Fijn van je zus Mishu!quote:Op dinsdag 13 december 2011 02:39 schreef Mishu het volgende:
Fipo.
Wat een lapo hunter bij jij trouwens.
copy/paste.quote:Op dinsdag 13 december 2011 02:44 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Fijn van je zus Mishu!
'
Hoe quote je eigenlijk uit een ander topic
Sterkte.quote:
Korte (quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk is dit duidelijk genoeg.Verder tot de details heb ik geen behoefte aan om te vertellen, ik wilde alleen vertellen hoe ik me voelde.
![]()
Ooonntopic: net ietsjes te veel pijn gehad om te slapen, dus ik ben niet helemaal vrolijk, maar ik ben hier aan gewend.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
Klinkt bekendquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik slaap 12 uur per dag. Volgens mij ben ik weer depri.
Niet leuk om steeds een gat in de dag te slapen.
23-december 2012 gaat zo steeds meer werkelijkheid worden...quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kom je thuis, hoor je dat de tyfus is uitgebroken in Luik
Man oh man wat is er toch mis in deze wereld vraag ik me soms af...
Geloof zit tussen je oren. Val er iemand anders mee lastig, maar breng het niet in verband met deze aanslag. Mensen een schuldgevoel aanpraten doordat ze niet tot iemand bidden en vergiffenis vragen is vrij onsmakelijk en enorm gedateerd gedrag.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:58 schreef matthij5 het volgende:
Gecondoleerd voor de nabestaanden in Liege, was aan het denken het leven kan elk moment zijn afgelopen, nu kan een mens het nog in orde maken met Jezus en gered en vergeven worden.
Het is helemaal niet toepasselijk. Als iemand geen fuck om religie geeft en dus ook niet gaat bidden tegen het luchtledige dan moet dat kunnen. Wat jij doet is zeggen dat bidden helpt en dat je gered zal worden (van de aanslag?).quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:03 schreef matthij5 het volgende:
@Neo-Mullen ik spreek mijn afschuw tegen de aanslag uit, maar wat ik zeg is wel toepasselijk.
Nee ik zeg niet dat ze het er zelf naar gemaakt hebben.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat de doden en gewonden het zelf naar hebben gemaakt ofzo?
...
Dit dus.. - Naast dit begrijp ik het ook niet echt..quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:39 schreef cafpow het volgende:
boos, geirriteerd, verdrietig. En ik vind het zo oneerlijk
quote:Op woensdag 14 december 2011 00:45 schreef Lithia het volgende:
Stomme aanrijding waardoor ik door de pijn niet kan slapen.
Alsof ik niet genoeg gestraft ben dat ik minimaal 2 jaar bezig was om mijn rug te fixen. Nu moet ik helemaal opnieuw beginnen. Alsof ik een game jarenlang achter elkaar speel en dat de spel corrupted is, waardoor je het spel opnieuw moet spelen.
Ik voel je pijn.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:52 schreef welkominspace het volgende:
kut
kan niet eens meer normaal boodschappen doen of fietsen of iets inspannend.
en slapen gaat ook niet lekker, steeds 2 uurtjes slapen en dan weer wakker.
Dit dus. Geen religie hier in dit topicquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Het is helemaal niet toepasselijk. Als iemand geen fuck om religie geeft en dus ook niet gaat bidden tegen het luchtledige dan moet dat kunnen. Wat jij doet is zeggen dat bidden helpt en dat je gered zal worden (van de aanslag?).
Wil je daarmee zeggen dat de doden en gewonden het zelf naar hebben gemaakt ofzo?
Nogmaals, hou religie hierbuiten en ga naar het religieuzentopic om je zegje te doen. Ik hou meer van rationeel denken.
dat zou ik nu ook niet zomaar lopenquote:Op woensdag 14 december 2011 18:15 schreef marcb1974 het volgende:
Bagger, 750 meter lopen is al teveel
Waarom zuignapjes?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:01 schreef zwartedoos het volgende:
pff ecg zuignapjes te lang erop gezeten, nu allemaal bloeduitstortingsrondjes op mn lijf:') charmant#not
Rot stickers zijn het, hartstikke allergisch voorquote:Op woensdag 14 december 2011 19:31 schreef welkominspace het volgende:
ik kwam eergister uit het ziekenhuis en savonds ging ik weer naar de huisarts en toen bleek dat ik zo'n stickertje van de hartmonitor was vergeten
ze plakken je helemaal onder met die dingen
Wat een stomme vraag! Hoe durft hij!quote:Op woensdag 14 december 2011 19:26 schreef scrub_nurse het volgende:
omdat je zuignapjes krijgt bij een ecg? wat een stomme vraag
Dat zou ik laten inderdaad.quote:Op donderdag 15 december 2011 06:10 schreef welkominspace het volgende:
ben fucking moe maar als ik over 2 uurtjes al weg moet heeft slapen nog weinig zin
5 sterren. Toch zit ik liever in een hostel.quote:Op donderdag 15 december 2011 06:12 schreef welkominspace het volgende:
doe maar luxe is je hotel
zometeen 3 uur lang in zo'n pokketrein zitten![]()
OV
Je rug toch? Wat heb je ermee gedaan?quote:Op donderdag 15 december 2011 06:16 schreef marcb1974 het volgende:
De morfine zit erin, maar eens kijken hoe ik vandaag door kom. Of het lopen nu wel beter gaat
alleen eenmaal uit de trein weer uur of 5-6 met de auto terugrijden, of ik daar nou zo vrolijk van wordquote:Op donderdag 15 december 2011 06:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
5 sterren. Toch zit ik liever in een hostel.
Verdomme, medelijden. OV is kut. Eigen auto, taxi dan wel gewoon lopen...
Godverdomme.quote:Op donderdag 15 december 2011 06:17 schreef marcb1974 het volgende:
Ja, mijn rug, een 4de hernia in 10 maanden tijd
Ik wel. Alfa rijden is altijd genieten.quote:Op donderdag 15 december 2011 06:18 schreef welkominspace het volgende:
[..]
alleen eenmaal uit de trein weer uur of 5-6 met de auto terugrijden, of ik daar nou zo vrolijk van word
laguna ook wel, maar niet met zo'n enorme caravan erachterquote:Op donderdag 15 december 2011 06:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik wel. Alfa rijden is altijd genieten.
Volgens mij moeten we elders slowchatten.quote:Op donderdag 15 december 2011 06:20 schreef welkominspace het volgende:
[..]
laguna ook wel, maar niet met zo'n enorme caravan erachter
wel chill tussendoor ff stoppen en in de caravan zitten
Ik open er een.quote:Op donderdag 15 december 2011 06:25 schreef welkominspace het volgende:
ohnoes, waar vinden we zo snel een slowchat
Mijn hele leve lang al een zwakke rug. Plus lang de verkeerde sport gedaan. Plus dat mijn gewicht nu niet meer helpt. Plus dat ik veel zittend werk en dus eigenlijk te weinig beweeg helpt niet neequote:Op donderdag 15 december 2011 06:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Godverdomme.
Overgewicht? Te zwaar werk?
Maar vanavond ben je een sad panda.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:15 schreef theKiD het volgende:
Goed! Suikerovervloed in de vorm van energydrankjes heeft echt een positief effect op mijn humeur
Toch nietquote:Op donderdag 15 december 2011 14:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar vanavond ben je een sad panda.
Ja klopt inderdaad, de stad is echt superchill, niet verwachtquote:
Sterktequote:Op vrijdag 16 december 2011 01:56 schreef minthy het volgende:
Ik voel me zo-zo... Zaterdag een uitvaart die zeer beladen gaat zijn
Sterkte ermee.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:39 schreef cafpow het volgende:
Kut ..en zin om tijdelijk te verdwijnen van deze aardbol
Oma wordt agrama ontslagen uit het ziekenhuis en mag dan naar huís en het is nu afwachten tot het moment er is dat ze er niet meer is. De artsen kunnen niks meer doen...;(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat hoeft natuurlijk niet direct iets te betekenen...maar kan me voorstellen dat je het niet leuk vindquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:28 schreef Sapstengel het volgende:
Okay die brief zit in haar brievenbus, maar hoor net dat ze bij iemand anders zit, een jongen. Voor de vierde keer deze week.
Dus nu zit ik meer op zo'n moment van: fuck jou en succes met je kutleven.
helaas zijn er veel vrouwen die het zo aanpakken ja...ik hoop voor jou iig dat dit nu niet het geval isquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:45 schreef Sapstengel het volgende:
Het hoeft niet iets te betekenen, maar de laatste 6-8 weken praat ze constant met hem, is ze met hem uit eten geweest en gaan ze regelmatig wat drinken. Daarnaast is ze maandag bij hem geweest, dinsdag met hem wezen eten, gisteravond een stukje wandelen en nu weer eten.
Ik ben bang dat haar idee van "laten we het een tijdje rustig aan doen" een laffe "het is uit" is.
Wouw dit is mij ooit ook eens overkomen, al was dat niet al te serieus...quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:45 schreef Sapstengel het volgende:
Het hoeft niet iets te betekenen, maar de laatste 6-8 weken praat ze constant met hem, is ze met hem uit eten geweest en gaan ze regelmatig wat drinken. Daarnaast is ze maandag bij hem geweest, dinsdag met hem wezen eten, gisteravond een stukje wandelen en nu weer eten.
Ik ben bang dat haar idee van "laten we het een tijdje rustig aan doen" een laffe "het is uit" is.
heel veel sterktequote:Op vrijdag 16 december 2011 14:39 schreef cafpow het volgende:
Kut ..en zin om tijdelijk te verdwijnen van deze aardbol
Oma wordt agrama ontslagen uit het ziekenhuis en mag dan naar huís en het is nu afwachten tot het moment er is dat ze er niet meer is. De artsen kunnen niks meer doen...;(
Ja precies, ik heb ook fouten gemaakt, van mijn fouten geleerd en doe daar iets mee. Ik heb nu gewoon keihard gezegd hoe ik erover denk en het is aan haar er iets mee te doen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:03 schreef Knieschijfkapot het volgende:
[..]
Wouw dit is mij ooit ook eens overkomen, al was dat niet al te serieus...
Ik kan je 1 tip geven, ga niet meer achter haar aan, als ze iets van zich laat horen. Als ze je terug wil moet ze maar eens wat meer inzet tonen. In mijn situatie toen, gaf ik teveel aandacht aan haar, wat dus fout is. Waardoor je haar meestal van je afduwt.
Verder zou ik als ik jou was haar vergeten, meestal als ze tijd nodig hebben is het begin van het einde.
Edit: Verveeld, weer helpt niet mee, niet uitgaan, home alone![]()
Yeah!quote:
geen kaartjequote:Op zaterdag 17 december 2011 11:50 schreef DjinN het volgende:
[..]
Yeah!Volgend jaar ga jij ook toch ??
. Dan loop je wel langzaam.......hahaquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
Strontzat in de trein naar Heerlen om zometeen een uur naar huis te lopen omdat er geen trein meer rijdt
quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
OT: goed, want ik ben onderweg naar Coldplay
Last van jou zo te zien.quote:
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou is mijn oom weer overleden.Kunnen mensen niet gewoon eens ophouden met doodgaan, dit is al de 3e in 3 maanden.
Alhoewel mijn oom zo dement als een deur was dus voor hem is het wel beter.
Thnx.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:32 schreef Darkbrowneyes het volgende:
[..]
Gecondoleerden heel veel sterkte
He bah, het is iets nu met de steftes. Hier ligt oma op sterven...quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou is mijn oom weer overleden.Kunnen mensen niet gewoon eens ophouden met doodgaan, dit is al de 3e in 3 maanden.
Gelukkig heb je ons nogquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:31 schreef Darkbrowneyes het volgende:
Op dit moment aan het vervelen..niemand kan..dus sociaal even op een laag pitje
Gecondoleerd zeg...quote:Op zondag 18 december 2011 00:21 schreef minthy het volgende:
Zware dag gehad met een zware uitvaartdienst en de hele dag koppijn. Ik stel voor dat Papa van Stef Bos gewoon nooit meer gedraaid gaat worden in het openbaar... Ik trok hem eerder al slecht, maar sinds mijn eigen pa er niet meer is, is hij wel erg pittig
Die uitvaart van vandaag was niet van mijn vader hoor, dat is binnenkort 11 jaar geleden (oudjaarsdag om precies te zijn)quote:
Thx, jij ookquote:
Jep.quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Tjah als je heel veel koffie neemt... Dan ga je in gedachtes van de hak op de tak en dat werkt averechts op je concentratie niveau. Atleast, zo werkt het voor mij.. Beter 2 bakkies max...quote:Op zondag 18 december 2011 08:15 schreef Mishu het volgende:
Ik heb de hele nacht zitten leren, ik heb het gevoel dat ik gek word. Zo'n sureeel en opgefokt gevoel door de koffie
Nu maar wat uurtjes proberen te slapen..
Ja nouja kon me gelukkig wel focussen alleen heb nu moeite met even paar uurtjes slapen (wat wel nodig is naar mijn mening).quote:Op zondag 18 december 2011 10:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah als je heel veel koffie neemt... Dan ga je in gedachtes van de hak op de tak en dat werkt averechts op je concentratie niveau. Atleast, zo werkt het voor mij.. Beter 2 bakkies max...
ik hoop niet dat je dat vandaag al gaat doen?quote:Op zondag 18 december 2011 11:53 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de bereiding van de aller eerste kalkoen van mijn leven zal verlopen!![]()
Euh, ja?quote:Op zondag 18 december 2011 11:58 schreef seasushi het volgende:
[..]
ik hoop niet dat je dat vandaag al gaat doen?
Als dit waar is...:quote:Op zondag 18 december 2011 12:07 schreef carla_ het volgende:
lees vooral het lasten van mijn verhaal http://www.transvrouw.nl/01_index_ervaringen_03.html
Ik zou het gewoon doenquote:Op zondag 18 december 2011 17:40 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Blegh.. ben echt super verkouden en grieperig
Moet ik me nu al in de tweede maand van mijn nieuwe werk al ziek melden?
Wat is de inhoud van de partij?quote:Op zondag 18 december 2011 23:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
Donderdag mag ik een pitch van 3 minuten houden voor 70 mensen waarom mensen op onze fictieve politieke partij zouden moeten stemmen (project voor m'n opleiding)
Ben nu al beetje zenuwachtig
Specifiek? We moeten een politieke partij oprichten voor de gemeente Tilburg en doormiddel van brede maatschappelijke punten een verkiezingsprogramma uitschrijven en dit in een korte pitch voorleggen. Elke partij/groepje doet dit en aan het einde zal er een "verkiezing" zijn. Beetje om je het gevoel te geven hoe de verkiezingstijd er aan toegaat.quote:
Wat vreselijk zeg..quote:Op maandag 19 december 2011 00:40 schreef Sapstengel het volgende:
Keihard kut.
Net met de moeder van m'n ex (sinds gisteren) gebed. Zei ze dat mn ex dus afgelopen week 2 dagen niet thuis is komen slapen. Heeft ze me keihard voorgelogen, want ze zei tegen mij dat ze altijd thuis was.
Godverdomme wat een kutgevoel. En wat een kutstreek na een relatie van 2 jaar.
Ik wilde nog gaan slapen net, maar dat gaat dus ook niet meer lukken.
Ja, wat zijn jullie programmapunten dan?quote:Op zondag 18 december 2011 23:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Specifiek? We moeten een politieke partij oprichten voor de gemeente Tilburg en doormiddel van brede maatschappelijke punten een verkiezingsprogramma uitschrijven en dit in een korte pitch voorleggen. Elke partij/groepje doet dit en aan het einde zal er een "verkiezing" zijn. Beetje om je het gevoel te geven hoe de verkiezingstijd er aan toegaat.
Kunnen ze haar dan niet beter een beetje 'helpen'? Zo zouden wij dat doen. Dit is geen leven denk ik.quote:Op zondag 18 december 2011 23:57 schreef cafpow het volgende:
te verward. Oma lag in coma, maar nu blijkt dat ze in haar coma("slaap") praat en beweegt..en dat ze een vigilie status verkeerd ofzoiets. Dus dat ze toch een soort van bewustzijn heeft maar tegelijkertijd niet..ik snap er niks meer van![]()
![]()
![]()
Zat ze dan bij die jongen? Is dat inmiddels duidelijk? En wat is haar verklaring naar jou toe toen je haar ermee confronteerde?quote:Op maandag 19 december 2011 00:44 schreef Sapstengel het volgende:
Dankje. Die jongen was al langer in het spel, zie topic van m'n kloon:
Vriendin en klasgenoot
Maar ik had niet verwacht dat het zo zou aflopen. Ze is ook nog eens depressief, zit aan de medicijnen allerlei dingen. En ondertussen vergooid ze haar leven. Dat is wat me pijn doet, niet dat ik haar kwijt ben. Maar dat ik haar steeds verder af zie glijden.
ik stuur je vanavond wel een PM oidquote:Op maandag 19 december 2011 01:47 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ja, wat zijn jullie programmapunten dan?
Wat weet je dan niet meer? Moet jij er een beslissing over maken?quote:Op maandag 19 december 2011 13:13 schreef cafpow het volgende:
nerveus, en ik weet het niet meer..oma verkeerd in vigilie status, maar het lijkt alsof ze soms bij bewustzijn wil komenmaar de kans is mega groot dat ze dan super veel gaat lijden
Ik weet het niet meer r
nee, maar ik doel eigenlijk het feit dat ik niet weet wat te denken er ik er niks meer van snapquote:Op maandag 19 december 2011 13:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat weet je dan niet meer? Moet jij er een beslissing over maken?
*knuffelt*quote:Op maandag 19 december 2011 15:34 schreef kruidkoekje het volgende:
ik ben echt veelste moe.
Ik kan geen opleiding/werk vinden wat bij mij past. ik doe nu iets waar ik echt helemaal geen zin in heb. Ik slaap bar en bar slecht, maar ik heb geen idee hoe ik daar in godsnaam verandering in kan maken..
De dagen zijn veel te lang, en verdien er geen fuck meemaar ik heb eindelijk een baantje na een jaar tijd overal solliciteren en doen, en dan verdient t amper iets
![]()
samenvatting; chagrijnig dusen vol met stemmingswisselingen
Ah dat is lief van je ! *hug*quote:Op maandag 19 december 2011 15:37 schreef Darkbrowneyes het volgende:
[..]
*knuffelt*![]()
Nooit leuk als het zo tegenzit..
Welkom op fokquote:Op maandag 19 december 2011 18:10 schreef cafpow het volgende:
Ik irriteer me echt mateloos aan bepaalde personen.
Ik bedoelde het niet naar hoor, als dat een onderdeel van de irritaties is.quote:Op maandag 19 december 2011 18:10 schreef cafpow het volgende:
Ik irriteer me echt mateloos aan bepaalde personen.
He?? Wat gebeurd er nu? Ik irriteer me aan iemand van school, dus wat jij ermee te maken hebt snap ik ff niet xDquote:Op maandag 19 december 2011 19:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet naar hoor, als dat een onderdeel van de irritaties is.
van zijn kant dan, je hebt geen idee hoe zij erin staat...en dat is toch eik waar het om draait??quote:Op maandag 19 december 2011 23:31 schreef Sapstengel het volgende:
Even een momentje van blijdschap.. Die gast waar m'n ex (sinds 3 dagen) dus de laatste tijd veel mee omging zit in een safehouse, omdat hij aan zn herstel werkt.
Hij wilde net met haar praten en zei ongeveer het volgende:
"Hey, de laatste 2 weken ben ik teveel met jou omgegaan, ik heb 3 gele kaarten gekregen in het safehouse omdat ik zomaar wegbleef, teveel met jou was en niet naar afspraken ben gekomen. Nu wordt ik eruit gezet en is mijn moeder ook boos. Dus ik verwijder je van facebook, msn en uit m'n telefoon en ga nu werken aan mijn herstel. De vriendschap was leuk maar het is over."
Toch even een lichtpuntje.
het is uit tussen hen. Tuurlijk staat je eigen gevoel dan voorop. Meer dan terecht... Jammer dat ik destijds anders dacht.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:45 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
van zijn kant dan, je hebt geen idee hoe zij erin staat...en dat is toch eik waar het om draait??
OT:trots dat ik voor sluiten naar huis ben gegaan! Maar was wel vet met Giel Beelen vanaaf!
Ik bedoel, het feit dat die gast haar gedumpt heeft wil niet zeggen dat zn ex niks meer voor die gast voelt..quote:Op dinsdag 20 december 2011 08:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
het is uit tussen hen. Tuurlijk staat je eigen gevoel dan voorop. Meer dan terecht... Jammer dat ik destijds anders dacht.
Ot: goed, maar moe en heel druk deze week waarin alle projecten ingeleverd moeten worden
You dont want to live in this world anymore?quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:18 schreef hexta het volgende:
Heb het echt gehad met uitzichtloos kansloos bedroevend werk.
Ik denk dat ik liever werkeloos thuis zit..
quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:42 schreef shifto het volgende:
You dont want to live in this world anymore?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |