Och, als ze op dit niveau blijven doen ze het ook niet verkeerdquote:Op maandag 12 december 2011 23:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar dan weten ze wel eindelijk hoe te neuken.
Jup.quote:
Goh.quote:
Ik voed helemaal niets op.quote:
Ik ken hem wat langer dan alleen dit topic, je moet maar eens zien hoe hij verhaalt over de Pruisen, roept herinneringen op over een bepaalde periode in de Geschiedenis.quote:Op maandag 12 december 2011 23:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Xenofobie verheerlijken ben ik niet tegengekomen. Hij deelt alleen de ervaringen, die hij heeft met verschillende volkeren.
SOOOO RAZIZTISZCH ALLEMAAL!!!!!111
Daarom ben ik alleen in het zuiden geweest.quote:Op maandag 12 december 2011 23:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het zuiden is wat onguur inderdaad. In Cairo kun je rustig zorgeloos rondbanjeren.
Pensioenen zijn voor mensen met te weinig vrije tijd tijdens hun werkzame bestaan.quote:
Zuiden?quote:Op maandag 12 december 2011 23:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom ben ik alleen in het zuiden geweest.
God bless the fun factor.
quote:Op maandag 12 december 2011 23:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Xenofobie verheerlijken ben ik niet tegengekomen. Hij deelt alleen de ervaringen, die hij heeft met verschillende volkeren.
SOOOO RAZIZTISZCH ALLEMAAL!!!!!111
Nope.quote:
Maar wat betreft opvoeding?quote:
Ik zie dat Von Pruissen er een nieuwe aanhanger bij heeft.quote:Op maandag 12 december 2011 23:46 schreef De_Nuance het volgende:
Het is allemaal de schuld van de joden!!!1!
Maar heb Egypte nu wel vaak genoeg gezien, om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 12 december 2011 23:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom ben ik alleen in het zuiden geweest.
God bless the fun factor.
Dat ontgaat mij dan. Ik ben al een jaar hier in POL en heb hem er niet op kunnen betrappen.quote:Op maandag 12 december 2011 23:46 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Ik ken hem wat langer dan alleen dit topic, je moet maar eens zien hoe hij verhaalt over de Pruisen, roept herinneringen op over een bepaalde periode in de Geschiedenis.
Wat betreft opvoeding wat?quote:Op maandag 12 december 2011 23:47 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Maar wat betreft opvoeding?
[..]
Ik zie dat Von Pruissen er een nieuwe aanhanger bij heeft.
Ga naar Dahab.quote:Op maandag 12 december 2011 23:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nope.
En ook geen Sharm-el-Sheikh.
Als ik tussen Henk en Ingrids wil zitten doe ik dat wel in Nederland.
Olga Lawina?quote:Op maandag 12 december 2011 23:46 schreef Voorschrift het volgende:
Merkel en Clinton, goddomme wat een idiote hetero's zijn jullie ook, kom dan met een echte schoonheid aanzetten als je toch geilt op vrouwen in de politiek.
[ afbeelding ]
En nog corrupt ook, heerlijk topwijf.
Blijft leuk, die lui doen alles voor 10 cent.quote:Op maandag 12 december 2011 23:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar heb Egypte nu wel vaak genoeg gezien, om eerlijk te zijn.
Ik heb toch een luizenbaantje.quote:Op maandag 12 december 2011 23:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Pensioenen zijn voor mensen met te weinig vrije tijd tijdens hun werkzame bestaan.
Tymoshenko, idiota.quote:
Iewquote:Op maandag 12 december 2011 23:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Blijft leuk, die lui doen alles voor 10 cent.
VP is zelf Joods, gastquote:Op maandag 12 december 2011 23:47 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Maar wat betreft opvoeding?
[..]
Ik zie dat Von Pruissen er een nieuwe aanhanger bij heeft.
Beetje irritante lui af en toe.quote:Op maandag 12 december 2011 23:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Blijft leuk, die lui doen alles voor 10 cent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |