Geilquote:Op woensdag 14 december 2011 17:46 schreef James1988 het volgende:
Alstom heeft wat foto's van het interieur van de eerste AGVs die in commerciële dienst gaan rijden online gezet. Deze gaan vanaf maart 2012 rijden in Italië onder merknaam .italo.
Foto's:
[ Flickr Photoset ]
Lekker heur. Maar 4 storingen vandaag...quote:Aantal minuten vertraging vandaag op Utrecht CS:837 minuten (14 uren)
Maar we zijn wél klaar voor de winter.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:47 schreef greavy het volgende:
Ff op Actuelevertrektijden.nl gekeken:
[..]
Lekker heur. Maar 4 storingen vandaag...
Volgens mij zit daar nog ergens een fout in de site, want nu:quote:Op woensdag 14 december 2011 23:47 schreef greavy het volgende:
[..]
quote:Aantal minuten vertraging vandaag op Utrecht CS:1165 minuten (19 uren)
een CNL met +100 is natuurlijk niet bevorderlijk voor de statistieken..quote:Op woensdag 14 december 2011 23:47 schreef greavy het volgende:
[..]
op de vol-vol normquote:Op donderdag 15 december 2011 09:29 schreef greavy het volgende:
Kak NS. Rijdt er in de Sprinter Breda<->Den Haag(Zwijndrecht v. 7:56) nu een SLeT-VI. Voorheen reed er rond die tijd tussen Dordrecht en Leiden een DD-AR of mDDM. Zwijndrecht paste het, maar Barendrecht werd al proppen... Zeker weer gepland op de Vol-norm...
Nee, mag gezien de regeltjes niet.quote:Op donderdag 15 december 2011 09:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
op de vol-vol norm
btw: zou je tussen Kerst en Oud en Nieuw ook voor 9:00 uur kunnen reizen met dagkaarten zoals die van de HEMA die normaal pas na 9:00 uur geldig zijn?
mja, je mag in die periode wel voor 9 uur met korting reizen, dus dan is mijn vraag zo gek nog nietquote:Op donderdag 15 december 2011 10:36 schreef greavy het volgende:
[..]
Nee, mag gezien de regeltjes niet.
quote:Op donderdag 15 december 2011 11:21 schreef Peterselieman het volgende:
dat is voor ons hier niet interessant
Bepaald niet interessant.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:21 schreef Peterselieman het volgende:
dat is voor ons hier niet interessant
Plat na een DOS aanval door een botnet, als ik het goed begreep.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:20 schreef MTL het volgende:
Thx
Welke categorie serverproblemen (blijf als ICT-er uiteraard nieuwsgierig), of is dat niet bekend?
Hmm oeps... thx voor uitleg iigquote:Op donderdag 15 december 2011 11:52 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Plat na een DOS aanval door een botnet, als ik het goed begreep.
Blikseminslagquote:Op donderdag 15 december 2011 11:20 schreef MTL het volgende:
Thx
Welke categorie serverproblemen (blijf als ICT-er uiteraard nieuwsgierig), of is dat niet bekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |