quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:17 schreef Rave_NL het volgende:
Achja, als jij ipv de zure ouwe zak die je nu bent weer een knappe jonge god (zoals ondergetekende) was, en jouw initiële contract liep af, had je dan bijgetekend?
Een mooi systeem maar redelijk nutteloos.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:10 schreef hoogvlieger het volgende:
@ Pumatje: Hoe denk jij hierover?
[ afbeelding ]
CV90120 dus.
Voorlopig zit je bij de baas beter dan daarbuiten imho.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:17 schreef Rave_NL het volgende:
Achja, als jij ipv de zure ouwe zak die je nu bent weer een knappe jonge god (zoals ondergetekende) was, en jouw initiële contract liep af, had je dan bijgetekend?
Leuk speelgoed.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:10 schreef hoogvlieger het volgende:
@ Pumatje: Hoe denk jij hierover?
[ afbeelding ]
CV90120 dus.
Onder andere. http://www.defensie.nl/actueel/nieuws/2011/12/13/46191612/Landmacht_ondersteunt_verhuizing_Radboudquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:17 schreef samthegreat5 het volgende:
Weet iemand trouwens of dat de NATRES was bij het verhuizen van het UMC Radboud?
Ah, ok.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:50 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Onder andere. http://www.defensie.nl/actueel/nieuws/2011/12/13/46191612/Landmacht_ondersteunt_verhuizing_Radboud
Nee.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:17 schreef Rave_NL het volgende:
Mijn toekomstige bat. trouwens, als alles goed gaat.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:50 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Onder andere. http://www.defensie.nl/actueel/nieuws/2011/12/13/46191612/Landmacht_ondersteunt_verhuizing_Radboud
Als ze je uberhaupt willen hebben.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:11 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Mijn toekomstige bat. trouwens, als alles goed gaat.
Ooit de reorganisering van de natres bats meegekregen? Kan er iets mee te maken hebben? :pquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:18 schreef samthegreat5 het volgende:
Oh wacht.. is helemaal niet mijn toekomstige bataljon. Verkeerd gelezen, het 30e hielp mee. Ik dacht 40 bat.
Wat doet het 30e in Gelderland terwijl daar eigenlijk het 40e zit?
Ja, heb ik meegekregen. Je bedoelt dat 40bat nu wordt ondergebracht onder 43 mechbrig. enzo?quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:18 schreef Esses het volgende:
[..]
Ooit de reorganisering van de natres bats meegekregen? Kan er iets mee te maken hebben? :p
Hm, ja dat kan het inderdaad misschien wel geweest zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:18 schreef Cobra4 het volgende:
Misschien kon het 40ste niet voldoende personeel op de been krijgen?
Ja, daarom vond ik het ook raar dat 30 meehielp en niet 40. Want 40 wordt overkoepeld door 43 mechbrig en 30 door 13 mechbrig.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:22 schreef Esses het volgende:
Volgens mij was dit anders terrein van 43 mechbrig
Eigenlijk niet. Het personeel van 13 doet de verhuizing. Dus dan ook 13 natres. Immers 13 natres, bevelsstructuur, miliatir tucht, enz enz.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, daarom vond ik het ook raar dat 30 meehielp en niet 40. Want 40 wordt overkoepeld door 43 mechbrig en 30 door 13 mechbrig.
Ja, klinkt wel logisch opzich. Alleen had ik gedacht dat, aangezien het in 43 hun gebied ligt, 43 het gedaan zou hebben.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:26 schreef Esses het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Het personeel van 13 doet de verhuizing. Dus dan ook 13 natres. Immers 13 natres, bevelsstructuur, miliatir tucht, enz enz.
Om nom. Ik kende het gerecht niet, maar het plaatje ziet er goed uitquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:27 schreef ErwinRommel het volgende:
Mooi, geregeld dat m'n ouders komende zaterdag 3 kilo Duitse Ossehaas meenemen![]()
Goed voor de Beef Wellington met kerst.
Hier kost 1 kilo ¤50, daar voor ¤75 heb je een mooi stuk van 3 kilo
Houd even rekening met operationele planningen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:29 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, klinkt wel logisch opzich. Alleen had ik gedacht dat, aangezien het in 43 hun gebied ligt, 43 het gedaan zou hebben.
[..]
Om nom. Ik kende het gerecht niet, maar het plaatje ziet er goed uit.
Hm, naja. Zo zie je maar weer. Mijn logica is niks waardquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:36 schreef hoogvlieger het volgende:
Falcon Autumn werd ook geheel buiten ons 'bataljonsgebied' gehouden. Toch zijn het 50e uit Utrecht en het 20e uit Noord-/Zuid-Holland ingezet voor de ondersteuning in Schaarsbergen.
Logica... eindigt... defensie... iets met begint?quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hm, naja. Zo zie je maar weer. Mijn logica is niks waard.
Is het zo ergquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:38 schreef Esses het volgende:
[..]
Logica... eindigt... defensie... iets met begint?
Schijnbaaar wel.quote:
quote:
Mn pa is wel van de Bockbieren enzo. En er zijn ook regelmatig bruintjes in onze garage te vinden. Daar neem ik er zo nu en dan een van.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Goed plan, heb nog een Leffe tripel in de koelkast liggen
Survivalmode is wel leuk ja. De normale multiplayer vind ik echt niks aan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:51 schreef hoogvlieger het volgende:
Trouwens maar weer potje MW3 doen. Ben gisteren met die survivalmode begonnen en dat vind ik kei gaaf.
Straks een potje MW3 spelen. En ik ben een echte kluns met de controller, dus ik doe het nog maar in de recruit modusquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:51 schreef hoogvlieger het volgende:
Trouwens maar weer potje MW3 doen. Ben gisteren met die survivalmode begonnen en dat vind ik kei gaaf.
Geen commentaar.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hm, naja. Zo zie je maar weer. Mijn logica is niks waard.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:51 schreef hoogvlieger het volgende:
Ik ben een beetje uitgekeken op Skyrim, na het maximaal veel te spelen, dus heb ik Assassins creed: revelations maar ff uitgespeeld, aangezien ik nog steeds geen zin heb in skyrim, ben ik maar weer met MW3 begonnen..quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Straks een potje MW3 spelen. En ik ben een echte kluns met de controller, dus ik doe het nog maar in de recruit modus
Survival mode is awesome, ik ben er zelf in Halo 3 ODST en Gears of War vollop mee bezigquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:57 schreef Royyy het volgende:
Survivalmode is wel leuk ja. De normale multiplayer vind ik echt niks aan.
Zo ben ik.quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:26 schreef hoogvlieger het volgende:
had mezelf met 2 juggernauts vastgelopen in een steegje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
KLB is een deur verder.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:14 schreef Kirov het volgende:
Gaan jullie eens ergens anders laagvliegen met jullie F16's![]()
Ik kan men tv nauwelijks horen
Dat is een nogal enge krocht van dit forumquote:
Last van laagvliegen of avondvliegen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:19 schreef Kirov het volgende:
[..]
Dat is een nogal enge krocht van dit forum
Maar het is je vergeven, het is al even rustig
Er is geen ene flikker op TV, dus liever dat geluid dan één of ander wazig programmaquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:14 schreef Kirov het volgende:
Gaan jullie eens ergens anders laagvliegen met jullie F16's![]()
Ik kan men tv nauwelijks horen
Mwah n keer of 80quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:41 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik heb het al eens een paar keer gepost
Laagvliegen kan ik niet zien, ze waren in ieder geval dogfights aan het oefenenquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Last van laagvliegen of avondvliegen?
Ik was Hart van Nederland aan het kijkenquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Er is geen ene flikker op TV, dus liever dat geluid dan één of ander wazig programma
Ah, afterburners.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:48 schreef Kirov het volgende:
[..]
Laagvliegen kan ik niet zien, ze waren in ieder geval dogfights aan het oefenen
quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:49 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ik was Hart van Nederland aan het kijken
quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:49 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ik was Hart van Nederland aan het kijken
Ik heb red alert 3 een tijdje geleden gespeeld. Wat is dat slecht geworden zeg. Ik mis die oude tijd dat strategie spellen nog goed waren. Red alert1, Kingdoms, Dungeon Keeper, Q&Q tiberium sun ectquote:
Juistquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:04 schreef jankaas020 het volgende:
Hebben we het over Red Alert, kom jij met de meest verkeerde march ooit.![]()
Deze moet het wezen:
RA3 heb ik een paar minuten gespeeld, toen gestopt. Na Yuri's revenge is dat nooit meer wat geworden. Net zoals Commandos. 1 en 2 waren prima, daarna slecht. Ook die game (ben de naam ff kwijt) met die cowboy, was hetzelfde als Commandos, maar is ook belabberd geworden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:55 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik heb red alert 3 een tijdje geleden gespeeld. Wat is dat slecht geworden zeg. Ik mis die oude tijd dat strategie spellen nog goed waren. Red alert1, Kingdoms, Dungeon Keeper, Q&Q tiberium sun ect
quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:04 schreef jankaas020 het volgende:
Deze moet het wezen:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:04 schreef jankaas020 het volgende:
Deze moet het wezen:
Commando'squote:Op dinsdag 13 december 2011 23:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
RA3 heb ik een paar minuten gespeeld, toen gestopt. Na Yuri's revenge is dat nooit meer wat geworden. Net zoals Commandos. 1 en 2 waren prima, daarna slecht. Ook die game (ben de naam ff kwijt) met die cowboy, was hetzelfde als Commandos, maar is ook belabberd geworden.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:13 schreef ErwinRommel het volgende:
De eerste versie van Red Alert was echt mooi. Heb het hier op de compu, maar is erg brak, werkt helaas niet zo goed.
Grote tank-eenheden opbouwen, infanterie groepen maken, verspreiden etc etc, dan massaal binnenvallen. En de Tesla Coil
quote:
Ben er achter, Desperados was het. Ook goed!quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:10 schreef jankaas020 het volgende:
Commando's!De demo heb ik ooit nog met de inbellijn van m'n ouders gedownload, prijstechnisch was het beter geweest als ik gewoon het hele spel had gekocht...
![]()
M'n pa was er trouwens ook helemaal aan verslaafd.
Nooit gespeeld..quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ben er achter, Desperados was het. Ook goed!
quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:32 schreef jankaas020 het volgende:
Tof: http://www.eco-logisch.nl/Ctrl.Alt.Shift-Kerstbal-Granaat-3339
quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ben er achter, Desperados was het. Ook goed!
Duitse uniformen van de waslijn stelenquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat ik vooral leuk vond was het verkleden van die spy-gast in Nazi-pakjes.
Idd. Om daarna eoa officieren pak te bemachtigen. Twee keer prikken en klaar.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:56 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Duitse uniformen van de waslijn stelen
Natasha.. Lips.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:10 schreef jankaas020 het volgende:
Er zat ook zo'n geil Nederlands sletje in.
een van de kpl instucteurs uit die serie is later bij de sas gegaan en omgekomen in ierland(boeken van andy mcnab)quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:41 schreef ErwinRommel het volgende:
Niks gaat boven dit oudje. Ik heb het al eens een paar keer gepost, maar de serie blijft het waard om te kijken![]()
Rules.iniquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:13 schreef ErwinRommel het volgende:
De eerste versie van Red Alert was echt mooi. Heb het hier op de compu, maar is erg brak, werkt helaas niet zo goed.
Grote tank-eenheden opbouwen, infanterie groepen maken, verspreiden etc etc, dan massaal binnenvallen. En de Tesla Coil
quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:56 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Duitse uniformen van de waslijn stelen
quote:Op woensdag 14 december 2011 00:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Idd. Om daarna eoa officieren pak te bemachtigen. Twee keer prikken en klaar.
Goezo!quote:Op woensdag 14 december 2011 17:38 schreef jankaas020 het volgende:
En dan je tesla coil zo instellen dat 'ie voor weinig de hele map aan gort veegt.
Part 2 nu aan 't kijken. Deze serie kende ik nog niet, thanks voor de tipquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:41 schreef ErwinRommel het volgende:
Niks gaat boven dit oudje. Ik heb het al eens een paar keer gepost, maar de serie blijft het waard om te kijken![]()
Wat jij wil wijffiequote:
En dat is?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:07 schreef Thaboel het volgende:
Cd van climax 2011 binnen. Ouders helemaal gek krijgen
quote:Op woensdag 14 december 2011 19:25 schreef EllaN het volgende:
[..]
Is dat macho voor: "Ja, met een Q"?
hardstyle herrie.quote:
Hoi EllaN.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:32 schreef EllaN het volgende:
[..]
Hoi C4. Hoe is het leven? Al plannen gemaakt voor over... 5 dagen?
Hey, ik houd ook van Blues(rock)!quote:Op woensdag 14 december 2011 19:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Sam houdt van Bach, Beethoven en aanverwante figuren.
Jeff Healey?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hey, ik houd ook van Blues(rock)!
Ah, ik dacht al dat jij min 1 ging geven.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Mijn rating voor alle hardstyle: min 1.
En Jazz?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hey, ik houd ook van Blues(rock)!
Klinkt goedquote:Op woensdag 14 december 2011 19:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoi EllaN.
Eerst in een select gezelschap de sluiting bekijken onder het genot van een hapje en drankje. En de dagen erna een paar keer naar Leiden.
.......quote:Op woensdag 14 december 2011 19:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jazeker.
Post is iets wat jij goed vindt.
quote:Op woensdag 14 december 2011 19:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jazeker.
Post iseens iets wat jij goed vindt.
Leuke muziekquote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 19:46 schreef EllaN het volgende:
Btw Command and Conquer spelletjes vroeger. Toen ik nog jong was keek ik altijd met mijn broers mee en later mocht ik zelf ook spelen
. Hetzelfde met Age of Empires
.
quote:Op woensdag 14 december 2011 19:50 schreef EllaN het volgende:
[..]
Leuke muziek. Ik heb alleen de Sex n Jazz cd's, maar die vind ik heel goed klinken.
Hahaquote:Op woensdag 14 december 2011 19:51 schreef AchJa het volgende:
[..], herinnert me er weer aan dat mijn oudste mee zat te kijken terwijl ik MW2 aan het spelen was. Een heel vliegveld aan baklappen schieten en daarna bijna met tranen in zijn ogen zitten omdat ik een hond afknalde...
Moderne Jazz is ook tof inderdaadquote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 19:56 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Moderne Jazz is ook tof inderdaad. Kende Gare du Nord niet echt.
Wat een klote herrie...quote:
Resident Evil...quote:Op woensdag 14 december 2011 19:55 schreef EllaN het volgende:
[..]
Haha. Ik heb ook een keer meegekeken toen ze Max Payne speelden alleen die vond ik toen zo eng
. Op een gegeven moment in zo'n zwarte ruimte waar je een bloedspoor moest volgen ofzo met het geluid van een huilende baby. Brrrr, vind het nog steeds akelig.
quote:Op woensdag 14 december 2011 19:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat een klote herrie...
Ik vind dat dus helemaal niets.
Het weekend begint op woensdag!quote:Op woensdag 14 december 2011 19:59 schreef EllaN het volgende:
[..]
Woensdagavond is studentenavond. GO!
Max Payne is echt een goed spel. Vet verhaal en vette ''noir'' sfeer.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:55 schreef EllaN het volgende:
[..]
Haha. Ik heb ook een keer meegekeken toen ze Max Payne speelden alleen die vond ik toen zo eng
. Op een gegeven moment in zo'n zwarte ruimte waar je een bloedspoor moest volgen ofzo met het geluid van een huilende baby. Brrrr, vind het nog steeds akelig.
quote:Op woensdag 14 december 2011 19:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat een klote herrie...
Ik vind dat dus helemaal niets.
Wtfquote:Op woensdag 14 december 2011 19:51 schreef AchJa het volgende:
[..], herinnert me er weer aan dat mijn oudste mee zat te kijken terwijl ik MW2 aan het spelen was. Een heel vliegveld aan baklappen schieten en daarna bijna met tranen in zijn ogen zitten omdat ik een hond afknalde...
Dat weeshuis level in thief 3!quote:
Muah, ik ga niet zeggen dat ik dit niks vind. Vind het misschien niet erg mooi, maar wel respect voor de muzikantenquote:
Vind ik dit persoonlijk mooier:quote:
Hardstyle is echt priiiimmaaa voor op feestjesquote:Op woensdag 14 december 2011 20:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Muah, ik ga niet zeggen dat ik dit niks vind. Vind het misschien niet erg mooi, maar wel respect voor de muzikanten.
Enige ''muzikanten'' waar ik geen respect voor heb zijn die gasten van de punkstroming en al die electro/hardstyle bagger van tegenwoordig, Dubstep vind ik dan nog wel weer een beetje meevallen.
Wat is dat voor Starsky en Hutch/ John Miles muziek.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:09 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Vind ik dit persoonlijk mooier:
De enige Coltrane die ik de moeite waard vind is Roscoe P...quote:
Tja, kan wel snappen dat mensen het niet mooi vinden, maar tenminste wel respect voor de skills.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
De enige Coltrane die ik de moeite waard vind is Roscoe P...
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:07 schreef samthegreat5 het volgende:
Enige ''muzikanten'' waar ik geen respect voor heb zijn die gasten van de punkstroming en al die electro/hardstyle bagger van tegenwoordig.
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:19 schreef samthegreat5 het volgende:
Tja, kan wel snappen dat mensen het niet mooi vinden, maar tenminste wel respect voor de skills.
Old Skool punk!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:07 schreef samthegreat5 het volgende:
Enige ''muzikanten'' waar ik geen respect voor heb zijn die gasten van de punkstroming en al die electro/hardstyle bagger van tegenwoordig, Dubstep vind ik dan nog wel weer een beetje meevallen.
Joh...quote:Op woensdag 14 december 2011 20:30 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je bent wel op de hoogte van waar punk om draaide?
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Haha, inderdaadquote:Op woensdag 14 december 2011 20:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Joh...
Wat dat betreft loopt het wel een beetje uit de pas met een "defensie" deel op dit forum.![]()
Neemt niet weg dat ik prima naar die muziek kan luisteren, net zoals ik Boudewijn de Groot en Donovan prima te pruimen vind.
En dat is ook prima gelukt. De Toy Dolls is dat prima gelukt, maar ja ze hadden geen skills...quote:Op woensdag 14 december 2011 20:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha, inderdaad.
Maar ik doelde meer op het feit dat ze tegen ''skills'' waren. Ze vonden dat ze zonder beheersing van het instrument ook prima ''muziek'' konden maken.
En des te labieler de rest is, des te stabieler ik lijk!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:04 schreef EllaN het volgende:
[..]
En we zijn allemaal labiel door tentamens en deadlines.
In het land der blinden...quote:Op woensdag 14 december 2011 20:51 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
En des te labieler de rest is, des te stabieler ik lijk!
Wat ook mooi is is dat Canada een Heroes Highway heeft.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:06 schreef AchJa het volgende:
Gvd, heb er toch te vaak bijgestaan...Die oudjes.
![]()
Kwam deze toevallig tegen...
Klachten indienen bij Lightning. Ik behoor niet tot het vliegend personeel.quote:
Ik denk de hele tijd dat de moffen binnenvallenquote:Op woensdag 14 december 2011 22:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Klachten indienen bij Lightning. Ik behoor niet tot het vliegend personeel.
Maar er toch niks mis met, rond 2200, laag over woonwijken vliegen?
quote:Op woensdag 14 december 2011 22:16 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ik denk de hele tijd dat de moffen binnenvallenEn ik zie net dat dit elke avond 4 weken lang doorgaat
Niet zeiken, het is al einde oefening.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:16 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ik denk de hele tijd dat de moffen binnenvallenEn ik zie net dat dit elke avond 4 weken lang doorgaat
Als je een werkend exemplaar op de kop kunt tikken komen AchJa en ik dat ding persoonlijk afvuren.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:24 schreef Kirov het volgende:
Ik zal eens even kijken of ik zo'n ding op de kop kan tikken voor morgenavond!
[ afbeelding ]
Hoogte staat! Breedte staat! Klaar!quote:Op woensdag 14 december 2011 22:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je een werkend exemplaar op de kop kunt tikken komen AchJa en ik dat ding persoonlijk afvuren.
Oortjes! ........ Vuur!quote:Op woensdag 14 december 2011 22:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hoogte staat! Breedte staat! Klaar!
Aanhaken! Vuur!quote:
Dat gevoel had ik bij het eerste schot met oorlogslading op de directe richtingbaan.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Aanhaken! Vuur!
Todat mijn sluitstukbediende ff zijn Peltor vergeten was....![]()
Die beste knul dacht echt dat het hele stuk ontploft was...
Ja, wij vonden dat allemaal maar een tamme bende. In DLD schoten we standaard met oorlogslading. 7 wit enzo. Kom je in Nederland dan mag je plotseling met max 2 groen schieten...quote:Op woensdag 14 december 2011 22:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik bij het eerste schot met oorlogslading op de directe richtingbaan.
Tja, op Oldebroek mocht/mag niet echt veel. Op Munster hebben we ons echt kunnen uitleven.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, wij vonden dat allemaal maar een tamme bende. In DLD schoten we standaard met oorlogslading. 7 wit enzo. Kom je in Nederland dan mag je plotseling met max 2 groen schieten...
Dat denk ik toch!quote:Op woensdag 14 december 2011 22:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tja, op Oldebroek mocht/mag niet echt veel. Op Munster hebben we ons echt kunnen uitleven.
Ik durf wel te stellen dat de schietseries op Munster de beste tijd in mijn 20 jaar bij de baas zijn.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat denk ik toch!
Soms... heerlijk. En wat een bier!
Nee, dan begint men drie straten verder te zeuren als er iemand ineens dood van zijn fiets valt.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:52 schreef Kirov het volgende:
Kunnen jullie niet met wat AK's in de lucht knallen zoals die Afghanen doen?
Zo groot is dit dorp nietquote:Op woensdag 14 december 2011 22:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, dan begint men drie straten verder te zeuren als er iemand ineens dood van zijn fiets valt.
Qua dikke knallen wel ja! Mijn god toen kon alles nog, Uh, waar hebben jullie het bier verstopt.... Stuco in de stres.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik durf wel te stellen dat de schietseries op Munster de beste tijd in mijn 20 jaar bij de baas zijn.
Ooit het verhaal gehoord van de KMar daar?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:59 schreef Cobra4 het volgende:
Wij: "Oh, we hebben nog 12 fosfor granaten over. Maar het is wat droog en ons slot is bijna voorbij. Mag het?"
Duitsers: "Naturlich"
Ai, zandbak...quote:Op woensdag 14 december 2011 22:59 schreef Cobra4 het volgende:
Wij: "Oh, we hebben nog 12 fosfor granaten over. Maar het is wat droog en ons slot is bijna voorbij. Mag het?"
Duitsers: "Naturlich"
Nee, vertel!quote:Op woensdag 14 december 2011 22:59 schreef Esses het volgende:
[..]
Ooit het verhaal gehoord van de KMar daar?
Nou, ik weet niet of je ooit van de Hitlerbunker gehoord hebt? Dat is een monument midden in dat oefenterrein, op een hoge heuvel. Het schijnt dat collega's daar wilden gaan kijken. Keihard die kant op sjeezen, met de knallen van de leo en pzh achter hun. Apache door de lucht, gigantische oefening gaande. "Even de oefening stil gelegd".quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 23:03 schreef Esses het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet of je ooit van de Hitlerbunker gehoord hebt? Dat is een monument midden in dat oefenterrein, op een hoge heuvel. Het schijnt dat collega's daar wilden gaan kijken. Keihard die kant op sjeezen, met de knallen van de leo en pzh achter hun. Apache door de lucht, gigantische oefening gaande. "Even de oefening stil gelegd".
Je kunt je voorstellen wat die collega's nog 3 weken aan hebben moeten horen.
Wat een sukkels.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:03 schreef Esses het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet of je ooit van de Hitlerbunker gehoord hebt? Dat is een monument midden in dat oefenterrein, op een hoge heuvel. Het schijnt dat collega's daar wilden gaan kijken. Keihard die kant op sjeezen, met de knallen van de leo en pzh achter hun. Apache door de lucht, gigantische oefening gaande. "Even de oefening stil gelegd".
Oeps.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:03 schreef Esses het volgende:
[..]
Mwoah, was begrijpelijk. Lessen kaartlezen zijn bij ons niet altijd zo goed gegevenquote:
Net zoals ik door het grootste springpunt van Europa reed...quote:Op woensdag 14 december 2011 23:05 schreef Esses het volgende:
[..]
Mwoah, was begrijpelijk. Lessen kaartlezen zijn bij ons niet altijd zo goed gegevenAls je snapt wat ik bedoel.
Oepsquote:Op woensdag 14 december 2011 23:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Net zoals ik door het grootste springpunt van Europa reed...![]()
Er lag een paar kilo te wachten zullen we maar zeggen.
Onze foef was ook niet zo goed op dat gebied. Is in Munster door het doelgebied gereden, terwijl men aan het vuren was, om ons prakkie te bezorgen.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:05 schreef Esses het volgende:
[..]
Mwoah, was begrijpelijk. Lessen kaartlezen zijn bij ons niet altijd zo goed gegevenAls je snapt wat ik bedoel.
Het was geen stampot geworden?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Onze foef was ook niet zo goed op dat gebied. Is in Munster door het doelgebied gereden, terwijl men aan het vuren was, om ons prakkie te bezorgen.
Nee, wij en hij hadden mazzel.quote:
In Münster Nord zijn wel eens flinke ongelukken voorgekomen wat mij eens ter ore is gekomen toen ik vaak op Langemansshof kwam.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Onze foef was ook niet zo goed op dat gebied. Is in Munster door het doelgebied gereden, terwijl men aan het vuren was, om ons prakkie te bezorgen.
Ook op de panzerringstrasse.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:18 schreef Clan het volgende:
[..]
In Münster Nord zijn wel eens flinke ongelukken voorgekomen wat mij eens ter ore is gekomen toen ik vaak op Langemansshof kwam.
Is ook wel te verwachten als de enige waarschuwing een rode ton was/is.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:18 schreef Clan het volgende:
[..]
In Münster Nord zijn wel eens flinke ongelukken voorgekomen wat mij eens ter ore is gekomen toen ik vaak op Langemansshof kwam.
isquote:Op woensdag 14 december 2011 23:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is ook wel te verwachten als de enige waarschuwing een rode ton was/is.
Linke tankbaan was dat, dat hele gebied is niet goed aangelegd, als je kijkt hoe die woonplaatsen daar tussen de terreinen liggen.quote:
Dat meen je niet?quote:
Bij mijn weten wel.quote:
Dat was juist realistisch. Stukken beter dan de NL oefengebieden waar je alleen maar konijnen ziet.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:24 schreef Clan het volgende:
[..]
Linke tankbaan was dat, dat hele gebied is niet goed aangelegd, als je kijkt hoe die woonplaatsen daar tussen de terreinen liggen.
Drukke oefeningenquote:Op woensdag 14 december 2011 23:24 schreef Clan het volgende:
[..]
Linke tankbaan was dat, dat hele gebied is niet goed aangelegd, als je kijkt hoe die woonplaatsen daar tussen de terreinen liggen.
Behalve als er een tonner van rechts aankomt en al die bivakplaatsen rond de truppenübungsplatzen.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat was juist realistisch. Stukken beter dan de NL oefengebieden waar je alleen maar konijnen ziet.
Vaag dat even op je school.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:28 schreef hoogvlieger het volgende:
Waarom moet ik ookweer precies tentamens hebben als het glaze huis er staat
Naja gelukkig donderdagochtend laaste tentamen dus 's avonds wel snoeihard feesten.quote:
Waarom sla je de midaag over?quote:Op donderdag 15 december 2011 11:35 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Naja gelukkig donderdagochtend laaste tentamen dus 's avonds wel snoeihard feesten.
Mooi. Dan weet ik zeker dat ik het volgende week naar mijn zin ga hebben in Leiden.quote:
Ik sla over wegens mijn gezondheid helaas...quote:Op donderdag 15 december 2011 17:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi. Dan weet ik zeker dat ik het volgende week naar mijn zin ga hebben in Leiden.
Ja, jammer.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik sla over wegens mijn gezondheid helaas...
Dat hele 3fm heeft me nooit echt kunnen boeien. Alleen af en toe zaterdagnacht is het wel te pruimen. Af en toe een lekker technolivesetje.quote:
Ja.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:53 schreef Rave_NL het volgende:
Valt het compleet in de lijn der verwachting als ik zeg dat ik de GS-visie deel wat betreft het glazen huis?
Wat is GS ?quote:Op donderdag 15 december 2011 18:53 schreef Rave_NL het volgende:
Valt het compleet in de lijn der verwachting als ik zeg dat ik de GS-visie deel wat betreft het glazen huis?
Wel een backfire topic van ze zeg.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:04 schreef Rave_NL het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)l_vanwege_anti3.html
Nou, bij deze deel ik dan ook de GS-visie.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:04 schreef Rave_NL het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)l_vanwege_anti3.html
In tegendeel, negatieve publiciteit is ook publiciteit.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wel een backfire topic van ze zeg.
quote:Op donderdag 15 december 2011 19:12 schreef demspec het volgende:
Geenstijl is helaas ook niet meer wat het geweest is. Het "ongefundeert, tendentieus en nodeloos kwetsend" heeft zijn scherpe randjes ondertussen wel verloren.
Complete redactie is inmiddels ook al 2 of 3 keer omgegooid, grote sturende krachten nu fulltime bij Powned, etc.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:12 schreef demspec het volgende:
Geenstijl is helaas ook niet meer wat het geweest is. Het "ongefundeert, tendentieus en nodeloos kwetsend" heeft zijn scherpe randjes ondertussen wel verloren.
Hum modjes zijn toch ook betaalde krachten?quote:Op donderdag 15 december 2011 19:14 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Complete redactie is inmiddels ook al 2 of 3 keer omgegooid, grote sturende krachten nu fulltime bij Powned, etc.
Proost.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:16 schreef Thaboel het volgende:
Aan het bier, door de belastingbetaler betaald.
Dat ook, maar het zit tegenwoordig ook vol met moraalridders en hippies. Het lijkt haast fok wel.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:14 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Complete redactie is inmiddels ook al 2 of 3 keer omgegooid, grote sturende krachten nu fulltime bij Powned, etc.
Scheelt dat wij nog redelijk gesloten afdelingen voor de ergste hebben.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:17 schreef demspec het volgende:
[..]
Dat ook, maar het zit tegenwoordig ook vol met moraalridders en hippies. Het lijkt haast fok wel.
Aan het bier, door de belastingbetaler betaald tijdens doorbetaalde vakantiedagen.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:16 schreef Thaboel het volgende:
Aan het bier, door de belastingbetaler betaald.
Nog beter!quote:Op donderdag 15 december 2011 19:19 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Aan het bier, door de belastingbetaler betaald tijdens doorbetaalde vakantiedagen.
Ook al verlof?quote:Op donderdag 15 december 2011 19:19 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Aan het bier, door de belastingbetaler betaald tijdens doorbetaalde vakantiedagen.
Nope moet nog een weekjequote:
Whehequote:Op donderdag 15 december 2011 19:22 schreef demspec het volgende:
http://www.powned.tv/nieuws/raar/2011/12/je_bent_een_selt.html
wat een faalhaas
Haha, snap ikquote:Op donderdag 15 december 2011 19:23 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ze wilden me niet meer hebben..
Ik heb geen prefabs en een landelijke actie voor het afkopen van het collectief schuldgevoel nodig om te pinten.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:25 schreef hoogvlieger het volgende:
Dat hele Glazen (lees: Plasticen) Huis is toch ook niet meer dan een goeie reden om extra te zuipen aan het begin van je kerstvakantie.
Je wil niet weten hoe blij gemeente leiden is op het momentquote:Op donderdag 15 december 2011 19:25 schreef hoogvlieger het volgende:
Dat hele Glazen (lees: Plasticen) Huis is toch ook niet meer dan een goeie reden om extra te zuipen aan het begin van je kerstvakantie.
Duh. De hele gaza-strook word afgesloten en staat straks 24/7 vol met doner en kebab vretende mensen.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:27 schreef m.k het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe blij gemeente leiden is op het moment
Tis gewoon een extra reden om nog harder te feesten. Zou mij die hele actie wat boeien.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:27 schreef demspec het volgende:
[..]
Ik heb geen prefabs en een landelijke actie voor het afkopen van het collectief schuldgevoel nodig om te pinten.
Het heet met reden "de beestenmarkt"quote:Op donderdag 15 december 2011 19:28 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Duh. De hele gaza-strook word afgesloten en staat straks 24/7 vol met doner en kebab vretende mensen.
Vergeet de gratis optredens niet.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:30 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Tis gewoon een extra reden om nog harder te feesten. Zou mij die hele actie wat boeien.
Ook daarmee weten ze me niet te lokken.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vergeet de gratis optredens niet.
quote:Op donderdag 15 december 2011 19:30 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Tis gewoon een extra reden om nog harder te feesten. Zou mij die hele actie wat boeien.
Maar dan moet ik m'n buik intrekkenquote:Op donderdag 15 december 2011 20:06 schreef Cobra4 het volgende:
Trek de riem nog maar een gaatje strakker. NL is weer 17 miljard armer. Lening aan het IMF tbv landen die krap zitten door de crisis.
M'n riem zit al op het laatste gaatje.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:06 schreef Cobra4 het volgende:
Trek de riem nog maar een gaatje strakker. NL is weer 17 miljard armer. Lening aan het IMF tbv landen die krap zitten door de crisis.
Die van m'n barathea wel.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:17 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
M'n riem zit al op het laatste gaatje.En die van die baas heeft sowieso geen gaatjes.
Te vaak in de geile reiger gezeten?quote:Op donderdag 15 december 2011 20:39 schreef jankaas020 het volgende:
Owja, dat ding heb ik ook nog.. Volgens mij heb ik daar extra gaatjes in gemaakt.
Welke?quote:Op donderdag 15 december 2011 21:13 schreef Lotusss het volgende:
Mijn eerste post via mijn nieuwe tablet!
Jullie zouden toch een pc gaan kopen?quote:Op donderdag 15 december 2011 21:13 schreef Lotusss het volgende:
Mijn eerste post via mijn nieuwe tablet!
Nee, toch een tablet geworden. Is een Asus Eee Tablet Transformer.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jullie zouden toch een pc gaan kopen?
En de harde schijven natuurlijk.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:19 schreef ErwinRommel het volgende:
Kapotte netbook van Lotusss (scherm werkt maar op halve kracht) gaat als hub dienen voor X-Box, laptop, mijn netbook en de tablet.
nee, de andere kant op, de riem is te groot! :pquote:Op donderdag 15 december 2011 20:41 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Te vaak in de geile reiger gezeten?
Voor een ieder die het wil, maak maar een leuke TT.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |