Ja maar dit is wel heel erg, dat is net zoiets als op internet zoeken welke kwaal je misschien hebt en dan heb je ook altijd kanker.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vandaag leer je de vijf soorten pijnen herkennen die kunnen wijzen op kanker!
Het is toch altijd bangmakerij?
1. Pijn in de longen -> longkankerquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar dit is wel heel erg, dat is net zoiets als op internet zoeken welke kwaal je misschien hebt en dan heb je ook altijd kanker.
Misschien maar goed dat ik niet kan kijken, ik heb een beetje hoofdpijn namelijk, zometeen is dat ook een teken van kanker.
En pijn in je hoofd is hoofdkanker? Beetje kort door de bocht lijkt me.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
1. Pijn in de longen -> longkanker
2. Pijn in de darmen -> darmkanker
Nee je krijgt er ook bij welke andere symptomen erbij horen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:11 schreef Karina het volgende:
[..]
En pijn in je hoofd is hoofdkanker? Beetje kort door de bocht lijkt me.
Nee wormen uit je darmenquote:Op maandag 2 april 2012 15:11 schreef Karina het volgende:
Leuk elke keer dat liveverslag terwijl ik het niet kijk
Over vrouwen die op de zak van hun man teren nu dus, als ik het goed begrijp uit de post boven mij.
Dat is meer iets voor dr Philquote:Op maandag 2 april 2012 15:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh shit ik las parasiterende women
Gader, wormen.
Whutquote:Op maandag 2 april 2012 15:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
's avonds een stukje plakband op de anus van je kind, dan kan je 's morgens zien of die wormen heeft. Gadverdamme.
Plakband zeiden ze. Ik neem aan dat het niet de bedoeling is om je kind dicht te tapen.quote:
Kindjes krijgen dat ja.quote:Op maandag 2 april 2012 15:25 schreef Karina het volgende:
Volgens mij krijgen bijna alle kinderen dat vroeger of later, net als hoofdluis.
ik heb toevallig geen van beiden gehad, zeker een sterk gestel![]()
Nee ik speelde juist heel veel buiten dat is het gekke. Toen nog welquote:Op maandag 2 april 2012 15:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kindjes krijgen dat ja.
Of je kwam gewoon nooit buiten en je was al heel vroeg een autistisch fokker!
In de kattenkak in de zandbakquote:Op maandag 2 april 2012 15:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik speelde juist heel veel buiten dat is het gekke. Toen nog wel
quote:Op maandag 12 december 2011 18:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Terechte klacht. Mijn ma zat dat laatst te kijken, ik heb 10 seconden meegekeken en toen vond ik 'm al een enorme lul
Ik heb heel af en toe een stukje gezien, maar dat dansje heb ik gemist, toch maar eens kijken dan.quote:Op maandag 2 april 2012 15:34 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Elke keer weer dat gezeik over dat gewicht en wat je moet eten. En dat dansstukje aan het einde beter doet ie dat niet
Ja hij doet het niet altijdquote:Op maandag 2 april 2012 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb heel af en toe een stukje gezien, maar dat dansje heb ik gemist, toch maar eens kijken dan.
Ach ik kijk ook weleens Dr Phil en lach me rotquote:Op maandag 2 april 2012 21:37 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja hij doet het niet altijdMaar dan komt iemand weer een nieuwe dans promoten om af te vallen en dan doet ie mee.
Jezus waarom kijk ik die rommel
Het is wel erg Amerikaans hoor.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:11 schreef Karina het volgende:
Shit ik zit op mijn werk, eindelijk een goed onderwerp, kan ik weer niet kijken.
Lachen tochquote:Op woensdag 4 april 2012 15:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is wel erg Amerikaans hoor.
Zoals ditquote:Op woensdag 4 april 2012 15:23 schreef WammesWaggel het volgende:
Een expert wbt de lengte van de penishet zal maar op je visitekaartje staan
Theoreticus of ervaringsdeskundige?quote:Op woensdag 4 april 2012 15:23 schreef WammesWaggel het volgende:
Een expert wbt de lengte van de penishet zal maar op je visitekaartje staan
Zoals je kunt lezen, niet veel gemist, je zou denken dat een onderwerp over orgasmes interessant zou zijn, maar nee...quote:
Het zal wel Amerikaans zijn geweest daarnaast moet het ook niet al te spannend worden. Voor je het weet heb je er eentje gehad.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Zoals je kunt lezen, niet veel gemist, je zou denken dat een onderwerp over orgasmes interessant zou zijn, maar nee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |