Ik hoefde het ook echt nog nietquote:Op woensdag 14 december 2011 19:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat vreselijk is, maar het is gewoon zooi dieik nu moet invullen, uitzoeken wat dan ook waar ik me vroeger nooit zorgen over hoefde te maken.
Er valt niks te accepteren.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kom op heloef. Het gebeurt nou eenmaal, dan kun je het net zo goed accepteren. Het hoort er bij
Hey dude, chill een beetjequote:Op woensdag 14 december 2011 19:13 schreef kingtoppie het volgende:
GEEF ME AANDACHT IK WIL AANDACHT ZEG HOI TEGEN ME, ALSJEBLIEFT!!!
Dat vond ik ook, ik was de eerste maand wel zelf verzekerd maar ik liet mijn ouders betalen, voelde ik me meteen een paar dagen fucking schuldig toen ik wel die zorgtoeslag kreegquote:Op woensdag 14 december 2011 19:15 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Ik hoefde het ook echt nog nietMijn moeder kreeg dus zo'n brief binnen van haar zorgverzekering en dat het iets van 130% zou zijn van de prijs die ik zou betalen als ik mezelf verzekerde maar ze vond het niet zo heel erg
Maar nu ik eenmaal op mezelf woon wil ik wel mezelf verzekeren - het voelt ergens ook heel erg verkeerd dat ik elke maan 70 E aan zorgtoeslag ontvang die ik gewoon lekker in m'n zak kan steken
Hallo kingtoppie
Wouw, bij welke zorgverzekering zitten ze?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
Mijn ouders betalen helemaal niets meer![]()
Baal je trouwens niet enorm dat je straks weer thuis woont?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:20 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had liever gehad van niet, maar mijn ouders betalen dus wel mijn huur, maar omdat ik me anders slecht voel heb ik gewoon een leencontract met ze gemaakt
Niets bindends ofzo, maar gewoon een verklaring dat ik van plan ben het ze terug te betalen.
Aan de ene kant wel, maar ergens is het wel prettig dat er weer mensen op me letten.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Baal je trouwens niet enorm dat je straks weer thuis woont?
Wanneer ga je terug?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, maar ergens is het wel prettig dat er weer mensen op me letten.
En echt veel verbieden ze me nu ook weer niet.
Dat is wel goed van je. Bij mij gaat het er 2012 in, dus heeft mamalief een heel jaar voor mij betaaldquote:Op woensdag 14 december 2011 19:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat vond ik ook, ik was de eerste maand wel zelf verzekerd maar ik liet mijn ouders betalen, voelde ik me meteen een paar dagen fucking schuldig toen ik wel die zorgtoeslag kreeg
Ik betaal het nu gewoon zelf omdat ik het gewoon niet prettig vind mijn ouders nog meer voor me te laten betalen.
Het nieuwe jaar waarschijnlijk. Ik huur dit dan nog wel maar mijn werk is 200 meter bij mijn ouders vandaan en daar begin ik na de vakantie mee.quote:
O dus je werkt helemaal niet in Eindhoven???quote:Op woensdag 14 december 2011 19:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het nieuwe jaar waarschijnlijk. Ik huur dit dan nog wel maar mijn werk is 200 meter bij mijn ouders vandaan en daar begin ik na de vakantie mee.
Afscheidsfeestje in huisje voor die tijd?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het nieuwe jaar waarschijnlijk. Ik huur dit dan nog wel maar mijn werk is 200 meter bij mijn ouders vandaan en daar begin ik na de vakantie mee.
Eindhoven? Niet bepaaldquote:Op woensdag 14 december 2011 19:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O dus je werkt helemaal niet in Eindhoven???
-_-quote:Op woensdag 14 december 2011 19:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eindhoven? Niet bepaald
Op de Veluwe, en mijn appartement is in Enschede.
Ik ga er de tweede week van de kerstvakantie nog een paar dagen heen hopelijk, met Newbie. FOK!kers zijn misschien ook wel welkom als ze het laten wetenquote:Op woensdag 14 december 2011 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Afscheidsfeestje in huisje voor die tijd?
De Veluwe is hartstikke mooi, overal natuur op fietsafstand en aan de rand heel divers met polders en bossen. De mensen zijn alleen nogal vervelend.quote:
Ik heb 2 januari vrij. Lijkt mij leuk om jouw huis ook een keer te zienquote:Op woensdag 14 december 2011 19:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga er de tweede week van de kerstvakantie nog een paar dagen heen hopelijk, met Newbie. FOK!kers zijn misschien ook wel welkom als ze het laten weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |