abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105428635
Volgende week zaterdag München. Klaar geen gezeik.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 10 december 2011 @ 22:02:35 #27
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_105431010
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 20:44 schreef Igen het volgende:
En het is weer bingo!

[..]

Ze gaan er bij ProRail toch geen gewoonte van maken hè, om bijna heel het noorden onbereikbaar te maken. :{
We hebben nog maar tot 2015, dus we moeten er wel iets van maken he.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  Redactie Sport zaterdag 10 december 2011 @ 22:15:28 #28
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_105431760
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Die overstap in tilburg klopt niet. Wat ik nog zat te denken: Is de Grensland Express misschien een optie voor erin? Of sowieso een stukje buitenland? Denk aan Enschede - Münster - Rheine - Hengelo of zo. Daar komt niet iedereen iedere dag/week/maand natuurlijk :)
Ok, nieuwe poging:
SPOILER: Nieuwsjaarsreis optie #2
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_105432007
Münster - Rheine is ook WFB - Flirt :P
  Redactie Sport zaterdag 10 december 2011 @ 22:22:51 #30
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_105432194
Ga je mij nou vertellen dat de WFB helemaal doorrijdt tot Emden? RE 14126 is een RegionalExpress Münster-Emden namelijk volgens bahn.de :P
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_105432421
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 22:22 schreef dennistd het volgende:
Ga je mij nou vertellen dat de WFB helemaal doorrijdt tot Emden? RE 14126 is een RegionalExpress Münster-Emden namelijk volgens bahn.de :P
Oh dan zal het wel dosto zijn ja :D
pi_105434092
Ik wil morgen de fiets meenemen in de trein met een dagkaart fiets. Kan ik dan mijn fiets + fietstas eraan meenemen, of moet de fietstas eraf? Op de site van NS kan ik het niet vinden, maar op een andere site staat dat het zonder bagage of fietstassen moet.
pi_105435615
Mag. Of gaan ze ook moeilijk doen over een bel, een lamp, een jasbeschermer?
pi_105435783
Het leek me ook al wat raar dat het niet zou mogen, maar het was me een beetje onduidelijk. Bedankt ^O^
  PR/Manusje van alles zaterdag 10 december 2011 @ 23:31:53 #35
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_105435801
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 december 2011 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Mag. Of gaan ze ook moeilijk doen over een bel, een lamp, een jasbeschermer?
Laatst een lul in groningen.. tijdens de spits op vrijdag avond. Had meneer twee fietsen in een doos bij zich. ^O^ Zelfs de balkons waren vol. Ja dat gaat niet passen he. :')
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_105437000
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 december 2011 23:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Laatst een lul in groningen.. tijdens de spits op vrijdag avond. Had meneer twee fietsen in een doos bij zich. ^O^ Zelfs de balkons waren vol. Ja dat gaat niet passen he. :')
Verhuizen doe je maar met een goederentrein *O*
pi_105438032
He fles , kan ik Jou 1minuut geleden op deventer de trap af hebben zien lopen ? :p
Zag iemand die verdraaid veel op je lijkt met camera tasje onder ze rechter arm
pi_105438142
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 00:21 schreef CrashO het volgende:
He fles , kan ik Jou 1minuut geleden op deventer de trap af hebben zien lopen ? :p
Zag iemand die verdraaid veel op je lijkt met camera tasje onder ze rechter arm
Nee. ik slaap
pi_105438190
En anders, spreek zo iemand gelijk aan als je de ballen hebt.
pi_105438498
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 00:24 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nee. ik slaap
:o Slaap-fok!ken... Het moet niet veel gekker worden zeg! :P
pi_105438906
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 00:25 schreef Dr_Flash het volgende:
En anders, spreek zo iemand gelijk aan als je de ballen hebt.
HEEEE DIE FLESSSSSSSSSS schreeuwen terwijl ik snel het balkon opren en half uit de trein ga hangen om je Doppelgänger een trap af te kunnen zien lopen? :?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2011 00:44:19 ]
  zondag 11 december 2011 @ 01:25:17 #42
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_105440250
In het HSL-Zuid-topic op Opeens Had Ik Het ging het over de Olympische Spelen en de V250. Naar aanleiding daarvan ging ik eens kijken op de website van NS Hispeed, waar ze een pagina speciaal voor de Olympische Spelen in Londen hebben gemaakt.

Daar staat deze tekst:
quote:
Vervoer naar en in Londen tijdens de Spelen

In no-time met de trein naar de Spelen!
Tijdens de Spelen in 2012 reist u nog sneller met de trein naar Londen. Voor uw reis naar Brussel heeft u dan de keuze uit Thalys of Intercity Brussel. Deze brengen u rechtstreeks en razendsnel via de kanaaltunnel naar hartje Londen, naar St. Pancras International
Enige tijd geleden stond hier nog ongeveer deze tekst: "Tegen de tijd dat de Olympische Spelen beginnen rijdt hogesnelheidstrein Fyra. Voor uw reis naar Brussel heeft u dan de keuze uit Thalys of Fyra." Dat die tekst inmiddels is veranderd geeft mij het gevoel dat NS Hispeed er niet meer op vertrouwt dat men op tijd (dat wil zeggen: juli 2012) voldoende V250 ter beschikking heeft om een dienst naar Brussel uit te kunnen voeren.
pi_105446783
quote:
99s.gif Op zondag 11 december 2011 00:43 schreef CrashO het volgende:

[..]

HEEEE DIE FLESSSSSSSSSS schreeuwen terwijl ik snel het balkon opren en half uit de trein ga hangen om je Doppelgänger een trap af te kunnen zien lopen? :?
Bijvoorbeeld :s)

Sorry, was laat en dronken gisteren :X
pi_105446822
quote:
4s.gif Op zondag 11 december 2011 01:25 schreef James1988 het volgende:
Dat die tekst inmiddels is veranderd geeft mij het gevoel dat NS Hispeed er niet meer op vertrouwt dat men op tijd (dat wil zeggen: juli 2012) voldoende V250 ter beschikking heeft om een dienst naar Brussel uit te kunnen voeren.
Nee maar dat wisten we toch al? Dat het op z'n vroegst eind 2012 zou worden (en warschijnlijk zelfs dat niet) omdat er nog allerlei basale dingen niet deugden? :?
pi_105447214
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 december 2011 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Vet. Men garandeert dus dat ELKE reis binnen het NS-net binnen 6 uur voltooid is :) Dat wordt lachen natuurlijk. Vlissingen - Groningen is 4:23, overstapje in Rotterdam gaat mis, 4:53, stremming bij Meppel, Bingo *O*

Maar okee, in vrijwel alle gevallen zal het probleemloos moeten lukken. Zeker omdat de andere vervoerders niet meetellen (want opnieuw inchecken)
Dus na 6 uur na inchecktijd ben je je borg kwijt? ik dacht altijd dat je de hele dag nog wel kon uitchecken, en dat de volgende dag na 4 uur je borg pas weg was. Is dat sinds kort veranderd?
  zondag 11 december 2011 @ 11:55:09 #46
141482 Q.
JurassiQ
pi_105447224
quote:
3s.gif Op zondag 11 december 2011 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nee maar dat wisten we toch al? Dat het op z'n vroegst eind 2012 zou worden (en warschijnlijk zelfs dat niet) omdat er nog allerlei basale dingen niet deugden? :?
Ze liegen er nu niet meer (of minder) omheen.
For great justice!
pi_105447435
quote:
19s.gif Op zondag 11 december 2011 11:54 schreef Hugo__Boss het volgende:

[..]

Dus na 6 uur na inchecktijd ben je je borg kwijt? ik dacht altijd dat je de hele dag nog wel kon uitchecken, en dat de volgende dag na 4 uur je borg pas weg was. Is dat sinds kort veranderd?
http://www.ns.nl/reiziger(...)v-chipkaart-onderweg
Eerste onderwerp, in- en uitchecken, veelgestelde vragen:

Vergeten uit te checken met de OV-chipkaart
Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat u vergeet uit te checken. Mocht u toch vergeten uit te checken dan kunt u in ieder geval tot 6 uur na het inchecken nog uitchecken op uw bestemmingsstation. Uitchecken op dezelfde dag is mogelijk tot 4:00 uur ’s nachts.

Komt u er pas later achter neemt dan contact op met NS Klantenservice.

Beetje onduidelijke formulering, maar ik had dat eigenlijk geïnterpreteerd als maximaal 6 uur na inchecken, of tot 4:00 uur, zelfs als dat eerder is.
pi_105447503
Ja, oftewel: Uitchecken kan eigenlijk altijd, maar wat de gevolgen voor je borg zijn laten we in het midden.
pi_105447605
Nou ja, lekker duidelijk.. kan me herinneren dat ik nog wel eens een keer terug ben gegaan om uit te checken, dacht dat er wel langer dan 6 uur tussenzat, maar weet dat echt niet zeker meer. Denk zelf dat ze het hebben veranderd dan, extra veiligheidsmarge zegmaar om niet met 2 chipkaarten goedkoop een dagretour te kunnen doen.

Moet vandaag toevallig met de trein en zal het eens testen anders.
pi_105447667
tot voor kort was het ook gewoon zo dat je de hele rest van de dag nog kon uitchecken. Ben eens van Utrecht naar Ede gereden, vergeten uit te checken, op kantoor erachter gekomen, klantenservice gebelkd en ik kon gewoon smiddags op de terugweg uitchecken. Daar zit dus een hele werkdag plus voor- en natransport tussen, dus zeker 9 uur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')