Dan ben ik er nog nietquote:Op woensdag 14 december 2011 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb 2 januari vrij. Lijkt mij leuk om jouw huis ook een keer te zien
blijf je dan volgend jaar in enschede (wil ik voor mezelf weten. niet dat er de laatste tijd veel gebeurd dat jij dichtbij bent maar dat weet je ook)quote:Op woensdag 14 december 2011 19:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het nieuwe jaar waarschijnlijk. Ik huur dit dan nog wel maar mijn werk is 200 meter bij mijn ouders vandaan en daar begin ik na de vakantie mee.
Waarschijnlijk niet, anders kon ik wel doorgaan met mijn appartement huren... Maar ik heb nog niets gekozen voor volgend jaar.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:30 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik kon vroeger lucide dromen.
om de paar minuten bedenk je dan dat je droomt, maar wordt je niet helemaal wakker, en dan kan je in die tijd besluiten hoe de droom verder moet gaan.
klinkt tof, maar ik mis het niet.
Jammelquote:Op woensdag 14 december 2011 19:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan ben ik er nog niet
Waarschijnlijk woensdag, donderdag en vrijdag. Als niemand een beroep op me doet om te komen werken die dagen dan.
Ik wil graag komende zomer daar een hele fotoreeks maken van de natuur. Prachtig daarquote:Op woensdag 14 december 2011 19:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De Veluwe is hartstikke mooi, overal natuur op fietsafstand en aan de rand heel divers met polders en bossen. De mensen zijn alleen nogal vervelend.
Het natuur.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:32 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik wil graag komende zomer daar een hele fotoreeks maken van het natuur. Prachtig daar
Hield je je ook in?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij schreef ergens in dit topic ik wordt
quote:
PWNEDquote:Op woensdag 14 december 2011 19:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij schreef ergens in dit topic ik wordt
ik heb me er later (toen ik het niet meer goed kon) ook in verdiept.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn verschillende klein dingetjes. Je kunt jezelf een paar keer per dag controleren of je wakker bent of slaapt. Dit wordt een automatisme, waardoor het makkelijker wordt om te herkennen.
Een ander iets dat ik me herinner is het bijhouden van een dromendagboek. Dat je iedere ochtend na het ontwaken opschrijft wat je het gedroomd, zo zorgvuldig mogelijk.
Verder is het te lang geleden, moet ik even voor je opzoeken.
dit dus dat je weet dat je droomt, en dan als je het in je droom realiseert moet je niet wakker worden, maar bedenken wat je wilt wat er verder gaat gebeurenquote:Er zijn verschillende klein dingetjes. Je kunt jezelf een paar keer per dag controleren of je wakker bent of slaapt. Dit wordt een automatisme, waardoor het makkelijker wordt om te herkennen.
ja wel zo handig anders wordt het misschien vergeten, dat zou ook zonde zijnquote:Een ander iets dat ik me herinner is het bijhouden van een dromendagboek. Dat je iedere ochtend na het ontwaken opschrijft wat je het gedroomd, zo zorgvuldig mogelijk.
Verder is het te lang geleden, moet ik even voor je opzoeken.
Laat me, ik heb inmiddels geleerd dat het in de ik-vorm altijd word is.quote:
Ik durf nooit taalnazi te spelen omdat ik zelf ook wel eens een foutje maak, maar in dit geval moest het kunnen.quote:
Waarom typ je het dan niet gewoon goed?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Laat me, ik heb inmiddels geleerd dat het in de ik-vorm altijd word is.
Viel me al op ja, ik kon het een paar keer niet laten je te verbeteren, sorryquote:Op woensdag 14 december 2011 19:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik doe altijd de eij fout en het helpt niet om me te verbeteren want ik doe dat al ja-ren fout. Soms lees ik bijvoorbeeld op een vreemde kaart de naam van en stad en kom er pas ja-ren later achter dat er iets heel anders staat
Het is gewoon echt erg, dan twijfel ik of het nou "bei" of "bij" isquote:Op woensdag 14 december 2011 19:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Viel me al op ja, ik kon het een paar keer niet laten je te verbeteren, sorry
Ze bestaan allebei.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is gewoon echt erg, dan twijfel ik of het nou "bei" of "bij" is
huh heh wat?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:41 schreef kingtoppie het volgende:
Lache, ik word agressief soort van, normaal gesproken doe ik dat niet en zoek ik alles - maar dan ook alles - bij mezelf, opzicht wel goede ontwikkeling dit
Oke, waarom dat?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:41 schreef kingtoppie het volgende:
Lache, ik word agressief soort van, normaal gesproken doe ik dat niet en zoek ik alles - maar dan ook alles - bij mezelf, opzicht wel goede ontwikkeling dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |