Slimmer? Ik vind hem helemaal niet zo 'slim' overkomen, hij vertelt alleen dingen die voor zich spreken.quote:Op maandag 12 december 2011 17:22 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Volgens mij doet die vent zich slimmer voor dan hij is. Heb zo'n gevoel.
idd, dit dusquote:Op maandag 12 december 2011 17:22 schreef LethalNinja het volgende:
kut topic, ik dacht dat 't van de EINDBAZEN SERIE OZ was
niet bepaald grappig ditquote:
quote:Op maandag 12 december 2011 18:20 schreef Jahr00n het volgende:
Die vieze dikke wijven moeten gewoon minder vreten, gadverdamme wat kots ik op die wijven en dit soort dokters die ze vies hard misbruiken voor eigen gewin. Bah bah bah.
Precies wat ik dacht ...quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:11 schreef Piye het volgende:
Alleen omdat het een Turk is hè? Racist.
Ik weet pas sinds dit topic dat hij Mehmet heet.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:11 schreef Piye het volgende:
Alleen omdat het een Turk is hè? Racist.
Dat speelt zeker mee, maar is niet het enige.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:12 schreef Dubish het volgende:
Jullie mogen hem zeker niet omdat het een Turk is he!
Veel mensen weten dat niet eens.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:12 schreef Dubish het volgende:
Jullie mogen hem zeker niet omdat het een Turk is he!
Ja dat zou ik ook zeggen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik weet pas sinds dit topic dat hij Mehmet heet.
Waarom draagt die man in vredesnaam een verplegersuniform ofzo tijdens het presenteren? Zouden Amerikanen echt denken: hij draagt ziekenhuiskleren, die man weet waar hij het over heeft?quote:
Dat heet een scrubquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:47 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Waarom draagt die man in vredesnaam een verplegersuniform ofzo tijdens het presenteren? Zouden Amerikanen echt denken: hij draagt ziekenhuiskleren, die man weet waar hij het over heeft?
Dan nog, die heb je toch niet nodig bij het presenteren?quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat heet een scrub. Dat dragen chirurgen, hij is zelf chirurg geweest btw.
we hebben een scrubs-fanquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat heet een scrub. Dat dragen chirurgen, hij is zelf chirurg geweest btw.
Durf het haast niet te zeggen, maar ik weet het dankzij Scrubs ja.quote:
Denk niet dat het de kijkcijfers zal bevorderen als Erica Terpstra in badpak gaat presenterenquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:58 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Dan nog, die heb je toch niet nodig bij het presenteren?Erica Terpstra presenteert haar programma toch ook niet in een zwempak omdat ze vroeger zwemster was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |