Die stoïcijnse kut maakt een hippie in een lachbui van de wiet nog depressief.quote:Op maandag 12 december 2011 23:38 schreef Joker89 het volgende:
Waarom eigenlijk al dat geblaat over Tatcher en Somaliers hier als Merkel er ook nog gewoon is?
[ afbeelding ]
Kom laten we het over Angela Merkel hebben Von Preussen heeft vast wel een mening!
Oost-Europeanen zijn dan ook gewoon kut.quote:Op maandag 12 december 2011 23:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die mensen zijn er in een fatsoenlijke unie zoals de EU natuurlijk niet.
Nee, onze Roemenen en Polen stemmen natuurlijk op een neger, zo fatsoenlijk zijn we
Is dat Thatcher hoe ze er nu uitziet ?quote:
Poepluchtje op.quote:Op maandag 12 december 2011 23:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ze had zich mooi gemaakt voor een ontmoeting met VS.
Dus we kunnen het de Amerikanen net zomin aanrekenen dat zij Rednecks hebben, als dat wij hier verantwoordelijk zijn voor die gekkie fascistische voetbalhooligans in het oosten van de EU.quote:Op maandag 12 december 2011 23:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oost-Europeanen zijn dan ook gewoon kut.
Dat beeld is me iets te grondig bijgebleven van Merkel.quote:Op maandag 12 december 2011 23:38 schreef Joker89 het volgende:
Waarom eigenlijk al dat geblaat over Tatcher en Somaliers hier als Merkel er ook nog gewoon is?
[ afbeelding ]
Kom laten we het over Angela Merkel hebben Von Preussen heeft vast wel een mening!
Die borsten zou ik anders wel een keer doen op die manier hoor misschien.quote:Op maandag 12 december 2011 23:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die stoïcijnse kut maakt een hippie in een lachbui van de wiet nog depressief.
Hm, viel 't je ook al op dat Egyptenaren in steegjes pissen en poepen?quote:
Absoluut. Maar ik merkte het gewoon op. Zeg niet dat we hier geen josti's hebben.quote:Op maandag 12 december 2011 23:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus we kunnen het de Amerikanen net zomin aanrekenen dat zij Rednecks hebben, als dat wij hier verantwoordelijk zijn voor die gekkie fascistische voetbalhooligans in het oosten van de EU.
Jij bent een 3e partij in een berichtenwisseling, dat komt op hetzelfde neer, namelijk het openbaren van berichten aan anderen.quote:Op maandag 12 december 2011 23:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Zucht. Je IQ behoort niet tot de top 1% hè? Ik vroeg je niet om die berichten op het forum te posten.
Wie dan?quote:Op maandag 12 december 2011 23:39 schreef De_Nuance het volgende:
Joker is bang voor Duitsers en tevens heeft vP er een nieuwe hater bij
Ze mag best trots zijn op die foto vind ik.quote:Op maandag 12 december 2011 23:39 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat beeld is me iets te grondig bijgebleven van Merkel.
Vanwaar je obsessie op hem?quote:Op maandag 12 december 2011 23:38 schreef Joker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, die ziet er zo uit tegenwoordig:quote:Op maandag 12 december 2011 23:39 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Is dat Thatcher hoe ze er nu uitziet ?
Doen wij ook, VS.quote:Op maandag 12 december 2011 23:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, viel 't je ook al op dat Egyptenaren in steegjes pissen en poepen?
Die lucht in Luxor is niet te harden.
Tuut...tuuut.....tuuut......tuuutquote:Op maandag 12 december 2011 23:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij bent een 3e partij in een berichtenwisseling, dat komt op hetzelfde neer, namelijk het openbaren van berichten aan anderen.
Aangezien ik wél een integer persoon ben (en overigens nu alweer ondersteuning in die vorm ontvang) ga ik hier verder niet op in en verbreek het contact met jou.
Tieten heeft ze wel, al hoef ik die niet meer te zien op dergelijke leeftijd.quote:Op maandag 12 december 2011 23:41 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Ze mag best trots zijn op die foto vind ik.
Knus hè? We hebben het over ONS Europaquote:Op maandag 12 december 2011 23:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Absoluut. Maar ik merkte het gewoon op. Zeg niet dat we hier geen josti's hebben.
Aangezien ik vermoed dat het om een kloon gaat die ook nog eens slechte algemene kennis heeft (en ik geen zin heb om alles uit te leggen), kan mij commentaar vanuit die hoek niet zo heel veel deren.quote:Op maandag 12 december 2011 23:39 schreef De_Nuance het volgende:
Joker is bang voor Duitsers en tevens heeft vP er een nieuwe hater bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |