Sterf, Arriva. Geen reisinformatie niets. Ik ben maar met de vervangende bus naar Buitenpost gegaan. Daardoor +56 opgelopen. Ik had het beter niet kunnen doen, want toen mijn bus bij Hurdegaryp was kachelde de eerste trein richting Groningen weer voorbij, maar die haal je dan natuurlijk niet meer. Uiteindelijk tegen 10:00 uur in Buitenpost me in een solo 2/6 gewurmd. Ding zat afgeladen vol, al heb ik ze nog wel eens voller gezien.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:23 schreef greavy het volgende:
Oja, PSM. Jij zal niet goed gekeken hebben dat er geen storingen waren tussen Leeuwarden en Hurdegaryp
[..]
[..]
[..]
[..]
Maar alle reisinformatie komt toch via de NS tegenwoordig?quote:Op woensdag 14 december 2011 11:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Sterf, Arriva. Geen reisinformatie niets. Ik ben maar met de vervangende bus naar Buitenpost gegaan. Daardoor +56 opgelopen. Ik had het beter niet kunnen doen, want toen mijn bus bij Hurdegaryp was kachelde de eerste trein richting Groningen weer voorbij, maar die haal je dan natuurlijk niet meer. Uiteindelijk tegen 10:00 uur in Buitenpost me in een solo 2/6 gewurmd. Ding zat afgeladen vol, al heb ik ze nog wel eens voller gezien.
Reisinfo komt van NS inderdaad.. Maar Arriva kan toch niet weten dat de treinen weer eerder rijden? Arriva is gelijk gaan rijden toen het vrijgegeven wasquote:Op woensdag 14 december 2011 11:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Sterf, Arriva. Geen reisinformatie niets. Ik ben maar met de vervangende bus naar Buitenpost gegaan. Daardoor +56 opgelopen. Ik had het beter niet kunnen doen, want toen mijn bus bij Hurdegaryp was kachelde de eerste trein richting Groningen weer voorbij, maar die haal je dan natuurlijk niet meer. Uiteindelijk tegen 10:00 uur in Buitenpost me in een solo 2/6 gewurmd. Ding zat afgeladen vol, al heb ik ze nog wel eens voller gezien.
dat is waar, alleen ik had niets op teletekst of iets dergelijks gezien voordat ik van huis ging en op de vertrekborden waren de treinen gewoon verdwenen.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:42 schreef greavy het volgende:
[..]
Reisinfo komt van NS inderdaad.. Maar Arriva kan toch niet weten dat de treinen weer eerder rijden? Arriva is gelijk gaan rijden toen het vrijgegeven was
Duhh. Want er was gewoon een storing. Zoals ik ook al 4x quote.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:42 schreef b2py het volgende:
Het stond wel gewoon in de 'Trein' app zag ik vanochtend..
...want dat had lekker veel uitgemaaktquote:Op woensdag 14 december 2011 11:42 schreef RubenK het volgende:
deze wijziging was niet aangekondigd in welk nieuwe dienstregeling document dan ook.
--> Reisplanner en je wist het. Is veelvuldig van te voren omgeroepen, dat nieuwe DRGL er aan kwam. Met diverse wijzigingen.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:42 schreef RubenK het volgende:
Ik ben zeer ontevreden met de nieuwe dienstregeling. De sneltrein Hoorn -> Den Haag CS rijdt nog maar tot Haarlem. Is dus per reis 1 overstap er bij, en deze wijziging was niet aangekondigd in welk nieuwe dienstregeling document dan ook.
Was dus een zeer aangename verrassing vanochtend (eerste dag dat ik weer werk sinds nieuwe dienstregeling)
quote:10:08 Utrecht Centraal 15 Hertogenbosch ('s) Intercity (NS) VIRM
10:37 Hertogenbosch ('s) 6
10:43 Hertogenbosch ('s) 4a Nijmegen Intercity (NS) VIRM
12:17 Deventer 4
12:19 Deventer 3 Hengelo Intercity (NS Hispeed) + Pimpel
12:42 Almelo 2
12:48 Almelo 2b Hengelo Sprinter (NS) DM'90
13:13 Enschede 1
13:26 Enschede 5 RB 20195 Regionalbahn Talent
14:44 Münster(Westf)Hbf 8
15:05 Münster(Westf)Hbf 2A-C RE 14124 Regional-Express Dosto?
15:32 Rheine 3
15:48 Rheine 2 WFB90502 WestfalenBahn FLIRT
16:03 Bad Bentheim 2
16:10 Bad Bentheim Hengelo Stoptrein (Syntus) + DM'90
16:30 Hengelo 11
16:46 Hengelo 2a Zutphen Stoptrein (Syntus) + Lint
17:23 Zutphen 2b
17:34 Zutphen 2a Apeldoorn Sprinter (NS) DM'90
17:53 Apeldoorn 3
17:57 Apeldoorn 1 Amersfoort Intercity (NS Hispeed) + Pimpel
18:55 Duivendrecht 4
19:04 Duivendrecht 1 Hilversum Intercity (NS Hispeed) + Pimpel
19:35 Amersfoort 1
Dat was toch al in 2009 ofzo bekend?quote:Op woensdag 14 december 2011 11:42 schreef RubenK het volgende:
Ik ben zeer ontevreden met de nieuwe dienstregeling. De sneltrein Hoorn -> Den Haag CS rijdt nog maar tot Haarlem. Is dus per reis 1 overstap er bij, en deze wijziging was niet aangekondigd in welk nieuwe dienstregeling document dan ook.
Was dus een zeer aangename verrassing vanochtend (eerste dag dat ik weer werk sinds nieuwe dienstregeling)
Tja met die nieuwe dienstregeling gaat iedereen er op achteruit, dus jij ookquote:Op woensdag 14 december 2011 11:42 schreef RubenK het volgende:
ik ga er voor de verandering op vooruitquote:Op woensdag 14 december 2011 12:00 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Tja met die nieuwe dienstregeling gaat iedereen er op achteruit, dus jij ook
Jij woont ook in een megalomaan nietszeggend dorp tussen 2 intercitysteden?quote:Op woensdag 14 december 2011 12:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik ga er voor de verandering op vooruit
De grotere freqentie tussen leiden en amsterdam cs vind ik wel lekkerquote:Op woensdag 14 december 2011 12:03 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Jij woont ook in een megalomaan nietszeggend dorp tussen 2 intercitysteden?
als het rustig is zal je niemand er over horen.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:04 schreef Beardslasher het volgende:
Hoe moeilijk gaat NS doen als ik om 8.56 in Zeeland met een fiets de trein instap?
En als de conducteur zijn vrouw niet goed genoeg heeft mogen neuken, dan moet je dus niet hier verhaal komen halenquote:Op woensdag 14 december 2011 12:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
als het rustig is zal je niemand er over horen.
de vorige is net gestolenquote:Op woensdag 14 december 2011 12:12 schreef Yreal het volgende:
Fiets op het balkon gooien en gewoon in de coupe gaan zitten
kettingslot om de trapquote:Op woensdag 14 december 2011 12:14 schreef Beardslasher het volgende:
okay ik zie wel
[..]
de vorige is net gestolenga dit niet proberen
Zal niet de eerste keer zijn dat-ie dan in, ik noem een Rilland-Bath, door een kwaaie forens op de tegels geflikkerd wordtquote:Op woensdag 14 december 2011 12:12 schreef Yreal het volgende:
Fiets op het balkon gooien en gewoon in de coupe gaan zitten
Ze doen het in volle treinen ook wel bij vouwfietsen van irritante mensen ja. Heb er wel eens een verhaal over gelezen dat het gebeurtquote:Op woensdag 14 december 2011 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal niet de eerste keer zijn dat-ie dan in, ik noem een Rilland-Bath, door een kwaaie forens op de tegels geflikkerd wordt
Ik heb het ook wel eens gehad:quote:Op woensdag 14 december 2011 12:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze doen het in volle treinen ook wel bij vouwfietsen van irritante mensen ja. Heb er wel eens een verhaal over gelezen dat het gebeurt
crimineelquote:Op woensdag 14 december 2011 12:45 schreef Yreal het volgende:
ik heb ooit ook wel eens vouwfietsen in nieuw vennep de trein uit gemikt
nou en zo hoort het als t foutief staatquote:Op woensdag 14 december 2011 12:37 schreef greavy het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel eens gehad:
Conducteur: Wil de eigenaar van de fiets in treinstel 4036 zich naar zijn fiets verplaatsen?
Paar minuten later: Station Wolvega. Indien de eigenaar van de fiets zich niet onmiddelijk meld, is uw fiets niet meer in deze trein aanwezig
<trein stopt op Wolvega, conducteur stapt uit, kijkt naar buiten, ziet niemand. Gooit de fiets naar buiten, en sleutelt de deuren. Trein rijdt weg>
Conducteur: De eigenaar van de fiets in treinstel 4036 kan zijn fiets terugvinden op station Wolvega.
Zie je ineens een kwaad iemand naar de conducteur lopen, bleek het zijn fiets te zijn..
En hij had geen kaartje voor de fiets bleek later.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:53 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
nou en zo hoort het als t foutief staat
Leuk, citytrip München staat al best lang op de planning. Voor jou wel een vermoeiende reis zeg, aankomst München 05:21?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Tussen kerst en O&N niet echt meer denk ik. Maar komend weekend nog wel even dit:
Vrijdagavond Deventer - Arnhem - Köln en met de nacht-ICE naar München
Zaterdag eerst via Freilassing naar Berchtesgaden, terug naar Freilassing voor bezoek aan het spoorwegmuseum aldaar. Dan door naar Salzburg, daar wat Mozart kitsch troep doen, en in de loop van de middag terug naar München. 's avonds CNL terug naar Nederland, zondagmorgen thuis.
Ben de tweede helft van de zaterdag nog aan het plannen![]()
Ook zin in, gaat een hele lange dag worden
Ja, sucks. Maar het was 70 euro goedkoper dan de CNLquote:Op woensdag 14 december 2011 14:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Leuk, citytrip München staat al best lang op de planning. Voor jou wel een vermoeiende reis zeg, aankomst München 05:21?
Mac Clean is geopend van:quote:Op woensdag 14 december 2011 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, sucks. Maar het was 70 euro goedkoper dan de CNL![]()
Maar je kan in München douchen weet ik, al is het de vraag of dat ook op dat soort tijdstippen kanZoeken we op.
quote:Öffnungszeiten:
Mo - So 06:00 - 24:00
En die kun je in Enschede gewoon uit de automaat halen!quote:Op woensdag 14 december 2011 14:34 schreef greavy het volgende:
Niet vergeten te stemmen mensen!
...
Als we dat rondje die dennis gaf via Munster, kunnen we met een regionaal ticket voor 5 personen zo erg goedkoop reizen. Afhankelijk hoeveel er meegaan natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |