quote:Op maandag 12 december 2011 23:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is waar, de banners over maatpakken zijn door deze SC nu onmiskenbaar minder door de somaliers in dit topic.
Och de hele lucht is muf in dat soort landen.quote:Op maandag 12 december 2011 23:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ging jij wel eens gewoon de straat op om aan negers te ruiken toen je in Afrika was?
Een oprechte.quote:Op maandag 12 december 2011 23:35 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Wat voor vraag is dat nou weer he.
Oh vast maar wat een preuts gedoe allemaal. Hoever zitten we nog van alles heel strikt moeten modden af omdat anders google boos kan wordenquote:Op maandag 12 december 2011 23:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gast, de bedrijven die in de banners komen kunnen te maken krijgen met imagoschade. Onbewust kunnen mensen de content associëren met het bedrijf of product dat wordt geadverteerd.
Lijkt me vrij logisch.
Het ruikt naar smog en zand in Egypte.quote:Op maandag 12 december 2011 23:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och de hele lucht is muf in dat soort landen.
Je bent zelf in Egypte geweest, het ruikt daar gewoon muf.
Ja, muf dus.quote:Op maandag 12 december 2011 23:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het ruikt naar smog en zand in Egypte.
Heb je er ook een van Angela Merkel?quote:Op maandag 12 december 2011 23:35 schreef von_Preussen het volgende:
Ik heb een banner van Amnesty International.
Ja, schoonmaken doen ze daar niet aan.quote:Op maandag 12 december 2011 23:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, muf dus.
Zelfde in Afrika, afval en stof.
Tja, als Google niet zulk succes had bij het adverteren, zou FOK! minder geld krijgen.quote:Op maandag 12 december 2011 23:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh vast maar wat een preuts gedoe allemaal. Hoever zitten we nog van alles heel strikt moeten modden af omdat anders google boos kan worden?
Geef nou geen bewijs voor V_P.quote:Op maandag 12 december 2011 23:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, schoonmaken doen ze daar niet aan.
Ik vind het maar preutse onzin.quote:Op maandag 12 december 2011 23:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja, als Google niet zulk succes had bij het adverteren, zou FOK! minder geld krijgen.
Dat is meestal een teken dat het niet zo gezellig isquote:Op maandag 12 december 2011 23:34 schreef GSbrder het volgende:
Het gaat echt zo moeilijk hard met deze SC.
Hoezo zou ik bewijs moeten hebben?quote:Op maandag 12 december 2011 23:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geef nou geen bewijs voor V_P.
Holy shit. Oke, ik moest lachenquote:Op maandag 12 december 2011 23:37 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
Had je moeder geen rimpelcreme gekocht die week, Koos?
Zucht. Je IQ behoort niet tot de top 1% hè? Ik vroeg je niet om die berichten op het forum te posten.quote:Op maandag 12 december 2011 23:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vanmiddag nog roepen dat het niet kies is om berichten openbaar te maken c.q. met afzender te posten, en er nu zelf om vragen.
Dat is nu exact die dubbele standaard die ik bedoel, hoog moraal alleen als het je uitkomt.
Ze had zich mooi gemaakt voor een ontmoeting met VS.quote:Op maandag 12 december 2011 23:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Holy shit. Oke, ik moest lachen![]()
Is dat Thatcher trouwens?
Koos erkende dat ze niet schoon zijn in Afrika.quote:Op maandag 12 december 2011 23:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoezo zou ik bewijs moeten hebben?
Die mensen zijn er in een fatsoenlijke unie zoals de EU natuurlijk niet.quote:Op maandag 12 december 2011 23:35 schreef KoosVogels het volgende:
Mooi land, Amerika:
I aint gonna vote for no nigger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |