Is gewoon geldig op Bentheim-Hengeloquote:Op woensdag 14 december 2011 14:41 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
En die kun je in Enschede gewoon uit de automaat halen!![]()
Alleen, in de stoptrein Bentheim-Hengelo is die zeker weer niet geldig?
http://www.grenslandexpre(...)ten_en_tarieven.aspxquote:Duitse vervoerbewijzen
Deze vervoerbewijzen zijn in Duitsland te koop aan het loket of online te bestellen via www.bahn.de
Schönes wochenende ticket
Niedersachsen ticket
Ja, ik geloof je (wil je graag geloven), maar Enschede-Gronau wordt expliciet genoemd als traject buiten NRW waar dat ticket geldig is, Hengelo-Bad Bentheim (nog) niet!quote:Op woensdag 14 december 2011 14:43 schreef greavy het volgende:
[..]
Is gewoon geldig op Bentheim-Hengelo
Hadden ze gedaan om meer reizigers te trekken
Edit:
[..]
http://www.grenslandexpre(...)ten_en_tarieven.aspx
Maar het NRW ticket is daar ook geldig
Dat klopt. Syntus (Grensland Express) accepteert hem wel. Ook al staat 'ie daar niet vermeld.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:53 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ja, ik geloof je (wil je graag geloven), maar Enschede-Gronau wordt expliciet genoemd als traject buiten NRW waar dat ticket geldig is, Hengelo-Bad Bentheim (nog) niet!
Linkje: http://www.bahn.de/region(...)ungsbereich_0108.pdf
Als de automaat het doetquote:Op woensdag 14 december 2011 14:41 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
En die kun je in Enschede gewoon uit de automaat halen!![]()
Alleen, in de stoptrein Bentheim-Hengelo is die zeker weer niet geldig?
Die lui lachen zich rot op dat lijntje, die vinden alles wel primaquote:Op woensdag 14 december 2011 14:56 schreef greavy het volgende:
[..]
Dat klopt. Syntus (Grensland Express) accepteert hem wel. Ook al staat 'ie daar niet vermeld.
Nee, dan gaat het hier ook maar één haar beter wou je zeggen? Ga weg man lamenielachezegquote:Op woensdag 14 december 2011 15:06 schreef Igen het volgende:
Die onduidelijkheid is wel een mooie manier om je welkom in Duitsland te heten.
Tarifdschungel schreckt Kunden ab
Bahn-Manager kritisiert Tarifdschungel
Bahnmitarbeiter im Tarifdschungel
etc.
NRW ook.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het Niedersachsenticket overigens wel. Maar hell, een enkeltje Bentheim - Oldenzaal is 1,90 met korting dus boeiend
En ik dan?quote:Op woensdag 14 december 2011 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan wel met MIJN BahnCard voor de bonuspunten natuurlijk![]()
Die bonuspunten boeien mij niet super veel, jij mag ze hebbenquote:Op woensdag 14 december 2011 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
elke 5mans card op een andere BahnCard boeken. Hangt er vanaf hoeveel er meegaan (zal bij 5 wel ophouden dus)
Als we met 5-man gaan, 7eur per persoon ofzo?quote:Op woensdag 14 december 2011 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
En al die andere schooiers niet omdat het geld kost in het buitenland
Ja zoiets. Verwaarloosbaar in ieder gevalquote:Op woensdag 14 december 2011 15:29 schreef greavy het volgende:
[..]
Als we met 5-man gaan, 7eur per persoon ofzo?
Hmm. Nog niks over gehoord. Thuis nog maar eens de post voor de zekerheid nakijken, en anders de BahnCard service ofzo contacteren.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je er nu nog niks over gehoord hebt zou ik er maar even achteraan gaan.
Ik begrijp dat de BC Jugendliche verloopt zodra je 19 word (20 December word ik dat). Er staat niks over overgang naar de normale BC.quote:Geltungsdauer: Die Jugend BahnCard 25 wird jeweils mit einer Geltungsdauer von drei Jahren - längstens bis zum Ablauf des 19. Lebensjahres – ausgegeben.
| 1 2 | Kartentyp Gültigkeit Bestellstatung BahnCard Jugend 25 ab 20.12.2011 bis 19.12.2014 In Bearbeitung |
intercityverbinding van lelystad naar den haag centraal is nu met dat dramading met de groene bankjesquote:
Hafas kent m nog steeds hoor. NS trouwens ook gewoon.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Rijdt die fucking neuking Grensland-express nog wel? In de nieuwe drgl staatie niet alleen niet in HAFAS maar krijg je hem ook niet meer op NS.nl
warm worden op de tram? http://www.mvg-mobil.de/christkindltram.htmlquote:Op woensdag 14 december 2011 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Tussen kerst en O&N niet echt meer denk ik. Maar komend weekend nog wel even dit:
Vrijdagavond Deventer - Arnhem - Köln en met de nacht-ICE naar München
Zaterdag eerst via Freilassing naar Berchtesgaden, terug naar Freilassing voor bezoek aan het spoorwegmuseum aldaar. Dan door naar Salzburg, daar wat Mozart kitsch troep doen, en in de loop van de middag terug naar München. 's avonds CNL terug naar Nederland, zondagmorgen thuis.
Ben de tweede helft van de zaterdag nog aan het plannen![]()
Ook zin in, gaat een hele lange dag worden
Oh ja dus als ik Bad bentheim - hengelo plan krijg ik alleen maar de Pimpel, maar hij kent de grensland wel?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:11 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Hafas kent m nog steeds hoor. NS trouwens ook gewoon.
Oh leukquote:Op woensdag 14 december 2011 16:13 schreef bork het volgende:
[..]
warm worden op de tram? http://www.mvg-mobil.de/christkindltram.html
Zelfs als ik Bentheim - Oldenzaal plan krijg ik alleen maar diequote:Op woensdag 14 december 2011 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja dus als ik Bad bentheim - hengelo plan krijg ik alleen maar de Pimpel, maar hij kent de grensland wel?
Hmm. Bahn.de kent 'm wel, ns.nl nietquote:Op woensdag 14 december 2011 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja dus als ik Bad bentheim - hengelo plan krijg ik alleen maar de Pimpel, maar hij kent de grensland wel?
Wat is het treinnummer van dat visluchtding? Stond er niet bij in de planning van Dennisquote:Op woensdag 14 december 2011 16:28 schreef greavy het volgende:
[..]
Hmm. Bahn.de kent 'm wel, ns.nl niet
(BE/Syntus)20020.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is het treinnummer van dat visluchtding? Stond er niet bij in de planning van Dennis
quote:Bahnhof/Haltestelle Datum Zeit Gleis Produkte
Bad Bentheim Sa, 07.01.12 ab 16:10 3 BE 20020 Bentheimer Eisenbahn
Hengelo Sa, 07.01.12 an 16:30 11
Ja, maar 7 Januari, met het PTA TT Rondjequote:Op woensdag 14 december 2011 16:33 schreef Zug-Chef het volgende:
Wat is het probleem bij jullie? Want hier krijg ik m gewoon te zien...
[ afbeelding ]
De datum. Hij is tot EN METquote:Op woensdag 14 december 2011 16:33 schreef Zug-Chef het volgende:
Wat is het probleem bij jullie? Want hier krijg ik m gewoon te zien...
Laat me raden: de sneltrein van 15:53 uur had +8 en dat zorgde voor kleine vertragingen. Deze waren niet noemenswaardig, want ik had de stopper die er op volgde en ben met slechts +1 in Leeuwarden aangekomen en ook de rest van de treinen reed nagenoeg op tijd.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:24 schreef brandsrus het volgende:
Heb het idee dat Arriva nog moet wennen aan de dienstregeling hier tussen Leeuwarden - Groningen. Nu alweer vertragingen op de borden..
En een kapper, een zwembad en een winkelcentrum zeker. Lekker boeiend.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:55 schreef James1988 het volgende:
Dat ding heeft zelfs een bioscoop aan boord.
Koop een taart en vier het.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:37 schreef twiFight het volgende:
Hoera, de 7:08 trein vanuit amersfoort richting zwolle en groningen/leeuwarden reed toch weer (deels) door naar leeuwardenDat betekent voor mij een overstap minder én een verwarmde trein. Die misleiding van de vorige twee dagen beviel mij allerminst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |