abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105609031
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 10:42 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk, maar je gelooft toch niet dat ComplexConjugate en Basp1 op inhoud en feiten de discussie kunnen voeren? Het enige wat ze doen is telkens hetzelfde liedje zingen.
ach ja net zoals ik altijd van de zichzelf rijk noemende populatie het afgunst liedje hoor dat het plebs niet zou mogen zeggen dat de rijken ook wel eens wat mogen inleveren. :D
pi_105609038
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 10:42 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ah dan blijkt dus dat de rijken der nederland eingelijk helemaal niet rijk zijn maar gewoon een toplening hebben afgesloten en alleen een papieren rijkdom hadden. Nou daar hebben we in NL wel een vangnet voor en dat heet WSNP. :D
De WSNP, niet te verwarren met de WSPA :D
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
  donderdag 15 december 2011 @ 10:47:00 #178
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_105609056
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 10:45 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Misschien is die 30k voor Piet Prut wel 100% van zijn inkomen en die 500k voor Piet Premium ook wel 100% van zijn inkomen. Piet Prut mag echter maar tegen 32% aftrekken terwijl Piet Premium tegen 52% mag aftrekken. Al met al is Piet Premium netto gezien een stuk beter af, want relatief gezien heeft hij nog steeds het grootste voordeel.
En?
Piet premium betaald netto onder de streep veel meer dan de piet pruts bij elkaar
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_105609082
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 10:41 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Volgens mij word je in je portemonnee geraakt...
Dit heb je nu al meerdere keren in dit topic gemeld. Er is ook al op gereageerd dat die rijken dat uitsluitend kunnen dankzij de vele mensen die veel minder verdienen!
Doe dan beter je best en zorg dat je wat meer gaat verdienen. Ik investeer tijd in mijn carriere, ik investeer tijd om bij de rotary te gaan zitten om te netwerken en om service projecten te doen voor onze omgeving. Daarnaast doe ik zo nu en dan nog vrijwillgers werk.

De rotary en betrokkenheid in mijn directe omgeving hebben mijn netwerk enorm breed gemaakt. Loop de extra mile!
pi_105609096
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 10:44 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Hiermee toon je dus aan dat er buitenproportioneel door de rijken der nederland gebruik van gemaakt wordt wat juist mijn betoog alleen maar sterker maakt. :D
Vertel!
pi_105609113
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 10:42 schreef draaijer het volgende:

[..]

Lekker comfortabel aannamens doen vanuit je kelder kamertje. Wat een onzin!
Bill Gates gaf zelf toe dat de rijken rijk worden door zich vooral niet als mens te gedragen. Pas toen hij een kind kreeg begon hij zich wat menselijker te gedragen. Rijkdom vergaren is een state of mind, net als het een state of mind is dat de verpleegster een zieke patient helpt. De verheerlijking van rijkdom is begrijpelijk maar dat geeft je als rijk mens nog niet het recht om je verheven te voelen boven het symbiotische systeem waar je deel vanuit maakt.
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
  donderdag 15 december 2011 @ 10:50:21 #182
45206 Pietverdriet
pi_105609135
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 10:49 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Bill Gates gaf zelf toe dat de rijken rijk worden door zich vooral niet als mens te gedragen. Pas toen hij een kind kreeg begon hij zich wat menselijker te gedragen. Rijkdom vergaren is een state of mind, net als het een state of mind is dat de verpleegster een zieke patient helpt. De verheerlijking van rijkdom is begrijpelijk maar dat geeft je als rijk mens nog niet het recht om je verheven te voelen boven het symbiotische systeem waar je deel vanuit maakt.
Brand je daar een kaarsje bij of een wierookstokje?
pi_105609139
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 10:46 schreef Basp1 het volgende:

[..]

ach ja net zoals ik altijd van de zichzelf rijk noemende populatie het afgunst liedje hoor dat het plebs niet zou mogen zeggen dat de rijken ook wel eens wat mogen inleveren. :D
Open je ogen. Dat doen ze absoluut en procentueel al. Een psycholoog heeft recentelijk op het nieuws omschreven dat Henk & Ingrid zich buitengewoon comfortabel voelen alsmede dat ze niet in hun integriteits gevoel aangetast voelen als ze schreeuwen dat de rijkere nog wel meer kunnen bijdragen. De samenvatting was : het is lekker ver van mijn bed show en het raakt mij niet. Getekend Henk & Ingrid
pi_105609170
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 10:47 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En?
Piet premium betaald netto onder de streep veel meer dan de piet pruts bij elkaar
Nou en? Is Piet Premium belangrijker voor het welzijn van de mens? Misschien is de wereld juist wel beter af zonder Piet Premium. Misschien heeft Piet Premium zijn geld wel verdient op een manier waardoor er veel mensen in de WSNP terecht gekomen zijn en is het helemaal geen netto betaler :)
pi_105609184
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 10:50 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Brand je daar een kaarsje bij of een wierookstokje?
Ik rook alleen wiet en slik af en toe een velletje postzegels :+
  donderdag 15 december 2011 @ 10:52:41 #186
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_105609201
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 10:50 schreef draaijer het volgende:

[..]

Open je ogen. Dat doen ze absoluut en procentueel al. Een psycholoog heeft recentelijk op het nieuws omschreven dat Henk & Ingrid zich buitengewoon comfortabel voelen alsmede dat ze niet in hun integriteits gevoel aangetast voelen als ze schreeuwen dat de rijkere nog wel meer kunnen bijdragen. De samenvatting was : het is lekker ver van mijn bed show en het raakt mij niet. Getekend Henk & Ingrid
Ik ben geen Henk en Ingrid figuur, ik vraag me alleen af waarom een bepaalde groep minder inkomstenbelasting hoeft te betalen dan ik alleen omdat zij de economie in gevaar brengen met het lenen van belachelijke bedragen. Heb je al een antwoord?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 15 december 2011 @ 10:54:53 #187
45206 Pietverdriet
pi_105609253
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 10:51 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Nou en? Is Piet Premium belangrijker voor het welzijn van de mens? Misschien is de wereld juist wel beter af zonder Piet Premium.
Dan stijgen de belastingen enorm voor piet prut
quote:
Misschien heeft Piet Premium zijn geld wel verdient op een manier waardoor er veel mensen in de WSNP terecht gekomen zijn en is het helemaal geen netto betaler :)
Wellicht heeft piet prut er altijd de kantjes van af gelopen, nooit zijn best gedaan op school en doet ie liever de kroeg als een cursus.
Zo lust ik er nog wel een
  donderdag 15 december 2011 @ 10:55:49 #188
45206 Pietverdriet
pi_105609277
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 10:52 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Ik rook alleen wiet en slik af en toe een velletje postzegels :+
Dat is te merken aan je posts
pi_105609300
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 10:47 schreef draaijer het volgende:

[..]

Doe dan beter je best en zorg dat je wat meer gaat verdienen. Ik investeer tijd in mijn carriere, ik investeer tijd om bij de rotary te gaan zitten om te netwerken en om service projecten te doen voor onze omgeving. Daarnaast doe ik zo nu en dan nog vrijwillgers werk.

De rotary en betrokkenheid in mijn directe omgeving hebben mijn netwerk enorm breed gemaakt. Loop de extra mile!
Er zijn genoeg mensen die de extra mile lopen maar er nooit geldelijk gewin voor terug zien, doe nou niet alsof die extra mile je gegarandeerd meer geld oplevert. Doe gewoon de dingen omdat je ze leuk vind om te doen. Voor sommigen levert dat extra geld op, voor anderen een hoop waardering of voldoening :)
.
  donderdag 15 december 2011 @ 10:57:23 #190
45206 Pietverdriet
pi_105609315
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2011 10:52 schreef eleusis het volgende:

[..]

Ik ben geen Henk en Ingrid figuur, ik vraag me alleen af waarom een bepaalde groep minder inkomstenbelasting hoeft te betalen dan ik alleen omdat zij de economie in gevaar brengen met het lenen van belachelijke bedragen. Heb je al een antwoord?
Hebben die mensen niet enorm veel aan de overheid betaald aan overdrachtsbelasting, hun vierkante meters grond, ORZ belasting etc etc en wordt jij gesubsidieerd in je huur huis?
pi_105609331
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 10:56 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Er zijn genoeg mensen die de extra mile lopen maar er nooit geldelijk gewin voor terug zien, doe nou niet alsof die extra mile je gegarandeerd meer geld oplevert. Doe gewoon de dingen omdat je ze leuk vind om te doen. Voor sommigen levert dat extra geld op, voor anderen een hoop waardering of voldoening :)
.
Als waardering en voldoening hetgeen is waar je naar zoekt, ga dan niet zitten zeiken dat je niet voldoende geld hebt!.
  donderdag 15 december 2011 @ 10:58:47 #192
45206 Pietverdriet
pi_105609353
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 10:56 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

.
Daar kan je verpleegsters in de zorg mee betalen natuurlijk, studiebeurzen, wegen aanleggen, ziekenhuizen bouwen, uitkeringen mee betalen, leraren van betalen....
pi_105609390
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 10:54 schreef Pietverdriet het volgende:

Dan stijgen de belastingen enorm voor piet prut

Als je beseft dat een kleine groep mensen het overgrote deel van de rijkdom bezit en het overgrote deel van de bevolking het werk verricht zal dat nog wel eens los kunnen lopen.
M.a.w. de belastingen zijn zo torenhoog omdat de verdeling zo slecht is, de armen betalen teveel omdat er zoveel bij de rijken terecht komt. Leer eens buiten je doos te denken, iedereen kan het... echt waar :Y

quote:
Wellicht heeft piet prut er altijd de kantjes van af gelopen, nooit zijn best gedaan op school en doet ie liever de kroeg als een cursus.
Aah... het argument dat Piet Prut een pauper is die zijn leven vergooit aan drank, drugs en goedkope sex met Truus Tramp ^O^
  donderdag 15 december 2011 @ 11:00:13 #194
45206 Pietverdriet
pi_105609395
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 10:58 schreef draaijer het volgende:

[..]

Als waardering en voldoening hetgeen is waar je naar zoekt, ga dan niet zitten zeiken dat je niet voldoende geld hebt!.
Wellicht geeft dit haar nu juist voldoening
pi_105609408
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:00 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wellicht geeft dit haar nu juist voldoening
Dat meen ik bij meerdere te lezen ja
pi_105609453
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 10:58 schreef draaijer het volgende:

[..]

Waarom niet? Kennelijk is ons beloningssysteem volledig scheefgegroeid.
De meeste beloningen zijn niet gebaseerd op waarde of waardering maar op hoe dicht we bij het machtscentrum zitten.
  donderdag 15 december 2011 @ 11:04:10 #197
45206 Pietverdriet
pi_105609500
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:00 schreef ComplexConjugate het volgende:

Aah... het argument dat Piet Prut een pauper is die zijn leven vergooit aan drank, drugs en goedkope sex met Truus Tramp ^O^
Mijn antwoord was een persiflage op jouw domme post, fijn dat je de onzin er van inziet.
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 10:54 schreef Pietverdriet het volgende:

quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 10:51 schreef ComplexConjugate het volgende:

Misschien heeft Piet Premium zijn geld wel verdient op een manier waardoor er veel mensen in de WSNP terecht gekomen zijn en is het helemaal geen netto betaler :)
Of ben je zo stoned dat je niet verder kan terug denken dan 1 post, en een draad overzien is teveel voor je?
Of ben je gewoon een trol?

[ Bericht 15% gewijzigd door Pietverdriet op 15-12-2011 11:18:48 ]
  donderdag 15 december 2011 @ 11:14:09 #198
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_105609789
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 09:52 schreef draaijer het volgende:

[..]

Wat een onzin. Rijken geen last van een recessie. De huizen die ze hebben zakken het het meeste. Zowel in % als absolute bedragen. Huizen in 't Gooi die eerder 1,5 miljoen gekost hebben, worden nu voor < 1 miljoen verkocht. De duurdere huizen hebben nog veel en veel meer problemen
Daarom zeg ik waar hebben zij last van. Ze gaan heus niet dood en hoeven nooit een dag zonder eten te zitten. Ik maak nog welles anders mee.

Tevens al het geld dat de rijken vergaren komt voor een groot deel 'van onderaan de ladder'. Wie koopt hun producten en diensten? Daarom vind ik dat een deel van dat geld dat de rijken hebben geraust, sorry, "verdiend". ook teruggegeven kan worden aan de maatschappij. En dan nog zullen de rijken er wel bij varen.

Niet dan?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  donderdag 15 december 2011 @ 11:15:18 #199
360571 Goofjansen
t is nie makkelijk
pi_105609822
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2011 10:46 schreef eleusis het volgende:
Dan moet draaijer ook maar even uitleggen wat er eerlijk aan is dat ik hetzelfde IB tarief betaal als hij en geen aftrek krijg voor mijn commerciële huurwoning. :)
daarom woonlasten aftrekbaar maken voor iedereen tot maximaal 1000 euro per maand
  donderdag 15 december 2011 @ 11:20:24 #200
45206 Pietverdriet
pi_105609967
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2011 10:46 schreef eleusis het volgende:
Dan moet draaijer ook maar even uitleggen wat er eerlijk aan is dat ik hetzelfde IB tarief betaal als hij en geen aftrek krijg voor mijn commerciële huurwoning. :)
Waarom huur je dan als je ook kan kopen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')