Wat is het treinnummer van dat visluchtding? Stond er niet bij in de planning van Dennisquote:Op woensdag 14 december 2011 16:28 schreef greavy het volgende:
[..]
Hmm. Bahn.de kent 'm wel, ns.nl niet
(BE/Syntus)20020.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is het treinnummer van dat visluchtding? Stond er niet bij in de planning van Dennis
quote:Bahnhof/Haltestelle Datum Zeit Gleis Produkte
Bad Bentheim Sa, 07.01.12 ab 16:10 3 BE 20020 Bentheimer Eisenbahn
Hengelo Sa, 07.01.12 an 16:30 11
Ja, maar 7 Januari, met het PTA TT Rondjequote:Op woensdag 14 december 2011 16:33 schreef Zug-Chef het volgende:
Wat is het probleem bij jullie? Want hier krijg ik m gewoon te zien...
[ afbeelding ]
De datum. Hij is tot EN METquote:Op woensdag 14 december 2011 16:33 schreef Zug-Chef het volgende:
Wat is het probleem bij jullie? Want hier krijg ik m gewoon te zien...
Laat me raden: de sneltrein van 15:53 uur had +8 en dat zorgde voor kleine vertragingen. Deze waren niet noemenswaardig, want ik had de stopper die er op volgde en ben met slechts +1 in Leeuwarden aangekomen en ook de rest van de treinen reed nagenoeg op tijd.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:24 schreef brandsrus het volgende:
Heb het idee dat Arriva nog moet wennen aan de dienstregeling hier tussen Leeuwarden - Groningen. Nu alweer vertragingen op de borden..
En een kapper, een zwembad en een winkelcentrum zeker. Lekker boeiend.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:55 schreef James1988 het volgende:
Dat ding heeft zelfs een bioscoop aan boord.
Koop een taart en vier het.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:37 schreef twiFight het volgende:
Hoera, de 7:08 trein vanuit amersfoort richting zwolle en groningen/leeuwarden reed toch weer (deels) door naar leeuwardenDat betekent voor mij een overstap minder én een verwarmde trein. Die misleiding van de vorige twee dagen beviel mij allerminst.
Geilquote:Op woensdag 14 december 2011 17:46 schreef James1988 het volgende:
Alstom heeft wat foto's van het interieur van de eerste AGVs die in commerciële dienst gaan rijden online gezet. Deze gaan vanaf maart 2012 rijden in Italië onder merknaam .italo.
Foto's:
[ Flickr Photoset ]
Lekker heur. Maar 4 storingen vandaag...quote:Aantal minuten vertraging vandaag op Utrecht CS:837 minuten (14 uren)
Maar we zijn wél klaar voor de winter.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:47 schreef greavy het volgende:
Ff op Actuelevertrektijden.nl gekeken:
[..]
Lekker heur. Maar 4 storingen vandaag...
Volgens mij zit daar nog ergens een fout in de site, want nu:quote:Op woensdag 14 december 2011 23:47 schreef greavy het volgende:
[..]
quote:Aantal minuten vertraging vandaag op Utrecht CS:1165 minuten (19 uren)
een CNL met +100 is natuurlijk niet bevorderlijk voor de statistieken..quote:Op woensdag 14 december 2011 23:47 schreef greavy het volgende:
[..]
op de vol-vol normquote:Op donderdag 15 december 2011 09:29 schreef greavy het volgende:
Kak NS. Rijdt er in de Sprinter Breda<->Den Haag(Zwijndrecht v. 7:56) nu een SLeT-VI. Voorheen reed er rond die tijd tussen Dordrecht en Leiden een DD-AR of mDDM. Zwijndrecht paste het, maar Barendrecht werd al proppen... Zeker weer gepland op de Vol-norm...
Nee, mag gezien de regeltjes niet.quote:Op donderdag 15 december 2011 09:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
op de vol-vol norm
btw: zou je tussen Kerst en Oud en Nieuw ook voor 9:00 uur kunnen reizen met dagkaarten zoals die van de HEMA die normaal pas na 9:00 uur geldig zijn?
mja, je mag in die periode wel voor 9 uur met korting reizen, dus dan is mijn vraag zo gek nog nietquote:Op donderdag 15 december 2011 10:36 schreef greavy het volgende:
[..]
Nee, mag gezien de regeltjes niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |