We hebben nog maar tot 2015, dus we moeten er wel iets van maken he.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:44 schreef Igen het volgende:
En het is weer bingo!
[..]
Ze gaan er bij ProRail toch geen gewoonte van maken hè, om bijna heel het noorden onbereikbaar te maken.
Ok, nieuwe poging:quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die overstap in tilburg klopt niet. Wat ik nog zat te denken: Is de Grensland Express misschien een optie voor erin? Of sowieso een stukje buitenland? Denk aan Enschede - Münster - Rheine - Hengelo of zo. Daar komt niet iedereen iedere dag/week/maand natuurlijk
SPOILER: Nieuwsjaarsreis optie #2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
Oh dan zal het wel dosto zijn jaquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:22 schreef dennistd het volgende:
Ga je mij nou vertellen dat de WFB helemaal doorrijdt tot Emden? RE 14126 is een RegionalExpress Münster-Emden namelijk volgens bahn.de![]()
Laatst een lul in groningen.. tijdens de spits op vrijdag avond. Had meneer twee fietsen in een doos bij zich.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Mag. Of gaan ze ook moeilijk doen over een bel, een lamp, een jasbeschermer?
Verhuizen doe je maar met een goederentreinquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Laatst een lul in groningen.. tijdens de spits op vrijdag avond. Had meneer twee fietsen in een doos bij zich.Zelfs de balkons waren vol. Ja dat gaat niet passen he.
Nee. ik slaapquote:Op zondag 11 december 2011 00:21 schreef CrashO het volgende:
He fles , kan ik Jou 1minuut geleden op deventer de trap af hebben zien lopen ? :p
Zag iemand die verdraaid veel op je lijkt met camera tasje onder ze rechter arm
HEEEE DIE FLESSSSSSSSSS schreeuwen terwijl ik snel het balkon opren en half uit de trein ga hangen om je Doppelgänger een trap af te kunnen zien lopen?quote:Op zondag 11 december 2011 00:25 schreef Dr_Flash het volgende:
En anders, spreek zo iemand gelijk aan als je de ballen hebt.
Enige tijd geleden stond hier nog ongeveer deze tekst: "Tegen de tijd dat de Olympische Spelen beginnen rijdt hogesnelheidstrein Fyra. Voor uw reis naar Brussel heeft u dan de keuze uit Thalys of Fyra." Dat die tekst inmiddels is veranderd geeft mij het gevoel dat NS Hispeed er niet meer op vertrouwt dat men op tijd (dat wil zeggen: juli 2012) voldoende V250 ter beschikking heeft om een dienst naar Brussel uit te kunnen voeren.quote:Vervoer naar en in Londen tijdens de Spelen
In no-time met de trein naar de Spelen!
Tijdens de Spelen in 2012 reist u nog sneller met de trein naar Londen. Voor uw reis naar Brussel heeft u dan de keuze uit Thalys of Intercity Brussel. Deze brengen u rechtstreeks en razendsnel via de kanaaltunnel naar hartje Londen, naar St. Pancras International
Bijvoorbeeldquote:Op zondag 11 december 2011 00:43 schreef CrashO het volgende:
[..]
HEEEE DIE FLESSSSSSSSSS schreeuwen terwijl ik snel het balkon opren en half uit de trein ga hangen om je Doppelgänger een trap af te kunnen zien lopen?
Nee maar dat wisten we toch al? Dat het op z'n vroegst eind 2012 zou worden (en warschijnlijk zelfs dat niet) omdat er nog allerlei basale dingen niet deugden?quote:Op zondag 11 december 2011 01:25 schreef James1988 het volgende:
Dat die tekst inmiddels is veranderd geeft mij het gevoel dat NS Hispeed er niet meer op vertrouwt dat men op tijd (dat wil zeggen: juli 2012) voldoende V250 ter beschikking heeft om een dienst naar Brussel uit te kunnen voeren.
Dus na 6 uur na inchecktijd ben je je borg kwijt? ik dacht altijd dat je de hele dag nog wel kon uitchecken, en dat de volgende dag na 4 uur je borg pas weg was. Is dat sinds kort veranderd?quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vet. Men garandeert dus dat ELKE reis binnen het NS-net binnen 6 uur voltooid isDat wordt lachen natuurlijk. Vlissingen - Groningen is 4:23, overstapje in Rotterdam gaat mis, 4:53, stremming bij Meppel, Bingo
Maar okee, in vrijwel alle gevallen zal het probleemloos moeten lukken. Zeker omdat de andere vervoerders niet meetellen (want opnieuw inchecken)
Ze liegen er nu niet meer (of minder) omheen.quote:Op zondag 11 december 2011 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar dat wisten we toch al? Dat het op z'n vroegst eind 2012 zou worden (en warschijnlijk zelfs dat niet) omdat er nog allerlei basale dingen niet deugden?
http://www.ns.nl/reiziger(...)v-chipkaart-onderwegquote:Op zondag 11 december 2011 11:54 schreef Hugo__Boss het volgende:
[..]
Dus na 6 uur na inchecktijd ben je je borg kwijt? ik dacht altijd dat je de hele dag nog wel kon uitchecken, en dat de volgende dag na 4 uur je borg pas weg was. Is dat sinds kort veranderd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |