abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin donderdag 15 december 2011 @ 11:10:44 #26
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_105609686
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:05 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Je zou het bijna verwachten?

[..]

Op de gang?
quote:
La Dernière Heure had gisteren een gesprek met de 29-jarige mama in de gang van het ziekenhuis waar haar zoontje van 17 maanden op dat moment op intensieve zorgen vocht voor zijn leven
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_105609713
je moet een proefabo nemen voor je afscheid mag nemen. als je naar huis gaat krijg je een sleutelhanger met het logo van de krant en een leuke gepaste tekst.
pi_105609788
-knip- voor de dubbel.

OT: Blegh, ik kan het nog steeds niet handelen, hoe kan je nou zo iets doen... :{

[ Bericht 75% gewijzigd door Prof_Hoax op 15-12-2011 11:14:58 (Eerst lezen ;() ]
pi_105609829
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:10 schreef yvonne het volgende:

[..]

[..]

Ik zou dat niet kunnen, als journalist. Bah
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_105609941
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:15 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Ik zou dat niet kunnen, als journalist. Bah
Ieder zijn vak. De een kan nou eenmaal wel gevoel/medeleven tonen aan nabestaande, andere zijn leeghartige wrekken die dit allemaal normaal vinden, achja ieder z'n vak zullen we maar zegggen.

Daarentegen waren wij hier wel met z'n alle blij dat er zo snel updates kwamen bedenk ik me net :@ zijn wij dan niet net zo erg? Hebben we bij alle updates eerst gecontroleerd of ze "eer- dan wel respectvol" zijn verkeregen ? :@ Just my 2 cents.
  donderdag 15 december 2011 @ 11:21:51 #31
8369 speknek
Another day another slay
pi_105609998
Ik vind het eigenlijk niet zo ziek? Gewoon een exclusief interview, heel normaal, en daar krijgen ze dan geld voor. Het is een zakelijke transactie, maar wel eentje waar de familie geld krijgt voor hun begrafenis.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_105610052
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:21 schreef speknek het volgende:
Ik vind het eigenlijk niet zo ziek? Gewoon een exclusief interview, heel normaal, en daar krijgen ze dan geld voor. Het is een zakelijke transactie, maar wel eentje waar de familie geld krijgt voor hun begrafenis.
ik vind het getuigen van buitengewoon weinig integriteit en inschattingsvermogen aan de zijde van de krant. als ik er lid van zou zijn had ik mijn abo opgezegd.
pi_105610144
quote:
99s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:19 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Daarentegen waren wij hier wel met z'n alle blij dat er zo snel updates kwamen bedenk ik me net :@ zijn wij dan niet net zo erg? Hebben we bij alle updates eerst gecontroleerd of ze "eer- dan wel respectvol" zijn verkeregen ? :@ Just my 2 cents.
Uhm :@ daar heb je wel een punt.

Maar dat is meer (bij mij) uit medeleven en bij een journalist een scoop.
  donderdag 15 december 2011 @ 11:27:03 #34
8369 speknek
Another day another slay
pi_105610163
Ja maar waarom dan? Ze hadden haar ook geen geld aan kunnen bieden, want de gemiddelde ooggetuige krijgt dat ook niet, of ze hadden geen exclusiviteit kunnen eisen, in welk geval het gewoon geld weggeven is.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_105610324
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:27 schreef speknek het volgende:
Ja maar waarom dan? Ze hadden haar ook geen geld aan kunnen bieden, want de gemiddelde ooggetuige krijgt dat ook niet, of ze hadden geen exclusiviteit kunnen eisen, in welk geval het gewoon geld weggeven is.
Hoe bedoel je waarom dan?
pi_105610337
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:26 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Uhm :@ daar heb je wel een punt.

Maar dat is meer (bij mij) uit medeleven en bij een journalist een scoop.
Ja ook weer zo, meer geschrokken/verslageneheid en medeleven, hoop dat het allemaal mee valt. En voor de journalist is het inderdaad puur broodwinning. Ach, van beide kanten is het "te begrijpen" alleen of het goed is, dat is persoonlijke visie dunkt me.
  Moderator donderdag 15 december 2011 @ 11:37:05 #37
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_105610490
zo'n moeder opwachten in het ziekenhuis terwil dr zoontje dood ligt te gaan vind ik op het randje maar exlusiviteit afdwingen door de begravenis te betalen gaat me echt te ver -O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 15 december 2011 @ 11:38:10 #38
8369 speknek
Another day another slay
pi_105610517
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:31 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Hoe bedoel je waarom dan?
Ik had het tegen fktwkgs
pi_105610542
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:27 schreef speknek het volgende:
nee dan hadden ze positieve gevoelens opgeroepen als dat bekend zou zijn gemaakt door de moeder. nu negatieve. imago is everything.
pi_105610564
quote:
Toen Gabriel geraakt werd bij de aanslag van Nordine Amrani aan de Place Saint-Lambert in het centrum van Luik, waren zijn beide ouders bij hem. Ze stonden bij de bushalte, omdat ze iets wilden gaan eten, samen wat tijd met het gezin doorbrengen. Mama Olivia had de kleine in haar armen toen het verschrikkelijke drama zich voltrok. "Zijn oogjes draaiden weg. Ik schreeuwde het uit, maar kon zelf niet zien dat hij achteraan zijn hoofdje gewond was. Een vrouw nam hem van mij over en bracht hem naar de ziekenwagen.
Blij om te zien dat zulke mensen nog staan. En niet iedereen denkt, stik er in ik zorg eerst voor mezelf. ^O^ Zeker in deze tijd waar iedereen toch meer vervreemd raakt van elkaar en zeker in zo'n grote stad.
pi_105610829
quote:
99s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:32 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Ja ook weer zo, meer geschrokken/verslageneheid en medeleven, hoop dat het allemaal mee valt. En voor de journalist is het inderdaad puur broodwinning. Ach, van beide kanten is het "te begrijpen" alleen of het goed is, dat is persoonlijke visie dunkt me.
Mja, ik zou het zelf niet kunnen en als moeder (naja vader in mijn geval) boos worden, mn kind ligt te vechten voor m'n leven...
pi_105610906
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:47 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Mja, ik zou het zelf niet kunnen en als moeder (naja vader in mijn geval) boos worden, mn kind ligt te vechten voor m'n leven...
Agreed. Boos worden op zijn minst, ik denk zelfs dat ik op zo'n moment redelijk in staat ben mensen aan te vliegen, maar ach, dat zijn aannames. Ik zou in iedergeval "not amused" zijn.
pi_105611844
quote:
99s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:49 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Agreed. Boos worden op zijn minst, ik denk zelfs dat ik op zo'n moment redelijk in staat ben mensen aan te vliegen, maar ach, dat zijn aannames. Ik zou in iedergeval "not amused" zijn.
Tja, je weet ook niet hoe je precies zal reageren totdat die situatie (hopelijk nooit!) zich voordoet.
pi_105634127
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 00:01 schreef Madame_Paon het volgende:
Trouwens, de OP is nog niet up to date.

[..]

Ben jij een trollkloon of zo? :{
Dat merk je toch
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')