Zonder filmpje te kijken: Dutchtrainmanserie22 zeker....quote:
Goed zoquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:14 schreef greavy het volgende:
[..]
Zonder filmpje te kijken: Dutchtrainmanserie22 zeker....
Haha, ja. Ik kwam die gast een paar weken geleden tegen in Venlo. Heb 'm maar snel genegeerd, want hij zeurde m'n kop van m'n lijf toen ik een foto wou maken..quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed zo
Wel zonder het gebruikelijke 144-pak uitroeptekens![]()
LIEP JE BIJ DAT HEKJE??????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:18 schreef greavy het volgende:
[..]
Haha, ja. Ik kwam die gast een paar weken geleden tegen in Venlo. Heb 'm maar snel genegeerd, want hij zeurde m'n kop van m'n lijf toen ik een foto wou maken..
Stond op 't perron van Venlo ...quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
LIEP JE BIJ DAT HEKJE??????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:SYNTUS DAAGT STADSREGIO OM TREINEN
WESTERVOORT - Vervoerder Syntus sleept de Stadsregio Arnhem-Nijmegen voor de rechter. Aanleiding is de weigering van de regio om mee te betalen aan extra treinen.
Die zijn nodig om de dienstregeling op de lijn Arnhem-Winterswijk op peil te houden als komend weekend station Westervoort opent. Syntus heeft drie treinstellen gehuurd voor de verwachte extra passagiers. Die zijn volgens reizigersvereniging Rocov nodig om de aansluitingen in Arnhem te garanderen. Zonder extra treinen en door de extra stops in Westervoort zullen meer reizigers in Arnhem hun aansluitng missen, aldus Rocov.
Volgens de stadsregio zijn de extra kosten onderdeel van het contract met Syntus. Een commissie gaf de regio eerder gelijk in de kwestie.
De provincie Gelderland mengt zich niet in de kwestie maar zegt de kwaliteit van de dienstverlening scherp in de gaten te zullen houden.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
LIEP JE BIJ DAT HEKJE??????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zal wel verwijderd zijn in opdracht van de CIAquote:
Ik zag ze op Groningen ook al hangen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:28 schreef greavy het volgende:
Oh, en Arriva heeft op Buitenpost eigen vertrekstaten nu:
[ afbeelding ]
Kent u deze nog..nog..nog?quote:
Is gebeurd om 21:18. Betreft een TIS 3.1quote:Tussen Velperpoort en Dieren rijden geen treinen door een aanrijding met een persoon.
De extra reistijd is meer dan 60 min.
De verstoring is naar verwachting rond 23:59 uur verholpen.
Reizigers tussen 's-Hertogenbosch en Zwolle reizen via Utrecht Centraal.
13 december 21:30
Is gebeurd bij km 1.9 op de spoorlijn Arnhem-Zutphen, bij de overweg 'van Remagenlaan' in Arnhemquote:TIS 3.1
Aanrijding trein/rangeerdeel met:
• persoon/groot vee
• (brom-)fietser
• infra-element
Kunnen ze wel als ze de datum op 14-12 zettenquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:35 schreef b2py het volgende:
ze kunnen toch geen 00:00 aangeven? Zoals ze wel 22:00 etc kunnen aangeven..
das mijn foto jatmoos..quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:24 schreef greavy het volgende:
Deze foto kwam ik op Facebook tegen:
[ afbeelding ]
Moet wel een snelle Sprinter zijn vanaf Den Haag CS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |