Die, zo niet dan moet ze hem dat duidelijk maken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:35 schreef mergbot het volgende:
Weet die jongen dat jouw vriendin bezet is?
Ja dat weet hij. Maarja, ik heb al eerder te maken gehad met een "alles kan stuk" figuur die het toch probeerde.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:35 schreef mergbot het volgende:
Weet die jongen dat jouw vriendin bezet is?
Daar twijfelde ik inderdaad niet aan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:35 schreef Marie30 het volgende:
Hij vindt haar leuk daar moet je niet aan twijfelen. Het is zoals je zelf zegt naar je vrienden sms je niet dat je gaat slapen...
Indien je een stabiele relatie hebt en jij je als een goed vriendje gedraagt, dan weerstaat ze er wel aan.
Worst advice everquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:36 schreef Buitendam het volgende:
Gewoon een keer met een strak gezicht melden dat je het prima vindt dat ze met andere kerels omgaat, maar op het moment dat jij denkt/merkt dat er meer achter zit jij je spullen pakt en weg bent. Even goed waarschuwen en daarna klaar ermee.
een relatie dat geen stootje kan hebben is het redden niet waard. Je mag best je grenzen aangeven als je voelt dat ze overschreden worden. Dat heet gewoon communiceren. Je moet het wel tactvol doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:40 schreef Korki_Bucek het volgende:
Ja dat is dus het probleem. Ik ben bang om dit aan te geven, omdat mijn vriendin me misschien als een jaloerse pik ziet. Precies wat Gamesua zegt dus, wanneer ik het aangeef gaat het tegen me werken.
Dan heb ik straks mijn eigen relatie verpest.
Dit, alleen dan ietsjes minder agressiefquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:47 schreef Gamesua het volgende:
Ik hoop voor je dat iemand anders hier ervaring hiermee heeft en goed advies kan geven.
Over de situatie zelf, dat soort jongens verdienen gewoon een asswhooping van hier tot aan Tokyo. Want ze doen deze shit wetend dat het meisje bezet is, wachten totdat ze de relatie slopen en kruipen dan zelf naar binnen. Echte faggots en backstabbers. Ik zou ze eigenhandig de ziekenhuis in sturen als er geen gevolgen aan waren verbonden.
Niks bedreigen. TS moet zich niet als een watje opstellen. Uiteraard is het normaal dat vriendin met andere jongens omgaat etc, maar ze moet wel beseffen dat ze in een relatie zit en zich dus wel moet realiseren dat ze op tijd een grens trekt met die andere jongen, want ze zit ondertussen nog wel gewoon in een relatie met TS. En in mijn optiek moet je dat gewoon een keer duidelijk melden, want je bent niet de trekpop van mevrouw.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:39 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Worst advice ever![]()
Er is al een kaper op de kust en nu moet TS dan ook nog eens eventjes zijn vriendin gaan afdreigen? Ja daar gaat hij mee scoren...![]()
NIet doen TS.Je kan hier ook gewoon een normaal gesprek over beginnen (ik-boodschap) maar stel zeker geen ultimatums of van die strakke gezichten toestanden...
Mee eens trouwens. Die gasten weten vaak hoe het werkt. Vrienden worden met een meisje en haar laten weten dat er niks aan de hand is. Dan wachten tot de "paranoide" boyfriend de relatie kapot maakt omdat ze hier ruzie over krijgen en het doel is bereikt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:47 schreef Gamesua het volgende:
Ik hoop voor je dat iemand anders hier ervaring hiermee heeft en goed advies kan geven.
Over de situatie zelf, dat soort jongens verdienen gewoon een asswhooping van hier tot aan Tokyo. Want ze doen deze shit wetend dat het meisje bezet is, wachten totdat ze de relatie slopen en kruipen dan zelf naar binnen. Echte faggots en backstabbers. Ik zou ze eigenhandig de ziekenhuis in sturen als er geen gevolgen aan waren verbonden.
Wel doen TS.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:39 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Worst advice ever![]()
Er is al een kaper op de kust en nu moet TS dan ook nog eens eventjes zijn vriendin gaan afdreigen? Ja daar gaat hij mee scoren...![]()
NIet doen TS.Je kan hier ook gewoon een normaal gesprek over beginnen (ik-boodschap) maar stel zeker geen ultimatums of van die strakke gezichten toestanden...
Wil je het advies van een labiele man?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:59 schreef Korki_Bucek het volgende:
Mee eens trouwens. Die gasten weten vaak hoe het werkt. Vrienden worden met een meisje en haar laten weten dat er niks aan de hand is. Dan wachten tot de "paranoide" boyfriend de relatie kapot maakt omdat ze hier ruzie over krijgen en het doel is bereikt.
Als het te ver gaat, gaat het te ver. Dan ben je maar een jaloerse pik.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:40 schreef Korki_Bucek het volgende:
Ik ben bang om dit aan te geven, omdat mijn vriendin me misschien als een jaloerse pik ziet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |