Zonder filmpje te kijken: Dutchtrainmanserie22 zeker....quote:
Goed zoquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:14 schreef greavy het volgende:
[..]
Zonder filmpje te kijken: Dutchtrainmanserie22 zeker....
Haha, ja. Ik kwam die gast een paar weken geleden tegen in Venlo. Heb 'm maar snel genegeerd, want hij zeurde m'n kop van m'n lijf toen ik een foto wou maken..quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed zo
Wel zonder het gebruikelijke 144-pak uitroeptekens![]()
LIEP JE BIJ DAT HEKJE??????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:18 schreef greavy het volgende:
[..]
Haha, ja. Ik kwam die gast een paar weken geleden tegen in Venlo. Heb 'm maar snel genegeerd, want hij zeurde m'n kop van m'n lijf toen ik een foto wou maken..
Stond op 't perron van Venlo ...quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
LIEP JE BIJ DAT HEKJE??????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:SYNTUS DAAGT STADSREGIO OM TREINEN
WESTERVOORT - Vervoerder Syntus sleept de Stadsregio Arnhem-Nijmegen voor de rechter. Aanleiding is de weigering van de regio om mee te betalen aan extra treinen.
Die zijn nodig om de dienstregeling op de lijn Arnhem-Winterswijk op peil te houden als komend weekend station Westervoort opent. Syntus heeft drie treinstellen gehuurd voor de verwachte extra passagiers. Die zijn volgens reizigersvereniging Rocov nodig om de aansluitingen in Arnhem te garanderen. Zonder extra treinen en door de extra stops in Westervoort zullen meer reizigers in Arnhem hun aansluitng missen, aldus Rocov.
Volgens de stadsregio zijn de extra kosten onderdeel van het contract met Syntus. Een commissie gaf de regio eerder gelijk in de kwestie.
De provincie Gelderland mengt zich niet in de kwestie maar zegt de kwaliteit van de dienstverlening scherp in de gaten te zullen houden.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
LIEP JE BIJ DAT HEKJE??????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zal wel verwijderd zijn in opdracht van de CIAquote:
Ik zag ze op Groningen ook al hangen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:28 schreef greavy het volgende:
Oh, en Arriva heeft op Buitenpost eigen vertrekstaten nu:
[ afbeelding ]
Kent u deze nog..nog..nog?quote:
Is gebeurd om 21:18. Betreft een TIS 3.1quote:Tussen Velperpoort en Dieren rijden geen treinen door een aanrijding met een persoon.
De extra reistijd is meer dan 60 min.
De verstoring is naar verwachting rond 23:59 uur verholpen.
Reizigers tussen 's-Hertogenbosch en Zwolle reizen via Utrecht Centraal.
13 december 21:30
Is gebeurd bij km 1.9 op de spoorlijn Arnhem-Zutphen, bij de overweg 'van Remagenlaan' in Arnhemquote:TIS 3.1
Aanrijding trein/rangeerdeel met:
• persoon/groot vee
• (brom-)fietser
• infra-element
Kunnen ze wel als ze de datum op 14-12 zettenquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:35 schreef b2py het volgende:
ze kunnen toch geen 00:00 aangeven? Zoals ze wel 22:00 etc kunnen aangeven..
das mijn foto jatmoos..quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:24 schreef greavy het volgende:
Deze foto kwam ik op Facebook tegen:
[ afbeelding ]
Moet wel een snelle Sprinter zijn vanaf Den Haag CS
van etenquote:
dan valt de storing systeemmatig op 2 dagen en heb je 2 dagen last van een storing? slecht voor de statistieken hoorquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:35 schreef b2py het volgende:
ze kunnen toch geen 00:00 aangeven? Zoals ze wel 22:00 etc kunnen aangeven..
Maar dit gaat slechts om de verwachting hè. Het weerhoudt niemand ervan om gauw om 23:59 te melden dat de reparatie gelukt is (net als dat een verwachting van 23:59 evenmin garandeert dat de verstoring ook daadwerkelijk voor middernacht voorbij is).quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:19 schreef mschol het volgende:
[..]
dan valt de storing systeemmatig op 2 dagen en heb je 2 dagen last van een storing? slecht voor de statistieken hoor
HSA heeft het contract met AnsaldoBreda in 2004 getekend. Toen waren de eerste leveringsproblemen met de IC4 ook al bekend (die is besteld in 2000, eerste stellen zouden worden geleverd in 2003).quote:Op woensdag 14 december 2011 00:04 schreef bork het volgende:
Wanneer is de HSL met AnsaldoBreda in zee gegaan?
Als ik de vertrekstaat zo lees lijkt het alsof alle stoptreinen ook op Achter de Hoven stoppen. Dat waren er toch altijd maar 3 per dag?quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:28 schreef greavy het volgende:
Oh, en Arriva heeft op Buitenpost eigen vertrekstaten nu:
[ afbeelding ]
Er staat een voetnoot bij met "stopt ook op Adh".quote:Op woensdag 14 december 2011 06:13 schreef dennistd het volgende:
[..]
Als ik de vertrekstaat zo lees lijkt het alsof alle stoptreinen ook op Achter de Hoven stoppen. Dat waren er toch altijd maar 3 per dag?
Wat zégt'ie in vredesnaam?quote:
Er staat nu bij de verstoringen een 'aanrijding', niet specifiek met een persoon, dat zetten ze er anders toch altijd bij?quote:Op woensdag 14 december 2011 07:44 schreef greavy het volgende:
En alweer... een aanrijding met persoon op de overweg Willem v/d Madeweg in Leiden. Een TIS 3.1
Treinverkeer Alphen a/d Rijn-Leiden Centraal gestremd.
Gaat om een TIS 3.1, dus kan om:quote:Op woensdag 14 december 2011 10:23 schreef b2py het volgende:
[..]
Er staat nu bij de verstoringen een 'aanrijding', niet specifiek met een persoon, dat zetten ze er anders toch altijd bij?
quote:Op woensdag 14 december 2011 00:04 schreef bork het volgende:
Wanneer is de HSL met AnsaldoBreda in zee gegaan?
In 1999 (eigenlijk al eerder) konden die prutsers niet eens een fatsoenlijke tram! bouwen, voor meer info lees- > http://en.wikipedia.org/wiki/SL95
Niet zo zeuren borkie, dit schept toch veel vertrouwenquote:In 2007, two trams were involved in an accident and sent to Firema for reparations. However, the company filed for bankruptcy, and as of October 2010 the trams were still not repaired or returned to Oslo.
Hij staat IN de wpl Haarlem dacht ik, dus dan is het een kort ritje. Op het programma staat een ritje Haarlem-Leidschendam vv.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:17 schreef b2py het volgende:
Via Somda: DDZ 7503 gaat zo een proefrit maken. Mogelijk tot Haarlem maar kan ook verder.
quote:Tussen Leeuwarden en Groningen langere reistijd door een sein- en wisselstoring.
Houdt u rekening met een extra reistijd van 15 - 30 min.
De verstoring is naar verwachting rond 10:30 uur verholpen.
14 december 08:12
quote:Tussen Leeuwarden en Hurdegaryp rijden geen treinen door een sein- en wisselstoring.
Er rijden bussen tussen Leeuwarden en Hurdegaryp.
Houdt u rekening met een extra reistijd van 15 - 30 min.
De verstoring is naar verwachting rond 10:30 uur verholpen.
14 december 08:40
quote:De beperkingen tussen Leeuwarden en Hurdegaryp als gevolg van een sein- en wisselstoring zijn voorbij.
Houdt u nog rekening met een langere reistijd.
14 december 09:10
quote:De beperkingen tussen Leeuwarden en Hurdegaryp als gevolg van een sein- en wisselstoring zijn voorbij.
Het treinverkeer is volledig hervat.
14 december 09:30
Het originele bericht:quote:Op woensdag 14 december 2011 11:19 schreef greavy het volgende:
[..]
Hij staat IN de wpl Haarlem dacht ik, dus dan is het een kort ritje. Op het programma staat een ritje Haarlem-Leidschendam vv.
| 1 | DDZ 7503 gaat zometeen een proefrit maken. Misschien tot Hlm, misschien ook verder. |
Weet ikquote:Op woensdag 14 december 2011 11:28 schreef b2py het volgende:
[..]
Het originele bericht:
[ code verwijderd ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |