Ach ik kijk ook weleens Dr Phil en lach me rotquote:Op maandag 2 april 2012 21:37 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja hij doet het niet altijdMaar dan komt iemand weer een nieuwe dans promoten om af te vallen en dan doet ie mee.
Jezus waarom kijk ik die rommel
Het is wel erg Amerikaans hoor.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:11 schreef Karina het volgende:
Shit ik zit op mijn werk, eindelijk een goed onderwerp, kan ik weer niet kijken.
Lachen tochquote:Op woensdag 4 april 2012 15:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is wel erg Amerikaans hoor.
Zoals ditquote:Op woensdag 4 april 2012 15:23 schreef WammesWaggel het volgende:
Een expert wbt de lengte van de penishet zal maar op je visitekaartje staan
Theoreticus of ervaringsdeskundige?quote:Op woensdag 4 april 2012 15:23 schreef WammesWaggel het volgende:
Een expert wbt de lengte van de penishet zal maar op je visitekaartje staan
Zoals je kunt lezen, niet veel gemist, je zou denken dat een onderwerp over orgasmes interessant zou zijn, maar nee...quote:
Het zal wel Amerikaans zijn geweest daarnaast moet het ook niet al te spannend worden. Voor je het weet heb je er eentje gehad.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Zoals je kunt lezen, niet veel gemist, je zou denken dat een onderwerp over orgasmes interessant zou zijn, maar nee...
Had je dan wel aantekeningen gemaakt? Jij post in 40+ dus je spons zal ook menig ding gepoetst hebben.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:43 schreef Karina het volgende:
Totaal niet spannend, geloof me. Er lagen sponzen op schoteltjes met verschillende vochtigheidsgraad en er was nog iets over glijmiddel voor als je te droog bent
Anders ik welquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Komt ie weer! Dood gaan aan ziektes die men had kunnen herkennen! Nou ik zit op mijn puntje!
Amerikanen he ?quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:47 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Waarom draagt die man in vredesnaam een verplegersuniform ofzo tijdens het presenteren? Zouden Amerikanen echt denken: hij draagt ziekenhuiskleren, die man weet waar hij het over heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |