bij" isquote:Op woensdag 14 december 2011 19:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Viel me al op ja, ik kon het een paar keer niet laten je te verbeteren, sorry
Ze bestaan allebei.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is gewoon echt erg, dan twijfel ik of het nou "bei" of "bij" is
huh heh wat?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:41 schreef kingtoppie het volgende:
Lache, ik word agressief soort van, normaal gesproken doe ik dat niet en zoek ik alles - maar dan ook alles - bij mezelf, opzicht wel goede ontwikkeling dit
Oke, waarom dat?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:41 schreef kingtoppie het volgende:
Lache, ik word agressief soort van, normaal gesproken doe ik dat niet en zoek ik alles - maar dan ook alles - bij mezelf, opzicht wel goede ontwikkeling dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |