quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Apeldoorn, Alphen en Noorwegen dan?
Ach man, er is jaren later zelfs nog een Marokkaan opgepakt in Marokko. Hypocriet gedoe weer,quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:01 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Dat kan je ook niet als allochtonen kwalificeren in mijn ogen. Dat waren nu toevallig islamieten, maar in de eerste plaats moslim-fanatici die gewoon gebrainwasht zijn. Wat dan ook weer absoluut niks met de échte islam te maken heeft. Denk niet dat er veel mensen in het midden oosten achter die acties stonden.
Het is de vraag in hoeverre moslim extremisten en hardcore drugs/wapenhandelaren iets met elkaar te maken hebben, behalve dat ze volgens een bepaalde definitie allochtoon zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Want?
Ik schiet geen mensen kapot op een plein hoor.
Verder is de constatering dat het WEER een Marokkaan betreft een feitelijke, je mag je insinuaties derhalve gewoon voor je houden.
Ik vrees dat dat gewoon een statistisch gegeven is helaas. Die gek die op die mensenmassa inreed bij jullie was toch ook zoiets.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gezeik altijd over de afkomst/religie van de dader(s)
In de eerste instantie lijkt het me van belang om toekomstige acties als deze zoveel mogelijk te beperken?
Gezeik over de afkomst/religie doet me altijd denken aan Duitsland in de jaren "40-"45.
We zitten inderdaad zo'n beetje in dezelfde opbouw. Jammer dat nog heel veel mensen net zo beinvloedbaar zijn als in die tijd en alles geloven wat een man met een gek kapsel zegt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gezeik altijd over de afkomst/religie van de dader(s)
In de eerste instantie lijkt het me van belang om toekomstige acties als deze zoveel mogelijk te beperken?
Gezeik over de afkomst/religie doet me altijd denken aan Duitsland in de jaren "40-"45.
Ik vond het al vreemd, zoveel gewonden..quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:02 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
1 magazijn van een kalasjnikov in de menigte leeggeschoten las ik. Kan ook een gerucht zijn.
Nee hoor, een blonde Hollander.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:04 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat gewoon een statistisch gegeven is helaas. Die gek die op die mensenmassa inreed bij jullie was toch ook zoiets.
Er zijn altijd organisaties die aanslagen opeisen, maar als ik het zo doorlees, heeft het niets met een of andere religieuze achtergrond te makenquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ach man, er is jaren later zelfs nog een Marokkaan opgepakt in Marokko. Hypocriet gedoe weer,
http://www.hln.be/hln/nl/(...)n-Madrid-gevat.dhtml
Dat een gestoorde eenling met schizofrene hersens dit doet is al erg genoeg, als religieuze motieven de oorsprong zijn is het nog veel verschrikkelijker.
Nu is het weer wachten welke Moslim-organisatie dit pareltje weer vol trotst komt opeisen
Weet ik, ik bedoelde dat dat niet te voorzien/voorkomen valt. Sommige mensen slaan ineens door, en de kans dat dat gebeurt is 1 op zoveel miljoen/miljard/whatever. In ieder geval, wat kan je eraan doen...quote:
Hoe graag sommigen het hier ook zouden willen, tot nog toe lijkt het een doorgedraaide wapen/drug handelaar te zijn zonder religieuze motiven.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ach man, er is jaren later zelfs nog een Marokkaan opgepakt in Marokko. Hypocriet gedoe weer,
http://www.hln.be/hln/nl/(...)n-Madrid-gevat.dhtml
Dat een gestoorde eenling met schizofrene hersens dit doet is al erg genoeg, als religieuze motieven de oorsprong zijn is het nog veel verschrikkelijker.
Nu is het weer wachten welke Moslim-organisatie dit pareltje weer vol trotst komt opeisen
Ah zo, ja precies.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:06 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Weet ik, ik bedoelde dat dat niet te voorzien/voorkomen valt. Sommige mensen slaan ineens door, en de kans dat dat gebeurt is 1 op zoveel miljoen/miljard/whatever. In ieder geval, wat kan je eraan doen...
Omdat het koren op de molen is voor partijen als de PVV. Die krijgen er morgen weer 3 zetels bij natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:04 schreef Strani het volgende:
[..]
We zitten inderdaad zo'n beetje in dezelfde opbouw. Jammer dat nog heel veel mensen net zo beinvloedbaar zijn als in die tijd en alles geloven wat een man met een gek kapsel zegt.
Ja, en de eerste vraag die wordt gesteld is wat zijn afkomst en geloof zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:04 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat gewoon een statistisch gegeven is helaas. Die gek die op die mensenmassa inreed bij jullie was toch ook zoiets.
Dat is een heel andere discussie.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:04 schreef Strani het volgende:
[..]
We zitten inderdaad zo'n beetje in dezelfde opbouw. Jammer dat nog heel veel mensen net zo beinvloedbaar zijn als in die tijd en alles geloven wat een man met een gek kapsel zegt.
Deze regering lijkt met allerlei privacybeperkende maatregelen te proberen elke verdachte persoon/groepering zoveel mogelijk door te lichten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:06 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Weet ik, ik bedoelde dat dat niet te voorzien/voorkomen valt. Sommige mensen slaan ineens door, en de kans dat dat gebeurt is 1 op zoveel miljoen/miljard/whatever. In ieder geval, wat kan je eraan doen...
Doordat Wilders precies verteld wat men wil horen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Omdat het koren op de molen is voor partijen als de PVV. Die krijgen er morgen weer 3 zetels bij natuurlijk.
Er staat op de site van het AD dat het mogelijk zou gaan om een veroordeling wegens eerwraak.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:07 schreef t-8one het volgende:
[..]
Hoe graag sommigen het hier ook zouden willen, tot nog toe lijkt het een doorgedraaide wapen/drug handelaar te zijn zonder religieuze motiven.
Speculeren zijn we ook goed in met z'n allenquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Er staat op de site van het AD dat het mogelijk zou gaan om een veroordeling wegens eerwraak.
quote:Granaten onder lichaam dader
Het centrum van Luik is gedeeltelijk ontruimd. Bewoners krijgen de raad binnen te blijven. Er zou nog altijd geschoten worden in de stad , melden sommige bronnen. Onder het lichaam van de overleden dader zouden nog granaten liggen.
Het lijkt erop dat het die kant op gaat. Hij vertoefde zich in het gerechtsgebouw en op andere wijze kwam die ook ter sprake.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Er staat op de site van het AD dat het mogelijk zou gaan om een veroordeling wegens eerwraak.
In welke zin? De grootste gevaren voor de privacy vind ik de commerciële bedrijven; internetgebruik (oké belgacom is staatsbedrijf); elektriciteitsgebruik; financiële transacties; aankopen; iPhones met GPS etc.; alles valt te loggen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, en de eerste vraag die wordt gesteld is wat zijn afkomst en geloof zijn.
[..]
Dat is een heel andere discussie.
[..]
Deze regering lijkt met allerlei privacybeperkende maatregelen te proberen elke verdachte persoon/groepering zoveel mogelijk door te lichten.
Wat wel heel erg voorbarig was/is.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dit lijkt me een goede kans te maken.quote:dinsdag 13 december 2011 15:54
In de Belgische stad Luik zijn vier doden gevallen en zeker 64 mensen gewond geraakt bij een aanslag met handgranaten. De dader, Nourdine Amrani, is overleden. Hij was een bekende van de politie.
Een man zou granaten naar mensen hebben gegooid (printscreen De Standaard)
Dat meldt de Belgische krant Le Soir. Er waren vier zware explosies en daarna volgden geweerschoten. Om 14.35 uur werd er nog steeds geschoten. Rond 15.30 uur kreeg de politie weer controle over de straten van Luik.
De politie sprak aanvankelijk over drie daders, maar volgens de burgemeester van Luik gaat het om een man die alleen heeft gehandeld. Het incident heeft niets te maken met een lopende rechtszaak of terrorisme, meldt het crisiscentrum in Luik.
Idd. Rond Noorwegen werd meteen islamterreur geroepen terwijl het een blonde gek was.. Eerst maar de juiste informatie afwachten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Speculeren zijn we ook goed in met z'n allen
Wacht de officiële verklaringen en feiten eens af, daar haal je veel meer JUISTE informatie uit.
oeps.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De nabestaanden zijn niet dood hoor
Klopt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:11 schreef Strani het volgende:
Kijk, al zou het gaan om iemand die in naam van Allah zo veel mogelijk heidenen wil doden, zelfs dán is het niet zo dat alle moslims dagelijks bezig zijn met het voorbereiden van aanslagen.
Dat ik zeg dat het onder moslims net wat vaker voorkomt ís de realiteit. Het is juist nonsens om te beweren dat zo'n beetje elke moslim een potentiële terrorist is, iets wat helaas maar al te veel mensen willen geloven.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Klopt.
Maar als je dan al het nieuws optelt van moslims die zich misdragen, danwel zich wenden tot misdrijven/mishandelingen, ontstaat er een enorme rode draad.
Alleen is het not-done dit te benoemen. Die multicul moet en zal onze strot door. Ook hier op Fok. Dus hulp komt eerder jouw kant op dan de mensen die de realiteit hier benoemen.
Dit.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat ik zeg dat het onder moslims net wat vaker voorkomt ís de realiteit. Het is juist nonsens om te beweren dat zo'n beetje elke moslim een potentiële terrorist is, iets wat helaas maar al te veel mensen willen geloven.
Is dat op "één"?quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:15 schreef naatje_1 het volgende:
Over een kwartier zendt de VRT opnieuw een extra journaal uit.
by NU.nl 4:15 PM
quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Klopt.
Maar als je dan al het nieuws optelt van moslims die zich misdragen, danwel zich wenden tot misdrijven/mishandelingen, ontstaat er een enorme rode draad.
Alleen is het not-done dit te benoemen. Die multicul moet en zal onze strot door. Ook hier op Fok. Dus hulp komt eerder jouw kant op dan de mensen die de realiteit hier benoemen.
Vlaamse Radio- en Televisieomroep, omvat o.a. Eén, Canvas en Ketnet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is dat op "één"?
Kan alleen "één" en Ketnet ontvangen.
Ahh okéquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vlaamse Radio- en Televisieomroep, omvat o.a. Eén, Canvas en Ketnet.
Welkom op FOK!quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:21 schreef DeRakker. het volgende:
Gelijk een rassen/geloof discussie... triest.
Kennelijk zijn rassen en geloof belangrijker dan de gebeurtenis zelf?
De bekende 50-1 regel.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:19 schreef Killaht het volgende:
[..]Natuurlijk..
Marokkanen zijn sensatie nieuws nu, ja dus als een marokkaan een scheet laat dan staat het in het nieuws, daarom maakt jouw perceptie hiervan dat het vaker voorkomt. Je kunt er niks aan doen komt door de media.
Velen dachten bijvoorbeeld dat homo's voornamelijk door marokkanen werden lastiggevallen in NL. Wat blijkt, nee uit onderzoek blijkt juist normale Hollandse buren homo's terroriseren. Maarja dat klinkt niet lekker in het nieuws natuurlijk.
niet belangrijker, maar wel de aanleiding van de gebeurtenis. Derhalve discussie waardigquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:21 schreef DeRakker. het volgende:
Sommige mensen roepen hier dingen en gaan er pas over nadenken als ze er op aangesproken worden. Ach wie weet leren ze er nog eens wat van. Niet teveel van aantrekken...quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:21 schreef DeRakker. het volgende:
Laat die statistieken eens van je zien van een onafhankelijke partij. Dan praten we verder.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
De bekende 50-1 regel.
50 incidenten. 1 van de andere kant: zie je wel, hunnie ook.
En zo wordt alle glad getrokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |