Ik heb heel af en toe een stukje gezien, maar dat dansje heb ik gemist, toch maar eens kijken dan.quote:Op maandag 2 april 2012 15:34 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Elke keer weer dat gezeik over dat gewicht en wat je moet eten. En dat dansstukje aan het einde beter doet ie dat niet
Ja hij doet het niet altijdquote:Op maandag 2 april 2012 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb heel af en toe een stukje gezien, maar dat dansje heb ik gemist, toch maar eens kijken dan.
Ach ik kijk ook weleens Dr Phil en lach me rotquote:Op maandag 2 april 2012 21:37 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja hij doet het niet altijdMaar dan komt iemand weer een nieuwe dans promoten om af te vallen en dan doet ie mee.
Jezus waarom kijk ik die rommel
Het is wel erg Amerikaans hoor.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:11 schreef Karina het volgende:
Shit ik zit op mijn werk, eindelijk een goed onderwerp, kan ik weer niet kijken.
Lachen tochquote:Op woensdag 4 april 2012 15:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is wel erg Amerikaans hoor.
Zoals ditquote:Op woensdag 4 april 2012 15:23 schreef WammesWaggel het volgende:
Een expert wbt de lengte van de penishet zal maar op je visitekaartje staan
Theoreticus of ervaringsdeskundige?quote:Op woensdag 4 april 2012 15:23 schreef WammesWaggel het volgende:
Een expert wbt de lengte van de penishet zal maar op je visitekaartje staan
Zoals je kunt lezen, niet veel gemist, je zou denken dat een onderwerp over orgasmes interessant zou zijn, maar nee...quote:
Het zal wel Amerikaans zijn geweest daarnaast moet het ook niet al te spannend worden. Voor je het weet heb je er eentje gehad.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Zoals je kunt lezen, niet veel gemist, je zou denken dat een onderwerp over orgasmes interessant zou zijn, maar nee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |