Ik vrees dat jij onze kruidenmeester bent. Als Loka het niet kent, bestaat het nietquote:Op woensdag 14 december 2011 18:41 schreef Lokasenna het volgende:
Kent een van jullie nog prettige wierookvarianten?
Waxmelts ruiken zoveel beterquote:Op woensdag 14 december 2011 18:41 schreef Lokasenna het volgende:
Kent een van jullie nog prettige wierookvarianten?
Ik ben niet zo bekend met wierook maar vind het altijd wel lekker ruiken, dus ik was benieuwd waar je goede kwaliteit wierook vandaan haalt, ik ken wel zo'n Indiaas winkeltje maar dat is mij eigenlijk te scherp over het algemeen.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vrees dat jij onze kruidenmeester bent. Als Loka het niet kent, bestaat het niet
Vraag het aan de plaatstelijke katholieke kerkquote:Op woensdag 14 december 2011 18:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bekend met wierook maar vind het altijd wel lekker ruiken, dus ik was benieuwd waar je goede kwaliteit wierook vandaan haalt, ik ken wel zo'n Indiaas winkeltje maar dat is mij eigenlijk te scherp over het algemeen.
Confrontatie met de werkelijkheid en te blije mensen.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom mensen depri kunnen worden van de feestdagen.
Ik zeg doen!quote:Op woensdag 14 december 2011 18:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Goede tip, heb ik nog nooit gehad, ik zal het eens kopen
Is de werkelijkheid zo pijnlijk?quote:Op woensdag 14 december 2011 18:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Confrontatie met de werkelijkheid en te blije mensen.
Als single wordt je daar met kerst nog eens extra mee geconfronteerdquote:Op woensdag 14 december 2011 18:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is de werkelijkheid zo pijnlijk?
Voor mij heeft het altijd wel meegevallen, maar ik kan snappen dat als je alleen zit je kut gaat voelen door die romantische Kerstfilms en andere toestanden.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is de werkelijkheid zo pijnlijk?
Heb je sowieso wel iets met kerst?quote:Op woensdag 14 december 2011 18:54 schreef Lokasenna het volgende:
Tja, ik heb Kerst als single nooit als eenzaam ervaren eigenlijk
Neequote:Op woensdag 14 december 2011 18:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je sowieso wel iets met kerst?
Ik ook niet echt, ik vond die films om te kotsen. Maar dat was het wel.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:54 schreef Lokasenna het volgende:
Tja, ik heb Kerst als single nooit als eenzaam ervaren eigenlijk
Ik ook niet. En dit jaar heb ik dus echt geen zin om naar mijn ouders te gaan.quote:
Baas.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb me net echt schandelijk volgegeten
Chocoladereep, een pizza, een zak marshmellows en een lading zoethout. Niks gezond op mijn menu.quote:
Ik vier m'n verjaardag niet eens meer. Tis toch elk jaar weer hetzelfdequote:Op woensdag 14 december 2011 18:59 schreef heloef het volgende:
De Kerst overleef ik wel, mijn verjaardag vind ik vervelender.
Wel afwisselendquote:Op woensdag 14 december 2011 19:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Chocoladereep, een pizza, een zak marshmellows en een lading zoethout. Niks gezond op mijn menu.
http://www.guardian.co.uk(...)s-says-so?CMP=twt_guquote:Op woensdag 14 december 2011 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel afwisselenden op pizza zitten groenten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |