Fijn van je zus Mishu!quote:Op dinsdag 13 december 2011 02:39 schreef Mishu het volgende:
Fipo.
Wat een lapo hunter bij jij trouwens.
copy/paste.quote:Op dinsdag 13 december 2011 02:44 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Fijn van je zus Mishu!
'
Hoe quote je eigenlijk uit een ander topic
Sterkte.quote:
Korte (quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk is dit duidelijk genoeg.Verder tot de details heb ik geen behoefte aan om te vertellen, ik wilde alleen vertellen hoe ik me voelde.
![]()
Ooonntopic: net ietsjes te veel pijn gehad om te slapen, dus ik ben niet helemaal vrolijk, maar ik ben hier aan gewend.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
Klinkt bekendquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik slaap 12 uur per dag. Volgens mij ben ik weer depri.
Niet leuk om steeds een gat in de dag te slapen.
23-december 2012 gaat zo steeds meer werkelijkheid worden...quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kom je thuis, hoor je dat de tyfus is uitgebroken in Luik
Man oh man wat is er toch mis in deze wereld vraag ik me soms af...
Geloof zit tussen je oren. Val er iemand anders mee lastig, maar breng het niet in verband met deze aanslag. Mensen een schuldgevoel aanpraten doordat ze niet tot iemand bidden en vergiffenis vragen is vrij onsmakelijk en enorm gedateerd gedrag.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:58 schreef matthij5 het volgende:
Gecondoleerd voor de nabestaanden in Liege, was aan het denken het leven kan elk moment zijn afgelopen, nu kan een mens het nog in orde maken met Jezus en gered en vergeven worden.
Het is helemaal niet toepasselijk. Als iemand geen fuck om religie geeft en dus ook niet gaat bidden tegen het luchtledige dan moet dat kunnen. Wat jij doet is zeggen dat bidden helpt en dat je gered zal worden (van de aanslag?).quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:03 schreef matthij5 het volgende:
@Neo-Mullen ik spreek mijn afschuw tegen de aanslag uit, maar wat ik zeg is wel toepasselijk.
Nee ik zeg niet dat ze het er zelf naar gemaakt hebben.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat de doden en gewonden het zelf naar hebben gemaakt ofzo?
...
Dit dus.. - Naast dit begrijp ik het ook niet echt..quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:39 schreef cafpow het volgende:
boos, geirriteerd, verdrietig. En ik vind het zo oneerlijk
quote:Op woensdag 14 december 2011 00:45 schreef Lithia het volgende:
Stomme aanrijding waardoor ik door de pijn niet kan slapen.
Alsof ik niet genoeg gestraft ben dat ik minimaal 2 jaar bezig was om mijn rug te fixen. Nu moet ik helemaal opnieuw beginnen. Alsof ik een game jarenlang achter elkaar speel en dat de spel corrupted is, waardoor je het spel opnieuw moet spelen.
Ik voel je pijn.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:52 schreef welkominspace het volgende:
kut
kan niet eens meer normaal boodschappen doen of fietsen of iets inspannend.
en slapen gaat ook niet lekker, steeds 2 uurtjes slapen en dan weer wakker.
Dit dus. Geen religie hier in dit topicquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Het is helemaal niet toepasselijk. Als iemand geen fuck om religie geeft en dus ook niet gaat bidden tegen het luchtledige dan moet dat kunnen. Wat jij doet is zeggen dat bidden helpt en dat je gered zal worden (van de aanslag?).
Wil je daarmee zeggen dat de doden en gewonden het zelf naar hebben gemaakt ofzo?
Nogmaals, hou religie hierbuiten en ga naar het religieuzentopic om je zegje te doen. Ik hou meer van rationeel denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |