De grote hoeveelhedenquote:
Die muziek eronder ookquote:
Gewoon der sigaretje laten maken.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze heeft rood haar, ze wil een vriendje, jij zit in de bus.
Wat moet je nu toch doen?
Ze wou mijn stroopwafel alleen.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij laat al je hosselkansen in de bus liggen.
[ afbeelding ]
Geen zin gehad ook om iets te posten eigenlijk het afgelopen uurquote:Op woensdag 14 december 2011 16:46 schreef Newbie114 het volgende:
Dit moet een record zijn, er is al 39 minuten lang niets gepost
En een nieuw record nu, 48 minuten!quote:Op woensdag 14 december 2011 16:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen zin gehad ook om iets te posten eigenlijk het afgelopen uur
Met betrekking tot de feestdagen?quote:Op woensdag 14 december 2011 18:06 schreef heloef het volgende:
Ik heb de afwas gedaan en ben nu aan het koken.
Even slijmen bij moeders.
Nee, om dat ze zoveel zorgen heeft.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met betrekking tot de feestdagen?
Oh oke, naar voor haar...quote:Op woensdag 14 december 2011 18:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, om dat ze zoveel zorgen heeft.
Op O&N ben ik ondanks dat ik weg mag gewoon thuis.
Nee het is lullig gelopen.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh oke, naar voor haar...
Weet je niets te doen met Oud en Nieuw ofzo?
Ik geef altijd een kusje, zo van.. doei..quote:Op woensdag 14 december 2011 15:27 schreef heloef het volgende:
Okee een jongen likt hier 5 minuten het gezicht van zijn vriendin leeg zegt dan tot morgen en gaat dan nog een minuut of 2 door.
Leuk volk hier joh.
Zo ging het bij hun ook.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik geef altijd een kusje, zo van.. doei..
En dan doe ik snel nog een kusje.
Ik snap sowieso niet waarom mensen depri kunnen worden van de feestdagen.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo ging het bij hun ook.
Goede Kerst wordt dit, ik werd er niet depressief van, Kerstliedjes zing ik vrolijk mee.
Happy, happy holiday's.
Ik weet niet eens waarom ik het doe, maar ik doe het echt standaard altijd.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo ging het bij hun ook.
Goede Kerst wordt dit, ik werd er niet depressief van, Kerstliedjes zing ik vrolijk mee.
Happy, happy holiday's.
quote:Op woensdag 14 december 2011 16:46 schreef Newbie114 het volgende:
Dit moet een record zijn, er is al 39 minuten lang niets gepost
Ik heb dus niks gemist, phoequote:Op woensdag 14 december 2011 17:37 schreef Strani het volgende:
[..]
En een nieuw record nu, 48 minuten!
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dus niks gemist, phoe
Neequote:Op woensdag 14 december 2011 18:41 schreef Lokasenna het volgende:
Kent een van jullie nog prettige wierookvarianten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |