Nee ik ga straks even "zoeken"quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:22 schreef Greys het volgende:
Iemand die Viva foto's van Charly en Paul al gezien?
Ik ga zo even gluren denk ik![]()
En Edwin zingt voor Wilma:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ilma_Nanninga__.html
VTM, vrijdag 21:00quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:49 schreef MissJ het volgende:
Helaas, geen rtl4 op hotelkamer :-( Weten jullie op welke avond en zender de Belgische voice wordt uitgezonden? Hoop vanavond of morgen dan kan ik dat kijken :-P
jammerquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:49 schreef MissJ het volgende:
Helaas, geen rtl4 op hotelkamer :-( Weten jullie op welke avond en zender de Belgische voice wordt uitgezonden? Hoop vanavond of morgen dan kan ik dat kijken :-P
Ohquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:49 schreef MissJ het volgende:
quote:
ALs je ego groter is dan het podium, dan wordt het verdomd lastig om je te handhaven.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:32 schreef Szura het volgende:
Typisch Nederlands om zo'n Christopher helemaal af te gaan zeiken omdat ie arrogant is. Juist heerlijk zo'n figuur dat schijt heeft aan de kudde die toch wel Charly naar de overwinning stemt en gewoon lekker doet waar ie zelf zin in heeft.
Dat waag ik te betwijfelen. Vond de songkeuze van vorige keer in ieder geval hoogst ongelukkig.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ALs je ego groter is dan het podium, dan wordt het verdomd lastig om je te handhaven.
En als die ego dan ook nog groter is dan zijn talent is het helemaal wel klaar
Aah cool, dan ga ik dat straks kijken, beter dat dan helemaal niksquote:
En Rolf zou nog wel aanschuiven!quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook
Wie viert nou zijn verjaardag op vrijdag
Ja ik meld me wel ziek, jij ook?quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh dan blijven we thuis hè Mirannie?
Spontaan de griep!quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik meld me wel ziek, jij ook?
Rolf
Oh houd op, schei uit, niet te harden!quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n keelpijn opeens?
Daar zijn smeermiddeltjes voorquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n keelpijn opeens?
Nu durf ik niet weg te blijvenquote:
En toch vond ik het vorige week saaierquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:16 schreef loezzzje het volgende:
Ik hoop dat deze groep vanavond een beetje beter is. 2 weken geleden was het namelijk niks!
Vorige week ook nietquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:16 schreef loezzzje het volgende:
Ik hoop dat deze groep vanavond een beetje beter is. 2 weken geleden was het namelijk niks!
Volgens mij wel, en wij na overleg ookquote:
Ja weetquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:11 schreef Kally het volgende:
Pat zeg ff tegen Ruhneetje dat ik er nog ben
quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:11 schreef Kally het volgende:
Pat zeg ff tegen Ruhneetje dat ik er nog ben
Neuh, vandaag ff niet dank jequote:
Whahaquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik had ook gezegd er al om 20.00 uur te zijn,,
ik ga me eens opfrissen
Jaja, komt 'ie weer!quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:43 schreef douche-eendje het volgende:
Ik gok er nu op dat Rodney en Danjil er vanavond uitgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |