Dat is inderdaad eigenaardig, tenzij ze zelf ook een bepaalde functie heeft.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:50 schreef YazooW het volgende:
[..]
In België hebben ze geen persvoorlichter dus laten ze familie van een minister maar het woord doen?
Ach ja belgen, de VRT had als reporter terplaatse: Saskia de Schutter.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:44 schreef speknek het volgende:
Leuke naam heeft die burgemeester voor buitenlands nieuws. The mayor Demeyer, je zou bijna denken dat ie iemand heeft ingehuurd om internationaal nieuws te halen.
Ik zit nog steeds op mijn handen.......quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:48 schreef lipjes het volgende:
[..]
http://www.nieuwsblad.be/(...)leid=DMF20111213_176
Een klassiek voorbeeld van nepotismequote:Op dinsdag 13 december 2011 15:50 schreef YazooW het volgende:
[..]
In België hebben ze geen persvoorlichter dus laten ze familie van een minister maar het woord doen?
Ik vind het heel erg jammer voor al die goeie allochtonen. Als ik aan de laatste grote misdaden hier in België terugdenk denk ik aan Ronald Janssen, Kim de Gelder enz...quote:
Want?quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij bent met zo'n reactie precies het type waar alle niet-terroristische moslims zo bang voor zijn, en terecht.
VRT1quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:56 schreef naatje_1 het volgende:
Zometeen persconferentie, ergens te zien toevallig?
De laatste grote aanslagen in Europa zijn dacht ik vooral door autochtonen gepleegd. Degene die insinueert ben jij.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Want?
Ik schiet geen mensen kapot op een plein hoor.
Verder is de constatering dat het WEER een Marokkaan betreft een feitelijke, je mag je insinuaties derhalve gewoon voor je houden.
Regulier nieuws straks op RTL7, neem aan dat ze wel zullen overschakelen tussendoor.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:56 schreef naatje_1 het volgende:
Zometeen persconferentie, ergens te zien toevallig?
Madrid, Londen vergeten zeker??quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:57 schreef Strani het volgende:
[..]
De laatste grote aanslagen in Europa zijn dacht ik vooral door autochtonen gepleegd. Degene die insinueert ben jij.
Dat kan je ook niet als allochtonen kwalificeren in mijn ogen. Dat waren nu toevallig islamieten, maar in de eerste plaats moslim-fanatici die gewoon gebrainwasht zijn. Wat dan ook weer absoluut niks met de échte islam te maken heeft. Denk niet dat er veel mensen in het midden oosten achter die acties stonden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Madrid, Londen vergeten zeker??
1 magazijn van een kalasjnikov in de menigte leeggeschoten las ik. Kan ook een gerucht zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:01 schreef Bastard het volgende:
Dus 1 dader die dood is, met 1 granaat en 64 gewonden.. en een paar doden, geen schoten verder gelost?
(moeilijk bij te houden)
Da's sowieso alweer een tijdje geleden en inderdaad, zoals Tony hierboven zegt, je kunt moeilijk 'WEER een Marrokaan' gaan roepen als het destijds om allesbehalve Marrokanen ging. En dat weet je zelf ook wel. Tenzij voor jou elke moslim een Marrokaan is.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Madrid, Londen vergeten zeker??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |