Och, als ze op dit niveau blijven doen ze het ook niet verkeerdquote:Op maandag 12 december 2011 23:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar dan weten ze wel eindelijk hoe te neuken.
Jup.quote:
Goh.quote:
Ik voed helemaal niets op.quote:
Ik ken hem wat langer dan alleen dit topic, je moet maar eens zien hoe hij verhaalt over de Pruisen, roept herinneringen op over een bepaalde periode in de Geschiedenis.quote:Op maandag 12 december 2011 23:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Xenofobie verheerlijken ben ik niet tegengekomen. Hij deelt alleen de ervaringen, die hij heeft met verschillende volkeren.
SOOOO RAZIZTISZCH ALLEMAAL!!!!!111
Daarom ben ik alleen in het zuiden geweest.quote:Op maandag 12 december 2011 23:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het zuiden is wat onguur inderdaad. In Cairo kun je rustig zorgeloos rondbanjeren.
Pensioenen zijn voor mensen met te weinig vrije tijd tijdens hun werkzame bestaan.quote:
Zuiden?quote:Op maandag 12 december 2011 23:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom ben ik alleen in het zuiden geweest.
God bless the fun factor.
quote:Op maandag 12 december 2011 23:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Xenofobie verheerlijken ben ik niet tegengekomen. Hij deelt alleen de ervaringen, die hij heeft met verschillende volkeren.
SOOOO RAZIZTISZCH ALLEMAAL!!!!!111
Nope.quote:
Maar wat betreft opvoeding?quote:
Ik zie dat Von Pruissen er een nieuwe aanhanger bij heeft.quote:Op maandag 12 december 2011 23:46 schreef De_Nuance het volgende:
Het is allemaal de schuld van de joden!!!1!
Maar heb Egypte nu wel vaak genoeg gezien, om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 12 december 2011 23:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom ben ik alleen in het zuiden geweest.
God bless the fun factor.
Dat ontgaat mij dan. Ik ben al een jaar hier in POL en heb hem er niet op kunnen betrappen.quote:Op maandag 12 december 2011 23:46 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Ik ken hem wat langer dan alleen dit topic, je moet maar eens zien hoe hij verhaalt over de Pruisen, roept herinneringen op over een bepaalde periode in de Geschiedenis.
Wat betreft opvoeding wat?quote:Op maandag 12 december 2011 23:47 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Maar wat betreft opvoeding?
[..]
Ik zie dat Von Pruissen er een nieuwe aanhanger bij heeft.
Ga naar Dahab.quote:Op maandag 12 december 2011 23:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nope.
En ook geen Sharm-el-Sheikh.
Als ik tussen Henk en Ingrids wil zitten doe ik dat wel in Nederland.
Olga Lawina?quote:Op maandag 12 december 2011 23:46 schreef Voorschrift het volgende:
Merkel en Clinton, goddomme wat een idiote hetero's zijn jullie ook, kom dan met een echte schoonheid aanzetten als je toch geilt op vrouwen in de politiek.
[ afbeelding ]
En nog corrupt ook, heerlijk topwijf.
Blijft leuk, die lui doen alles voor 10 cent.quote:Op maandag 12 december 2011 23:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar heb Egypte nu wel vaak genoeg gezien, om eerlijk te zijn.
Ik heb toch een luizenbaantje.quote:Op maandag 12 december 2011 23:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Pensioenen zijn voor mensen met te weinig vrije tijd tijdens hun werkzame bestaan.
Tymoshenko, idiota.quote:
Iewquote:Op maandag 12 december 2011 23:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Blijft leuk, die lui doen alles voor 10 cent.
VP is zelf Joods, gastquote:Op maandag 12 december 2011 23:47 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Maar wat betreft opvoeding?
[..]
Ik zie dat Von Pruissen er een nieuwe aanhanger bij heeft.
Beetje irritante lui af en toe.quote:Op maandag 12 december 2011 23:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Blijft leuk, die lui doen alles voor 10 cent.
Ik heb het over alles behalve dat.quote:
Ik begin denk ik als ik zo oud ben als jij. Lang leve de lol, geld komt toch wel binnenquote:Op maandag 12 december 2011 23:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb toch een luizenbaantje.
Hoe kan ik dat zien?quote:Op maandag 12 december 2011 23:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb het over alles behalve dat.
Ja dan steek je je hand op en dan komt er een onguur leger type die ze zand laat happen.quote:Op maandag 12 december 2011 23:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beetje irritante lui af en toe.
Homo’s zijn rechts.quote:Op maandag 12 december 2011 23:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Je bent niet alleen links maar ook homo hè Erik?
Werken is relaxed man.quote:Op maandag 12 december 2011 23:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik begin denk ik als ik zo oud ben als jij. Lang leve de lol, geld komt toch wel binnen.
Ach ja.quote:Op maandag 12 december 2011 23:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat ontgaat mij dan. Ik ben al een jaar hier in POL en heb hem er niet op kunnen betrappen.
Ok dan.quote:Op maandag 12 december 2011 23:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat betreft opvoeding wat?
Lichamelijk hebben ze geen functie meer. Kunnen we ook naar een bijenhierarchie toe.
Je lult?quote:
Genoeg linkse homo'squote:Op maandag 12 december 2011 23:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Homo’s zijn rechts.
Allochtonen zijn links.
Zo is het en zo blijft het.
Studeren ook. Daar heb jij toch ook 1 jaar van genoten?quote:
Bij de piramides werd ik gevolgd door lui op kamelen die niet naar mijn 'nee' wilde luisteren. Uiteindelijk greep de toeristenpolitie in.quote:Op maandag 12 december 2011 23:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja dan steek je je hand op en dan komt er een onguur leger type die ze zand laat happen.
Heerlijk die macht over hen in hun eigen land.
Kastrechtsen. Een keer in elkaar getikt worden door een Marokkaan en ze radicaliseren erger dan Gertje Dabbeljoe.quote:
Vind ik ook een Frans horloge.quote:Op maandag 12 december 2011 23:51 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
Sarko met een navitimer.
Dat bedoel ik dus.quote:Op maandag 12 december 2011 23:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bij de piramides werd ik gevolgd door lui op kamelen die niet naar mijn 'nee' wilde luisteren. Uiteindelijk greep de toeristenpolitie in.
Maar werken betekent centjes.quote:Op maandag 12 december 2011 23:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Studeren ook. Daar heb jij toch ook 1 jaar van genoten?
Ow generaliseren is in hè? Alle Marokkanen zijn crimineel en alle Limburgers zijn xenofoobquote:Op maandag 12 december 2011 23:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Homo’s zijn rechts.
Allochtonen zijn links.
Zo is het en zo blijft het.
Ik heb geen kosten en veel inkomsten. Ik besteed waarschijnlijk net zoveel geld aan leuke dingen als jijquote:
Ja dat is wel vervelend.quote:Op maandag 12 december 2011 23:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kastrechtsen. Een keer in elkaar getikt worden door een Marokkaan en ze radicaliseren erger dan Gertje Dabbeljoe.
Generaliseren is de enige manier deze SC een beetje bij te benen.quote:Op maandag 12 december 2011 23:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow generaliseren is in hè? Alle Marokkanen zijn crimineel en alle Limburgers zijn xenofoob
Dan doe ik iets heel fout of jij heel goed.quote:Op maandag 12 december 2011 23:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb geen kosten en veel inkomsten. Ik besteed waarschijnlijk net zoveel geld aan leuke dingen als jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |